goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Fijn dat de intake goed is gegaan chat!

Mijn fijnste bril is ineens kapot, de vleugel is afgebroken. Morgen dus maar even naar de hans anders heb nu 1 van mijn reserve brillen opgedaan maar die lijkt wel sterker dan andere bril komt allemaal zo op me af met deze bril op.

Vrijdag ga ik met zwager en schoonzus naar Harry in 3d zijn allemaal al naar 2d geweest en zijn toch benieuwd naar de 3d versie.

Donderdag heb ik nog een bespreking over de vakantiespeelweek in de week van 8 aug. Ben ik als vrijwilliger bij betrokken.

Volgende week dinsdag midgetgolfen en naar de pannenkoekenboot met zussen, aanhang, neefjes, nichtje, oom en tante (althans "iedereen" is er met de pannenkoekenboot) toen ik zus vroeg of haar man kon zei ik automatisch dat ik niet wist hoe het met de dienst van Patrick zat die dag. Stom. Kan niet ook niet meer echt spreken over met zijn allen want dat is het nooit meer.

Komend weekend werken maar het weekend erop komen mijn zussen, schoonzus van zus voor scrapboekweekend hier en misschien schoonzus en schoonmoeder ook 1 of 2 van de dagen. Heb ik wel zin in. De eerst genoemde blijven hier ook slapen.
Leuke vooruitzichten Iebeltje. Hoewel het nooit meer als vroeger zal zijn doe je echt heel hard je best!

Pannenkoekenboot heb ik nou nog nooit gedaan. Zou dat leuk voor de meet zijn? Dan motten we uitwijken naar Rotjeknor
Lijkt me harstikke leuk meeten op de pannenkoekenboot. Is leuk en lekker!

Zit nu harry 7-1 te kijken en ik zou dat verdomme gewoon moeten kunnen. Maar direct gaan mijn gedachten naar Patrick en mijn moeder die beide harry volgde ieder op zijn eigen manier. Ik las de boeken als eerst, mijn moeder luisterde de luisterboeken en Patrick keek de films en ik ben de enige die het einde mee krijgt en ik baal zo van mezelf dat ik nu weer zit te janken terwijl ik het "gezellig" gemaakt heb voor mezelf. Lekker wat te snacken, drinken, kaarsjes aan en toch zit ik hier helemaal alleen te huilen. Ik wordt er zo moedeloos van dat alles bedrongen is van herinneringen.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal. Ben vandaag wezen werken, dus was afwezig. Ibi vervelend dat je je elke dag zo rot voelt. Hoop dat je ook minder erge dagen.

Moet zeggen dat ik dagen heb dat ik nauwelijks/niet bewust aan mijn moeder denk. Niet dat dat jou iets helpt...

Chat, fijn dat het gesprek goed is gegaan. Ik ken wel mensen met HSP en voor wie de realisatie/acceptatie veel rust heeft gebracht. En je hebt ook een pannenkoekenboot in Amsterdam. Daar kun je gratis parkeren. :-)

Yellow, choco en Mika.

Hoort iemand nog wel eens wat van panter? We zijn tegelijkertijd hier begonnen te schrijven, dus ben wel benieuwd hoe het met haar gaat.
Ja meis, overal waar je komt en wat je beleeft en doet zit vol met herinneringen. Herinneringen aan een mooie tijd met Patrick. Dat doet pijn. Je wordt telkens weer geconfronteerd met gemis. Daar moet je doorheen. Je moet het doorleven. Hoe moeilijk dat ook is. De eerste paar keren zullen het moeilijkst zijn. Je vraagt je af wanneer dat over gaat. Nooit waarschijnlijk. Maar de scherpe kantjes worden minder. Niet meteen, maar ooit zul je met een glimlach aan de mooie herinneringen terugdenken.
Ibi lees nu je nieuwste post. Ik zie eigenlijk best op tegen laatste deel van Harry in de bios. Ik ga 21 augustus. Ben naar de eerste delen met mijn moeder en een goede vriendin van mij geweest, die ik niet vaak IRL zie. Toen mam overleed nam mijn vader de traditie over en toen kwam mijn vriend erbij en daarna zelfs mijn broer en zijn vriendin. En nu eindigt het. Begon als iets van mijn moeder en mij, een soort verbinding die er nog was en nu stopt.
Chat, fijn dat je je een goed gevoel had bij de therapiemevrouw.

Ibi ja, het is zo keihard...

Sanne, ook voor jou een dikke

Ik wee tniet wat ik kan zeggen tegen jullie.. het is niet eerlijk..
Hoe gaat t vandaag met jou yellow?
Ik ga maar eens braaf slapen...
Ik ben wel ok hoor, maak je geen zorgen, julile hebben moeilijkere tijden nu

Ik hop dat je een beetje kunt slapen.

Hoe is het nu met vriend? En ben je weer echt beter eigenlijk?
Ben nog beetje gammel, vandaar op tijd slapen. (ja ja, laatste post) vriend doet zijn best, maar merk dat ik echt gekwetst ben, dus dit is niet na een paar dagen lief zijn weer vergeten en vergeven. Ik wil echt weer voelen dat we bij elkaar horen.

Slaap lekker!
sterkte sanne welterusten.

Yellow en Mika, heb toch ook maar credits gekocht. Jeetje echt verslavend.
voor Iebs

(en bij jou lukte het zeker wel he... )

Sanne snap ik wel idd... Probeer het aan te kijken..
Trusten dames, ik verlaat de bank en ga richting mijn heerlijke bed voor een heerlijke nacht
ja hoor bij mij lukte het in 1 keer maar ik heb maar 1 account misschien scheelt dat.

Truste dames!
Welterusten allemaal.

Jullie zijn stuk voor stuk toppers
goh dank je yellow jij ook!

Waar was Mika vanavond? Mika, je hebt meldplicht!!!

Zo nog ff de was gedaan. Droger uitgehaald, gevouwen wat klaar was en in de strijktas gedaan wat naar tante moet die voor me strijkt. En gelijk een nieuwe was aangezet.
Sorry lady's had hoofdpijn vandaag en ben vroeg naar bed gegaan. En ga zo weer richting bed.

Voor iedereen een dikke ben er morgen weer. Wie van jullie twee wint er? Ibi of Yellow?
yellow net wel ff gespeeld tegen onbekende en daar wel gewonnen.

Truste Mika hopelijk is je hoofdpijn morgen weer weg
Hoofdpijn is gelukkig over, jij bent lang opgebleven Ibi. Ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen.
Goodmorning!

Hij betekende gewoon zoveel meer voor mij dan alleen mijn vriendje. Na zoveel maanden treuren, een andere 'vriend' zei dat ik er nu wel overheen moest zijn en dat het belachelijk is dat ik na zoveel tijd nog er om treurde. Nou ik trap je ergens als ik je ooit weer eens zie ( hij heeft misschien gelijk, maar ik ben er niet overheen dus ja..).

Hoop dat het vandaag met iedereen goed gaat
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen
poef
he get yellow das niet de bedoeling. Heb je al iets gehoord? Wanneer het beter gaat met dit persoon wel bespreken dat dit niet de bedoeling is.
Sterkte Yellow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven