Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
quote:Zoebie schreef op 31 december 2010 @ 10:54:

Ik zit op de Seh. Pols gebroken. Flink uitgegleden.

Ah gatver lieverd!!

Wat rot nou weer, en pijnlijk

Sterkte daar, ik hoop dat je snel en goed geholpen wordt; Ro wenst je ook een heel spoedig herstel.

Zoebie wat pijnlijk en onhandig! Au! Moet het gezet of pinnen erin of een mooie breuk? Het is ook zo glad overal. Rechts of links?
Zoeb, jij pechvogel! Wat dacht je, ik ga glijdend het oude jaar uit? Sorry, das helemaal niet aardig van me. Take care lieve Zoeb!
Geen idee wat er gaat gebeuren. Foto's zijn gemaakt.

t is hier lopende band werk. De ene na de andere ambulance. En die gaan voor. Ik heb pijnstillers gehad. Ik hoop maar op een mooie simpele breuk.
Shit 't is rechts.
ach jeetje, Zoeb! Wat een pech, zo op de laatste dag van het jaar!

Héél veel sterkte, en ik hoop met je mee dat het een simpele breuk is. Je moet er toch niet aan denken dat het een gecompliceerde breuk is en jij oud en nieuw in het ziekenhuis moet doorbrengen?

Ik duim mee!!!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
quote:Zoebie schreef op 31 december 2010 @ 11:45:

Shit 't is rechts.

Nou, het enige voordeel daarvan is dat je je de komende tijd (en vooral vanavond) lekker kunt laten bedienen!

Maar wat ontzettend rot voor je zeg, Ro en ik vinden juist dat je zo veel moois en goeds verdient en nou weer dit!!
O wat vervelend Zoebie!! Hopelijk ben je snel aan de beurt, je had je oudejaarsdag toch heel anders voorgesteld. Ik hoop dat het een simpele breuk is en dat je pols niet gezet hoeft te worden. Heel veel sterkte van een meelezer.
Je kunt niet meer worden dan jezelf.
Je kunt wel meer jezelf worden.
Zoebie wat een pech. Ik hoop ook dat het een simpele, maar daarom niet minder vervelende/pijnlijke , breuk is. Wie weet mag je een mooie kleur gips uitkiezen. Ik zet er alvast mijn naam op.
Oh ik wil ook mijn naam erop! Wat vervelend zoeb! Ik hoop dat je snel geholpen wordt!
Dubbele breuk en het moet gezet worden. auw
das mooi kut dus Zoeb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Zoebie schreef op 31 december 2010 @ 12:35:

Dubbele breuk en het moet gezet worden. auw

Ah nee.... is het een beetje gegaan, het zetten?

En nu? Er moet wel goed voor je gezorgd worden

Is het bij jullie ook zo mistig? Het is maar goed dat ik nog wat naar het noordwesten moet, hoop ik dat ik de pijlen (waar ik niks aan heb betaald natuurlijk, het is mooi maar zonde van het geld) daar wel kan zien!
Aj!!! Hopelijk heb je wel genoeg pijnstilling gekregen... Wat ontzettend vervelend Zoebie. Heb je het pijnlijkste deel inmiddels achter de rug? !

Wat ben ik blij dat we gister bijtijds vanuit Duitsland weer westwaarts gegaan zijn. Ik zag vanmorgen op het journaal de restanten van auto's op de weg waar wij hebben gereden, en dat zag er niet fraai uit. Wij zijn gelukkig met alleen een kleine file bij Stroe (ongeluk aan de andere kant, moest natúúrlijk naar gekeken worden, stelletje sukkels ) zonder glijpartijen weer in het westen aangekomen.

Hier is het verder gewoon helder zicht hoor, beetje bewolkt. Ik ben net oliebollen gaan halen. Wij hadden ze eerder deze week besteld, en die rij scheelde ongeveer een uur met de rij van mensen die níet besteld hebben. Heb het idee dat die mensen volgend jaar óók gaan bestellen

Vanavond komen mijn hartsvriendin en haar gezin bij ons O&N vieren. We kennen elkaar al 23 jaar, en dit is de eerste keer dat we samen het nieuwe jaar ingaan. Primeur! Tot die tijd zijn we hier een beetje aan het rommelen. Wat opruimen, lekkere hapjes aan het maken en wat administratie wegwerken. Dit alles met de top2000 op de achtergrond. Gezellig hoor.
Zoebie ik hoop dat het zetten inmiddels achter de rug is. Is de pijn nog een beetje uit te houden?

