goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
maandag 27 juni 2011 om 20:11
Ik heb het niet gezien
Ik woonde vroeger ook in Overwhere (nou ja meer wheermolen, bij het noot) Nu woont mijn moeder in de Gors. Ik wist niet dat jij ook P-Side was Choco!!(oh mijn god, straks haten we elkaar...)
Ik had een witte jurk aan.
Lief29 Ook voor jou een dikke knuffel
Ja wat gaan we eigenlijk doen? Waar is hoofd Meet?!
Ik woonde vroeger ook in Overwhere (nou ja meer wheermolen, bij het noot) Nu woont mijn moeder in de Gors. Ik wist niet dat jij ook P-Side was Choco!!(oh mijn god, straks haten we elkaar...)
Ik had een witte jurk aan.
Lief29 Ook voor jou een dikke knuffel
Ja wat gaan we eigenlijk doen? Waar is hoofd Meet?!
maandag 27 juni 2011 om 20:23
Ja dat fietsen helpt wel eigenlijk. gedachtes op nul. Ik vind het moeilijk om me er toe aan te zetten, maar als ik dan eenmaal bezig ben is het wel fijn eigenlijk. En ik ben lekker bruin geworden.
Heb ook een step apparaat gekocht, ik voel me ook gewoon heel dik, en heb het idee dat daarom mensen ook onaardiger doen tegen me. Proberen wat af te vallen.
hoe is het met jou en de familie tante mika?
Heb ook een step apparaat gekocht, ik voel me ook gewoon heel dik, en heb het idee dat daarom mensen ook onaardiger doen tegen me. Proberen wat af te vallen.
hoe is het met jou en de familie tante mika?
maandag 27 juni 2011 om 20:32
Was vandaag bij zus ff oppassen. Hij eet niks meer en af en toe een slokje drinken. De HA is verbaasd dat hij nog leeft. Zijn lichaam is gewoon heel sterk. De morfine is nu verhoogd. Tis nu gewoon afwachten.
Maar ben je nu klaar dan met je studie dat je tijd hebt om te fietsen? Ik gun je die ontspanning van harte hoor. Dat mensen onaardig tegen je doen omdat je te dik zou zijn dat zit echt tussen je oren hoor. Dan zou iedereen dikke mensen onaardig vinden? Jij bent een aardig mens die nu even niet lekker in der vel zit en dan ga je rare dingen bedenken. Trouwens geel heb jij ook last van PMS?
Maar ben je nu klaar dan met je studie dat je tijd hebt om te fietsen? Ik gun je die ontspanning van harte hoor. Dat mensen onaardig tegen je doen omdat je te dik zou zijn dat zit echt tussen je oren hoor. Dan zou iedereen dikke mensen onaardig vinden? Jij bent een aardig mens die nu even niet lekker in der vel zit en dan ga je rare dingen bedenken. Trouwens geel heb jij ook last van PMS?
maandag 27 juni 2011 om 20:35
Sabrine sorry dat ik niet op jou reageer, ik vind het heel moeilijk om soms te reageren op nieuwe mensen op dit topic. Dan schrijven ze een dag mee en zie je ze nooit terug wat ik dan heel jammer vind. Dus vat het niet persoonlijk op, je zult best een leuke meid zijn maar het ligt gewoon aan mij. Dikke knuf
maandag 27 juni 2011 om 20:45
Ja ik heb ook last van PMS, maar niet nu (ben net ongesteld geweest)
En sabrina heb ik wel vaker voorbij zien komen, die vertrouw ik wel!
Het was superwarm met het fietsen, maar ook wel lekker windje. ik ben lekker bruin geworden
mika heftig van je zwager zeg... Maar het gaat echt niet meer goedkomen begrijp ik?
En sabrina heb ik wel vaker voorbij zien komen, die vertrouw ik wel!
Het was superwarm met het fietsen, maar ook wel lekker windje. ik ben lekker bruin geworden
mika heftig van je zwager zeg... Maar het gaat echt niet meer goedkomen begrijp ik?
maandag 27 juni 2011 om 20:53
Nee het gaat nu echt niet meer goed komen, al die jaren die hij heeft gevochten en er bovenop is gekomen is nu voorbij. Hij vegeteert nu langzaam weg. Als je niet eet en af en toe een slokje water, en de morfine voor de pijn. Is een aflopende zaak nu.
Maar yellow je bent toch al bruin? Kun je nog bruiner worden dan (serieuze vraag hoor) Of verbranden?
Maar yellow je bent toch al bruin? Kun je nog bruiner worden dan (serieuze vraag hoor) Of verbranden?
maandag 27 juni 2011 om 21:03
Ik ben 2x een soort vn verbrand in mijn leven. Zie je niks van, maar ik voelde wel dat mijn huid daar warmer voelde, en deed pijn.
En ja, ik word echt veel bruiner, ben in winter vrij wit (serieus, mensen denken altijd in de winter dat ik ziek ben ofzo)
nu zie ik er wat gezonder uit.
Ibi Ik heb geen reet te doen he, en nog een OV tot 14 juli ofzo, we kunnen wel een keer naar rommelmarkt bij jou in de buurt? Als jij kijkt waar kom ik aangesneld (fietsen duurt 5 uur.. is beetje enthousiast denk ik)
En ja, ik word echt veel bruiner, ben in winter vrij wit (serieus, mensen denken altijd in de winter dat ik ziek ben ofzo)
nu zie ik er wat gezonder uit.
Ibi Ik heb geen reet te doen he, en nog een OV tot 14 juli ofzo, we kunnen wel een keer naar rommelmarkt bij jou in de buurt? Als jij kijkt waar kom ik aangesneld (fietsen duurt 5 uur.. is beetje enthousiast denk ik)