goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Het lijkt mij ook bijna niet mogelijk om te slapen als je helemaal onder de elektroden zit, maar ze zullen er vast wel een foefje voor hebben. Mijn schoonzus is ook een keer geweest vanwege apneu. Ze slaapt nu met zuurstof en na een paar maanden gaat het een stuk beter. In het begin was het erg wennen. Ze voelt zich een stuk beter nu.

Ik weet niet hoe het met mij gaat. Ben gauw van slag de laatste dagen. Maar ik ben wel gewoon bezig. In september hebben we nog twee weken vakantie. Ik zit er aan te denken om een leuke citytrip te boeken, maar twijfel enorm. Of ik wel durf. Zoiets heb ik nog nooit gehad. Misschien is het beter om niet te gaan. Ze zeggen toch altijd dat je niet op reis moet gaan als je psychisch niet in orde bent?
O is dat zo Chat? Heb ik nooit geweten. Ik dacht altijd dat je er dan op uit moet gaan. Maar in plaats van een City trip zou je ook iets rustigst kunnen boeken. Lekker aan het strand luieren en af en toe iets bezichtigen.

Sanne Vietnam dat lijkt me echt een leuk land. Hoe lang ga je?

Yellow zo'n slaapding met elektroden en stuf lijkt mij nu ook niet bevorderlijk voor de slaap. Ben benieuwd hoe ze iemand in slaap krijgen. Een sterk slaapmiddel??
Alle reacties Link kopieren
Bah, moet weer opstaan, maar wil nog slapen. Yellow, alle verhalen zijn zeer welkom. We gaan 3 weken en hebben t programma bijna rond. Wel wat regen in die periode, dus we zien wel.

Chat, volgens mij geldt dat voor lange reizen. Dat dat te confronterend is als je niet lekker in je vel zit. Ik zou vooral iets kiezen waar je veel voorpret van krijgt. Als je tips wilt, ik ben gek op reizen. Gaan in oktober nog citytrips Berlijn doen met de fam.

Oké, moet er toch aan geloven... Zo maar veel koffie...
Ik herken je gevoel Sanne.. Wil er ook niet uit..

Last van mn keel en begin verkouden teworden. Bah, was dr al bang voor.. Zo naar het uwv om mijn werkcoach te ontmoeten, ben benieuwd. Tot later!
Goedemorgen!

Chat, ik weet niet hoe het zit met weg gaan als je niet tiptop voelt... Waar ben je van slag van allemaal dan de laatste dagen?

Mika, ik denk dat ik juist geen slaappillen mag, maar een soort natuurlijk slaap moet hebben daar, om te kijken welke slaappillen ik dan wel moet gaan gebruiken. Denk ik? Ik weet niet, ik val vast uiteindelijk vanzelf wel in slaap?

Sanne, als ze terug is zal ik het laten weten , kunnen jullie mailen.

Choco, succes op het UWV! Ik doe me tje mee, ben ook wakker geworden met een snotneus en pijnlijke keel. NOthing that a cigarette won't fix

Iebs hoop da thet lukt vandaag met de spulletjes opruimen!
Goed nieuws van mijn kant, ben gebeld door eerstelijnspsycholoog dat er plek was, as dinsdag!

Is wel tot een max van 8 gesprekken, en dan 10 euro per keer zelf betalen, maar het is iets!
Fijn Yellow, idd is het iets. Er moet toch iets gebeuren. Ik vind het altijd zo vreemd dat er afgepaste tijd voor gegeven wordt. Bij elke lichamelijke kwaal of ziekte blijf je onder behandeling. Het zal wel aan mijn kleine snappertje liggen. Zo krom allemaal.

Ik ben van slag door de kleinste voorvalletjes die de moeite niet waard zijn. Ik flap er vanalles uit, waarvan ik later weer spijt heb. Dan voel ik me niet geliefd, een boel onzekerheid dus. Net een groot kind
Chat ik moet me haasten maar nog snel een van mij. Doe kalmpies aan vandaag meid
Chat

Herken ik wel hoor. Soms is het handig om dan tegen mensen te zeggen dat je een offday had, en soms moet je er ook gewoon op vertrouwen he, dat mensen je lief vinden zoals je bent, en heus wel snappen dat je niet altijd olijk en gezellig doet.
Dames ik heb een doorbraak!

Ik was bij het uwv om kennis te maken met mijn werkcoach. En wow wat een fijne man is dat!

Ik heb uitgelegd dat de medische arts nogal 'vervelend' was en dat ik daardoor mijn zelf bedachte pad niet kan uitvoeren en dat ik dat erg jammer vind. Dat snapte deze man en hij zei dat we niet naar hem hoeven te luisteren!

Ik mag dus beginnen met vrijwilligerswerk om aan mijn leerdoelen/valkuilen te werken en dan gaan we in november actief op zoek naar werk!

Ook heeft hij tips gegeven over o.a. social media, mijn cv en dat ik erg creatief mag zijn naar werkgevers over de 2 jaar die ontbreekt op mijn cv. Echt een super gesprek! Ik ben happy

En over 2 weken ga ik een weekend naar Iebs!

*einde ego modus*
Heerlijk chooc ben blij voor je!

Soms zie ik het niet meer. Ik reageer ook altijd indirect. Als de nood aan de man is kan ik bergen verzetten, regel alles en zie niks over het hoofd. Als alles weer rustig is, lijkt het eruit te komen. Net als dat gedoe met mijjn vader de laatste weken. Ok, genoeg geklaagd. Ik ga de zon in met een dikke pil
Jeeej Choco jeeeej
Je klaagt niet hoor Chat. Veel plezier in de zon
zo mijn schoonmoeder loopt zojuist de deur uit. Vanaf 10.00 bezig geweest alleen even 3 kwartier eruit gegaan om een hapje te eten.

De knutselkamer is klaar!!! Nou ja moet nog stofzuigen en dweilen maar dat was het. Liefst vanavond nog doen dan kan ik gelijk de badkamer grote schoonmaak geven incl. dweilen.

Schoonmoeder heeft ook 4 vuilniszakken met de kleding van Patrick meegenomen voor in de goede doelen bak. Ik blij want die stonden op de logeerkamer en die gaat gebruikt worden dit weekend (en twee weken later chooc)

Wil morgenavond (na werken) ook de woonkamer nog goed opruimen en schoonmaken. Moet morgen ook de boodschappen doen voor komend weekend.

Heb gisteren ook weer heel veel gestreken kleding terug gekregen en ik wil dat vanavond nog in de kledingkasten gaan leggen.

Chat, wat vervelend dat het de laatste dagen niet zo lekker gaat. Hopelijk voel je je wat beter na lekker in de zon te hebben gezeten.

Chooc, wat een goed nieuws! Wat kan het toch veel schelen he wat voor soort persoon je voor je hebt.
Yellow en choco, wat fijn! Soms kan het praten met een buitenstaander zo helpen. Als het de juiste persoon is.

Chat Zo herkenbaar. Ik kan ook alles aan als het moeilijk is, maar juiste de kleinste dingen daarna kunnen opeens zo ingewikkeld zijn. Ik ben ook super perfectionistisch.

Soms kan ik ook wel eens zinnige dingen zeggen, dus als je wilt dat ik een keer een poging waag.

Ibi, wat ben je goed bezig. Ik vind dit weer drie keer niks. Zweet me kapot binnen een paar minuten. Sleep me straks wel naar de sportschool, denk ik..
ow en yellow wat fijn van die psycholoog! Eindelijk een plek waar je (tijdelijk) terecht kan.
Oh yellow wat fijn idd! Wanneer kan je terecht?
Snotterdesnotsnot..
Hatsjie!
Verveling heerst..
Ik doe mee choco. Samen vervelen?
Ik doe ook mee. Trio vervelen
ik verveel me niet. Ik ben kapot. Kleding opgeruimd, was aangezet en kleding opgevouwen uit de droger, de hele bovenverdieping gestofzuigd en gedweild, de badkamer een grote beurt gegeven en wat kerstkaarten gemaakt. Lig nu al in bed en bedenk me net dat het eten er weer bij in is geschoten. Gek is dat vroeger had ik dat nou ooit maar dat kan komen omdat Patrick me dat echt niet liet vergeten.
Jeminee, Ieb, wat ben jij in de weer geweest. Misschien helpt het om op vaste tijden te eten. Krijg je nooit honger?

Ieb weet jij dit misschien? Ik heb net credits gekocht om te rummikuppen, maar ze worden niet aan het spel toegevoegd. Op FB zelf staat wel dat ik tegoedpunten heb. Snap er geen reet van. Zit al uren te wachten en te koekeloeren.
quote:SanneK schreef op 04 augustus 2011 @ 17:25:

Yellow en choco, wat fijn! Soms kan het praten met een buitenstaander zo helpen. Als het de juiste persoon is.

Chat Zo herkenbaar. Ik kan ook alles aan als het moeilijk is, maar juiste de kleinste dingen daarna kunnen opeens zo ingewikkeld zijn. Ik ben ook super perfectionistisch.

Soms kan ik ook wel eens zinnige dingen zeggen, dus als je wilt dat ik een keer een poging waag.

Ibi, wat ben je goed bezig. Ik vind dit weer drie keer niks. Zweet me kapot binnen een paar minuten. Sleep me straks wel naar de sportschool, denk ik..Graag lieve Sanne, elke tip is welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven