Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Je zit nu echt op de bevalling te wachten hè? Zou ik ook niet blij van worden. Wanneer is de uitgerekende datum?
Wat doet het nog, Norre?

Je aaifoon? Is je man blij met zijn Ipad?

Het is hier eindelijk weer lekker weer: zonnig en warm. Mag ook wel, want het is één grote modderbende na al die dagen regen.

De hondjes vinden het ook fijn, Tommie voorop: die geniet altijd zo van de zon.
Ik bedoelde dit topic...

En Norman heeft de nieuwe I-phone 4. Iets wat Ro sterk heeft afgeraden toen ik het er met hem over had. Vandaar dat ik dat gisteren schreef. :-)
En nu regent het hier....
Wat zijn ze al GROOT geworden!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Norre, heb jij dan nu ook het afdankertje van je man, net als ik?
Allemachtig Robo, wat heb je toch mooie honden!!
Mijn vriend heeft de aaipet, die ik nu heb ingepikt. Hij typt lekker, je kan er ook foto's mee plaatsen en hij loopt niet vast zoals de laptop.

Bo jij hebt gewoon 3 aaipets! Veel zachtere...

Oh mijn oleander (Ollie) heeft het gewonnen van Okkie, de bloem is uitgekomen. Hij is wel erg mooi en komt goed uit in onze opgeruimde tuin. Vriend gaat zo naar de stort voor de 4e keer.

(Ollie heb ik gekocht toen de konijnen weg waren, als compensatie)

Francisca morgen ben ik uitgerekend.
Wat een knuffelige hondjes Bo, ik vind het schatten!

3 aaipets haha! superleuk gevonden Phoehee ! Hoe is het met Tommie? kwijnt hij niet weg?

Wat vonden je schoonouders trouwens van de hondjes? geen commentaar van schoonmaman?

Zoon gaat elk jaar minstens een keer naar zijn oma en vader, oma is 84 en kan niet meer naar Nederland reizen. Zijn vader wel, hij komt ook wel eens hier.

Zoebie ik heb ineens de naam voor je autootje Tadaaaa!

ROADIE
Diep he? oeeeeeeeeee! dubbele betekenis enzo.
Ohw we kunnen nog 16 posten verder.

Nou ja, na deze 15. Dan is ie echt vol.

Ehhh ik snap de dubbele betekenis niet helemaal Geluk.

Ik prakkiseer me suf. Ben ik nou zo stom of hebben de anderen het ook?
Bo! Wat zijn de honden mooi en groot geworden! Nouja, mooi waren ze natuurlijk al... Nu Ro met ze aan de wandel is geweest, kun jij je been even rust geven. Hoe is het er nu mee?

Phoehee, zou het dan toch vandaag gaan gebeuren? Hier wordt het een druildag, dus helemaal geen lekkere dag om buiten te zijn. Kan je net zo goed gaan baren, toch?!

Zoebie, ik begrijp de dubbele betekenis ook niet zo. Blond?

Gelukkeling, hoe is het met je mond en blaas? Kan je weer gewoon eten en plassen? Allebei toch best noodzakelijke handelingen...

Leo, gaaf, highlights. Ik ben een beetje zoekende qua kleur. Moet nodig weer eens gaan verven, maar weet niet of ik weer richting bruin ga (daar kwam ik voor de vakantie vandaan) of dat ik iets lichter ga nu mijn haar uitgebleekt is na alle zon en chloor. Misschien dat ik iets honing-achtigs doe. Ofzo.

Nou meiden, ik ga weer verder met puinruimen en boodschappen doen, want vanavond is het huis vol visite! Eens kijken of ik dan fris en fruitig kadootjes in ontvangst kan nemen
Sjur, Robo is verhuisd, klik even hier voor deel 5.
Heb het gezien, dank je!
Roadie klinkt als je het uitspreekt als "rood", dus de kleur, plus "road'" voor het feit dat je op de weg zit
Ahh slim ben jij. Mij ontging het helemaal.
Ooooooow die foto's van de jongens Bo! Wat een schatjes!

Mijn haar is echt heel erg mooi geworden. Ik ben er ontzettend blij mee. Wat een klus zeg dat 'weven' met die puntkam maar het meisje was echt een joekelaar. Het is supergoed gelukt!

Fien vindt het niks. Die heeft liever een geheel rooie moeder.
Wat heerlijk leo, lekker een fris en nieuw kapsel :-)

Maak je er weer een mooie foto van?

Wij gaan nu naar de garage voor de check-up van de auto en kijken naar tuinmeubelen (die nu 50% korting hebben).

Liefs en tot later!
Tja Bo er is dus helemaal niks gelogen aan jouw motto!
Ik ben zo goed als klaar met het werk dat er hier voor me lag, wie komt er het topic volketen?

Leo mijn zoon vond elke verandering vreselijk toen hij klein was, het ergst van alles vond hij lippenstift getver....ik heb het nooit meer opgedaan sinds ik het wist.
Ben benieuwd naar je haar Leo.

Roadie vind ik errug leuk gevonde btw..

Nog vijf postings!
zal ik er dan vier van maken

Bo, wat een heerlijke foto's. Heb je veel last van je been? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Poehee, nog steeds niets. Ben net als je vriend ondertussen ook zenuwachtig. Stom he, want ik ken je helemaal niet in het echt. Ik heb geen hoofdpijn meer maar ik denk dat het de stress was. Na een goede jankpartij gisteren was het weer weg.

Leo, ik ben benieuwd naar je haar. Love ya to

Zoeb, ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je nieuwtje

En angel 6 ik vind je ook een lieverd en een goede angel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
We zijn er weer, de auto is niet gedaan want ze hadden achterstand in de garage, dus anders hadden we tot 18u moeten wachten. In dit warme weer geen pretje, dus nu gaan we volgende week terug.

Its, mijn been is hetzelfde: dik en zeurderig pijnlijk. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen!

En soms kan huilen zo lekker zijn, ik doe het te weinig maar ik ken dat, dat je stress en hoofdpijn ervan opknappen!

Gelukkeling, ja hè, wat een brainpower heb ik Ik vind Roadie ook leuk!!
Jammer dat je nu niet gecheckd bent, maar in de warmte idd niet lekker. zonde van je vrije zaterdag ook, heb je nu een afspraak gemaakt?

Tuinmeubels gescoord?
Nee, geen tuinmeubels gescoord, al het moois was weg!

We hadden vandaag ook een afspraak bij de garage, maar ze liepen zo achter dat het teveel werd.

Voor aankomende zaterdag dus wéér een afspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven