Ik ben jaloers.

03-12-2012 00:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal moeilijke jaren tussen mij en vriend waarin hij onder andere is vreemdgegaan en een kindje heeft gekregen met een ander.

Ging het sinds vorig jaar heel erg goed tussen ons ik heb alles een plekje kunnen geven en ik zie/merk dat hij zich meer dan 100% in onze relatie stort.

We hebben zelf 2 prachtige kindjes en die hebben een zusje die meer dan welkom is in ons gezin. Mijn vriend heeft co-ouderschap en dat verloopt prima. Het is echt een schat van een kind die ik net als mijn eigen kinderen niet meer kan weg denken uit ons leven.

En helemaal geen problemen met haar moeder op wat kleine opvoed ideetjes na. Contact met haar loopt via vriend en hij haalt en brengt dochter altijd. Ik zie haar dus nooit tenzij ik haar in de stad of iets dergelijks tegen kom.

Eind goed al goed zou je zeggen?

Niet dus, sinds een paar maanden gaat de kleine meid naar school op dezelfde school als haar zussen.

Ik zie haar nu dus elke dag en ik merk steeds meer dat ik jaloers op haar ben.

Zij ziet er elke ochtend tip top verzorgd uit. Altijd gekleed volgens de laatste mode haar mooi in de krul. Make up op, vaak hoge hakken. Ze is van Zuid-Amerikaanse afkomst en heeft ook typisch idem figuur.

Waar ik s'ochtends al blij met een beetje mascara en kleding zonder vlekken ben. Zit haar haar alsof ze net bij de kapper vandaan komt. Ook haar kleine meid ziet er altijd super leuk uit ik zelfs krijg constant complimentjes dat ze er weer eens super leuk uit zag.

Ze is heel spontaan en open maakt heel snel contact met alles en iedereen. Ik weet dat ze nog studeert en ook nog eens werkt maar ze is altijd bij elke activiteit op school en gaat ook nog mee met elk tripje dat de onderbouw maakt. Waar haalt ze de tijd vandaan?!

Ik merk van mezelf dat ik een eigenschap ontwikkel waar ik niet blij mee ben.Ik sta eerder op om mezelf aan te kleden op te maken, ik probeer met de laatste mode mee te gaan maar sla de plank vaak volledig mis. Heb mezelf een nieuw kapsel laten aan meten vriend vind het maar een apart kapsel. Ik gruwel nu al bij het idee dat ik haar deze week met het sint gebeuren weer zal zien. Lig al heel de avond wakker word zo moe van mezelf. Wat moet ik doen?

Sorry voor de lange OP ik wou dit even van me afschrijven.
quote:Winterdip schreef op 03 december 2012 @ 15:14:

[...]

Zo zou ik er waarschijnlijk ook in staan Mopsie, maar dat kun je hier niet zo stellen. Het is niet aan jou om te beoordelen of hun relatie wel of niet ter ziele is gegaan. Als TO en haar man er samen voor willen gaan dan is dat aan hun. Als TO toch nog voor zichzelf voldoening uit de relatie haalt, ondanks alles wat gebeurd is, en zij (en haar man) zich ervoor inzetten, dan is deze relatie dus nog niet ter ziele gegaan.Maar wat voor voldoening kun je halen uit een relatie met zo'n verleden, en de verwoestende werking die het blijkbaar nog steeds heeft op TO en vriend?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die vrouw gewoon graag een man in haar leven wil. Als ik single ben, doe ik gewoon beter je best, niet alleen om er beter uit te zien, maar ook om heel actief te lijken en door open te staan voor nieuwe contacten etc. Nu ik een vriend heb, heb ik niet meer zo erg de behoefte om met jan en alleman een praatje aan te gaan, gewoon omdat ik mijn behoefte sociaal te zijn nu ook bij mijn vriend kan uitleven.

Edit: oeps ze heeft een nieuwe vriend. Misschien doet ze dat voor hem? Vooral nu ze weet dat mannen dus echt vreemd gaan? Is hun relatie nog pril?

Daarnaast ziet zij jou waarschijnlijk als de winnaar van het spel. Hij is bij jou en niet bij haar. Zelfs nu zij er alles aan doet om er mooi uit te zien, kiest hij toch voor jou. Stel je eens voor wat dat met haar zelfvertrouwen doet? Ik denk dat zij jaloers is op jou en zich misschien o.a. daardoor zo kleed.

Edit: ze wil hem dus niet, hij wilde haar nog wel. Hmm, moeilijk moeilijk. Maar als jij je nu goed in je relatie voelt maakt dat toch allemaal niet veel uit? Heb je al eens overwogen je kinderen op een andere school te zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven