goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
ja mannen kunnen idd. soms wat uhm lomp reageren. Aan een enkele sorry heb je natuurlijk niks. Hij moet het in de toekomst beter inschatten daar heb je meer aan dan aan een enkele sorry.
quote:Chatterly schreef op 25 juni 2011 @ 00:16:

Word je wel begeleid wat betreft je angsten Ste_? Heb je een therapeut waar je wat aan hebt? Misschien ben je nog helemaal niet klaar om te werken. Om zoveel stress te hebben kan toch niet goed voor je zijn? Als alle alarmbellen bij je afgaan vanwege een vraag over OV jaarkaart? Waar ben je precies bang voor dan? Heb een beetje vertrouwen in jezelf joh!

Ja, weet niet precies waar ik bang voor ben. Dat ik iets niet meer vergoed zou krijgen is onzin, want waarom zouden ze het anders vragen?

En dat ik ergens naartoe zou moeten, waar naartoe dan?

Maar het uitzendbureau gaat over het uitbetalen en over de reiskosten, dus ik vind het gewoon vreemd dat m'n werk daar naar vraagt. Ga dan meteen allemaal dingen bedenekn, dat doe ik gewoon altijd, met alles.

En nee, ik word niet goed begeleid. Heb een gesprek met m'n psych om de drie weken, maar laatst met de OV-staking hier in Den Haag kon ik er niet naartoe, en dan is het dus gewoon weer 3 weken wachten!

En hij gaat op vakantie, is het weer 5 weken wachten!

Dus nee, dat is geen doen, ga misschien naar de huisarts om me door te laten verwijzen naar iemand anders (hoe lastig ik dat dan ook weer vind tegenover m'n huidige psych).

Maarja, als eens in de drie weken (en de laatste tijd dus minder) niet genoeg voor me is, dan heb ik alle recht om meer hulp te zoeken hoor, kom op.
Hallo meisjes, waar zijn jullie allemaal? Dit topic is niet leuk zonder jullie! Hoop dat het met jullie allemaal een stuk beter gaat dan afgelopen dagen.

Geen plannen voor vandaag. Wat een pisweer zeg. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal Hoop dat het goed gaat met iedereen
Zo ik heb boodschappen gedaan. Ging op zich goed totdat ik besloot ff een broodje te eten (gisteren had ik honger om 02.00 en verdorrie ik ging terug denken en had enkel een banaan op dus moet er weer ff op gaan letten)

Eens in de zoveel tijd is hier "feest" of/en braderie bij mijn winkelcentrum. Ik stond daar en ineens zag ik patrick en mezelf staan tijdens eerdere gelegenheden. Ik bij de M&S alles proberen te kopen wat los en vast zat en patrick (die toen ook al niet meer goed kon lopen maar toen we de diagnose nog niet hadden) zittend op een bankje zo af en toe naar me lachen of zijn hoofd schudden dat hij het wel weer welletjes vond.

Ik werd zo overmand door verdriet dat ik misselijk werd heb broodje weggegooid en ben naar huis gegaan. En daar ben ik nu doen. Aan het huilen.

Soms wil ik zo graag weg van hier. Ver weg verhuizen waar ik nog nooit geweest ben en al helemaal niet met Patrick. En aan de andere kant schaam ik me zo voor die gedachte alsof ik weg wil lopen van patrick hem wil vergeten en dat wil ik helemaal niet.
Ibi dat zal nog heel lang moeilijk blijven, plaatsen waar jullie zijn geweest, dingen die jullie hebben gedaan.

Huil maar even lekker.
Och schat toch. Niet schamen voor je gevoel van weg te willen zijn van plekken waar je het fijn gehad hebt samen. Die herinneringen vallen rauw op je dak en het is logisch dat je dan zo van streek bent. Het is nog maar zo kort geleden. Voor een buitenstaander lijkt het iets van langgeleden, maar je zit er middenin. Het gemis, je verdriet dat is niet 123 weg meid. Dat kan ook niet. Laat je verdriet toe Iebje. Al met al vind ik dat je het geweldig doet.
Ibi
zo ben tweede ronde boodschappen wezen doen. Ben ik alsnog drinken voor morgen (BBQ) mee te nemen maar moet morgen toch nog voor vers stokbrood dus neem ik het dan wel mee. Heb zoetzure komkommer gemaakt en kruidenboter.

Had 3 containers die ik kon vullen met achtertuin zooi. Je ziet niet eens dat ik bezig ben geweest in de tuin en er zitten er al 2 vol. Nou ja is niet anders hoor doe mijn best.

Hoe is het met jullie? Het is hier zo rustig.

ow en bedankt voor de lieve woorden en knuffels!
Happy new topic!

Ik ben het vorige deel kwijt. Kan iemand mij loepen en kijken welke pagina we waren voor ik wegging? Wil wel graag bijlezen
En chooc doet weer aan olifanten.

Sorry Iebs.. Zoals gezegd, nog niet bijgelezen..
he chooc! Sorry zal het vorige topic ff in de OP zetten.
zo staat in de OP. Hoe was het meis?
Heerlijk!

Lekker weer (ben nog nooit zo bruin geweest, zelfs bruiner dan mijn moeder ), lekker eten, lekker resort. Gewoon heerlijk.

Maar ik ga er nooit meer heen. Ik heb nog nooit zoveel muggen meegemaakt. En omdat ik lange nagels heb, heb ik mezelf tot bloedens aan toe kapot gekrabt. Moest aan de antibioticazalf

Klote beesten. Had in totaal 6 flesjes deet, een muggenstekker en electronische mepper mee. Hielp niet

Buiten dat was het geweldig
ow dat van die muggen is idd. wel erg vervelend. Zegge kon je je nagels niet knippen?

Hier is er sprake van een meeting maar weet niet precies meer wie en wanneer kom je vast tijdens het lezen wel ergens tegen.
Oh en ik heb het zo koud hier. Had ik dat al gezegd?

Ik mijn nagels eraf?!
Meet

Ikke ook! Ikke ook!
quote:chocolover schreef op 25 juni 2011 @ 20:49:

Ik mijn nagels eraf?!

was een idee geweest Groeit wel weer aan.

Komende dagen zeggen ze dat het warm wordt chooc kan je weer een beetje wennen.
Mijn nagels groeien in 1 week tijd ruim een halve centimeter. Dus dan blijf ik knippen en vijlen.

Neuh.. Mijn nagels horen bij mij

Lekker weer komt eraan he! Heb ik meegenomen! Gister liepen we op schiphol naar buiten, brak de zon door

Maar de zon vond het hier ook te koud dus die is terug naar daar om op te laden. Hij is nu weer onderweg naar hier en daarom word het tropisch weer.

Geen dank, ik deel graag
Dag lieve meiden, ik kom jullie gewoon een brengen.
Die pak ik meteen aan die kans. Lekker warm zo'n knuffel
Ik ben een beetje koortsig zelfs dus kom mij maar afkoelen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven