Ik ben zo bang... deel 4
maandag 31 mei 2010 om 21:37
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.
Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken
Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.
Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken
Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.
Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
dinsdag 22 juni 2010 om 12:50
Ja de laptop is aangezwengeld (hier is veel hocus pokus voor nodig)
Het model in de wieg is mijn oude babypop van vroeger. Het was een zij maar ze speelt nu voor Okkie. Haar/zijn hoofd valt er alleen snel af.
Hier zijn 2 foto's;
Mooi he!
Zoebie ik kom heel graag een keer kijken. Misschien volgende week dinsdag of nu vrijdagmiddag?
Norre dat is wel heftig ja als je dan de auto weer ziet.
Ingmagh lekker met dat mooie weer dat de schutting staat! Kan je in bikini in de tuin
Het model in de wieg is mijn oude babypop van vroeger. Het was een zij maar ze speelt nu voor Okkie. Haar/zijn hoofd valt er alleen snel af.
Hier zijn 2 foto's;
Mooi he!
Zoebie ik kom heel graag een keer kijken. Misschien volgende week dinsdag of nu vrijdagmiddag?
Norre dat is wel heftig ja als je dan de auto weer ziet.
Ingmagh lekker met dat mooie weer dat de schutting staat! Kan je in bikini in de tuin
dinsdag 22 juni 2010 om 13:01
Wat mooi zeg. Mooi dekentje heb je gemaakt Bo. Wat een leuk patroon. En Phoehee wat een leuk bedje. Het past precies bij elkaar ook nog. Of hebben jullie er afspraken over gemaakt? Wat grappig die tekeningen boven het bedje. Heb je die zelf gemaakt.
Bo het filmpje duurt nog even. Het staat nu pas op 36%.
Wat gaat dat langzaam zeg. Pffft.
Ik heb inmiddels bijna de partytent opgezet. De onderste stangen er nog in en dan op zijn plaats schuiven. Het staat nu een beetje laag bij de grond maar Sam en Joe hebben er de schaduw al van ontdekt en liggen er al onder.
Ze zijn zoooo nieuwsgierig en willen alles zien wat ik doe.
Sam zou wel een beetje helpen door aan het doek te gaan kluiven.
Bo het filmpje duurt nog even. Het staat nu pas op 36%.
Wat gaat dat langzaam zeg. Pffft.
Ik heb inmiddels bijna de partytent opgezet. De onderste stangen er nog in en dan op zijn plaats schuiven. Het staat nu een beetje laag bij de grond maar Sam en Joe hebben er de schaduw al van ontdekt en liggen er al onder.
Ze zijn zoooo nieuwsgierig en willen alles zien wat ik doe.
Sam zou wel een beetje helpen door aan het doek te gaan kluiven.
dinsdag 22 juni 2010 om 13:03
dinsdag 22 juni 2010 om 13:04
dinsdag 22 juni 2010 om 13:07
Ik heb op de lagere school ooit 's moeten breien, en ik slaagde erin een lap te maken die rechtovereind kon staan, zo strak zat ie in elkaar. Das ook een kunst.
Heb je het dekentje gebreid, Bo? Of gehaakt? Het ziet er gehaakt uit, voor mijn ongetrainde oog op dat gebied. Wist niet dat je zo 'open' kon breien.
Heb je het dekentje gebreid, Bo? Of gehaakt? Het ziet er gehaakt uit, voor mijn ongetrainde oog op dat gebied. Wist niet dat je zo 'open' kon breien.
dinsdag 22 juni 2010 om 13:10
Nou ja, Itsme. Met al jou liefde voor de bewoners kan dat ook niet anders. Krijg je meer van dat soort opmerkingen.
Ik heb trouwens ooit eens een dekentje gehaakt voor de wieg van Nienke. Een roze natuurlijk, terwijl ik toen nog niet eens wist of het een meisje zou worden. Maar blauw had ik al genoeg.
Maar het haalt het niet bij het mooie wat Bo nu heeft gemaakt. Wat een mooie kleur blauw is het trouwens.
Ik heb trouwens ooit eens een dekentje gehaakt voor de wieg van Nienke. Een roze natuurlijk, terwijl ik toen nog niet eens wist of het een meisje zou worden. Maar blauw had ik al genoeg.
Maar het haalt het niet bij het mooie wat Bo nu heeft gemaakt. Wat een mooie kleur blauw is het trouwens.
dinsdag 22 juni 2010 om 13:11
De muurtekeningen zijn stickers, niet zelfgemaakt helaas. Ik heb wel een houten uil gemaakt en met restjes behang beplakt maar die komt op de andere muur. Ik had voor mijn net bevallen vriendin/collega ook een schilderijtje gemaakt. Vind handgemaakte dingen heel speciaal. Ik heb de foto ook doorgestuurd aan mijn vriend maar die zit in cursus en zie ik pas vanavond bij een etentje weer.
De kleur staat mooi bij het bedje ja, is een bedje van marktplaats.
De kleur staat mooi bij het bedje ja, is een bedje van marktplaats.
dinsdag 22 juni 2010 om 13:16
ik vind het altijd wel heel leuk om te krijgen. Zo heb ik een schilderij van een vriend van ons gehad voor mijn verjaardag.
Dat vind ik overigens ook zo mooi van die grote gebreide sjaals. Zoals op de voorkant van het boek. Het lijkt me wel een heerlijke manier van ontspannen overigens. Dus Elynn, kom maar langs
Dat vind ik overigens ook zo mooi van die grote gebreide sjaals. Zoals op de voorkant van het boek. Het lijkt me wel een heerlijke manier van ontspannen overigens. Dus Elynn, kom maar langs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 22 juni 2010 om 13:18
Ja die omslagdoek op de voorkant, dat is een project waar ik nog even niet aan begin 
Die is moeilijker dan het dekentje, dat is namelijk een herhaling van dezelfde serie steken, en de sjaal die je op de cover ziet is constant tellen, tellen, tellen en nog meer steken tellen.
Ik ben nu aan het sparen voor dit boek:
want die techniek, daar ben ik ZO benieuwd naar!
Dubbelzijdig breien, met dus als resultaat een stof die aan twee kanten draagbaar is met een patroon aan beide zijden!
*wordt compleet enthousiast*
Ik ben dol op breiboeken, ik heb er al een paar (waaronder de grote breibijbel, waar werkelijk ALLES instaat wat je je ooit kunt afvragen als je breit: ), maar deze is toch favoriet momenteel.
Die is moeilijker dan het dekentje, dat is namelijk een herhaling van dezelfde serie steken, en de sjaal die je op de cover ziet is constant tellen, tellen, tellen en nog meer steken tellen.
Ik ben nu aan het sparen voor dit boek:
want die techniek, daar ben ik ZO benieuwd naar!
Dubbelzijdig breien, met dus als resultaat een stof die aan twee kanten draagbaar is met een patroon aan beide zijden!
*wordt compleet enthousiast*
Ik ben dol op breiboeken, ik heb er al een paar (waaronder de grote breibijbel, waar werkelijk ALLES instaat wat je je ooit kunt afvragen als je breit: ), maar deze is toch favoriet momenteel.