Sjur heerlijk he die top 2000 die staat hier ook bijna dag en nacht aan.

Bo hoe is het met de griep?
Ach Zoebie! wat vreselijk voor je, ik hoop dat je de grootste ellende inmiddels gehad hebt, of moet je geopereerd worden? Ik duim dat het mee valt, al vind ik je rechter pols gebroken al heel erg, daar ben je voorlopig zoet mee.

Luonto liften! wat goed zeg, ik deed het vroeger ook vaak, maar dat is nu al heel lang geleden hoor........ik ga eens kijken naar het journaal. Weet je trouwens dat ik bij jouw avater altijd een paard zie, het komt naar je toe rennen en kijkt ondertussen naar rechts achterom

Allemaal voorzichtig rijden vanavond één gebroken pols is genoeg! hier mistte het ook Ing, klinkt goed zeg; grijs wit met rode accenten!

Wij zouden O&N met zijn tweetjes vieren vanavond, maar zwager belde net of we zin hebben om bij hen te komen, ik ga er eens over denken..........want dan moet ik natuurlijk rijden en ik moet ook morgen werken.
Ik breek even in in jullie topic om jullie allemaal alvast een goed 2011 te wensen (al begint het nieuwe jaar voor Zoebie vervelend).

Ik hoop op vele vervolgen van dit mooie, warme topic.
Luont ik heb je ook gespot!
Zoebie ik hoop echt dat ze een dubbele breuk mooi kunnen zetten. Geen pinnen en toestanden, zetten is al pijnlijk genoeg.
Zo meiden! Wij zijn op weg naar mijn ouders met een auto vol dekbedden, luchtbedden en eten. Het wordt volgens mij een mooi feestje! Mijn vriend beklaagt zich momenteel overdag de lengte van telegraph road van dire straits omdat we dan minder liedjes kunnen luisteren tot bij de eindbestemming

Zoebie, gewoon heel Veel champagne vanavond, voel je nergens meer van!

Hoe gaat het in de keuken, Bo?

Mijn vriend deed net alsof hij het gourmetstel was vergeten... grrr
Hapjes: half klaar!

Het ruikt goddelijk hier en Ro loopt constant te klagen dat hij zo'n honger heeft al, het arme schaap :-)

Ingmagh, je vriend moet niet zeuren, Telegraph Road is prachtig Heel veel plezier vanavond!!!

Meepie, ik ben alleen nog maar snotterig, verder niks meer. het gaat wel goed :-) Met jou ook, hoop ik?

Wat minder angstig?

Gelukkeling, weet je al wat je doet vanavond?

Volgens mij ijzelt het nogal bij jullie, kijk maar uit als je nog weggaat met de auto

Sjur, have fun met hartsvriendin :-) Klinkt alsof jullie het heel gezellig gaan krijgen.

IBA: jij ook een mooi en gezellig 2011 gewenst :-)

Phoehee, hoe is Okkie met harde knallen tot zover? Schrikt hij, of valt het mee met het vuurwerk?

Ik moet nu weer naar de oven (miniquiches) maar ik wil nog snel even zeggen dat ik je alle liefs en sterkte en gezondheid toewens Zoebie!!

Ik hoop je zo weer te lezen, veilig thuis met een glaasje in de hand waar geen gips omheen zit
ben net thuis. pols is gezet. getver zeg, die verdoving. doen ze in de breuk. toen aan de tracties en darna zetten. hoe gemeen. ik ben nu dus voor zes weken onder de pannen. en nu doet het nog veel meer pijn. ik ga ook even liggen. heb al paracetamol genomen.
Jeetje, dan ben je echt lang op de seh geweest!

Je was natuurlijk niet spoed genoeg.
Je kunt niet meer worden dan jezelf.
Je kunt wel meer jezelf worden.
Jemig Zoeb....

Rust lekker uit, dat heb je wel verdiend.

Beterschap en een hele dikke knuffel van mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven