goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Ik denk ik moet heel wat bijlezen hier op dit topic maar Where is everybody???

Ibi gaat het al weer een beetje met je

Yellow ik hoop dat je het goed hebt gedaan, heb je nog meer tentamens of ben je nu uitgeleerd?

Moon al weer een beetje opgeknapt?

Chat hoe is het met jou?
Haaa Mika!

Is inderdaad stil hier. Hoe komt dat?

Met mij gaat het wel goed Miek. Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest en niemand herkent me nog. Hééél kort koppie en de kleur is er zo goed als uit. Ben nu wit! Ik vind het zelf wel leuk staan. Ben best wel bruin. Hoe het 's winters staat moet ik nog even zien, maar gelukkig bestaat er make-up

Gaat het met jou weer beter Mika, ben je nu aan de oxazepam?
Ik weet niet hoe het komt dat het hier zo stil is. Wij waren er niet om de boel op te vrolijken

Wil je het nog gaan verven of laat je het zo. Ik ben er nog niet aan toe om grijs te worden wacht wel een paar jaartjes. En ik wilde dat ik bruin werd maar ik verbrand altijd. Dus jullie zijn niet op vakantie gegaan?
Jemig Mika, je poging vorig jaar? Ik realiseer me dat ik eigenlijk niks van je weet. Volgens mij gaat er nogal eens iets mis met de communicatie tussen zk-huis en huisartsen. Maar goed, het is fijn dat je weer lekker kan slapen. Slapeloosheid breekt je op.

We zijn niet op vakantie gegaan. We hebben het druk gehad met allerlei andere dingen en de behoefte is er niet zo. We zijn al blij als het mooi weer is en we naar de camping kunnen gaan.

Jij en in schelen vijf jaar. Ik had er vijf jaar geleden ook niet aan moeten denken om grijs door het leven te gaan. Maar ik was dat verven zo zat. En een kort pittig wit koppie met veel gel staat me echt wel. Ik wil gewoon eens wat anders. Zat al op gothic kleding sites te kijken haha. Hoe ouder hoe gekker. Wil een beetje de artistieke kant op
Hahaha lol Gothic. Dat zou echt helemaal cool zijn. Wat zouden je kinderen er van vinden?

Ik ben ook niet zo iemand die over zichzelf praat Chat of ik moet op dat moment iets "hebben" wat me dwars zit

Maar ik weet ook niet veel over jou en de rest ook eigenlijk niet. Maar maakt niet uit ik ben geen nieuwsgierig typje

Ik denk dat ik over 5 of 10 jaar ook wel klaar ben met verven hoor
Die voorkeur voor Gothic komt natuurlijk door Warcraft. Prachtig die kleding. Maar dat gaat het niet worden hoor. Ik denk dat ik hier in dat durp de krant haal als ik me zo uitdos!

Je komt op mij over als een evenwichtig persoon hoor Mika. Natuurlijk vertel je alleen maar de dingen die je kwijt wil en wat er op het moment speelt. Dat doe ik zelf ook. En wat je vandaag als een groot probleem beschouwt, is morgen minder beladen. Zo ervaar ik het bij mezelf althans. Ik schaam me ook weleens voor mijn gemekker als ik de narigheid van anderen lees. Dus ik vind dat ik niet moet zeuren eerlijk gezegd. Maar ik vind het toch fijn om een reactie te krijgen hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel heel nieuwsgierig ik wil alles weten
Ik vind niet dat jullie zeuren hoor

Chat, ben benieuwd naar je witte koppie 16 juli

Tante Mikhah, ik vind je een lieverd, maar ondanks dat ik begrijp dat je oxazepam helpt om in slaap te komen vind ik het wel gevaarlijk ivm pogingen en verslavingen. Kun je niet naar de dokter voor een andere hulp? Ben wel beetje bezorgd
Och je zeurt toch niet, net wat je zegt vandaag is het een groot probleem en de volgende dag zie je het minder zwart.

Die Warcraft kleding is inderdaad hip. Ik kijk wel eens mee als dochter aan het spelen is. En die heeft natuurlijk met dat spel de coolste outfits aan.

Ik ben een heel evenwichtig persoon als de dag zo gaat als ik het wil. Als er iets onverwachts tussen komt dan kan ik op dat moment heel relaxt overkomen maar na die tijd zak ik als een plumpudding in elkaar.
He yellow leuk dat je er ook bent. Ik wist wel dat jij een nieuwsgierig aagje was

Ja is wel een gevaar die oxazepam maar ze komen nu wel goed uit ivm confrontaties maffe zus
quote:_yellowlove_ schreef op 22 juni 2011 @ 00:07:

Ik ben wel heel nieuwsgierig ik wil alles weten

Ik ook! Nou ja, belangstellend noem ik het maar!

Ik heb tijden gekend dat ik wel 15 oxazepammen per dag slikte. En elke week maar om herhalingsrecepten ging. Er werd totaal geen aandacht aan geschonken. Hoppa, gewoon klakkeloos werd het voorgeschreven. Snap je toch ook niet.
quote:mika65 schreef op 22 juni 2011 @ 00:10:

Och je zeurt toch niet, net wat je zegt vandaag is het een groot probleem en de volgende dag zie je het minder zwart.

Die Warcraft kleding is inderdaad hip. Ik kijk wel eens mee als dochter aan het spelen is. En die heeft natuurlijk met dat spel de coolste outfits aan.

Ik ben een heel evenwichtig persoon als de dag zo gaat als ik het wil. Als er iets onverwachts tussen komt dan kan ik op dat moment heel relaxt overkomen maar na die tijd zak ik als een plumpudding in elkaar.Dat herken ik Miek. Ik kan heel kordaat optreden. Ook bij ernstige dingen. Mijn oude vadertje heeft eens heel slecht gelegen. Ik heb alles in werking gesteld. Kreeg complimenten van de artsen voor mijn optreden. Ik dacht nog..jullie moesten eens weten
Ik snap wel dat het helpt tante Mika, maar ik ben toch bezorgd.

Ik wilde het toch maar gezegd hebben. Ik hoop dat je straks ook weer zonder kunt

Gaan we nu vragenlijstjes doen om onze nieuwsgierigheid te bevredigen?
Jeetje Chat 15 op een dag!! De bek valt mie open.

Yellow ik snap je wel en je bent een lieverd hoor, ben ook bezorgd om mezelf. Ik hoop dat ik er goed weet mee om te gaan

Gel is dat he chat dat je op dat moment heel rustig en kalm alles kunt regelen maar na die tijd pff

Yellow stel je vragenlijstje maar op, wat wil je weten
Mika ik kwam dit tegen. Treinkaartjes bij de Hema voor ¤ 14.50

treinkaartjes

Ik ga er morgen even achteraan!
1. Lievelingskleur

2. LIevelingsboek

3. Lievelingsfilm

4. koken of braden

5 aardappels of rijst

6. bonen of wortels

7 .tv kijken of internetten

8. 100-63=?

9. Wat is de stelling van Pythagoras, incl voorbeeld

10. Favoriete Nederlandse woord

11. Favoriete Engelse woord

12. Favoriete woord aller tijden

13. Stomste taal ter wereld.
1 zwart

2 dat zijn er veel, mmm ik ga voor de highlander serie

3 the good the bad and the ugly

4 braden

5 aardappels

6 bonen

7 dit is een moeilijke, tv kijken

8 37 is dit een strikvraag?

9 zo slim ben ik niet, ik weet niet eens wie Pythagoras is

10 kan ik zo niet opkomen en geld ook voor 11 12 en 13

Jij zelf ook invullen yellow
quote:Chatterly schreef op 22 juni 2011 @ 00:24:

Mika ik kwam dit tegen. Treinkaartjes bij de Hema voor ¤ 14.50

treinkaartjes

Ik ga er morgen even achteraan!Das niet duur!!
1. Oranje

2. The Crimson Petal and the White

3. Green mile

4. Koken

5. Rijst

6. Bonen

7. Internetten

8. 37

9. a2 + b2 = c2 In een rechthoekige driehoek is het kwadraat van de hypotenusa gelijk aan de som van de kwadraten van de rechthoekszijden.

goh heb zoiets bijzonders meegemaakt. Op slechte dagen zit ik in de avond wel eens op een chatsite waar ook hulpverleners zijn en diverse kamers. Ik raakte in gesprek met een man wiens vrouw is overleden. Ineens vroeg hij dingen als: woon je in een hoekhuis (ja dus) en over de indeling van mijn huis. Alles klopte dus vroeg hoe hij dat wist. Gaf aan dat soort dingen aan te voelen maar was wel bizar. Omschreef heel duidelijk een hele belangrijke ring die ik kwijt ben, wist te zeggen dat mijn voortuin aan het veranderen is (weten jullie nog de buurman met zijn hekje) Hij wist dat ik in het verleden last had van een drukkend gevoel bij mijn borst en dat ik dat sinds kort weer had.

Heel bijzonder helaas gaat om 00.30 daar de stekker eruit en viel hij weg. niet kopieren ajb
Hè jakkes Iebel. Bijzonder. Laat je niet van streek maken hoor.
Vreemd Ibi is het toevallig niet iemand die jou kent of weer via via?

Chat jij wist die vraag wel wat ben je slim. Je hebt het toch niet stiekem opgezocht he
Ibi Weet niet zo goed of ik wat kan zeggen, anders wordt ook duidelijk wat jij zei..zeg maar
quote:_yellowlove_ schreef op 22 juni 2011 @ 00:26:

1. Lievelingskleur

blauw

2. LIevelingsboek

harry potter boeken allemaal behalve deel 3

3. Lievelingsfilm

50 first dates

4. koken of braden

braden

5 aardappels of rijst

aardappelen maar het liefst brood

6. bonen of wortels

wortels

7 .tv kijken of internetten

serieus? Ga ik geen antwoord op geven te simpel te raden

8. 100-63=?

37 maar heb er ff over gedaan

9. Wat is de stelling van Pythagoras, incl voorbeeld

a kwadraat plus b kwadraat is c kwadraat geen zin om te googlen voor voorbeeld

10. Favoriete Nederlandse woord

Forum

11. Favoriete Engelse woord

shit

12. Favoriete woord aller tijden

sodeknetter (met dank aan ion van HP)

13. Stomste taal ter wereld.chinees lijkt me veel te moeilijk
quote:mika65 schreef op 22 juni 2011 @ 00:37:

Vreemd Ibi is het toevallig niet iemand die jou kent of weer via via?

Chat jij wist die vraag wel wat ben je slim. Je hebt het toch niet stiekem opgezocht he Ohhh ik ben zo slim en zo supersnel met googlen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven