goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 19 juli 2011 om 15:39
Genieten jullie ook van het weer? Heerlijk!
Ben lekker wezen fietsen naar de winkels en heb verse karbonaadjes bij de slager vandaan. Ik doe elke week een nieuw recept en vandaag is het witbier karbonades met venkel.
Ben benieuwd! (eerst maar es ff googlen hoe je venkel klaarmaakt ).
Nu eerst nog een kop thee
dinsdag 19 juli 2011 om 18:33
hier ook rustige avond ik eet kipshoarma. Heb eindelijk die lamp vervangen. Heb even met de buren gezeten buiten die hebben gelijk dat kastje van de schoenen in elkaar gezet. 3 man sterk en duurde toch nog een half uur met gereedschap. Op de doos stond echter: binnen enkele minuten zonder gereedschap in elkaar gezet. Jaja en ik ben nog dom genoeg om dat te geloven haha
dinsdag 19 juli 2011 om 19:08
Ik heb voor het koken de cd opgezet maar was er niet genoeg chill voor. Nam tegelijkertijd een voetenbadje met scrubb etc dus ga het een abdere keer nog doen als ik de tijd er voor heb. Klonk wel relaxed
Oehlala! Het eten was lekker!
Zelfs zo lekker dat man z'n ouders heeft gebeld om mee te delen dat ik dit heb gemaakt (kreeg altijd het verwijt dat ik niet goed voor hem zorg omdat ik niet kook).
Ik ben happy
Nu ff bankhangen, tot later!
Oehlala! Het eten was lekker!
Zelfs zo lekker dat man z'n ouders heeft gebeld om mee te delen dat ik dit heb gemaakt (kreeg altijd het verwijt dat ik niet goed voor hem zorg omdat ik niet kook).
Ik ben happy
Nu ff bankhangen, tot later!
dinsdag 19 juli 2011 om 19:48