graag jullie mening
dinsdag 16 juni 2015 om 08:31
Iemand gaat naar een feestje van een collega samen met haar man, vervolgens maken ze een filmpje van de jarige job die heerlijk staat te swingen en laten dit filmpje later aan andere zien met daarbij het nodige commentaar: ze zag er niet uit, ze was veel te dik voor die jurk, haar haar plakte etc. Ik vind dit heel naar gedrag , en jullie?
dinsdag 16 juni 2015 om 13:44
quote:gladoortje74 schreef op 16 juni 2015 @ 12:47:
Tja dan moet je eigenlijk ad rem zijn he. Bv zeggen: "ja ja, en daarom heb je er een prive filmpje van gemaakt. Je bent zeker een beetje verliefd op haar!" Of: "nou, ik zag jou laatst dansen, jij kunt beter even goed naar dat filmpje kijken, dan leer je nog eens wat!" Of; "o die jurk, heeft ze geleend van jouw vrouw!"
Ik probeer iig grappen te maken richting de criticus. Maar je moet er maar net op komen.meen je dit nou serieus? je bent toch geen 13?
Tja dan moet je eigenlijk ad rem zijn he. Bv zeggen: "ja ja, en daarom heb je er een prive filmpje van gemaakt. Je bent zeker een beetje verliefd op haar!" Of: "nou, ik zag jou laatst dansen, jij kunt beter even goed naar dat filmpje kijken, dan leer je nog eens wat!" Of; "o die jurk, heeft ze geleend van jouw vrouw!"
Ik probeer iig grappen te maken richting de criticus. Maar je moet er maar net op komen.meen je dit nou serieus? je bent toch geen 13?
woensdag 17 juni 2015 om 01:25
Nare mensen, ik zou er bij uit de buurt blijven. De jarige laat zich filmen en vertrouwt die mensen blijkbaar, dus dat ze achter haar rug om zo doen, zegt genoeg over hoe zij zijn.
Echt naar. Waarschijnlijk hebben ze een laag zelfbeeld en willen ze zichzelf opkrikken door zo te doen. Dus als je aangeeft; waarom maakt het uit? Je zou juist blij moeten worden van haar enthousiasme! Zullen ze wel uit het veld geslagen zijn
Echt naar. Waarschijnlijk hebben ze een laag zelfbeeld en willen ze zichzelf opkrikken door zo te doen. Dus als je aangeeft; waarom maakt het uit? Je zou juist blij moeten worden van haar enthousiasme! Zullen ze wel uit het veld geslagen zijn
woensdag 17 juni 2015 om 02:10
Ja Morrigan, dat meen ik serieus en ik ben 40. Ik heb geen idee waarom jij dat kinderlijk vindt, ik vind het kinderlijk zulke opmerkingen te maken over zo'n filmpje. De meeste mensen kunnen namelijk voor geen meter dansen, mannen vinden stevige vrouwen vaak leuker dan ze openlijk toe willen geven en iedereen heeft een andere smaak dus zij hebben vast ook kledingstukken die ik lelijk vind. Dat probeer ik over te brengen met een grap. Je kunt het ook spiegelen noemen. Volgens mij zou een 13 jarige juist meelachen en nog rottere opmerkingen erover maken. Maar misschien begrijpen we elkaar verkeerd hoor.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.