Ik ben een leugenaar.

11-02-2011 21:31 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat veel mensen dit niet zullen begrijpen, ik begrijp mezelf ook niet.

Ik doe het al sinds ik klein ben, liegen, over alles, tegen iedereen.

Nu is het zover gegaan dat ik de man van wie ik hou heb verloren. Mijn leugens zijn uitgekomen.

Ik heb gezegd dat ik kanker heb, ik weet niet waarom. Ik wou aandacht en de leugen is uit de hand gelopen.

Ik besef nu dat ik ziek ben, ziek in mijn hoofd. Hoe los ik dit op????
Begin professionele hulp te zoeken...
Ik zou een afspraak maken bij de huisarts en je laten doorverwijzen!
Ga hulp zoeken..

Waarom doe je dit? Aandachtstekort in je jeugd?
Je weet niet wat je zegt!! Ik heb huidkanker ( melanoom ) gehad en afgelopen dinsdag een mammografie omdat ik een knobbel in mn borst heb ontdekt....Je spoort niet om zoiets te verzinnen!! BAH!! raar wijf ben jij zeg!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen

Is niet onbekend en wel te behandelen hoewel dat niet mee zal vallen. Niets doen lijkt me geen goed idee.
Ken ook zo iemand. Die heeft alleen niet zoveel zelfinzicht als jij. Dat pleit dan wel weer voor je, dat je het zelf inziet.

Het is vreselijk moeilijk om met zo iemand om te gaan. Diegene, bij mij was het een collega, dacht dat niemand haar doorzag. Had altijd haar verhaal en smoezen klaar.

I
Ik zou inderdaad maar eens hulp gaan zoeken. Via je huisarts met de billen bloot het hele verhaal op tafel.
quote:Zuigstengel schreef op 11 februari 2011 @ 21:34:

Je weet niet wat je zegt!! Ik heb huidkanker ( melanoom ) gehad en afgelopen dinsdag een mammografie omdat ik een knobbel in mn borst heb ontdekt....Je spoort niet om zoiets te verzinnen!! BAH!! raar wijf ben jij zeg!

Jezus kut kolere wat verdrietig...

Sterkte!!
Ik vind het ook een beetje dubbel om hier op te posten. Enerzijds vind ik het wel goed van je dat je inziet dat je hulp nodig hebt, anderzijds kan ik plaatsvervangend boos op je worden over wat je hebt gezegd.
Hoe je dit oplost?!!?? niet! zoiets ergs kun je niet beweren en het dan nog oplossen, dat valt niet meer op te lossen!

ga in therapie en werk aan jezelf want je bent inderdaad ziek in je hoofd als je dit soort leugens nodig hebt om aandacht te krijgen
Lieg je ook over je leugens?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is dit topic ook een leugen om zo aandacht te krijgen? Hoe dan ook, zoek hulp, je gaat te ver.
Ik kreeg vanmiddag te horen dat mijn moeder borstkanker heeft, zulke rare fratsen als die van jou gaan er hier ook even niet in dus.

Hulp lijkt me niet overbodig in elk geval.
Pfff, Dit meen je niet.

Dan ben je echt ziek.

Ik zou jezelf maar eens mischien vrijwillig laten opnemen in een psygiatrie, Want dit is echt heel erg..

Sommige mensen verliezen hun dierbare door deze klote ziekte, Of zijn zelf ziek.. Hoe haal jij het in je hoofd om te gaan liegen hierover?

En hoe heb je dit uberhaupt gedaan????

SNap niet hoe je dit heb kunnen doen en volhouden.

Vraag me zoiezo al af hoe lang je eral over gelogen hebt, Nu dat je partner erachter is gekomen..

En tegen wie heb jij er nog meer overgelogen?

Ik verzwijg ook wel een iets om mijn eigen bestwil, Maar dat zijn kleine dingen en onschuldig..

Maar jij doet hier mensen echt verdriet mee.

Ik zou jezelf laten opnemen vrijwillig! vandaag NOG!!
To ik denk dat je het niet op kan lossen. Jou leugens hebben gevolgen. Wel denk ik dat je kan stoppen met liegen. Jou liegen is een gewoonte geworden en ik denk als je hulp zoekt dat je er van af kan komen.

Verder vind ik het verzinnen van een ziekte om een man bij je te houden of om wat anders echt heel erg.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik vermoed dat het voor je verloren liefde te laat is maar het is nog niet te laat voor jou. Zoek hulp, kom hier uit en maak schoon schip of trek een streep onder je verleden en begin met een schone lei.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aandacht!! Alleen maar voor aandacht! Ga hulp zoeken en vind uit waarom je klaarblijkelijk die aandacht nodig hebt, want dit is echt ziek.
Jeetje, Zuig, wat zal je in de rats zitten. Wanneer krijg je de uitslag?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iemand heeft mij ook ooit wijsgemaakt kanker te hebben.

Ik kan geen begrip voor jouw gelieg opbrengen.

Het is terecht dat jij je liefde hierdoor bent kwijtgeraakt. Een goede les voor een niet te bevatten daad.
quote:Zuigstengel schreef op 11 februari 2011 @ 21:34:

Je weet niet wat je zegt!! Ik heb huidkanker ( melanoom ) gehad en afgelopen dinsdag een mammografie omdat ik een knobbel in mn borst heb ontdekt....Je spoort niet om zoiets te verzinnen!! BAH!! raar wijf ben jij zeg!Moeilijke te geloven c.q. verteren, maar dit soort psychiatrische ziektes zijn helaas net zo goed een ziekte als jouw vlek, Zuig
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
D;r is ooit eens iemand op het forum geweest die ook hierover loog, het hebben van kanker, gelogen op het forum, bedoel ik, en diegene heeft daar zoveel mensen mee gekwetst, en dan is het "maar" internet. Moet je nagaan hoe je naasten hier mee kwetst. Ik vind het onbegrijpelijk.
Hoe rot ook voor de mensen die zelf kanker hebben, of iemand in hun omgeving die kanker heeft; TO hoort waarschijnlijk bij de pathologische leugenaars. Ook niet iets waar je zelf voor gekozen hebt en morgen één, twee, huppetee mee op kan houden.

http://mens-en-samenlevin ... f-waanbeelden-hebben.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik geloof je niet.
Helemaal waar wat jullie zeggen Bgb en VC, en tóch kan ik het vandaag net even niet hebben.

Neemt niet weg dat het goed is dat je het inziet en hulp vraagt natuurlijk TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven