Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn allemaal klusjes die ik tijdens mijn verlof (denk te) ga(an) doen. De koelkast helemaal leeg en uitsoppen doe ik ook zelden, slecht he... Wel de groentelades uitsoppen, of een doekje over de planken, maar eigenlijk nooit helemaal leeg en alles door een bak met sop zoals het eigenlijk hoort. Ik ben een ontaarde huisvrouw. Of gewoon géén eigenlijk

De vriezer moet wel zeker leeg, zeker omdat ik ook een lade of misschien wel twee nodig heb als ik ga kolven. Nu hebben we maar drie lades van -18 en zo'n mini vakje boven de koelkast (maar daar wordt het nooit zo heel erg koud. Als je er ijs in bewaard, komt het er al op eet-textuur uit, niet kneppelhard ofzo).



Fijn dat de prikken er weer inzitten Bo, je zou er haast van van je graatje gaan, zolang wachten.

Ik vind die vissen met die vlekken zo onooglijk, smaken verschillen gelukkig. Vissen in zijn algemeen vind ik trouwens wel leuk, ik heb heel lang een kom gehad en de vis(sen) die daarin zat(en) waren heel nieuwsgierig. Eentje is er volgens mij zelfs 2 jaar geworden, ondanks het gezwel dat telkens op zijn kop kwam.
Alle reacties Link kopieren
Kneppelhard haha, dat woord is nieuw voor mij!

Nooit bij nagedacht, maar kolven vraagt natuurlijk inderdaad veel ruimte voor het opslaan. Misschien wil je vriend zich ontfermen over het schoonmaken van de vriezer- en koelruimtes?



Zoeb, hier is het regenachtig en koud. In februari en maart hadden we extreem hoge temperaturen en zon, april is koud en nat bij ons. Ik hoop dat we een mooie zomer krijgen, ik heb zo'n behoefte aan warmte!



Stofzuigen is gebeurd, nu dweilen. Dat worden drie emmers vies water, het is hier één grote modderboel!
Alle reacties Link kopieren
(mijn vriend ontfermt zich al over al het schoonmaak werk. Het wordt tijd dat ik ook weer eens wat ga doen )
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de prikken weer gedaan zijn Bo en dat de visjes nog zwemmen. Je hebt nog een hoop visjes te gaan en keus genoeg als je alle namen uit Donald Duck gaat nemen



Ik doe de koelkast ook niet vaak Ing, als we met vakantie gaan en hij bijna leeg is vraag ik of de hulp het wil doen, maar of ze echt de planken eruit haalt en in een sopje doet? ik denk het eerlijk gezegd niet, te zien aan de randen die in de sleuven gaan. Ik doe af en toe een zo'n plank en wat vaker de groentela, dat moet maar goed zijn hoor.

De vriezer is helemaal een verhaal apart, ik moet een nieuwe. Deze is zo dichtgevroren dat er een lade al een paar jaar niet meer open kan, ik gebruik alleen de onderste twee lades. Ik stel het steeds maar uit, dat moet nu echt binnenkort gebeuren.



O ja wij zeggen knoeperhard, bevoorbeeld voor bleekselderij.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingmagh schreef op 24 april 2012 @ 09:41:

(mijn vriend ontfermt zich al over al het schoonmaak werk. Het wordt tijd dat ik ook weer eens wat ga doen )Nee joh, jij bouwt aan een baby, een beter excuus om het huishouden even te laten voor wat het is bestaat er niet
Alle reacties Link kopieren
quote:robo schreef op 24 april 2012 @ 10:19:

[...]





Nee joh, jij bouwt aan een baby, een beter excuus om het huishouden even te laten voor wat het is bestaat er niet







Groot gelijk heeft Bo. En als manlief niet wil luisteren Ing, dan laat je 'm dit maar lezen



Fijn dat het prikken goed is gegaan Bo. Nu de rest van de dag voor jou. Ga je naast het nuttige poetsen ook nog iets leuk(er)s doen? Goeie berichten trouwens over je nieuwe huisarts. Ben blij voor je dat het een fijne huisarts blijkt te zijn. Wel raar dat de vorige zomaar ineens weg was, ondanks de privé-omstandigheden. Had de assistente toch wel even een mailtje rond kunnen sturen ofzo?



Onze vriezer is rond de feestdagen nog helemaal leeg geweest. Of nee, iets later, toen het zo vroor. Kon alles dat bewaard moest blijven (was niet heel veel) gewoon in een krat buiten staan zonder dat het ontdooide. Vaker dan 1x per jaar (of langer) gebeurt zo'n klus hier niet, ik sluit me aan bij de ontaarde huisvrouwen. Ook vandaag, op mijn vrije dag, gaat er niet gepoetst maar gepoedeld worden. Met vriendin een dagje sauna. Het is er het perfecte druilweer voor!



Poes P lijkt het iets beter te gaan doen. Hij heeft niet meer gespuugd, en heeft steeds vaker zijn "dolle minuten", dat hij van achteruit de tuin naar binnen sjeest (lees: ramkraak op z'n luik ), de hele gang door, waar hij niet op tijd kan remmen en dan met en bons tegen de voordeur tot stilstand komt. Komt-ie met grote verwilderde ogen binnen van "wat ik nou toch heb meegemaakt!"

Gister met de dierenarts overleg gehad, we bellen volgende week nog een keer om af te stemmen hoe nu verder, maar het lijkt erop dat het andere voer voor nu genoeg is.
Alle reacties Link kopieren
Bo het prikken kan dus wel goed gaan, gelukkig maar weer. Heerlijk dat de vissen zich als een vis in het water (de vijver) voelen. Neem je ook nog een momentje rust tussen al dat schoonmaakwerk of ga je als een witte tornado door je huis?



Zoeb ik zet altijd met watervaste stift de datum op dat wat in de vriezer gaat. En ook ik kom soms dingen tegen die er veel te lang in hebben gelegen en dan ook als de container wordt geleegd er dan ingooi.



Sjur fijn dat het met het poezenbeest beter gaat. Al dat gespuug is maar niks. Ik hoop dat het goed blijft gaan.



Ik ga maar eens even boodschappen doen het is nu droog. Vanmiddag oedeemtherapie eens vragen of we weer eens naar 3 weken kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar zit in de verf. Het is kielekiele of ik het haal. Moet om 2 uur gaan werken. Iets te lang in het dorp gebleven,l ik moest er een spijkerbroek bij hebben. Nou ja en een rood jasje en een truitje blijven dan ook hangen. Natuurlijk Wel leuk bij elkaar.

En nu maar hopen dat het past, want ik heb het zo mee naar huis genomen. Zal wel lukken denk ik.



Ing het is wat Bo zegt. Jij bent een baby aan het maken. ;rofl: Heel leuk gezegd.



En nu moet ik heel snel nasi voor Jan gaan maken. Alleen liggen de boodschappen nog in de auto, dus ik moet met mijn verfkop naar buiten. Zullen de buren wel weer zien.
Alle reacties Link kopieren
Het is trouwens luie nasi. Kant en klaar. Ik gooi er alleen wat verse groenten bij.

Lukt trouwens best zo zonder bril typen. Nou ja dat hoop ik dan maar. Zie het straks wel. Kan nu geen bril opzetten want dan zitten de pootjes ook onder de verf.



Nu snel snel.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag



bo, morgen gaat het hele circus dus weer beginnen, wel fijn dat je weer een nieuwe huisarts hebt gevonden. Als deze nu dreigt weg te gaan kom ik hem persoonlijk aan zijn stoel vastnieten. Er zijn dus al vissen. Ik ken gelukkig alleen maar leuke "nerds" met koi karpers. Dus het moet goed komen



Phoehee, wat fijn dat okkie nergens bang voor is. Scheelt toch weer een heleboel denk ik zo. Vind hij het ondertussen alweer leuk om te zwemmen



Sjur, wat fijn dat het beter gaat met poes P



Zoeb, wat een mooie honden heb je toch



Ingh, wat een leuke stofjes ben benieuwd naar het resultaat



Hier alles redelijk rustig. Ben bezig met de laatste klussen in huis zodat ik straks weer kan beginnen met werken. Er is echter een klein problee,, de deur van mijn smart wil niet meer open. Dus daar moet itsman nog even naar kijken



Pommel heeft gisteren prikken gehad en was dus niet zo heel lekker gisteren en vandaag. Hopen dat ze morgen beter is, dan ben ik jarig en dan wil ik er wel nog even uit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Arme Pommeltje. Die rot prikken. Hoop dat het morgen beter gaat. Heb je de Smart niet meer gebruikt Its, dat de deur zit "vastgeroest"?



Mooie gekke beesten zijn het hè, die honden. Dezelfde als Bo.



Ik was op tijd op mijn werk gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Bo heb je gezien dat dit topic ook weer bijna vol is. Hup, op naar de volgende.



Mijn haar is een beetje (heel veel dus) donkerder dan normaal geworden. Ander merk haarverf gebruikt. Eigenwijze ik. Maar iedereen vind het mooi. Kreeg zelfs al complimenten. Dus zo erg is het nu ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee! Ik had het totaal niet in de gaten, wat is dat snel gegaan zeg, met dit topic!!!

Ik denk dat ik vanavond een nieuw exemplaar open; vanaf morgen weer druk in de medische afspraken, dus dan heb ik geen fut/tijd.

Dit is bijna een record, qua snelheid dat we het volgeschreven hebben!



Zoeb, jij kunt donker haar volgens mij héél goed hebben! Soms pakt zo'n foutje juist leuk uit :-)

Ben benieuwd naar je nieuwe kleren, klinkt erg goed, spijkerbroek met een rood jasje. Ik heb zin in kleur, draag zelf steeds meer vrolijke kleuren de laatste tijd.



Its, arme Pommeltje! Ik hoop inderdaad dat ze morgen weer helemaal vrolijk is, want je eerste verjaardag als moeder moeten jullie natuurlijk wél gezellig kunnen vieren met het gezin

Wat raar dat je autodeur niet meer open wil, hopelijk kan Itsman er wat mee.



Meepie, soms gaat het prikken prima; er is echt geen peil op te trekken. Mijn aderen willen soms gewoon niet :-)

Hoe is het afgelopen met de oedeemtherapie? Kun je naar de drie weken toe?



Sjur, wat fijn om te lezen dat poes P zich herpakt heeft! Met al jullie liefde en ander voer heeft hij er dus weer helemaal zin in

Ik moest lachen om je opmerking dat de huisartsassistente wel een mailtje rond had kunnen sturen; hier doen ze niet aan email hoor, in de huisartsenpraktijken. Je mag al blij zijn als ze een elektronisch dossier hebben; de helft van mijn huisartsendossier is gewoon nog een ouderwetsche papieren map!



Ik heb het huis redelijk schoon; de papieren voor morgen bij elkaar gezocht en ik hoef alleen nog te koken.
Alle reacties Link kopieren
Het moet natuurlijk: "Hup, op naar HET volgende" zijn.

Ja hè, dat is dit keer snel gegaan. Fijn is dat toch. Dat het mooiste topic ook snel gaat. Zo moet het ook.
Alle reacties Link kopieren
Poetsen en voornemens om te poetsen lees ik hier

Dat laatste heb ik ook.



Fijn dat de prikken goed zijn gegaan en dat de visjes het leuk doen.



En een voor pommeltje, arm ding. Wanneer moet je weer werken, bijnajarigeIts? Duur nog wel een week of twee toch? Heb je er zin an?



Zoeb, leuk, je nieuwe haren! Tikje donkerder kan je best hebben denk ik



En Poes P doet eindelijk wattie moet doen, dat is fijn!
Alle reacties Link kopieren
Zoooho bijna een vol topic, dat is zeker snel gegaan zeg.

Ik ga even uitzakken op de bank het was een lange dag vandaag, ik ben nog steeds moe, zal wel wat onder de leden hebben gehad denk ik.

Vanavond kom ik nog even uitgebreider kijken eet smakelijk allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt toch morgen hoor, topic nummer 11!



Ik ben kapot; erg vroeg op en heel veel gedaan vandaag.

Ik ga lekker naar bed :-)



Morgen pas om 12u weg, dus ik kan lekker rustig wakker worden.



Slaap lekker allemaal voor later!
Alle reacties Link kopieren
Wat laat morgen Bo. Slaap lekker.

Morgen de petscan hè. Ben benieuwd. Wanneer hoor je de uitslag?



Ik hoor net dat ik maar tot 18.00u had hoeven te werken. Whahaha.

Dat kan alleen mij maar gebeuren hoor. En nu blijf ik ook zitten tot 22.00u. Heb me er nu op in gesteld.

En ze zijn blij met me want het is best druk, dus erg is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou Zoeb je hebt er zin in haha.

Slaap lekker Bo, fijn dat je niet zo vroeg op hoeft.

Ik ga er ook vroeg in vanavond.



Hopelijk blijft de kat goed gaan Sjur, je beschrijft het altijd zo grappig, je zou best schrijfster kunnen worden volgens mij.



Itsje alvast van harte gefeliciteerd, zielig voor Pommeltje, maar het moet wel hè, hoe kan je deur nu vastzitten, het vriest niet eens........
Alle reacties Link kopieren
Its, van harte met je eerste verjaardag als moeder! Dat het maar een mooie dag mag worden! (je bent de derde al die ik ken die op 25 april jarig is )



Bo, ik wens jou op de valreep van dit topic nog een goeie PET-scan toe. Hopelijk ben je snel aan de beurt en ook snel weer thuis. Wanneer verwacht je de uitslag?



Zoebie, doos.. Heb je gewoon te lang gewerkt! Ben je ook te laat begonnen?
Alle reacties Link kopieren
Its gefeliciteerd met je verjaardag. Hieperdepiep. Heb je ook een cadeau van Pommeltje gekregen? Ik wens je een hele fijne verjaardag.



Bo we maken dit topic vandaag nog wel even vol hoor.

Een petscan duurt lang hè? Tenminste die van Jan duurde altijd een paar uur en hij had er altijd een hekel aan.



Ing ik moest om twee uur beginnen gisteren, maar ik hoefde maar vier uur. En ik heb er dus 8½ gewerkt. Ik heb zelfs nog een half uur langer gewerkt omdat ik op de valreep nog een klant kreeg met een virus, die bellen dus nog om 2 minuten voor tien.



Ik kwam gisteravond thuis en het rook heel raar binnen. Dus ik vroeg Jan wat dit was. Hij zegt: "Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Wat wil je eerst horen".

Dan maar het slechte nieuws: ' Nu er was niets te eten". ??

Ik had toen ik om half twee weg ging de nasi aan laten staan en Jan was pas om half vijf thuis. Die was dus heel erg aangebrand.

Het stonk behoorlijk in huis. Jan heeft alles weg kunnen gooien en is naar de winkel gemoeten om iets anders te eten te halen.

Het goede nieuws volgens Jan. " Alzheimer is erger dan dementie.

In een café gooi je met alzheimer je glas om en met dementie vergeet je te betalen". Ik ben dus gepest gisteravond door mijn man.

Ik heb me dus gisteren toch veel te veel moeten haasten.

Vandaag maar een frietdag.



Nu douchen en werken. Moet om negen uur beginnen. Ik heb gisteravond nog kunnen ruilen met een jongen die graag wilde uitslapen. Die begint dus om half elf. Fijn ben ik lekker op tijd thuis. Nou ja ik moet tot vijf uur, dus weer een lange dag.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel dames



Bo succes strak, ik ga aan je denken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Lieve Its, van harte gefeliciteerd!

Hoe is het met Pommeltje vandaag? Kun je zorgeloos vieren dat je weer een jaartje ouder en wijzer bent?

Maak er een heerlijke dag van met je man en kind!



Zoeb, jemig wat een schrik! Dat zal inderdaad een stank gegeven hebben zeg; ik moest wel enorm lachen om Jans reactie

Vanavond dan maar friet inderdaad; wel zonde zeg, van je nasi!



Ing, uitslag of vandaag direct na de scan, of morgen bij de oncoloog. We zien wel, hoe dan ook hoef ik niet lang te wachten dus.



Gelukkeling, vind ik ook, dat Sjur zo leuk schrijft!



Ik moet nuchter blijven en dat vind ik altijd heel erg moeilijk :-) Dus ben een beetje grumpy.

We vertrekken om 12u, ik moet er om 13.45 zijn.

Van begin tot eind duurt het vier uur, dus ben laat thuis, zeker met de files die er altijd staan met het spitsuur.



Nu even douchen en aankleden en dan het laatste uurtje doorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Succes met de scan vandaag Bo, ik hoop dat het infuus prikken makkelijk gaat, of mag het in de site? Ik zal voor je duimen en aan je denken.



Ik ben al aan het stofzuigen geweest, de onderkant van het kastje in de hal zat vol spinnewebben van hooiwagens. Dat zag ik gisteren toen de hamster er rond rende, het beestje moest steeds zijn snor poetsen door het stof en de spinrag.......



Zoebie wat een geluk dat er niks in de fik is gegaan, ik vergeet ook vaak een gasvlam uit te doen nu het 's avonds nog licht is zie je niet dat het nog brandt.(maar er staat dan niks meer op het gas) Gelukkig merk ik het dan weer met het gasstel schoonmaken na de afwas......... Goeie mop over Alzheimer, ik kende hem hoor, moet ook in mijn werkgebied hè, wij zeggen tegenwoordig als we iets vergeten ach het is maar "Altzheimer light"

Ik ga ook straks weer werken, daarna weer even boodschappen doen. Merken jullie trouwens hoeveel warmer het geworden is? Mijn man had voorspeld dat het met koninginnedag 20 graden zou worden, intussen waren ze van de weersverwachting lang niet zo positief, maar nu lijkt het erop dat het toch uit gaat komen, tof!
Alle reacties Link kopieren
Getver, serieus tot ongeveer zes uur nuchter blijven? Pfff...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven