Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.
vrijdag 24 november 2023 om 12:27
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter
. Daar worden we blij van.
Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Een pluviofiel met hart en ziel.
zondag 22 juni 2025 om 09:17
Ik heb het echt even gehad. Het is bij mij zó heet binnen (28,5 graad en precies niets afgekoeld vannacht) dus ik heb net een mobiele airco besteld. Gisteren bij mijn moeder, 22 graden binnen
zegt ze ‘Hier warmt het ook wel op hoor’ Euh?! Ik zou er heel veel voor over hebben om die temperaturen te hebben! Maar wel mega veel zin in morgen en overmorgen! 20 graden!

zondag 22 juni 2025 om 12:23
Ja, hier helaas ook. Pas in loop van de nacht naar 17 graden.
In de zomer wil ik graag aan zee/op de wadden wonen, in de winter gewoon hier

Qua werk zou het prima kunnen, maar die geldboom groeit maar niet...

zondag 22 juni 2025 om 14:21
Ik snap dat volledig. Persoonlijk trek ik die lange lichte dagen al niet en als de zon dan ook nog 17 uur per dag schijnt, dan komt alles ook wel heel hard binnen. Nu bewolkt en regen hier en alles voelt gelijk zoveel rustiger.

zondag 22 juni 2025 om 20:48
Mijn man en zoon waren op Graspop vrijdag en zaterdag. Dochter heeft vanwege het weer haar kaartje verkocht.
Mijn man houdt van warmte maar ze zijn nu terug en hij gaf aan dat het toch wel erg heftig was, die brandende zon de hele dag en de hitte. Hij is helemaal kapot.
Voor mij is het sowieso een absolute no go. Ik houd dat echt geen uur vol.
Mijn man houdt van warmte maar ze zijn nu terug en hij gaf aan dat het toch wel erg heftig was, die brandende zon de hele dag en de hitte. Hij is helemaal kapot.
Voor mij is het sowieso een absolute no go. Ik houd dat echt geen uur vol.
zondag 22 juni 2025 om 22:34
Nou die gevolgen zijn erg heftig. Hele ecosystemen bedreigd en voedselproductie in gevaar. Dus nee. Moeten we niet willen. Maar ieder jaar een elfstedentocht zou leuk zijnSterrenstof74 schreef: ↑20-06-2025 22:33
Tenzij de Atlantische straalstroom (ofzoiets) bijna tot stilstand komt, dan wordt het hier gemiddeld 10 graden kouder. Zal ook wel gevolgen hebben, maar op dit moment hoop ik er bijna op![]()
zondag 22 juni 2025 om 22:40