Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken



Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.



Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Alle reacties Link kopieren
Een vlieg zit toch meestal in je soep?
Alle reacties Link kopieren
Nou Norre bij mij zwom ie nog in mijn mok koffie. Ieuw

Alle reacties Link kopieren
Zo !

even bijgelezen, wat een heerlijke spanning hè?

Ik ben ook zo benieuwd, het zijn heel leuke honden ! Ik ken er een, die komt vaak daar waar ik werk, met zijn baasje mee bij iemand op bezoek. Het beestje is, net alsof hij op een kudde past, zijn mensen bij elkaar aan het houden. Zo lief joh!!
Alle reacties Link kopieren
Beetje krom zo zonder punten en komma 's maar het is de iPod hè. Dat moet ik nog leren ..
Alle reacties Link kopieren
Ja was een beetje moeie vlieg die dacht kom laat ik mezelf eens in de koffie verzuipen
Alle reacties Link kopieren
Gelukkeling 2x spatie kort achter elkaar is ook een punt. Dat werkt wat sneller.



Mijn camera ligt nog aan de lader en mij aaifoon ook want die moet ook meteen foto's maken. Ik ga nu nog even wat Franse ravioli eten. Na de hondjes ga ik door naar yoga en ben er dan vanavond weer.



Vind het helemaal spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog even een boodschap doen en ga dan meteen door.

Tot over een uur ongeveer Phoehee.



Spannend....
Alle reacties Link kopieren
SUPERspannend!!!!!







PS Phoehee, ik ben even dat merk vergeten van je Franse blikvoer, maar geef even door wat je lekker vindt en dan stuur ik je een doos :-)
Alle reacties Link kopieren
Die ravioli is super zwaar om te verzenden en dat wordt snel een beetje duur. Wel lief hoor!



Nou ik ga me klaarmaken voor vertrek! Het is niet zo ver van hier maar vanaf werk is het echt vlakbij. (richting de plaats van de meet ;)
Alle reacties Link kopieren
Have fun Phoehee
Alle reacties Link kopieren
Wat ik lees nu? Puppy'S?? Wat leuk! En wat ontzettend lief van de meiden dat ze er twee gaan regelen vanuit Nederland! Wie wordt nou niet gelukkig van twee schattige pluizebolletjes De twee uitverkorende pups boffen maar, een huis op het Franse platteland met twee liefdevolle baasjes en een opa Tom, dat is toch een droom van elke hond? Bordercollies zijn zo leuk, dat veedrijven zit er echt ingebakken. Mijn schoonouders hebben een bordercollie en deze drijft alles uiteen en weer bij elkaar, van schapen tot koeien tot ganzen tot kinderen Slimme en lieve dieren zijn het. Ik weet nog dat ik als klein meisje een hondje kreeg, voelt bijna een beetje als een kind krijgen maar dan zonder uitgescheurde doos en chronische slaapdeprivatie

Geniet ervan Robo, jij hebt je toekomstige hondjes zó verdiend!
anoniem_62530 wijzigde dit bericht op 08-06-2010 16:11
Reden: zijn 2 puppy's
% gewijzigd
Wat zijn er hier toch een hoop lieve vrouwen!

Dat wilde ik even kwijt
Alle reacties Link kopieren




Je vraagt er 1, en je krijgt er 2 !!!!!!





Oh Robo, gefeliciteerd, met de toekomstige gezinsuitbreiding .



Wat een super héérlijk vooruitzicht.



Ik ben zoooooo blij voor jou!!



Gister was ik dat al, bij het idee alléen, en nu wordt het werkelijkheid.



Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
oeh, spannend, ze zijn er nu Bo. Ben je al zenuwachtig?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ze zijn zo lief! We waren helemaal verkocht. Foto's heb ik doorgestuurd maar we hebben er nog veel meer.

De een is zwart wit en iets dominanter en een echte 'gezicht likker'.

De andere is een 3 kleur met iets lichtere ogen. Hij is iets afwachtender maar kwam ook helemaal los.



De ouders waren er ook beide. Wat een schatjes. Heel lief ook al, sociaal.



(zoebie is wel de hondenkenner en weet waarschijnlijk meer)
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh wat lief, wat lief, wat lief... ik ben verliefd geloof ik :-) Vooral op de zwart-witte, wàt een kupke zeg... maar ze zijn allebei schattig, ik hoop dat Ro snel thuiskomt, dan kunnen we zwijmelen :-)



Thanks Phoehee, ik zit echt te genieten!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik keek net nog eens de foto's en de driekleurige is ook een poepie... wat een lieve blik...



*smelt*
Alle reacties Link kopieren
Mogen de wachtenden ook een foto?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer. Ik was helemaal verknocht en het is maar goed dat ze allemaal besproken zijn. Ik was vast en zeker voor de bijl gegaan. Ontzettend lieve mensen. En gelukkig geen broodfokkers. Ze hebben het nestje voor de leukigheid. We hebben de pappa en de mamma gezien. En foto's van beide en de puppies. Ik vind zelf de zwart/witte ook het leukst. Wat een lief koppie had die zeg. En duidelijk de baas. Maar de driekleur was ook schattig. Maar wat verlegener. gelukkig kwam die ook los toen ze buiten lekker samen konden ravotten.

Bo mag ik hier een foto neerzetten of wil je dat zelf doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga direct aan de slag voor een foto, maar feel free Zoebie, zet ook neer hoor!!



We kunnen er niet genoeg van zien :-)



(en hartstikke bedankt voor je bezoek aan de fokker, echt heel lief!)
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren
Wat lief. Dan zet ik er eentje hier neer. De rest is voor de toekomstige baasjes. Ik heb je er net al een deel doorgemaild. Geniet Bo het zijn droppies.



Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een goede foto's van Phoehee. En dat met de aaifone.

Leuk zijn ze hé.
Alle reacties Link kopieren
ooooh die foto is schattig Zoebie!!!



Ro moet en zal vanavond JA zeggen tegen deze twee puppies, wie kan hen nou weerstaan?
Alle reacties Link kopieren
Bo heb je je mail al binnen? Ik stuur je er nog meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven