goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
thanks lief! Leuk dat je zo af en toe langs komt!
Alle reacties Link kopieren
Jou afkoelen lukt denk ik niet. Heb zoveel dikke kleding aan..

Iedere keer als ik daar ff niet lekker was ging ik aan de rum. Moet jij ook gewoon doen. Dood gegarandeerd alle bacteriën
Goed idee. Heb geen rum maar wel nog een bodempje amaretto. Maar krijg ik het ook weer warmer van.
Amaretto met vodka

Ontdekt daar. Jummm
Maar mijn eerste was is klaar dus gaat ff in de droger. Dan door naar huis van vriendjes om hun poezen eten te geven. Dan een glas rum en naar bed. Ik ga de jetlag overwinnen

Morgen ga ik bijlezen! Tot morgen!
Slaap lekker!
Heee Chocoladereepie! Wat fijn dat je er weer bent. Nou voor ons dan natuurlijk. Heerlijk klinkt het allemaal, op de muggen na dan.
Ik ben al een tijdje aan het bijlezen op het vorige topic en heb dus ff een ander venster geopend om te zeggen dat ik me kapotlach om yellow die steeds moet kakken, moon mis en dus hoop dat als ik bijgelezen ben, ze er weer is en Ieb dat ik het ook mooi vind als je over Patrick verteld!

Ik ga weer verderlezen.

Ik lig heeelijk onder een dekentje op de bank. Old Amsterdam kaas (heeft man gehaald voor me ) met mosterd en een rood wijntje. Lekkah Tot later of tot morgen, ik ga verder lezen
Volendam :puke:

Dat mensen daar nog vrijwillig heen gaan, zelfs de mensen daar zijn het ondertussen al zat
ja je hebt aardig wat te lezen he chooc.

Zo net ff een kaartje gemaakt voor de dochter van een forummer (elders) om een paar dierenkaartjes van de AH op te sturen. Moet alleen vierkante enveloppen kopen morgen.
Haha en dan die post van Mika met die zonnetjes! Sorry, de zon was bij mij

Mehn wat was het warm! Echt heerlijk!

*gaat verderlezen*
Zeker Iebs

Vind het altijd fijnbijgelezen te zijn. Doe het hier en bij 3000.

Oei ik merl dat typen moelijker gaat. Misschien zo maar slapen

Leuk Iebs. Wij hebben zo'n boekenvoordeel waar 6 kaarten en enveloppen 1 euro is. Zijn vierkant en in wel 5 kleuren. Ideetje.
Yellow heeft ook regenlaarzen!

Ik had vandaag de mijne aan. Ondanks dat ik het koud had, ik kon er toch nog van genieten van die regen
Moon heeft ook laarzen

We gaan een trio penotti filmpje makw

en in de regen
quote:chocolover schreef op 25 juni 2011 @ 23:24:

Zeker Iebs

Vind het altijd fijnbijgelezen te zijn. Doe het hier en bij 3000.

Oei ik merl dat typen moelijker gaat. Misschien zo maar slapen

Leuk Iebs. Wij hebben zo'n boekenvoordeel waar 6 kaarten en enveloppen 1 euro is. Zijn vierkant en in wel 5 kleuren. Ideetje.ik zal er ff kijken maar zoek nu echt alleen de enveloppen. Heb bij een hele leuke hobbywinkel pas 50 vierkante kaarten (verschillende kleuren en met/zonder patroon) voor 5 euro gekocht maar ja moet ik wel een envelop hebben voor eromheen maar misschien hebben ze die daar los.
ik ben ineens zo verdrietig omdat ik niet met Patrick kan bespreken of hij denkt dat ik voldoende eten heb voor morgen (die bbq met schoonmoeder en schoonzus) en ik niet meer hoef te vragen waar hij trek in heeft. Ik vind het zo erg dat ik alles alleen moet doen. Niet alleen dit maar met alles. Koop ik die schoenen wel of niet? Wat zullen we eten vanavond? Wat zullen we kijken op tv? Zullen we een weekendje weg gaan? enz. enz. Ik hou zoveel van hem en ik mis hem zo.
moet ineens denken aan een heel gek verhaal. Jaren en jaren geleden gingen mijn zus en mijn moeder samen boodschappen doen. Toen ze terug kwamen zei mijn zus dat ze een boodschappenbriefje van iemand anders hadden zien liggen in hun kar.

1 van de dingen die erop stond was hetvolgende: scheerschuim om de bek van mijn man te scheren. Haha die hadden vast ruzie gehad die dag.

Moest er vanmiddag aan denken toen ik een boodschappenbriefje zag liggen in mijn kar. Ik mis mijn moeder ook. Ik weet niet voel me gewoon zo alleen
Ibi Ik weet niets meer te zeggen....ik vind het erg voor je, ik wou dat ik iets kon doen, ipv toekijken, als ik iets kan doen moet je het zeggen
lieve yellow, dank je voor je lieve woorden. Helaas kun je niks voor mij doen. Niemand kan wat doen...

Hoe gaat het met jou meis?
niet zo goed, ik heb gigantische huilbuien, al een week lang. Ik ben van slag van dat gedoe met de neuroloog, van slag van mensen die me niet lief vinden, en van slag van mezelf, dat ik zo vaak het verkeerde zeg tegen mensen, precies dat wat ik niet moet zeggen. En ik kan gewoon niet meer, ik ben op . Ik ben te gevoelig voor deze maatschappij ofzo, ik trek me woorden teveel aan, mensen teveel aan. En ik ben zelf helemaal geen heilige, dus waarom trek ik me het dan toch aan. Ik weet niet. .

Maar zorg maar voor jezelf, ik dacht, ik probeer het toch even van me af te schrijven.

Sorry, ik weet dat het niet zo veel voorstelt.

Tante Mika & Sanne, gaat het wel met jullie?
Voor iedereen een

ik ben paar dagen bij mijn vader, maar blijk opeens regelmatig geen bereik te hebben. Vandaar de lange radiostiltes. Welkom terug choco!

Gelukkig arriveert de zon hier morgen ook, zodat we een paar dagen kunnen opladen.
ach jeetje dat gedoe met het ziekenhuis was de bekende druppel he?

Je hebt de laatste tijd ook veel spanning gehad met het studeren vergeet je dat niet?

En waarom stelt dit niet veel voor? Dood en verderf zijn geen eis om hier te schrijven he.

Hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt en je weet het als je wil kan je hier altijd terecht!
fijn je ff te lezen sanne! Ben je bij je vader om ff goed uit te zieken en ontspanning te hebben?
Ik denk dat een meningsverschil/ruzie de druppel was.

Het is gewoon, soms dan komt alles verkeerd over en dan kan ik het niet meer terugdraaien, en dan zit ik daar zo over in.

Ik wou dat ik normaal was, ik trek dit neit, ik kan niet de rest van mijn leven zo doorleven. En soms ben ik ook boos, op mezelf, dat dit allemaal zoveel met me doet, en ergens weet ik ook wel dat er eigenlijk wel hele erge dingen zijn gebeurd, en dat het misschien wel daardoor komt. ,maar waarom hebben niet al mijn gezinsleden dit dan?

Ik ga slapen, ik moet nog harder huilen van het 'praten' hierover.

sorry tot snel

sanne

Ibi

Iedereen een
Heb nog niet alles bijgelezen, maar yellow, je bent zo streng voor jezelf! Je bent leuk en grappig en leeft mee en bent hartstikke trouw hier op het forum. Sommige mensen in deze maatschappij zijn hard en egoïstisch, maar vaak omdat ze zelf onzeker zijn of niet beter weten. Maar er lopen ook genoeg lieve mensen rond die iemand als jou zeker waarderen.

En ibi. Jij hebt inmiddels genoeg pech gehad in je leven. Wou dat ik je mensen terug kon geven, maar helaas. Sterkte!

Ja, speel ff beetje kind en vind mijn vader ook erg gezellig. Morgenaaf weer naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven