goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Nee Mika, was al bang dat jij geen vaste klant bent bij de strandtenten
quote:Moonlight82 schreef op 20 juni 2011 @ 16:01:

Nee Mika, was al bang dat jij geen vaste klant bent bij de strandtenten Vind het wel heel erg jammer Moon dat ik geen strand in de buurt heb. Vind het zomers heel gezellig aan het strand en dan een strandtentje pikken. Maar ja ik heb dan weer hunebedden
Alle reacties Link kopieren
Ik zat vannacht te stressen dus vandaar even die rare korte reactie. Afgelopen maanden was ik niet op het forum vanwege inlogproblemen, maar het is opgelost en ik ben er weer. Las overigens wel mee. Of ik kom meeschrijven weet ik nog niet, ben nog een beetje de weg aan het terugvinden op het forum. Wat betekenen bijvoorbeeld die gele dingen achter sommige reacties? En waarom staan er zo weinig topics op een pagina?

Even naar jullie allemaal.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hallo allemaal. Even mijn hoofd laten zien. Dip is nog niet weg, ligt vooral aan lichamelijke beroerdheid, dus ben ff wat afwezig.
Dat is iets van de laatste weken EV. Ik weet niet zeker, maar vermoed dat er minder topics op een pagina staan om het forum sneller te maken. Er kon vaak niet ingelogd worden en toen zijn ze een keer een ochtend eraan gaan sleutelen en sindsdien is het zo.

Die gele dingen... ik dacht dat het een foutje was. Omdat het ook qua stijl er helemaal niet bij past. Staan ze er nog? Ik zie het niet eens meer.

terug
Beterschap Sanne.
Sanne

EV je bent hier welkom hoor maar meelezen mag ook

En gele dingen? Kweenie zal eens kijken is me nog niet opgevallen

Weet niet of ik hier vanavond ben de pagina's laden zo sloom en daar kan ik niet tegen. Bij mij moet het allemaal snel laden HIer word ik nerveus en sjaggie van
Ik heb geen last van dat ie trager is. Vaag dat jij dat wel hebt. Inderdaad heel irritant.

Tjee ik was net ff helemaal ingestort toen ik thuiskwam. Even zo moe... Gaat nu iets beter. Moet zo nog even weg. Koken doe ik dan daarna wel.

(of iets opwarmen )
en heb je al wat gegeten Moon?

Mika, heb ook wel last van wat traagheid en haperingen maar niet zo erg als jou.

Mijn rijles ging echt enorm goed! Volgens instructeur heeft de pauze me goed gedaan en ziet hij echt niet in waarom ik mijn rijbewijs niet zou krijgen dinsdag. Hopen dus maar!

Begrafenis was mooi. Was een soort mix van herdenking en kerkdienst. Heb nog een bloemstuk gedragen naar zijn laatste rustplaats.

Nu zit ik op de bank te huilen om mijn Patrick. Het was zo vreemd om zonder hem te zijn vandaag. Ik mis hem in alles wat ik doe. Ik hou zoveel van hem en het is zo niet eerlijk dat hij er niet meer is. Waarom nou? Waarom wij? Waarom hij? Waarom ik?

Wel fijn dat de rijles zo goed ging. En dat na zo'n ochtend... echt goed.

Ik heb inmiddels gegeten. Moet straks eigenlijk nog ff afwas doen.
Ibi LIeverd toch, het is ook allemaal zo moeilijk...

En ik weet dat het niet eerlijk is.. wilde dat ik iets kon doen of zeggen wat ergens op sloeg maar heb de woorden niet vrees ik..

Ik heb de hele dag gestudeerd, ga nu proberen te slapen en hopen dat het morgen lukt.

Voor iedereen een dikke knuffel.
Yellow heel veel succes morgen!
Speciaal voor Yellow!

quote:Moonlight82 schreef op 20 juni 2011 @ 12:05:

Chat, thuiszorg kan ook voor halve dagen. Wat ik in het begin wel fijn zou vinden.

In een winkel is het niet zo gebruikelijk dat je om 13 uur weer naar huis gaat.

Bovendien, die meisjes die in de winkel werken, zijn niet helemaal mijn types. Niet om lullig te zijn, maar andere interesses e.d. Dan ga ik mijn best doen om leuk te zijn en ben ik daardoor aan het eind van de dag helemaal moe. NIet eens van de zeurende klanten.

Mijn SPV komt wel eens met het idee 'zou je niet een tijdje in een winkel willen werken'? Maar ik zie het om diverse redenen niet zo zitten.

Of het moet echt een heel leuke winkel zijn buiten de stad (toeristengebied). Dat vind ik leuker.Je bedoelt qua opleidingsniveau en intelligentie Moon? Meestal heb je in de vakantieperiode toch ook studenten die wat bij willen verdienen? Ik denk dat het vermoeiend is om je aan te passen aan de laagopgeleiden. Dat hoeft m.i. ook niet. Gewoon jezelf blijven. Gesprekken op niveau hoeven tijdens het werk ook niet gevoerd te worden toch?
Nouja ik wil vooral niet arrogant overkomen. Maar ook qua interesses.

Bij mijn vorige werk (eh.... ook al lang terug) waren ze niet laagopgeleid. Maar ze hadden hun vrienden allemaal een beetje hier in de buurt zitten en hadden er niet echt boodschap aan als ik in t weekend naar Den Haag was geweest of naar Arnhem.

Misschien vertel ik die dingen ook niet spannend genoeg, ik weet het niet.

Ook een beetje het idee dat ze mij niet snappen of niet interessant vinden.

Maar het hangt ook erg af van welke winkel. Wat voor klanten er komen bepaalt ook grotendeels de sfeer.
Goedemorgen iedereen!

Yellow heel veel succes vandaag. Ga ervoor meis!!!

Ben op weg naar mijn werk ben zowaar op tijd haha
Yeah IBI!

Wat ben je toch een kanjer dat je na zo'n zware dag de volgende dag weer aan t werk bent.

Ik ben weer niet echt lekker wakker geworden. Was nog heel erg aan t dromen. Toen werd ik wakker om te plassen en kon mijn telefoon (tevens klokje) nergens vinden. Dus toen PC aangezet om te kijken hoe laat het was.

t Is wel tijd om eruit te gaan zo ongeveer maar het voelt alsof ik nog uren zou moeten slapen.
Ik ben er . E ik ga zo slapen... ik heb maar een paar uur meegepakt vannacht , ben zo moe.

ibi, goed dat je op tijd op je werk bent
Dank jullie!

Zit nu op een bankje met client te wachten op taxi. Hebben een paspoort aangevraagd en zijn daarna wat gaan drinken met gebak erbij. Ja heb wel leuk werk.

Om 13.00 afspraak met collega voor overdracht van een nieuwe client

Yellow, heb je het al gedaan? Hoe ging het? Wanneer kreeg je de uitslag?

Moon, is het al gelukt om uit bed te komen? Vervelend dat je zo vaak rot wakker word kan echt heel je dag gevolgen hebben
Ja het is wel gelukt om uit bed te komen. Is je client blij met paspoort?

Soms als ik eenmaal eruit ben en naar de wc ben geweest voor grote boodschap en gaat het al een stuk beter.

Zat vanochtend ook nog heel erg 'vast' in mijn dromen. Begint nu op de achtergrond te raken.
Tentamen leek wel te gaan, maar heel veel mensen hadden 1e keer niet gehaald (90%) , toen mocht ik niet meedoen mocht nu alleen herkansing doen. Dus daardoor wel nerveus, want toen haddenmensen ook wel logische antwoorden gegeven, vonden ze zelf....ik wacht het af
Poeh was dat tentamen wel goed dan, als maar 10% het haalt?

Nou ik hoop dat je het gehaald hebt. Wanneer krijg je uitslag?
Binnen 2 weken.

@Moon, ik heb je gemaild.
zat op hyves van een vriendin en die heeft ineens doe wat je altijd deed van marco als gadget en ik heb hem zitten luisteren. Was tweede nummer op de begrafenis. Ik mis hem zo erg meiden. Voel zo waardeloos zonder hem. Zodra ik thuis ben moet ik heel de tijd alleen maar janken en brullen.

Ik vind het zo oneerlijk! hij had moeten blijven leven.
Ik was in slaap gevallen...

Ibi lieve, lieve Ibi. Zo'n nummer kan dan nog extra die gevoelens terugbrengen van toen bij de begravenis denk ik, de radeloosheid

En natuurlijk mis je hem lieverd... Ik wou dat ik iets kon doen voor je, ik ben er nu iig als je wilt praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven