Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
yellow

Straw

Ik zou graag iets zinnigs zeggen, maar weet niet goed wat. Ik lees toch ook een paar mooie dingen..dus dat is mooi. Probeer daar maar een beetje op te focussen, nu met de donkere dagen voor kerst (en erna ook). Is het nog gelukt met je kado?
quote:sabrina73 schreef op 22 december 2011 @ 19:26:

yellow

Straw

Vandaag de sterfdag van mijn tante, denk dat we destijds hebben geprobeerd 'gewoon' kerst te vieren... Weet alleen nog dat het zulk ongelooflijk zacht weer was met de uitvaart.. (2006)

Gisteren een zus van mijn vader op bezoek. Beetje teruggeblikt op zijn leven en ziekbed.

Was er van de week sentimenteler onder dan nu, maar vind het niet erg als het snel januari is.
Even een voor jullie allen!

Zijn en blijven toch vreemde en moeilijke dagen dit.
Alle reacties Link kopieren
haaa....yellow

@Sabrina, acht je hoeft niks zinnigs te zeggen. Het is al genoeg dat je de intentie hebt maar niet weet wat dat zou ik ook hebben.

@Watervrouw, is wel balen..zo'n sterfdag. Want je word er ieder jaar mee geconfronteerd.

In ieder geval sterkte ermee.

@IBI

Dikke knuffel terug

Hier gaat het heel raar. Alles hangt van het moment af, gisteren een enorme woedeaanval gehad, omdat ik mijn gedachten niet kon kanaliseren en er teveel in op me af kreeg.

En ik moest echt bij mijn ma in bed kruipen om mijn kamer niet kort en klein te slaan.

En nu gaat het al iets beter, ben wel mega moe door die aanval van gisteren.

Maar moet zo naar school ff huurperiode van mijn kluisje verlengen want die loopt precies in de vakantie af.

En nog richting cetrum om ma's cadeau te kopen.
Hee Ieb, hoe is het met jou dan? Het zal voor jou wel extra moeilijk zijn deze maand.

Watervrouw, mijn pa is ook vorige december overleden, je krijgt toch een soort een soort herbeleving of zo. Tenminste dat merk ik. Sterkte.

Straw

Ik was gisteren veel te onrustig en ben vandaag ook supermoe. Beetje van gelijke strekking. Beddagje dus :-)

We :hug:en gewoon maar door deze december. Houden we elkaar een beetje warm en op de been.
Trouwens YEllow? Hoe gaat hij nu??

@ Sabrina, wel balen dat je soms van die slechte dagen hebt. Maar goed met zo'n ziekte kan je niet anders.

Hier ben ik uiteindelijk met ma het centrum ingegaan, een jeetje wat is dat vermoeiend

Uiteindelijk hebben we bij de selexyz toch het boek gevonden dat ze wilde, alleen het stond onder een andere titel..

Verder weet ik waarschijnlijk al wat ik cadeau krijg alleen ik heb absoluut geen behoefte aan en vind het heel duur. En hoogstwaarschijnlijk zal ik het een tijdje gebruiken en gaat het daarna weer een kast in Dus zit daar wel een beetje mee. Maar goed ik zie wel.
Iedereen een fijne kerst gewenst.
Merry Xmas everyone
Fijne kerst allemaal!
Fijne kerst allemaal!

Sorry ben een beetje laat
Goedenavond,

even een berichtje voor slapengaan.

Ik hoop dat iedereen al een beetje bijgekomen is van kerst. Hier absoluut niet, want vandaag is niet de beste dag geweest.

Eerst even kort, oma is weer diep in coma gezakt en heeft nu lichte leverfalen en haar nieren beginnen het ook te begeven. Dus het proces dat de artsen 2 weken zagen starten begint nu echt. Dus nog steeds afwachten en al bijna 2 weken wat is dat vermoeiend.

Kerst lekker rustig hier, 24e normaal dagje met wat cadeau's en een stuk entrecote met wat aardappeltjes gegegeten. En de 25e een soort gevuld deeg klaargemaakt waar ik dol op ben. Wel veel werk dus de 26e lekker bankgehangen en even de fiets gepakt en een ronde gemaakt.

Vannacht echt slecht geslapen, zowel ik als ma. Na 2 uur pas in slaap gevallen en om 5 uur wakker. Ook nog eens nachtmerries .

Om 10 uur haasten om om half 11 met ma bij de huisarts te zijn. Dier er niet is, dus ma met 2 een ontstoken oog richting vervangende arts begeleid, want ze ziet bijna niks met dat oog en helemaal rood en er komt veel pus uit. Blijkbaar een bacteriele infectie die zeer besmetbaar is. Beiden zijn we ook nog half verkouden. Zijn we thuis begint haar andere oog ook nog, dus nu kan ze tijdelijk heel slecht zien, wat ze al uit zich zelf slecht kan zonder bril.

ook nog eens kerstcadea ruilen wat een ramp, alles met 50% afgeprijsd maar kon bijna niks vinden in mijn smaak of maat en ze mochten geen geld terug geven, en nog eens niet prettig behandeld door het personeel. Uiteindelijk 2 andere blouses gevonden die ik kwa lengte moet laten inkorten want ze lijken net een jurk. Maar anders had ik maatje 40 moeten halen en daar past niet eens 1 arm in..

Ma probeerde toch te koken maar dat ging niet echt half blind, uiteindelijk een soep uit blik en brood gegeten met kop thee.

En dan valt de kerstboom ook nog een bijna op me..heb hem net kunnen beetjpakken anders was ik zo plat als een dubbeltje..hahaha. Piek en een paar ballen zijn nu kapot, dus ga morgen als verrasing voor ma een nieuwe piek halen, want moet zowieso richting centrum

Dus nu doodop in bed, heb wallen van hier tot Tokio...

En ga nu slapen hopenden op morgen een betere dag.
straw

Ik hoop dat het snel wat beter gaat met je moeder. Wat een vervelende tijd om naar de huisarts te moeten.

Gelukkig heb je je kado kunnen ruilen. Je was er wel snel mee, zo gelijk na de kerst :-)

Gaat het vandaag wat beter? Je hebt nog vakantie neem ik aan? Een beetje uitrusten?

Ik had zaterdag een etentje. Dat was heel gezellig. Het resultaat was wel dat ik de verdere kerst bijna alleen maar heb geslapen. En ik ben nog steeds hartstikke moe. Morgen naar Brussel. Hopelijk ben ik dan een beetje wakker. Of ik word ziek dat kan ook, dat begint ook meestal met veel (meer dan anders dus) moeheid. Nou ja we wachten weer af. Op naar het nieuwe jaar!! :-)
@ Sabrina,

ik moest ook wel snel zijn. UIterlijk de 27e omdat dat de 14e dag na aankoop was...mijn ma was veel te vroeg met kerstinkopen. En heeft gezegd dat nooit meer te doen...en ook niet in die winkel. Want toen ik het ging ruilen was de bediening een ramp .

Het is inderdaad een vervelende tijd om naar de huisarts te moeten maar nog vervelender om nu precies vlak voor oud&nieuw met een ooginfectie te zitten en niks te kunnen zien. En de kans is er dat ze oud&nieuw zo zal doorbrengen..dat gaat nog leuk worden zo..

Vandaag is wel een beter dagje geweest, en te rustig vergeleken met gisteren. Vandaag ff boodschappen wezen doen want ma kan niet zien. Daarna munten storten en we hebben samen met ma meer dan 152 euro in munten gespaard en dat was maar de helft. Morgen ga ik de rest storten.

Verder tja, oma houdt de spanning er wel in zo. Al 2 weken wachten we Het moment af..maar het moment wil nog niet aanbreken.

En inderdaad heb nu vakantie, en ik probeer gewoon lekker veel te slapen en te ontspannen in ieder geval deze week.

Volgende week gaan wij waarschijnlijk een dagje naar brussel als ma's ogen weer beter zijn.

Wat leuk dat het etentje gezellig was. En ach liever 1 dag gezellig en dan 2 dagen moe, dan geen gezelligheid en iedere dag "fris voelen". Hopelijk word het een leuke dag morgen in brussel.

Verder een dikke knuff...
He had ik maar niks neerezet over mijn oma. Want sinds 9 uur vannacht is ze er niet meer

En ook leuk dat we dat ongeveer 1 uur later pas te horen...heerlijk zeg

En nu lig ik al sinds 11 uur wakker op bed. Heb woedeaanvallen want het eil niet echt helemaal doordringen en dat gaat denk ik super lang duren omdat ik er dagelijks niks van ga merken.

Het enige wat ik merk is dat nu als het ware de remmen losgooi en eindelijk zeg wat ik vind van een groot deel van de familie.het zijn een zooitje egoisten die alleen maar aan zichZelf denken en die als ze over iemabd moeten walseb in eigen voordeel dat doen. Maar abderen mogen wel altijd hun problemen aanhoren, maar als je zelf iets kwijt wil praten ze er gewoob doorheen

en ik denk erover om met meerdere personen gewoon te breken.

Maar goed ik speol helemaal over heb gedachten die alle kanten uit gaan van het gevoel hebben famieledeb te willen vermoorden tot gewoon niet meer opstaan en stoppen met school.

En het zijn gedachten waar ik niks aan heb en ook weet dat ze niet realistisch zijn...

Maar ik ga me nu ook confronteren met alles wat me dwars zit en dat is mega veel en nu is niet het moment ervoor en nog mindet op dit tijdstip van de dag
Van mij ook een en gecondoleerd..
Gecondoleerd meis.
Gecondoleerd straw

Dank jullie allemaal.

Zoals te merken is post ik nu minder omdat het gewoon niet al te lekker loopt.

Verder wilde ik iedereen toch ff een fijn 2012 wensen.
Fijn 2012 all
Iedereen een gelukkig en gezond 2012!
Up!

Hoe is het met iedereen?

Straw gaat het wat meis?

Hier een berichtje uit de ziekenboeg, vriend en ik nu allebei ziek :-/. De lamme en de blinde :-)
@Sabrina

Wat vervelend dat beiden ziek zijn...beter is denk om dw eurt want dan kan de een de ander verzorgen

Hier gaat het ? Het ene moment wel redelijk en het andere moment absoluut niet..en zou ik willen verdwijnen..

Het enige is dat op dit moment de routine als een mega berg zie en erg negatief neig te zijn ende hoop gewoon op te geven omdat ik merkk dat ik nezelf echt compleet rondsleep maar niks voor elkaar krijg..en normaal kost het mij al moeite om overeind te blijveb nu nog meer..

En eifenlijk zou ik 't liefst de hele dag on bed blijven
Hoi, even uit brutale nieuwsgierigheid, waarom loopt dit topic niet meer?
Hoi Ste,

Tsja.. Omdat het even niet meer werkte ofzo.. Geen idee.. Voor mij omdat ik in een goeie flow zit en dus niet meer op psyche lees..

Maar anderen mogen hier nog vrij uit praten hoor. Ik lees gewoon mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven