Ik ben zo bang... deel 6

14-10-2010 18:04 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Het vorige deel: Ik ben zo bang... deel 5
Klopt Gelukkeling, meerdere mensen hier hebben er nog naar gevraagd (waaronder ik), naar wat er aan de hand was.
quote:Zoebie schreef op 19 oktober 2010 @ 20:09:

Oei Binkie, het is wat Phoehee schrijft. We zijn hier ooit allemaal eens mee gaan schrijven en dat ging eigenlijk vanzelf. Maar in de tussentijd zijn we gegroeid. We hebben elkaar ontmoet, weten de verhalen achter de nick en zijn meer dan alleen maar "forummers" voor elkaar geworden. Als jij het gevoel hebt gehad niet welkom te zijn geweest, of als je het idee hebt gekregen dat je er niet bij hoorde, is dat nooit onze bedoeling geweest.

Dat weet ik Zoebie, maar God wat heb ik mijn best gedaan, bij jullie te "mogen" horen.

Het is niet gelukt.

Ik ga zo mijn account deactriveren.

Ik hou het voor gezien.

Ik wens jullie het allerbeste, jij met Jan, en je lieve tuinomspitter.

Je bent een moordwijf Zoebie.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:binkie14 schreef op 19 oktober 2010 @ 20:17:

Dat weet ik Zoebie, maar God wat heb ik mijn best gedaan, bij jullie te "mogen" horen.

Het is niet gelukt.

Ik ga zo mijn account deactriveren.

Ik hou het voor gezien.

Ik wens jullie het allerbeste, jij met Jan, en je lieve tuinomspitter.

Je bent een moordwijf Zoebie.

Maar je hoorde er toch bij??

Je schreef hier toch mee en we waren toch in gesprek?

Ik begrijp echt niet hoe dit zo ver heeft kunnen komen, als het echt alleen om de opmerkingen van Meds en Norre zou gaan.

Echt, ik snap dit helemaal niet.
Nee Binkie, doe dat nu niet. Asjeblieft. Ik weet zeker dat Bo en de andere meiden dit ook uit de wereld willen helpen. We snappen er niets van en het is wat Bo zegt, wij zijn Norre en Meds niet. Ik vind het echt heel vervelend dat het zo is gelopen.

Denk er nog eens rustig over na. Iedereen is hier toch welkom. Er zijn al meer meiden mee gaan schrijven.
Binkie je gooit nu een balletje op en gaat, dat is voor jou niet fijn en voor ons niet fijn. Een min-min.
Als buitenstaander wil ik toch ook even reageren. Ik weet niet wie je bent Binkie of wat je 'verhaal/geschiedenis' is, maar na dit topic vanaf het begin mee-gelezen te hebben, weet ik heel zeker dat noch Bo, noch één van de andere vaste schrijfsters, iemand zal buitensluiten. Het is vast en zeker niemand opgevallen dat je je zo rot voelde en geen 'warm welcome' had. Wat je nu doet is niet zo netjes, je zadelt de vrouwen hier met een probleem op zonder naar een oplossing te willen zoeken. Je hebt hier vast en zeker je redenen voor, maar kom op hé, spring over je eigen schaduw, weet zeker dat je dan vannacht lekkerder slaapt!
Precies Zoebie! Wij zijn andere mensen dan Norre en Meds. Ik vind het vervelend dat ik niet precies weet wat er nu precies gezegd is, ik kan het ook zo snel niet terugvinden.

Ikzelf heb helemaal nooit negatieve gedachten over jou gehad, vond het stiekem ook heel leuk, dat jij ook een van de oudere dames bent hier op het forum.
Binkie, je hebt gereageerd op Phoehee en op Zoebie, maar niet op mij.

Ik heb er al een aantal posts aan gewijd nu, ik heb duidelijk gezegd dat ik erg geschrokken ben van je bericht en ik zou het erg op prijs stellen wanneer je met mij in gesprek zou willen.
Bo

Ik kan me niet voorstellen dat jij ooit niet warm naar anderen kan zijn.

(niet dat Binkie dit heeft gezegd hoor, maar ik wil het wel even kwijt)
Jeetje, hier schrik ik van! Kom ik even bijbuurten, wat posts aan mijn vriend voorlezen (hij moet toch weten met wie en naar wat voor mensen ik naar Frankrijk ga!) en dan kom je hier bij. Ik moet heel diep graven, Binkie ken ik wel, maar plaatjes en onaardige dingen niet. Binkie ik hoop dat je uitleg wilt geven en niemand hier met een rotgevoel achter wilt laten... Dat is namelijk ook nooit onze bedoeling geweest!
Ik zit hier bij te lezen en zal straks even posten waarom ik hier maar zo weinig ben.

Maar ik wil graag even reageren op Binkie. Ik ben mij ab-so-luut van geen kwaad bewust. Waar is dat geweest? In dit topic? Echt, ik maak weleens een geintje hier of daar. Maar iemand afbranden?
En ik baal nu al als een stekker dat ik kennelijk iets gedaan heb, waardoor dit topic verstoord wordt. Getver, dit voelt helemaal niet goed.
quote:Zoebie schreef op 19 oktober 2010 @ 20:13:

Ja dat van dat plaatje herinner ik me wel, maar niet dat jij je daar zo rot bij hebt gevoeld. Wat erg. We lachen vaker om die afschuwelijke glitterplaatjes die hier geplakt worden, maar ze zijn erbij gaan horen. Wat naar zeg. Het is nooit onze bedoeling geweest er iemand mee te kwetsen. Ik schrik ook erg van je post, maar het is wel goed dat je eindelijk eens hebt geschreven.Zoeb, weet jij nog welk plaatje het was dan? Ik pieker me suf...
quote:Norre schreef op 19 oktober 2010 @ 20:57:

En ik baal nu al als een stekker dat ik kennelijk iets gedaan heb, waardoor dit topic verstoord wordt. Getver, dit voelt helemaal niet goed.

Niet doen Norre; echt waar.

Ik vind je lief en ook al zou je een opmerking gemaakt hebben die fout kan worden opgevat, dan nog.

Waarom zou Binkie nu zo ineens terugkomen met die posts en vervolgens niet meer reageren?

Ik vind dit ook helemaal niet leuk.
Pfff, nu voel ik me ook ineens aangesproken. Binkie, ik post hier vanuit mijn hart en heb vanuit mijn hart op Pasdedeux gereageerd, zoals ik dat op iedereen hier doe. Vaak is dat aardig, 1x was dan niet zo aardig.

Ik kan me de vraag naar je herinneren, je hoorde erbij, anders word je ook niet gemist. Jammer dat je je zo voelt, jammer dat je het nu in dit topic gooit. Ik kan niet in de schoenen van Norre of Meds gaan staan, dus ga ik ook niet voor hen spreken. Wel lijkt het me dat het jou erg geraakt heeft, of het nu zo gemeend is of niet, dat doet er dan niet zo toe. Het gaat immers niet om wat er is gezegd, maar om hoe het overkomt. Wat de weg is om de lucht te klaren is soms tijd, soms uitpraten, soms wat anders en soms komt het helemaal niet meer goed. Ik weet het niet Binkie.
Binkie, als je hier nog meeleest, dan wil ik graag voorstellen dat je het hier even meldt. Dan kunnen we misschien via de mail een en ander uitpraten?
Ow crosspost met Norre-herself. Dat bedoel ik dus Binkie, vaak zijn we onbewuste botterikken.
Norre we = dus iedereen he, want we kunnen allemaal wel s wat zeggen wat we niet bot bedoelen, maar net ff in een verkeerd keelgat schiet
quote:robo schreef op 19 oktober 2010 @ 20:34:

Binkie, je hebt gereageerd op Phoehee en op Zoebie, maar niet op mij.

Ik heb er al een aantal posts aan gewijd nu, ik heb duidelijk gezegd dat ik erg geschrokken ben van je bericht en ik zou het erg op prijs stellen wanneer je met mij in gesprek zou willen.

Lieve lieve Bo,

Ik wil je helemaal niet plagen met mijn gedoe.

In al mijn vorige postings was het duidelijk, dat ik, binnen 2 jaar, mijn zus , moeder, vader, echtgenoot, beste vriendin, en beste vriend ben verloren.

Maar, daar gaat dit topic niet over.

Dit topic gaat over overleven!

Over strijden, en elkaar tot steun zijn.

Dat doel heb ik altijd nagestreefd.

Ik heb de kracht gevonden, een ieder tot steun te zijn.

Iets wat niemand bij mij kon.

Ze hadden allemaal medelijden.

Maar medelijden is geen liefde.

Ik heb met liefde meegeschreven in jouw topic.

Een mooi plaatje plakken, was het enige wat ik kon doen, en je een fijne dag wensen,en een kaarsje branden voor je welzijn.

Ja, ik lees elke dag mee, je bent een deel van mijn leven geworden.

's Morgens even kijken hoe het met Bo gaat.

En met Ro.

En met Sam en Joe.

Ik ben genegeerd.

Geeft niks, misschien werd het je wel te veel.

Maar begrijp alsjeblieft mijn motivatie.

Lieverd voor jou
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Niet meer van toepassing
Binkie, misschien was je wel zo hard aan het proberen om erbij te horen, dat je niet zag dat je er allang bij hoort.

Ik vind het rot voor je dat je zoveel mensen om je heen heb moeten verliezen, dat meen ik echt.
Binkie, ik heb het ook gewaardeerd dat je er was, met je posts en je wensen voor een fijne dag.

Blijkbaar is dat niet duidelijk overgekomen en dat spijt me dan.

Ik had het graag anders gezien want nu ben jij gekwetst, ik schrik ervan, en met mij meerdere mensen hier geloof ik.

Dank je voor je reactie in ieder geval!

Ik weet niet of je serieus je account laat opheffen, maar mocht dat het geval zijn: het ga je goed Binkie.
ik snap er nog steeds geen reet van, maar ik hoop dat anderen het snappen. En ik hoop vooral dat Binkie dit als uitgepraat beschouwt en dat Bo, Norre en Meds, die persoonlijk werden aangesproken, verder kunnen zonder zorgen...

voor jullie allemaal
Inmiddels heb je gereageerd. Jammer dat je niet direct op mij reageert.

Verder, Gelukkeling, jammer dat je dit zegt: Precies Zoebie! Wij zijn andere mensen dan Norre en Meds.

Zijn wij niet met z'n allen hier met hetzelfde doel en tegelijk ieder een individu? Waarom spreek je dan over "we" zijn anders dan Norre?
quote:spuka schreef op 19 oktober 2010 @ 21:09:

Norre we = dus iedereen he, want we kunnen allemaal wel s wat zeggen wat we niet bot bedoelen, maar net ff in een verkeerd keelgat schiet

Precies, dat gebeurt mij met grote regelmaat.

Gisteren nog tegen Gelukkeling terwijl ik het helemaal niet zo bedoelde kwam het er toch rot uit op het scherm!

Zo zie je maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven