goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
haha..dan voldoet jouw huisarts aan het stereotype... eigenlijk heb je niet zoveel aan huisartsen, meestal. Ga jij wel naar een spycholoog? Of sta zoals iedereen hier ergens op een wachtlijst?
Eind juli kan ik terecht. Dan sta ik 3 maanden op de wachtlijst.

Ik kom eigenlijk nooit bij de huisarts. Als ik dan antwoord op zijn vraag dan is het nooit waar en ik moet geduld hebben. Maar nu hebben we een nieuwe. Een jong leuk ding. Ik denk dat ze net afgestudeerd is.
Die moet je hebben (net afgestudeerd) want die doen nog moeite. Mijn huisarts verdenk ik ervan alleen maar te denken: het is bijna vijf uur, blijven lachen, ik mag bijna naar huis.
Oh en waar ga je dan in therapie en welke therapie?

Ik dacht dat ik alles had bijgelezen, maar ben volgens mij ergens een stukje vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag wel 5 yellow's gezien

Yellow, als je weer hiernaartoe fietst, laat je het me dan weten? Ik heb me suf gestaard vandaag

Ik ben weer verder hh-en! (huishouden)
Pfff... Net flink in de file gestaan, dus ik plak aan alle kanten (moest er even uit)

sabrina, ste en green. Ken jullie nog niet zo goed, maar gezellig dat jullie er zijn.

Chat, ik ben nooit zo van de labels. Zie er meer nadelen in dan voordelen. Pas je goed op jezelf.

Ibi, jij verdient de dagelijkse

yellow, zin om zo samen te fietsen? Ik moet eigenlijk de sportschool in, maar met dit weer...

Mika, hoop dat je een goede dag hebt.

En voor als ik mensen vergeten ben
heb boodschappen gedaan. Heb mijn maandelijkse krasloten gekocht maar terwijl ik aan het krassen was vroeg ik me ineens af waarom ik het eigenlijk doe. Tja straks win ik die 50.000 alsof ik daar gelukkig van word. Ik word nergens gelukkig van.

Zal wel aan mij liggen maar volgens mij keek iedereen in de supermarkt naar me met een vreemde blik. Zag er ook niet uit betraand gezicht en verder een gezicht als een oorwurm.

Heb hoofdpijn heb net aspririne op hoop dat dat werkt.

Ik ben zo enorm ongelukkig zonder mijn Patrick.
ja hoor natuurlijk heeft Libery van as the world turns leukemie. 1 blauwe plek, bloedonderzoek en gelijk de diagnose. Kutserie.
Ibi, het is geen goede dag hè? Bij mij werkt de tv niet, dus kan niet mee klagen over ATWT. Ik ga zo lekker fietsen. Doe je mee?
weet je misschien ga ik zo idd. een stuk fietsen naar het bos geen slecht plan van je. Ben nou bezig met "koken" zie haast geen steek want telkens opgedroogde tranen op mijn bril.
Ach Ibi toch....

Kun je niet even bij iemand langs? Afleiding?
Sterkte! Ga inderdaad even weg uit huis, ook al is het moeilijk. Stuk fietsen of wandelen. Helpt

Bluh wat een warmte, kan helemaal niets doen hehe.
er woont niet echt iemand in de buurt om naar toe te gaan helaas. Nog steeds aan het koken ik kijk wel ff wat ik ga doen. Het weer helpt ook niet heb gelukkig zo'n ventilator lamp die lekker boven mijn hoofd aan staat.
Hallo dames, voor iedereen een

Chat, ik heb zo geen verstand van relaties.. .Maar je mag altijd mailen of tegen me aanpraten, weet niet zo goed antwoorden vrees ik...

Ibi ja, in tv series gaan dingen altijd anders dan in het echt he. Hoop dat het fietsen helpt :flower"

Ste

Sabrina ik ken je nog niet goed maar je kunt hier altijd terecht he.

Green jij ook happy new topic !

Chocolover, ik ben uniek hoor(alhowel, ik heb 5 zussen waar ik verdacht veel op lijk...) als je een gele omafiets voorbij zag crossen met een negerinnetje met een afro erop was ik het

Heb vandaag weer dat stuk gefietst , best wel lekker even verstand op nul. Voor mijn tinnitus naar de arts, die eerst zei : ja ach zo vervelend is het niet en me weg wilde sturen?!

Gelukkig heb ik via mijn studie gebarentaal heel veel les gehad over het gehoor, dus ik kon wel 5 dingen opnoemen die er wel te doen waren, en dat het toch echt niet zijn plaats was om aan mij te gaan vertellen wat erg is voor mij?!
goed dat je voor jezelf bent opgekomen yellow. Waar ben je nu op uit gekomen met je dokter?
Gehoortest, en dan zien we verder (afhankelijk van de uitslagen)

hoe is het nu ibi

Als ik heel sportief word kan ik een keer naar jouw stad komen fietsen?
Wojoo dan ben je wel heel sportief yellow als je naar Iebs gaat fietsen!

Hmm.. Ik twijfel of ik je dan gezien heb. Had je een paars shirtje aan?

Welke wijk woont je moeder? Ik in Overwhere.

En Iebs, verkoop het huis en kom hierheen. Huizen genoeg hier en ik timmer er wel een bad in voor ons (Ff serieus, ik vind het zo naar maar dat is ook niet leuk om steeds te zeggen/te horen uiteraard..)

16 juli he is de meet. Ik ga mn agenda zoeken
16 juli is op zaterdag. Ik dacht dat het doordeweeks was of heb ik dat verzonnen tijdens mijn jetlag-slaapjes?
Heb je verzonnen chooc Nog gesmolten vandaag

Yellow als je nu superdeduper sportief word fiets je na mijn toe

Sorry meiden ben vervelend
Anyway, ik wil er ook bij zijn! Dus bij deze nodig ik mezelf uit
Ik ben niet gesmolten hoor! Heeeeeeeerlijk weer!

Zo heb ik het 2 weken lang gehad he
Ibi voor jou een dikke pakkerd meissie ik wilde dat ik iets voor je kon betekenen in je grote verdriet.
quote:chocolover schreef op 27 juni 2011 @ 19:50:

Ik ben niet gesmolten hoor! Heeeeeeeerlijk weer!

Zo heb ik het 2 weken lang gehad he

Moet je ons weer de ogen uitsteken

Jij nodigt jezelf niet uit wij waren er al vanuit gegaan dat je mee zou komen
quote:sabrina73 schreef op 27 juni 2011 @ 11:06:

Dank je yellow. Het verlies van mijn gezondheid is op dit moment voor mij het moeilijkst. Ik rouw er nog iedere dag om (na bijna vier jaar), dat ik niet meer kan doen wat ik wil. Net toen ik mijn leven eindelijk een beetje op orde had. Zo oneerlijk

Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik daarmee klaar moet komen. En dan ga ik ook weer somberen over alle andere dingen die in mijn leven verkeerd liepen. Ik blijf er zo in hangen, echt vervelend...

Ik denk dat dit gevoel een beetje overeenkomt met hoe het is met een psychische beperking (overigens ook ervaring mee, vooral in het verleden), je wil vanalles maar het lukt gewoon niet. frustie.

Wat heb je dit goed verwoord. En ik maar denken dat ik de enige was die het zo erg vindt dat haar lichaam niet meer is wat het was... Voordat ik en groot deel van mijn energie verloor aan een chronische ziekte.

voor jou.

En voor jullie allemaal eigenlijk! Waarom gaan jullie niet lekker een rondvaart door de grachten doen? Of waterfietsen? Heb je veel tijd om bij te praten
Ste ik heb geen grachten wat moet ik dan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven