Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Sterkte vandaag lieve Robo, dat het net zo vlot mag gaan als de vorige keer. (ik zit in een plaatjesplakmodus vandaag vandaar... )

Altijd fijn, een plaatje op de vroege morgen :-)

Ik ga me maar eens onder de douche hijsen nu.

vast even een versterkende knuffelmassage voor jou!

lieverd sterks...............
Gelukkeling!!!

Die is cool!

Allez, ik zet de computer uit; het wachten is op de taxi. Tot vanavond!
Hey, je bent er nog. Niet vroeg deze keer? Sterkte weer vandaag.

Sterkte vandaag, Ro!
Ga in therapie!
Oh Bo, ik heb voor mijn leesclubje "Laat me nooit alleen" uitgekozen en dus nu uitgelezen. (hoe heette het in het Engels ook weer, Never let me go?) Ik vond het een mooi boek, maar ook een beetje onwerkelijk. Komende dinsdag heb ik er een avond over, dus mocht je nog leuke stellingen hebben?

Eens kijken wie Anita Shreve is. Moet nog een verzamelingetje boeken aanleggen voor op vakantie!

edit: na wat rondgekeken te hebben denk ik dat ik "de laatste ontmoeting" als afgeschreven (en ongelezen) biebboek in de kast heb staan. Schandalig!
Sterkte vandaag, Robo.

En wat een gaaf knuffelmassageplaatje, Gelukkeling.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Bohooo, ik denk aan je hoor!

Met aardbeien er bij denk ik aan je!
Ik oohook!

En ik wil ook aardbeien!
Ik hoop zo dat het goed is gegaan. En dat Bo ook weer snel thuis is. En dat door die tweede aanval de bobbels kleiner worden.

Norre je bloemen staan nog steeds heerlijk te geuren. Ik geniet er iedere keer van. Jij lief mens. Ze hebben geluk gebracht.

Ik blijf een uur per dag werken. Langer trek ik nog niet. Ik zat na een uur al met rode en tranende ogen. Ik krijg nu een oproep voor de arbo-arts. Mijn leidinggevende was wel buiten haar boekje gegaan. Ze had eerst een evaluerend gesprek met mij moeten hebben voor ze actie ondernam. Ik hoop wel dat met bril ook de klachten verdwijnen want het is niet leuk meer.

Och er zijn belangrijkere dingen. Dat is wel zo. Ik heb een rode bril uitgezocht. Brillen staan me niet. Maar dit was wel een heavy modelletje.
Mooi zoebie dat evaluerend gesprek hebben jullie dus eindelijk gehad.

Fijn dat jullie het eens geworden zijn, please don't shoot the messenger he ik ben het er ook niet mee eens allemaal...

Hier denk ik aan Bo met een boterham met hagelslag! Lekker...
oeh, ik had een boterham oude kaas Gelukkeling, en ook ik dacht aan bo. Wat een toeval.

Ik kwam net even spieken of er al bericht van je was Zoebie. You go girl, benieuwd naar je kekke montuurtje.

zoiets?
Bo nog niet terug dus.

Gelukkeling, geen evaluerend gesprek hoor. Nog steeds niet. Ik heb vanmorgen drie kwartier gewacht tot ze er was en ik kon zo even meedelen dat het niet ging. Niet even apart gaan zitten. Niks. Ze was chagrijnig dat ik het niet kon. Alleen een kille mededeling dat ze de arbo-arts zou bellen. En het interesseert me ook niets. Voor mij hoeft het zo niet meer en ik ga om een andere teamleider vragen. Misschien komt het er nu van. Wel net een telefoontje van haar dat ik woensdag naar de arbo-arts moet.
Arme Bo... Het is al niet bepaald een leuke dag, maar om nu in dat warme ziekenhuis te moeten zitten.
Nog steeds geen Bo. Hoop dat het niet betekent dat ze heel Frankrijk moest doorkruisen om weer thuis te komen. Hoewel dat met een knappe, enigszins domme chauffeur misschien geen ramp is, lijkt me dat met een verse chemo in je lijf geen pretje...
Nou, het was een klotedag en ik heb nog geen chemo.

Want ik blijk een trombose te hebben in de ader in de hals, waar de site is geplaatst, dus de hele dag zitten wachten op onderzoeken etc.

Nu aan de bloedverdunners (en de komende tijd dagelijks prikken) en morgen aan de chemo, alsnog.

Maar het BESTE nieuws is dat ze de site niet meer kunnen gebruiken vanwege die trombose dus moet ie eruit. En morgen gaat de chemo dus weer in een ader, en de weken daarna ook.

Dus dat hele feest, die hele operatie, voor niks geweest. En gewoon weer verder met het prikken in de arm/hand/voet, want na een trombose plaatsen ze geen nieuwe site meer gedurende twee maanden, je bloed moet eerst weer goed zijn door die bloedverdunners.

Ik ben in een HEEL slecht humeur, heel erg teleurgesteld en morgenochtend om 7.30 staat de VSL weer voor de deur voor een heerlijk dagje priegelen in mijn arm.

Ik baal zo ontzettend.
Dikke van een stiekeme meelezer
Ach Robo! Idd kl !!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Sjitterdesjit!!!!!

Maar morgen ga ik ook weer aan je denken hoor!

sjur
djeez, wat erg voor je, het mag gewoon niet goed gaan verdorie, was het niet enorm riskant dat bloedpropje in je ader, stel dat het naar je hart was geschoten? dan was je er al niet meer geweest. Ik snap je rotbui, volkomen terecht. Tjonge wat verschrikkelijk balen zeg. nu eerst even bijkomen meid. Ik wilde dat ik nog iets opbeurends kon bedenken, maar ik zit hier met mijn mond vol tanden.

Gatverdamme Bo, wat RUK!

Het zou zo fijn zijn als het eindelijk een keer - naar omstandigheden - mee zou zitten.

Och lieve Ro, ik weet niet wat ik moet zeggen dus ik ga je alleen maar knuffelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Holy moly!

Wáárom moet dit nou? Niet te geloven. Gooien ze alle shit op één hoop in Frankrijk?!

Lieve Bo, ik hoop dat je straks lekker kunt slapen met dat hele SLECHTE humeur van je. Ik vind het knap. Ik heb namelijk instant een KLOTE humeur hierdoor.
't is echt superklote; niet alleen geen site meer (én wekelijks chemo en wekelijks bloedprikken, in wélke aders dan??? dat gaat nooit), nog een operatie erbij om de site eruit te halen en ook nog eens iedere dag bloedverdunners prikken.

Ik heb gewoon geen geluk, echt niet, het zit verdomme nooit eens mee bij mij.

Beter gezegd, het zit hartstikke tegen.

Voel me nog steeds NIET vrolijk en Ro is zwaar gestresst. ik heb in de taxi terug al flink zitten janken, ik heb geen tranen meer nu, en da's maar goed ook want morgen gaat het hele gebeuren gewoon weer verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven