Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met 3 uur? Dan ben ik ook vaak wakker..:-)
Heb jij nog tips voor wat je kunt doen om 3 uur?
quote:Moonlight82 schreef op 07 mei 2012 @ 21:33:

Heb jij nog tips voor wat je kunt doen om 3 uur?

Ik ga maar een studie doen 's nachts of een baan erbij als nachtwaker..:-)
Vanavond lekker weer getennist, 1e les van nieuwe seizoen. Leuke groep en leraar en lekker gespeeld.

En...lekker moe..en dat is mooi..:-)

Vandaag tot 13.45 uur gewerkt, toen tolde mijn hoofd. Vanmiddag gefietst. Al met al toch wel een goede dag.
voor iedereen die het nodig heeft.
Zo... ik heb weer lekker (lang) geslapen. Dit gaat goed!

Wel een mini-bloedbad omdat ik zojuist ongesteld geworden ben, maar dat had ik ook vooraf kunnen bedenken.

Fijne dag allemaal!
moggûh,

Zo, hier weer wakker, tenminste voor zover dat gaat met 5 uurtjes slaap..werd vanmorgen om 9 uur wakker gebeld ...

maar verder gaat het wel redelijk, heb inderdaad bloedarmoede, mag nu weer ijzerpilletjes slikken, en de huisarts wil me over 2 weken weer zien, want hij wil kijken of er een patroon zit, want dit is de 2e keer in een half jaar. Terwijl ik genoeg voedsel eet, dat de bloedarmoede zou moeten verhelpen.

Nu moet ik naar school..en bijlezen gaat niet lukken dus ik ga het vanaf nu proberen bij te houden
Vreemd dat je niet weet waar de bloedarmoede vandaan komt Straw.

Ik heb eigenlijk weer nergens zin in/energie voor vandaag. Zo maar weer een bakkie koffie en misschien komt het dan nog

Doen jullie trouwens aan moederdag? (wie (nog) een moeder heeft en daar contact mee heeft - of misschien iemand anders iets liefs geeft met moederdag)

Ik moet daar ook nog iets voor bedenken. De senseo van mijn ouders was kapot dus broertje had bedacht samen een nieuwe te geven. Maar niemand heeft kunnen voorkomen dat ze inmiddels zelf een nieuwe hebben gekocht
Je hebt mail Moon maar niet lezen als je nog moet eten Zal vast meevallen maar ik ben een beelddenker..
Ik ga nu lezen
Zit op een pakje te wachten. Irritant is dat altijd

Gelukkig hoef ik niet naar de wc of iets anders wat niet uitkomt. Maar vind het toch irritant.
quote:Moonlight82 schreef op 08 mei 2012 @ 18:57:

Zit op een pakje te wachten. Irritant is dat altijd

Gelukkig hoef ik niet naar de wc of iets anders wat niet uitkomt. Maar vind het toch irritant.Wet van Murphy hè., zodra je op wc zit, bellen ze aan...:-)
quote:Moonlight82 schreef op 08 mei 2012 @ 13:39:

Vreemd dat je niet weet waar de bloedarmoede vandaan komt Straw.

Ik heb eigenlijk weer nergens zin in/energie voor vandaag. Zo maar weer een bakkie koffie en misschien komt het dan nog

Doen jullie trouwens aan moederdag? (wie (nog) een moeder heeft en daar contact mee heeft - of misschien iemand anders iets liefs geeft met moederdag)

Ik moet daar ook nog iets voor bedenken. De senseo van mijn

ouders was kapot dus broertje had bedacht samen een nieuwe te

geven. Maar niemand heeft kunnen voorkomen dat ze inmiddels

zelf een nieuwe hebben gekocht

Een mandje met verschillende soorten koffiepads, rol koek? Dan leuk inpakken met folie en lintjes.

Mijn ouders leven niet meer, maar met dit soort dagen, zet ik een mooie bos bloemen op hun graf.
quote:Leergierig schreef op 08 mei 2012 @ 19:21:

[...]

Wet van Murphy hè., zodra je op wc zit, bellen ze aan...:-)

Ja er zijn hele topics geweest van mensen die ontzettend nodig moesten terwijl een pakje ieder moment kon komen

Leuk idee voor kado. En mooi dat jij bloemen neerzet.

Ik sprak mijn moeder net en ze hebben idd een nieuw apparaat gekocht.
en pakje al ontvangne moon??? En dat is zeker irritant!

Hier doen we lichtelijk aan moederdag, tenminste iets lekkers stukje taart enzo, en kleinigheidje, en thats it.
Ja pakje kwam rond kwart voor 8 en daarna ben ik zelfs nog even naar de super gegaan. In de regen.... maar ik was het binnen zitten echt beu en had ook niks lekkers om te eten. Alleen saaie dingen.
Ha lieve meisjes, ik ben niet meer gewend dat dit topic weer goed loopt en vergeet weleens te kijken. Ben er iig blij mee.

Fijn dat je lekker geslapen hebt Moon.

Ik laat pakjes altijd bij een afhaalpunt bezorgen. Hoef ik niet een dagdeel te wachten. Heb er een hekel aan. Als ik zelf niet hoef te kakken moet de hond het wel

Veraan bedankt voor je reactie. Doet me goed. Hou je goed meid

Sabrina, we slepen elkaar wel door het acceptatieproces heen

Leuk dat je tennist LG. Ik heb het vroeger gedaan. De eerste les kreeg ik keihard een bal op mn neus. En niet willen weten hoe pijn dat dat deed!
@Andersnogiets,

tja met een hond kan je niet de hele dag thuis zitten, ook al wil je het wel.

Hier zijn mijn plannen om te starten met sporten deze week niet doorgegaan tot nu toe. Maar komt omdat ik 20¤ tot eind van de maand heb, dus ga maar in juni beginnen. EN dan een 12x abonement nemen, dan ga ik zo'n 2x per week en ergens begin juli nog even.

En na de zomervakantie wil ik kijken of ik bij een sportclub kan gaan, alleen durf ik niet vanwege mijn bril...ben bang die 'ie kapot gaat

Maar ik denk weer te ver vooruit..en het belangerijkste nu is even slapen..

dus trusten allemaal!
Ik ben alweer wakker. Van 12 tot 1 ofzo geslapen.

Net een berichtje van iemand van datingsite. Ik heb m vanochtend gesproken en gezegd deze week ff rust nodig te hebben. Er speelt privé iets wat ik niet op het forum kan zetten,maar wat me moe gemaakt heeft (niet iets wat voor mij ernstig is). En dat slechte slapen heeft me ook moe gemaakt.

Heb ik nu een mail met een concreet voorstel om morgenavond iets te gaan doen.

Ik zie nu wel in dat deze meneer constant over mijn grenzen zal gaan. Doet ie eigenlijk al door veel te nieuwsgierig te zijn (als ik bijv zeg dat ik even weg ben omdat ik een mail moet sturen wil hij weten wat en naar wie).

Hij woonde wel dichtbij en had best leuke date-ideeen maar dit lijkt me geen goede basis. Denk dat ik m maar laat weten af te zien van de date.
@moonlight82

Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. Ook slechte nacht, maar gelukkig langer dan een uur slaap. Tja, wel raar dat je zegt dat je rust nodig hebt en hij je vervolgens uitnodigt. Hij ziet een date met hem waarschijnlijk als ontspanning? :-)

Als je er nu al geen goed gevoel hebt, zou ik het niet doen. Moeilijk hè. Ben benieuwd hoe hij reageert op je afwijzing. Zal ook al genoeg zeggen.

@andersnogiets

Een kiala punt om pakje af te halen zeker? Doe ik soms ook wel om te voorkomen dat mijn buren het weer aan moeten pakken.

@strawberry

20 euro eind van de maand niet veel zeg. Sporten wel goed idee. Moet me vaak tot bewegen zetten, maar afloop vaak goed gevoel. Ook moe worden in kader beter slapen in mijn geval.

Keek net naar buiten en wordt weer regenachtige dag
Ja dat is het denk ik Leergierig, dat hij het ziet als ontspanning. Terwijl ik het al moeilijk vind om te moeten zeggen dat het niet gaat deze week.... en dan vind ik het echt niet leuk om niet serieus genomen te worden.

Ik voel me een wrak. Heb wel geslapen maar kan niet zeggen dat ik er echt van opgeknapt ben.

Ik heb wel 'pammen' waar ik rustig van word en vaak ook mee slaap. Nu mag ik echter één per nacht, ik weet niet of dat een foutje is. Maar als ik naar eigen inzicht gebruik krijg ik vast gedoe bij de apotheek en dan zit ik zo weer een paar dagen zonder, met een beetje pech precies als ik die paar dagen wegga.

Misschien mijn SPV maar even mailen want ik ben het zo beu.

Heb nog geen wijn gehaald en gedronken maar als ik niet meer medicijnen mag is dat wel de volgende stap.
Zo ik heb een yogaschool gemaild. Ik ben het helemaal beu.

Jij hebt ervaring met yoga toch Chooc?

Ik zou ook wel mindfullness willen doen, maar daar zijn begin mei net de groepen weer gestart en nieuwe groepen gaan na de zomer.
Ja ik doe yoga Moon. Er zijn verschillende vormen, ik doe hatha yoga. Is een soort van spiertraining icm rust vinden en meditatie na afloop. Vind het heerlijk om te doen.

Wat ga jij voor yoga doen? Weet je dat?
Ik moet me nog orienteren Chooc. Zie door de bomen het bos ff niet. Moet maar even een lijstje maken van de mogelijkheden in de stad + dorp hier en de tijden dat ze lessen hebben.

Heb iig gemaild voor lessen zonder zomerstop. Anders heb ik er net niks aan.
Idd. Hoop dat het je bevalt Moon! Ik ga je ff mailen, moet ff iets kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven