Ik ben zo bang.... deel 10
zondag 11 december 2011 om 18:12
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht 
Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
maandag 6 februari 2012 om 09:34
Goedemorgen,
Okkie op schaatsen, Ro en ik zaten er gisteravond allebei bij te glimlachen, het idee alleen al! Wat leuk, en wat echt Hollands ook. Hoe voel je je verder Phoehee? Je schreef dat je wat misselijk was? En rond welke tijd ben je uitgerekend, als ik zo onbescheiden mag zijn?
Meepie, dàt is snel, je dochter zal wel blij zijn
Ik ga mijn dag ook vullen met niksen, gisteren heeft me toch uitgeput (en dat maakt me een beetje bang, want het was gewoon thuis én ik heb niks geks gedaan). maar toch heel erg moe nu.
Gelukkeling, ik wens je alvast een heeeeeel goede, veilige, fijne niet-zieke terugreis toe!!!
Zoeb, ik ga Ro eens polsen of hij me voor één sauna-weekendje heen en weer wil rijden Wat een verlokkelijk aanbod zeg!
Kan me ook voorstellen dat jij voorzichtig doet met schaatsen, net als Meepie. Weer op die pols vallen, je moet er toch niet aan denken.
Sjur, heel veel plezier op je sauna-dag! Heerlijk, in je eentje vind ik dat minsten zo fijn als met zijn tweeën, ik hoop dat je er van geniet.
Netje, ik ben heel benieuwd wat de dokter zegt! Sterkte met die enkel.
Okkie op schaatsen, Ro en ik zaten er gisteravond allebei bij te glimlachen, het idee alleen al! Wat leuk, en wat echt Hollands ook. Hoe voel je je verder Phoehee? Je schreef dat je wat misselijk was? En rond welke tijd ben je uitgerekend, als ik zo onbescheiden mag zijn?
Meepie, dàt is snel, je dochter zal wel blij zijn

Gelukkeling, ik wens je alvast een heeeeeel goede, veilige, fijne niet-zieke terugreis toe!!!
Zoeb, ik ga Ro eens polsen of hij me voor één sauna-weekendje heen en weer wil rijden Wat een verlokkelijk aanbod zeg!
Kan me ook voorstellen dat jij voorzichtig doet met schaatsen, net als Meepie. Weer op die pols vallen, je moet er toch niet aan denken.
Sjur, heel veel plezier op je sauna-dag! Heerlijk, in je eentje vind ik dat minsten zo fijn als met zijn tweeën, ik hoop dat je er van geniet.
Netje, ik ben heel benieuwd wat de dokter zegt! Sterkte met die enkel.
maandag 6 februari 2012 om 09:50
maandag 6 februari 2012 om 09:57
Zullen we dan met zijn allen in de sauna bij zoebie? Zal een gezellig boel worden daar (geen idee of ik alweer de sauna in mag trouwens!)
Wel vervelend dat je moe wordt van iets wat je zelf zowat niks noemt Bo. Maar je bent wel sociaal bezig en dat kost ook energie! Ik hoop dat je vandaag een beetje kunt uitrusten. Als je gisteren in slaap hebt kunnen vallen, zou dat misschien vandaag ook wel weer lukken?
Ik ben ook een bangeschijterd op het ijs hoor, durf het nu niet echt. Laat ik maar een jaartje wachten. Bij schoonouders was het gisteren pittig druk, zelfs Annette Gerritsen kwam langs en heeft chocomel bij de warmhoudtank van mijn schoonvader gedronken, leuk hè?! Wij zijn door de sneeuw naar hen toe gelopen. Was lekker hoor! Gelukkig konden we met de bus terug.
Vanmorgen naar de verloskundige. Alles was weer prima. Frummel groeit goed, mijn baarmoeder zit al tussen mijn schaambeen en navel in! En ik groei nog steeds niks (en val nog steeds beetje bij beetje af) dus ik vond het wel grappig! Mag over zes weken terugkomen voor de 20 weken echo. Gaat nog best snel!
Wel vervelend dat je moe wordt van iets wat je zelf zowat niks noemt Bo. Maar je bent wel sociaal bezig en dat kost ook energie! Ik hoop dat je vandaag een beetje kunt uitrusten. Als je gisteren in slaap hebt kunnen vallen, zou dat misschien vandaag ook wel weer lukken?
Ik ben ook een bangeschijterd op het ijs hoor, durf het nu niet echt. Laat ik maar een jaartje wachten. Bij schoonouders was het gisteren pittig druk, zelfs Annette Gerritsen kwam langs en heeft chocomel bij de warmhoudtank van mijn schoonvader gedronken, leuk hè?! Wij zijn door de sneeuw naar hen toe gelopen. Was lekker hoor! Gelukkig konden we met de bus terug.
Vanmorgen naar de verloskundige. Alles was weer prima. Frummel groeit goed, mijn baarmoeder zit al tussen mijn schaambeen en navel in! En ik groei nog steeds niks (en val nog steeds beetje bij beetje af) dus ik vond het wel grappig! Mag over zes weken terugkomen voor de 20 weken echo. Gaat nog best snel!
maandag 6 februari 2012 om 10:09
Meepie, dit keer ben ik veel langer misselijk. Valt geen voorspelling van te maken dus, bij deze chemo.
Ing, wat super dat de echo goed was! En blijf jij maar even op het vasteland hoor, in plaats van op schaatsen Komt volgend jaar inderdaad wel weer!
Ik moest trouwens even Googlen wie Annette Gerritsen is
Ing, wat super dat de echo goed was! En blijf jij maar even op het vasteland hoor, in plaats van op schaatsen Komt volgend jaar inderdaad wel weer!
Ik moest trouwens even Googlen wie Annette Gerritsen is

maandag 6 februari 2012 om 12:01
Bo ik hoop dat de misselijkheid nu snel wegtrekt, ik vind het echt een vreselijk naar gevoel, het beheerst je hele zijn...........We zijn nog hier hoor! gelukkig redelijk fit weer, nog wel een beetje een rommelbuik, maar een plaatsje aan het gangpad vragen straks. De de koffers staan gepakt, nu nog even de stad in voor een voorlopig laatste bordje rijst, over 3,5 uur worden we hier opgehaald, dan twee uur in een busje naar Suvarnabhumi airport en om half twee vliegen we, half acht europese tijd. Tot morgen allemaal! Ik heb echt het gevoel dat ik dan iedereen weer een dikke knuffel kan geven, raar he?
maandag 6 februari 2012 om 12:34
Gelukkeling geniet nog een beetje van je laatste dag en een hele goed reis. Hoe laat Nederlandse tijd komen jullie dan aan?
Bo langer misselijk. Blugh. En die vermoeidheid moet ook erg zijn. Ik hoor het vaak.Niet gek bij jou hoor. Jeetje je bent net een beetje opgeknapt., je bloed was op het randje en dan de volgende chemo weer. Jan had dat ook hoor, al kun je het niet eens vergelijken. Maar toen zijn bloed net voor de chemo nog een keer gecontroleerd moest worden en ook op het randje was. was hij daarna ook veel langer moe.
Dat klinkt heel erg leuk dat weekend. Moeten we Ro weer bestoken met mails? Vertaald door google krijg je tenminste lachwekkende teksten.
Ik ben aan het werk en het is druk. Ik werk een uur langer en het gaat prima.
Bo langer misselijk. Blugh. En die vermoeidheid moet ook erg zijn. Ik hoor het vaak.Niet gek bij jou hoor. Jeetje je bent net een beetje opgeknapt., je bloed was op het randje en dan de volgende chemo weer. Jan had dat ook hoor, al kun je het niet eens vergelijken. Maar toen zijn bloed net voor de chemo nog een keer gecontroleerd moest worden en ook op het randje was. was hij daarna ook veel langer moe.
Dat klinkt heel erg leuk dat weekend. Moeten we Ro weer bestoken met mails? Vertaald door google krijg je tenminste lachwekkende teksten.
Ik ben aan het werk en het is druk. Ik werk een uur langer en het gaat prima.
maandag 6 februari 2012 om 16:43
Wat is het hier stil, iedereen druk met haar eigen dingen denk ik dan maar. Ik ben weer thuis morgen weer een dagje in mijn dochter haar huis zitten. Nu maar hopen dat de keuken op tijd klaar is, dat zou uiterlijk woensdag zijn. Zo maar weer eens wat te eten maken en vanavond weer zingen.
Gelukkeling trek al je kleren maar aan want het is hier kouuuuuud brbrbrbr. Een goede terugreis gewenst. Helaas dan zit d evakantie er weer op voor jullie.
Netje hoe is het nu met je? Ik hoop niet dat er iets is gebroken.
Gelukkeling trek al je kleren maar aan want het is hier kouuuuuud brbrbrbr. Een goede terugreis gewenst. Helaas dan zit d evakantie er weer op voor jullie.
Netje hoe is het nu met je? Ik hoop niet dat er iets is gebroken.
maandag 6 februari 2012 om 16:53
Meepie, ik lig een beetje op bed te hangen, heb weinig nieuws te melden
Netje, ik hoop ook dat het mee bleek te vallen, bij de dokter!
Zoeb, als ik me nou eens een tijdje echt goed zou voelen zou Ro me best heen en weer willen rijden hoor! Maar ik ben steeds zo naar en ziek de laatste maanden.
Gelukkeling, veilig thuiskomen hoor en toch alvast een knuffel

Netje, ik hoop ook dat het mee bleek te vallen, bij de dokter!
Zoeb, als ik me nou eens een tijdje echt goed zou voelen zou Ro me best heen en weer willen rijden hoor! Maar ik ben steeds zo naar en ziek de laatste maanden.
Gelukkeling, veilig thuiskomen hoor en toch alvast een knuffel
maandag 6 februari 2012 om 17:26
Wat vervelend dat je nog steeds zo moe en misselijk bent, Bo. Komt dat omdat dit een andere chemo is? Je moet dus maar afwachten wanneer het wegtrekt? Wel fijn dat je bezoek je even kwam afleiden en superlief dat ze zelf eten meenamen!
Ik bied me aan als overnachtings/lunch/koffie-adresje
Ik bied me aan als overnachtings/lunch/koffie-adresje
Ga in therapie!
maandag 6 februari 2012 om 18:13
Bo rustig aan hè. Hoop dat het voorjaar voor jou ook wat betere tijden gaat brengen. Je bent in ieder geval altijd welkom, wanneer dan ook. Voor koude botten is de sauna inderdaad wel heerlijk. Waarom gebruik ik hem dan niet? Ga het toch binnenkort maar weer eens proberen. is het niet altijd zo, dat als je het hebt je er geen gebruik meer van maakt. De sauna is inmiddels opslagruimte geworden. Deze week toch maar eens een keer op gaan ruimen, want het nodigt nu ook niet echt uit.
We gaan eten. Vanavond even bij de dochter van mijn vriendin twee baantjes behang gaan plakken.
We gaan eten. Vanavond even bij de dochter van mijn vriendin twee baantjes behang gaan plakken.
maandag 6 februari 2012 om 19:07
Hallo, hier een compleet rozige, doorgewarmde en perzikzachte sjur. Weer terug van een dagje vakantie. Wat was dit fijn met een hoofdletter F. Zo, allemaal jaloers?
Bo, je was in mijn gedachten vanmiddag en ik hoop van harte dat het weekendje sauna bij Zoeb gaat lukken! Ben je inmiddels was minder beroerd en moe?
Netje, hoe was het bij de dokter? Kon hij je vertellen of er sen breuk ogen kneuzingen zit? Voorzichtig maar, het is op sommige plaatsen
verradelijk glad!
Voor jullie en alle andere lieverds hier een , ik ga nog even door met rozig zijn
Bo, je was in mijn gedachten vanmiddag en ik hoop van harte dat het weekendje sauna bij Zoeb gaat lukken! Ben je inmiddels was minder beroerd en moe?
Netje, hoe was het bij de dokter? Kon hij je vertellen of er sen breuk ogen kneuzingen zit? Voorzichtig maar, het is op sommige plaatsen
verradelijk glad!
Voor jullie en alle andere lieverds hier een , ik ga nog even door met rozig zijn
maandag 6 februari 2012 om 20:00
Gelukkig niets gebroken, hoor! Dokter (nu mijn eigen dokter) stuurde me wel door naar het ziekenhuis voor een foto, want ze vertrouwde die enkel ook niet echt. Hij is zó dik en blauw dat er toch echt wel wat gescheurd moet zijn. Denk niet dat het mijn enkelbanden zijn, maar toch van die achillespees. En de zwelling is waarschijnlijk in mijn enkels gezakt. Er is een foto van mijn enkel en mijn hak gemaakt. Knie is duidelijk: verrekte knieband (of gescheurd, maar dat is niet te onderscheiden schijnbaar). Ik ben er nog wel een poosje zoet mee in ieder geval, moet ook naar de fysio ben ik bang.
Inzwachtelen of tapen kon niet, omdat het nog veel te dik is.
Volgens mij ben ik de enige hier die absoluut niet van de sauna, hou geloof ik. Vind het verschrikkelijk! Heb altijd het gevoel dat ik de moord stik.... Yek!
Hoe gaat het nu met je, Bo? Wordt de misselijkheid al iets minder?
Sorry voor mijn korte bezoek, ik moet nu echt met mijn been omhoog, heb het gevoel dat mijn enkel er zo afvalt. Zo maar weer even koelen....
fijne avond, Gelukkeling: goede reis!!!
dikke
Inzwachtelen of tapen kon niet, omdat het nog veel te dik is.
Volgens mij ben ik de enige hier die absoluut niet van de sauna, hou geloof ik. Vind het verschrikkelijk! Heb altijd het gevoel dat ik de moord stik.... Yek!
Hoe gaat het nu met je, Bo? Wordt de misselijkheid al iets minder?
Sorry voor mijn korte bezoek, ik moet nu echt met mijn been omhoog, heb het gevoel dat mijn enkel er zo afvalt. Zo maar weer even koelen....
fijne avond, Gelukkeling: goede reis!!!
dikke
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
maandag 6 februari 2012 om 20:17
Bo kan je niet net als Zoebie een thuissauna maken/2e hands kopen? Volgens mij wa Zoebie een habbekrats kwijt al kan dat toeval zijn. Het is ook zo'n kleumweer, zelfs met binnen 20 graden voelt het nog koud. Oud huis zal het zijn denk ik.
Balen van dat misselijke gevoel dat blijft hangen. Ik ben ook misselijk maar dat is natuurlijk niet te vergelijken. Het stelt mij gerust.
10 oktober is de datum nu, misschien dat die nog bijgesteld gaat worden hoor. Wel fijn want we hebben (nog!) geen verjaardagen in oktober.
Gelukkeling hoop dat je een fijne vlucht hebt.
Ingmagh lekker hoor, je bent gewoon al helemaal op en top zwanger. Nu schelen die 2 maanden nog heel veel! Top dat alles weer goed was.
Balen van dat misselijke gevoel dat blijft hangen. Ik ben ook misselijk maar dat is natuurlijk niet te vergelijken. Het stelt mij gerust.
10 oktober is de datum nu, misschien dat die nog bijgesteld gaat worden hoor. Wel fijn want we hebben (nog!) geen verjaardagen in oktober.
Gelukkeling hoop dat je een fijne vlucht hebt.
Ingmagh lekker hoor, je bent gewoon al helemaal op en top zwanger. Nu schelen die 2 maanden nog heel veel! Top dat alles weer goed was.
maandag 6 februari 2012 om 22:08
Ro en ik hebben net een film gekeken die hier in FR nu al een grote hit is, Intouchables; en wat een prachtige film zeg.
Hij is Frans, maar als jullie 'm ooit kunnen zien, ondertiteld, doen. Echt heel ontroerend.
Phoehee, ik zit tegenwoordig bijna dagelijks in bad
Maar waarom niet eens rondkijken op internet voor een thuissauna? Ro haat het, maar ik vind het zo heerlijk....
Oktober is dus de voorlopige datum? Hebben jullie al een "werknaam", zoals Okkie trouwens? Wat een supermooi vooruitzicht om weer een kindje te krijgen.
Netje, goed dat je geweest bent bij de dokter, nu weet je het tenminste. Zorg maar goed voor je arme been, het klinkt echt naar!
Sjur, ik ben heus Niet Jaloers op je saunadag Nee serieus, heerlijk dat het je goed gedaan heeft.
Zoeb, het is écht zo, als je iets zelf in huis hebt gebruik je het minder! Ik huurde altijd heel veel films bij de videotheek in NL; nu heb ik thuis een groot scherm en honderden DVD's en nog veel meer films op de harde schijf, en ik kijk minder film dan toen ik er moeite voor moest doen. Stom hè
Hoe is het behangen gegaan?
Duub, ja, dit is andere chemo en veeeeeeel rottiger voor maag en darmen dan de Taxol. Ik ben misselijker en heb veel meer last. je kookboek gaat nog goed van pas komen, dat is zeker! Ik blijf afvallen, vanaf morgen weer aan de shakes want ik eet gewoon niet. Geen zin, geen honger.
Zo maar eens naar bed; slaap lekker allemaal!
Hij is Frans, maar als jullie 'm ooit kunnen zien, ondertiteld, doen. Echt heel ontroerend.
Phoehee, ik zit tegenwoordig bijna dagelijks in bad

Oktober is dus de voorlopige datum? Hebben jullie al een "werknaam", zoals Okkie trouwens? Wat een supermooi vooruitzicht om weer een kindje te krijgen.
Netje, goed dat je geweest bent bij de dokter, nu weet je het tenminste. Zorg maar goed voor je arme been, het klinkt echt naar!
Sjur, ik ben heus Niet Jaloers op je saunadag Nee serieus, heerlijk dat het je goed gedaan heeft.
Zoeb, het is écht zo, als je iets zelf in huis hebt gebruik je het minder! Ik huurde altijd heel veel films bij de videotheek in NL; nu heb ik thuis een groot scherm en honderden DVD's en nog veel meer films op de harde schijf, en ik kijk minder film dan toen ik er moeite voor moest doen. Stom hè

Hoe is het behangen gegaan?
Duub, ja, dit is andere chemo en veeeeeeel rottiger voor maag en darmen dan de Taxol. Ik ben misselijker en heb veel meer last. je kookboek gaat nog goed van pas komen, dat is zeker! Ik blijf afvallen, vanaf morgen weer aan de shakes want ik eet gewoon niet. Geen zin, geen honger.
Zo maar eens naar bed; slaap lekker allemaal!
maandag 6 februari 2012 om 22:13
maandag 6 februari 2012 om 22:26
Nee, met François Cluzet en vooral Omar Sy (die is briljant hier):
http://fr.wikipedia.org/wiki/Intouchables_(film)
Slaap lekker
http://fr.wikipedia.org/wiki/Intouchables_(film)
Slaap lekker

dinsdag 7 februari 2012 om 07:22
Goedemorgen
Jan vind ook niets aan de sauna. Wij hadden er een koopje aan. En een puzzel wan er zat geen gebruiksaanwijzing bij hoe hij in elkaar moest. Dat heeft heel wat gekost toen.
En een infrarood cabine Bo, is dat dan misschien iets? Die zijn niet zo groot en kun je ergens in een hoekje zetten.
Ik denk maar gewoon even mee.
Het behangen ging goed. Het waren maar twee banen.
Vandaag naar Maastricht voor de eindonderzoeken. De hele dag. Begint om half 12 en om half vier het gesprek in het RMcDhuis. Ik hoef gelukkig niet te werken.
Ik neem wel een trein eerder, want nu weet je het niet met de NS.
Jan vind ook niets aan de sauna. Wij hadden er een koopje aan. En een puzzel wan er zat geen gebruiksaanwijzing bij hoe hij in elkaar moest. Dat heeft heel wat gekost toen.
En een infrarood cabine Bo, is dat dan misschien iets? Die zijn niet zo groot en kun je ergens in een hoekje zetten.
Ik denk maar gewoon even mee.
Het behangen ging goed. Het waren maar twee banen.
Vandaag naar Maastricht voor de eindonderzoeken. De hele dag. Begint om half 12 en om half vier het gesprek in het RMcDhuis. Ik hoef gelukkig niet te werken.
Ik neem wel een trein eerder, want nu weet je het niet met de NS.
dinsdag 7 februari 2012 om 09:59
Ik zit weer bij mijn dochter. De tegelzetter is nu bezig. Vandaag beginnen ze ook met het plaatsen van de keuken.
Phoehee leuk gevonden de werknaam Cookie.
Zoeb succes in Maastricht vandaag, en dat de trein op tijd mag rijden.
Bo ik hoop dat je een betere dag hebt vandaag.
Netje ben je thuis, en gaat het een beetje met de pijn?
Geluk zijn jullie al terug? Ik hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Het zal een hele overgang zijn qua temperatuur.
Phoehee leuk gevonden de werknaam Cookie.
Zoeb succes in Maastricht vandaag, en dat de trein op tijd mag rijden.
Bo ik hoop dat je een betere dag hebt vandaag.
Netje ben je thuis, en gaat het een beetje met de pijn?
Geluk zijn jullie al terug? Ik hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Het zal een hele overgang zijn qua temperatuur.
dinsdag 7 februari 2012 om 10:29
Bo heb je een beetje kunnen slapen. Dat de misselijkheid maar snel weg gaat.
Trein was goed op tijd. Lekker warm met koffie blijven zitten tot Maastricht. Wat is het koud buiten zeg. Brr.
Geluk het is voor jullie wel een hele grote overgang. Van +25 naar - 12.
Was de reis wel voorspoedig?
Meep zou fijn zijn als ze snel klaar zijn. Succes met de werklui. Ben jij ook zo'n kwek als ik als die mensen bezig zijn? ik moet weg gaan anders houdt ik ze maar van het werk af.
Nu ga ik eens proberen Sjur te verslaan. Je hebt gezorgd dat ik opeens heel veel zin in de sauna heb Sjur.
Morgen een vrije dag. Ga mezelf maar eens verwennen.
Trein was goed op tijd. Lekker warm met koffie blijven zitten tot Maastricht. Wat is het koud buiten zeg. Brr.
Geluk het is voor jullie wel een hele grote overgang. Van +25 naar - 12.
Was de reis wel voorspoedig?
Meep zou fijn zijn als ze snel klaar zijn. Succes met de werklui. Ben jij ook zo'n kwek als ik als die mensen bezig zijn? ik moet weg gaan anders houdt ik ze maar van het werk af.
Nu ga ik eens proberen Sjur te verslaan. Je hebt gezorgd dat ik opeens heel veel zin in de sauna heb Sjur.
Morgen een vrije dag. Ga mezelf maar eens verwennen.
dinsdag 7 februari 2012 om 10:53
Ik heb de eerste shake alweer binnen, nu maar hopen dat 'ie binnen blijft.
Het was een dramatische nacht, qua ziek voelen en misselijk, brrrrr. Zo misschien maar even de oncologe bellen.
Phoehee, Cookie is een superleuke werknaam
Okkie & Cookie *smelt*
Zoebie, heel, heel veel succes vandaag. Met je eindonderzoeken, en ook met je gesprek daarna bij het RmcD-huis. Wat een lange dag zal dit worden!
Meepie, jij zit dus in de herrie, of valt het mee?
Dat geluid van tegeltjes die doorgezaagd worden *ril*
Gelukkeling, alweer op Nederlandse bodem? Ik hoop dat jiij en je man veilig thuis zijn gekomen.
Het was een dramatische nacht, qua ziek voelen en misselijk, brrrrr. Zo misschien maar even de oncologe bellen.
Phoehee, Cookie is een superleuke werknaam

Zoebie, heel, heel veel succes vandaag. Met je eindonderzoeken, en ook met je gesprek daarna bij het RmcD-huis. Wat een lange dag zal dit worden!
Meepie, jij zit dus in de herrie, of valt het mee?
Dat geluid van tegeltjes die doorgezaagd worden *ril*
Gelukkeling, alweer op Nederlandse bodem? Ik hoop dat jiij en je man veilig thuis zijn gekomen.
dinsdag 7 februari 2012 om 11:20
Goed plan Bo, om even te overleggen met de oncologe. Dan heeft ze misschien in elk geval door dat dit toch niet zo'n lekkere kwaliteit van leven geeft. En wie weet heeft ze ineens nog een briljant idee in de denktank *blijft nog even het voordeel van de twijfel geven*
Zoeb, sterks vandaag bij de laatste onderzoeken en je gesprek bij het Ronald mac DonaldHuis! tussendoor nog ff wat woordjes leggen, en in gedachten vast de kachel van de sauna opstoken
Oei Gelukkeling dit wordt een hele extreme overgang! Van in je bijna blootje in de zon naar elfstedenweer ... Ik heb met je te doen!
Wat een leuke werkzaam, Cookie. *smelt*. Hopelijk is bij jou de misselijkheid ook snel verleden tijd en kun je samen met Ingmagh van jullie groeiende buiken genieten
Ik ga straks met een oud-collega naar het strand. Compleet ingepakt als een mummie, klein stukje lopen en dan gauw aan de warme chocolademelk. Het zonnetje schijnt, het ziet er prachtig uit!
Zoeb, sterks vandaag bij de laatste onderzoeken en je gesprek bij het Ronald mac DonaldHuis! tussendoor nog ff wat woordjes leggen, en in gedachten vast de kachel van de sauna opstoken
Oei Gelukkeling dit wordt een hele extreme overgang! Van in je bijna blootje in de zon naar elfstedenweer ... Ik heb met je te doen!
Wat een leuke werkzaam, Cookie. *smelt*. Hopelijk is bij jou de misselijkheid ook snel verleden tijd en kun je samen met Ingmagh van jullie groeiende buiken genieten
Ik ga straks met een oud-collega naar het strand. Compleet ingepakt als een mummie, klein stukje lopen en dan gauw aan de warme chocolademelk. Het zonnetje schijnt, het ziet er prachtig uit!
dinsdag 7 februari 2012 om 11:58