Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ben blij dat je weer thuis bent Zoebie. Jij hebt je avonturen voor 2010 wel beleefd geloof ik... Zes weken zoet met je pols, da's best lang toch? (ik klop het af, ik heb geen ervaring met gebroken botten en dat hou ik graag zo!) Kun je in die tijd wel werken, of gaat dat niet lukken? Autorijden kan je even vergeten, dus wat dat betreft ben je beperkt. Jeetje meid, ik hoop dat 2011 een stuk beter begint dan 2010 eindigt. Heb je eigenlijk al iets van je vriendin gehoord?

Bo, dat klinkt alsof er culinaire heerlijkheden uit jouw keuken komen vandaag. Hoe lang laat je Ro z'n neus nog op vakantie gaan voor hij mag aanvallen?Anders laat je hem wat "voorproeven"

Lieve meiden, hier gaat de laptop uit. Misschien dat ik af en toe nog even meespiek via mn telefoon, maar dit wordt mijn laatste post van dit jaar. (sjee, klinkt dat ff dramatisch!) Ik wens jullie een mooie avond en een nog veel mooier 2011 toe!

Och Zoebie wat zielig, ik hoop dat de pijn snel wegtrekt.