Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Zo best redelijk geslapen tot een uur of half 8. Wil al bijna mijn in werking gezette GGZ-proces staken maar laat ik dat maar niet doen.

Heb nu aangegeven dat er iets gebeuren moet, laat ik dat dan doorzetten.
Bah het regent best hard hier. En ik heb wel zin in ontbijt maar ben zo ongelooflijk uitgekeken op mijn standaard ontbijtjes.

Eitje bakken zou nog wel lekker zijn, maar al mijn pannen zijn vies. (ja ik weet dat daar een vrij simpele oplossing voor is maar daar gaat het nu niet om)

Ik kan ook zo ongedoucht door de regen naar de bakker gaan fietsen. Maar das wel ver....
Net een (oude) aflevering van Jong gekeken over studenten met burn-out. Herkenbaar en ook erg interessant. Zou me best leuk lijken om ooit nog coach te worden voor studenten.

Maargoed, first things first. Eerst slapen (niet nu, maar in het algemeen)
Alle reacties Link kopieren
Mogguh Moon! Wat heb je nu gegeten?

Bij mij gaat het goed. Geen pijn meer dus ga straks weer werken

Kwamen we er gisteravond laat achter dat onze verwarmingsketel lekt. Vloer zeiknat, wij in de stress. Staat een bak onder om het water op te vangen. Monteur vanochtend gebeld, komen morgen. Hoop dat het geen dure grap gaat worden.. De vloer is iig weer droog en niet hobbelig. Ben ik ff blij dat we het dikste laminaat hebben dat er is

LG ik hoop dat het goed ging vandaag
Toch maar yoghurt met muesli. As usual.

t Idee van naar de bakker was leuk... maar eigenlijk niet als je al honger hebt, nog een eind moet fietsen en het ook nog regent. Meer iets om op een mooie dag meteen bij het opstaan te doen.

GGZ-mevrouw heeft nog niet gebeld. Ben benieuwd.

Wat rot van die ketel Chooc. Wel fijn dat je dan met zijn tweeën even kunt kijken hoe en wat.

En goed dat je weer beter bent

Heb je dat downe gevoel van voor koninginnedag nu ook niet meer? (hoef je niet te antwoorden als je niet wilt)
t Is wel heel vochtig weer he. Wil wel wat wassen maar volgens mij is het dan over drie dagen nog niet droog.
Het sluimert een beetje Moon. Ik probeer er niet te veel aan te denken, helpt wel geloof ik.

Ja het is vreselijk vochtig, vind het maar stom weer.

Ik ga nog ff in mn boek lezen voor ik op pad ga. Tot later vanmiddag!
quote:chocolover schreef op 10 mei 2012 @ 11:16:

Mogguh Moon! Wat heb je nu gegeten?

Bij mij gaat het goed. Geen pijn meer dus ga straks weer werken

Kwamen we er gisteravond laat achter dat onze verwarmingsketel lekt. Vloer zeiknat, wij in de stress. Staat een bak onder om het water op te vangen. Monteur vanochtend gebeld, komen morgen. Hoop dat het geen dure grap gaat worden.. De vloer is iig weer droog en niet hobbelig. Ben ik ff blij dat we het dikste laminaat hebben dat er is XD

LG ik hoop dat het goed ging vandaag

Balen van je vloer! Hopelijk vallen kosten mee!

Vandaag niet geweest. Heel slecht geslapen, moest al huilen bij idee dat ik heen moest. Morgen weer proberen maar. Maar niet te hard mezelf veroordelen dat het njet gelukt is.
He balen LG.

Moet je echt meteen werken of is het eerst nog een keer koffiedrinken, rondkijken etc.

Ik kan het me goed voorstellen hoor, ben ook niks waard als ik nauwelijks heb geslapen.
Zo de vloer bij de douche is schoon. Brandschoon.

Alleen de bak dus, de rest van de badkamer moet nog ff, maar dat hoeft niet zo grondig met schuurmiddel en chloor en weet ik veel wat ik er allemaal op gegooid heb.
quote:Moonlight82 schreef op 10 mei 2012 @ 12:38:

He balen LG.

Moet je echt meteen werken of is het eerst nog een keer koffiedrinken, rondkijken etc.

Ik kan het me goed voorstellen hoor, ben ook niks waard als ik nauwelijks heb geslapen. Nee, gewoon werken. Moet nog naar bedrijfsarts. Baas mailde en toen gezegd dat ik do en vr zou komen werken, 4 uur. Zie er gewoon echt tegenop. Absurd eigenlijk.
quote:Moonlight82 schreef op 10 mei 2012 @ 14:41:

Zo de vloer bij de douche is schoon. Brandschoon.

Alleen de bak dus, de rest van de badkamer moet nog ff, maar dat hoeft niet zo grondig met schuurmiddel en chloor en weet ik veel wat ik er allemaal op gegooid heb.Ontkalker op veel stukken wil ook wel helpen. Hoef je alleen maar na te spoelen en glanst. :-) lekker dat je bak schoon is. Vaak het ergste. Zou wel even luchten, anders ga je door alle chloor van je stokje.
Ja ik had het raam al wijd open gezet. Moet oppassen want ik vind chloor nog lekker ruiken ook, haha.

Als iets stinkt ga ik veel sneller de ruimte uit

Ben even naar de stad geweest. Uiteindelijk alleen een fietspomp gekocht en boodschappen bij de supermarkt.

Mevrouw SPV belde toen ik in de super stond. We hebben afgesproken dat we maandag bellen, zo urgent is het ook weer niet (niet meer). Ik weet nu ook de tijden waarop ik haar kan bereiken, dus dan hoef ik niet te wachten tot zij mij belt.

Heb lekker veel boodschappen gedaan. Niet alleen gezonde dingen

Even lief zijn voor mezelf.
Moon, waar heb je chloor voor gebruikt als ik vragen mag? Ik zweer bij schoonmaakazijn. 1 x per maand doe ik de douche hoek hiermee. Alles blinkt je dan tegemoet! Beter voor het milieu dan chloor..

Chloor is tegen schimmel btw en azijn tegen kalk. Dus weet niet hoe vies het is? Misschien een tip

Dankje LG. De vloer valt mee gelukkig. Ben erg benieuwd welk prijskaartje er aan hangt morgen

Ik snap je trouwens precies. God wat heb ik er tegenop gezien om naar mn werk te moeten gaan toen. Stond te trillen van de spanning dus mocht na een half uur weer naar huis. Als het niet gaat, dan gaat het niet. en sterkte morgen.
Ik gebruik niet iedere keer chloor. Maar de voegen bleven nogal geel nadat ik ze geboend had met schuurmiddel. Toen heb ik het putje even afgedekt en een laagje water met een klein beetje chloor laten staan. (onderkant bestaat ook uit tegels)

Werkt schoonmaakazijn ook ontvettend? Ik gebruik meestal allesreiniger voor de 'snelle schoonmaakbeurt'
Hmm dat weet ik niet zo goed eigenlijk Moon. Wat wil je ontvetten dan? Ik doe elke week met allesreiniger en 1 x per maand met azijn.
Nou, gewoon alles

Ontkalker lost het vet niet op en chloor ook niet. Ik dacht, misschien heb je met azijn alles in 1 x zodat je niet twee spulletjes nodig hebt.

Allesreiniger lost wel vet op.

Ik doe het niet zo vaak, schoonmaken, en als het dan met twee of drie spulletjes moet ben ik best een tijd bezig. Maar ik moet het gewoon vaker doen denk ik. Idd wekelijks allesreiniger en die andere dingen eens in de zoveel tijd.

Ik zag op de weegschaal dat ik weer aangekomen ben. Ben daar niet zo blij mee. Pas mijn zomerkleren niet meer en moest vandaag zelfs mijn schoenen (!) losser maken (schoenen met veter en een rits)

t Is niet dat ik mezelf nu dik vind, maar ik wil gewoon mijn oude kleren weer aan.
Sorry was met man in diep gesprek. Reageer later weer, ga nu naar bed. Trusten!
Hoop dat goed gesprek was

En geen sorry zeggen als je ff niet forumt hoor. t Moet niet gekker worden
@moon,

wat fijn dat je wat beter slaapt. En ik zou inderdaad het in gang gezette proces niet staken, want je weet niet hoe lang je beter blijft slapen, en het is beter voorkomen dan genezen..als je straks mischien weer in hetzelfde schuitje zit.

@Choc

He, bah...balen van die ketel..gelukkig is het weer droog en schoon.

En inderdaad je veel meer bezig houden met je "klachten" zorgt ervoor dat je er meer aan denkt en meer op let wat het erger kan oen voelen.

@Leergierig,

Balen, dat het niet gelukt is. Maar goed morgen is er weer een dag!! En kan je anders niet vragen of je anders 2 of 3 uur mag werken...omdat het toch zwaar is..

hier wel een redelijk dagje gehad. Ben wel moe, had een gesprek bij de psych, en het was een voor mij vrij diepgaand en intensief gesprek..maar de psych was best tevreden omdat ik toch heel open was, en meestal een mega dikke muur heb..waar bijna niet doorheen te komen is.

Verder is het bijna weekend heb morgen 1 lesuur les..en dan niks. Heb dit weekend helemaal leeg gelaten. En wil wat aan de herkansing gaan doen en portfolio. Maar dat portfolio vind ik irritant en saai en stom..

Gisterenavond weer halve nachtmerries gehad, met onder andere mijn oma die overleden is, die in mijn droom overleden was en opeens weer kerngezond was...en nog heel veel andere dingen met familie, die heel dubbel zijn nu.

Maar werd wakker door de wekker,...en heb de hele dag beetje moe rondgelopen, dus nu maar slapen!
Lijkt me vervelend straw, die nachtmerries.

Ik heb redelijk geslapen. Maar voel me een beetje gaar. Achteraf gezien was ik gisteren een beetje hyper, heb zoveel dingen door elkaar lopen doen.

Nouja dan ga ik er vandaag een rustige, gestructureerde dag van maken.

Klein to-do lijstje:

- badkamer verder schoonmaken

- k. mailen

- notulen afmaken
Zit een beetje in de Moonoloog-mood.

Maar het valt me op dat ik s ochtends wel veel energie heb. Dat vind ik wel fijn en wil ik ook wel zo houden.

Bij andere medicatie zou dat wel eens minder kunnen worden. Dus dat moeten we wel even meenemen in het gesprek volgende week.
Ketel moet vervangen, rond de ¤1500. Ik ga off vandaag, gedachtes verzetten..
Pfffff.... wat kut.

Kunnen we geen actie bedenken om geld in te zamelen? Of collecteren?

(niet vervelend bedoeld... ik was net iets aan het uittypen over geld inzamelen voor een goed doel... ik vind jou ook wel een goed doel )

Ik werd vanochtend vals beschuldigd van iets. Ik moet nu echt ervoor waken dat ik niet teveel mee ga in wat die ander zegt en denkt en waar dat vandaan komt en weet ik veel wat. Dat zijn mijn zaken niet, ik ken het mens nauwelijks.

Ik moet gewoon erbij blijven dat ik dingen niet bedoeld heb zoals zij denkt dat ik ze bedoeld heb.

En verder is t haar probleem.

Beetje vaag verhaal misschien maar ik moet echt leren geen energie te steken in zulke dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven