Ik ben zo bang... deel 6

14-10-2010 18:04 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Het vorige deel: Ik ben zo bang... deel 5
Sjur voelt het al als thuis?
Bo ik kijk even..
Shiwi de slissende kiwi... :-D
Sjur, voel je niet bezwaard. Ik had net ook al uitgelegd waarom ik hier weinig was. In je gedachten kan je de hele tijd zijn, maar soms komt het even niet uit om te posten. En dat weet iedereen hier wel.
Lacht ff met Norre mee.
quote:Norre schreef op 19 oktober 2010 @ 22:36:

Shiwi de slissende kiwi... :-DEhhh verder alles goed Nor?
quote:Norre schreef op 19 oktober 2010 @ 22:36:

Shiwi de slissende kiwi... :-D

Can't help it!

Grappige nick, maar dat was Druifje ook.
Bij kiwi blijf ik aan mijn vacuümpomp denken. Zo'n ding heet ook kiwi.

Maar geen shiwi.
Ik heb me laten inspireren door het plaatje bij het aanmeldscherm. Uiteraard nadat ik al tig andere nicks had geprobeerd. Druifje was ook wel leuk, alleen had ik opeens de kolder in mijn kop.
quote:phoehee schreef op 19 oktober 2010 @ 22:38:

Bij kiwi blijf ik aan mijn vacuümpomp denken. Zo'n ding heet ook kiwi.

Maar geen shiwi.Meen je dat nou? Zeggen ze dan: "We zetten even de kiwi op uw piwi?"
Haha ja Norre, zo ging het wel zo ongeveer.
quote:shiwi schreef op 19 oktober 2010 @ 22:41:

Ik heb me laten inspireren door het plaatje bij het aanmeldscherm. Uiteraard nadat ik al tig andere nicks had geprobeerd. Druifje was ook wel leuk, alleen had ik opeens de kolder in mijn kop.Nou, dat laatste is anders heel erg "des forums" hoor de laatste tijd!
quote:phoehee schreef op 19 oktober 2010 @ 22:43:

Haha ja Norre, zo ging het wel zo ongeveer.

Ik lag thuis. Dus hier zei de een tegen de ander (hulpje erbij): "Hou jij de schade beperkt aan de onderkant, dan druk (lees "ga even hangen") ik op haar buik...."

Jammer dat de schade nogal tegenviel daarna...
Precies... Maar het zou ook maar zo kunnen dat ik me over een week bedenk. Nu krijg ik dat Shiwi en kiwi, piwi niet meer uit mijn hoofd...
quote:Norre schreef op 19 oktober 2010 @ 21:19:

Inmiddels heb je gereageerd. Jammer dat je niet direct op mij reageert.

Verder, Gelukkeling, jammer dat je dit zegt: Precies Zoebie! Wij zijn andere mensen dan Norre en Meds.

Zijn wij niet met z'n allen hier met hetzelfde doel en tegelijk ieder een individu? Waarom spreek je dan over "we" zijn anders dan Norre?

Ach Norre, nu zie ik dat je me verkeerd begrijpt, ik haal alleen aan wat Zoebie zegt, wij zijn Norre en Meds niet, dat bedoelde ik letterlijk, maar schreef het andersom op, ik kan me voorstellen dat je dit onder deze omstandigheden anders uit kunt leggen, dat heb ik er nooit mee bedoeld, Binkie vond ons wel warm naar Pasdedeux toe en niet naar haar omdat jij en Meds iets verkeerds tegen haar hadden gezegd, ik ben er nog steeds niet achter wat dan [precies, daar heb ik tot nu toe de hele avond aan besteed, ik had beter hier kunnen lezen dan had ik eerder antwoord gegeven. ....Je weet toch dat ik jou zo niet zou laten vallen, niemand hier, ik vind iedereen echt even lief, alleen als ze aan Bo komen word ik link.

Voor jou Binkie had ik het echt zo anders gewild, ik wens je veel sterkte en moed toe, ik denk aan je, hopelijk heb je samen met je gezin nog mooie momenten en geen pijn. Schrijf hier toch gewoon.
Goh nu valt het kwartje pas Shiwi.
Spuka, ik heb geen moment getwijfeld aan de bedoelingen van je post hoor. Ik moest mezelf ook even terugfluiten, dus het was een goede mededeling. Het weerhield me ervan om dingen te zeggen die harder geintrepreteerd konden worden dan ze bedoeld waren.

Ik geef je een hele dikke knuffel voor je prachtige post van net. Krijg er helemaal een warm gevoel van.

*leest nu even alles na de posts van spuka bij*
Nog iets gevonden Gelukkeling? Ik ben ook aan het zoeken geweest, maar kan het niet meer vinden.
quote:gelukkeling schreef op 19 oktober 2010 @ 22:46:

....Je weet toch dat ik jou zo niet zou laten vallen, niemand hier, ik vind iedereen echt even lief, alleen als ze aan Bo komen word ik link.

Spuka, wat fijn dat de kuur erop zit! Hoe voel je je verder?

Pasdedeux, ik wens je veel sterkte, wat ontzettend spannend zeg. Het is goed dat er naar gekeken wordt, maar gelukkig kan het ook loos alarm zijn. Niet alle afwijkingen zijn kanker, al is het begrijpelijk dat je daar als eerste aan denkt. Hopelijk weet je wat afleiding te vinden.

Norre, wat een toestanden met je vader! Jouw leven is ook net een achtbaan. Tijd voor eens wat rust in de tent, vind je niet?

Poehee, och, ik snap het zo goed wat je schrijft over Okkie. Ik heb precies hetzelfde gehad. Je hoeft aan niemand te bewijzen hoe leuk, lief en vrolijk Okkie is, daar zorgt hij zelf wel voor. Als hij huilt zal er niemand zijn die dat jou en laat staan Okkie kwalijk neemt. Wat geeft je nu het meeste stress?

Ik ben zelf van mening dat vermijden in ieder geval niet helpt. Sommige kinderen vinden auto rijden rustgevend, anderen vinden het niets, maar alle kinderen kunnen er aan wennen. Wie gaat er rijden? Het kan al heel erg helpen als jij naast hem zit zodat hij niet helemaal uit zijn comfort zone wordt gehaald. En probeer zelf rustig te blijven. Okkie voelt haarfijn aan als zijn moeder gestrest raakt, laat je niet gek maken door gehuil. Het is zijn enige manier om te zeggen van ''Hey, dit hadden we niet afgesproken, ik wilde lekker chillen in de draagdoek''. Je doet hem geen onrecht aan door hem voor een aantal uur in de auto te zetten, zolang hij maar lekker bij mama is. Echt, het komt goed, dit is iets waar je als moeder doorheen moet. Je hebt altijd nog de keuze om hem niet mee te nemen, maar denk er rustig over na en probeer geen besluiten te maken voor Okkie die berusten op jouw angsten. Want die gelden waarschijnlijk niet voor hem. voor jou, omdat je zo'n lieve en betrokken mama bent!

Ik wilde nog zoveel schrijven aan een aantal meiden hier, maar ik moet echt wat administratie gaan doen. Wordt vervolgd dus!

Bijl-in-hoofd verhaal stond ook op het nieuws volgens mijn zusje. Je maakt bizarre dingen mee, maar ook vaak genoeg hele mooie en ontroerende situaties. November begin ik met mijn nieuwe baan. Het is internationaal georiënteerd en ben nauw betrokken bij wetenschappelijk onderzoek en onderwijs. En uiteraard ook nog een groot deel patiëntenzorg, want daar ligt mijn passie. Echt een baan voor mij met vele uitdagingen, dus ik kijk er naar uit.

Tot snel en slaap lekker allemaal!
zo, helemaal bij. En nou geen rare dingen meer doen, want morgen op het werk heb ik een stuk minder tijd

Slaap lekker allemaal!

liefs
quote:phoehee schreef op 19 oktober 2010 @ 19:44:

Zoebie ik moest lachen en sniffen om je posts, als eerste 'wat moet je met die man de hele dag in huis'

Maar jee ik ken je verhalen maar als je het in een paar regels opschrijft....oef

Ingmagh haha we laten Zoebie in Luxemburg. We gaan haar gewoon hypnotiseren, is ze zo weer van die rommel af.

Bo hoe gaat het met je, met je handen, je misselijkheid en de moeheid.

Ik ga je weer zien! En Joe en Sam, wat zullen ze groot zijn.

Pasdedeux welkom, wat een verhaal ook. Van borstkanker weet ik alleen wat ik hier geleerd heb maar ik weet wel veel van konijnen.

Spuka mooi geschreven.

Phoehee als jullie me door hypnose ervan af kunnen helpen, wil ik wel de hele weg onder zeil zijn.

Och hemel ik durf jullie straks niet meer in de ogen te kijken. Stel je voor dat ik rare dingen ga doen. Ik heb het eens gezien in een hypnoseshow. Nee laat maar trouwens.
Milaatje, wat weet je het mooi op te schrijven allemaal

Mijn chemo-feessie duurt nog tot januari, maar mijn week op zit er bijna weer op. Alleen herstel ik deze keer niet zo als keer 1, dat was ook wel te verwachten, maar zit nu al op dubbel zo lang, dus dat beloofd nog wat. Maar goed, als mijn haar maar goed zit - en dat zit het voorlopig nog -

Hoe blij kan een mens zijn met z'n haar.

Ik ga mijn bedje ook s opzoeken, al voel ik me nog klaarwakker. Morgen weer een nieuwe dag om het beter te laten gaan.
Haha, dat van slissende kiwi

En wat lief dat je dat schrijft Robo...

Fijn dat de lucht wat geklaard is nu. En nu ga ik echt nog wat doen anders heb ik straks een chagrijnige vent en een stapel onaf papierwerk.

Liefs!
quote:Zoebie schreef op 19 oktober 2010 @ 22:50:

Nog iets gevonden Gelukkeling? Ik ben ook aan het zoeken geweest, maar kan het niet meer vinden.Was het maar waar, dan had het nog zin gehad, ik heb vierkante oogjes nu. Ik zie na deel 4 pagina 29 30 31 dat Binkie wegblijft ineens maar een poat van Meds zie ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven