Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ben blij dat je weer thuis bent Zoebie. Jij hebt je avonturen voor 2010 wel beleefd geloof ik... Zes weken zoet met je pols, da's best lang toch? (ik klop het af, ik heb geen ervaring met gebroken botten en dat hou ik graag zo!) Kun je in die tijd wel werken, of gaat dat niet lukken? Autorijden kan je even vergeten, dus wat dat betreft ben je beperkt. Jeetje meid, ik hoop dat 2011 een stuk beter begint dan 2010 eindigt. Heb je eigenlijk al iets van je vriendin gehoord?

Bo, dat klinkt alsof er culinaire heerlijkheden uit jouw keuken komen vandaag. Hoe lang laat je Ro z'n neus nog op vakantie gaan voor hij mag aanvallen?Anders laat je hem wat "voorproeven"

Lieve meiden, hier gaat de laptop uit. Misschien dat ik af en toe nog even meespiek via mn telefoon, maar dit wordt mijn laatste post van dit jaar. (sjee, klinkt dat ff dramatisch!) Ik wens jullie een mooie avond en een nog veel mooier 2011 toe!

Och Zoebie wat zielig, ik hoop dat de pijn snel wegtrekt.

Dat was best even dubben, maar we hebben besloten om thuis te blijven, ik heb het van mijn man af laten hangen, best een lastige beslissing, het zijn leuke/lieve mensen en ik kan het heel goed met ze vinden, maar het gooit onze plannen wel overhoop. We wilden zo lekker samen eten (ik heb lekker gekookt) met een mooi wijntje erbij en om 12 uur na een dikke kus en een half uurtje vuurwerk naar bed, ook omdat ik morgen moet werken. Als je dan om 10 uur nog ergens wordt verwacht, zit je niet rustig en ben je ook veel later in je bed.
Lieve meiden,

Ik wens jullie allemaal een heel geweldige avond en een verschrikkelijk mooi 2011 toe.

Geniet van elkaar, geniet van het leven. We weten allemaal hoe kort dit kan zijn.

Ik ga zo naar mijn schoonzus en ga rond 23 uur weer naar huis, aangezien 1 van mijn honden nogal agressief wordt van het knallen. De andere totaal niet, maar ik wil gewoon bij ze zijn.

Tot volgend jaar!!!!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Vind ik ook hoor, geluk! Je moet dit feetje vooral vieren zoals je het zelf wit. Het is immers best wel emotioneel feestje!
Fijne jaarwisseling!

Bo eet smakelijk. Arme Ro, kan hij je niet even afleiden en alvast proeven?

Zoebie 6 weken niks doen, bah. Wat voor kleur gips heb je? Champagne en paracetamol, dat verdoofd wel.

Luonto ben je al in Parijs? De eifeltoren met vuurwerk, ohhhh!

Ingmagh jij hebt ook zo'n grappige vriend!

Gelukkeling nu kunnen jullie beide een wijntje drinken. Werken morgen dat is niet leuk.

Netje gelukkig ben je niet alleen. Gelukkig Nieuwjaar is een stomme uitspraak zo.

Wij zijn onderweg naar het feestje, Okkie mee, bak mee en nieuwe supersonische babyfoon.

Het is mistig dus jammer voor het vuurwerk, al hebben wij niks gekocht.

En de leukste uitspraak van de dag....

Komt ie dan....

Tot volgend jaar
Lieve allemaal die er niet zijn op het topic vanavond: hele fijne jaarwisseling en tot in 2011!!!

Hier ben ik eindelijk klaar met koken, het is errug lekker geworden (vooral de knoflookgarnaaltjes op toast, jammie); ik heb een leuk jurkje aan en we zijn er klaar voor!

Gelukkeling, lekker thuis blijven is helemaal geen slecht idee!

Doen wij ook
Zoebie, jemig wat een pech op de laatste dag van het jaar en sterkte! 6 weken is best lang en het doet al pijn als ik het lees.

Voor alle schrijvers en meelezers op dit mooie topic en bovenal voor Robo: een heel mooi 2011 en ik hoop nog veel van jullie te kunnen lezen!

van een trouwe meelezer en onregelmatige schrijver.
Mooie, sterke vrouwen, een fijne jaarswisseling!!!!
Talkinghead en taha: jullie ook een heel fijne avond én een fantastisch nieuw jaar gewenst :-)

Ook van mij allemaal een goed uiteinde. Bo we gaan nog veel topics volschrijven in 2011. Al is linkshandig niet om te doen

Ik heb nog geen kleur gips hoor. 't Is gewoon ordinair wit. Volgende week zal ik een mooi kleurtje uitzoeken. IK ga even terug lezen nu. nogal wat gemist geloof ik.
Hee, je bent er alweer!

Heeft het liggen je een beetje geholpen?

Ik hoop zo dat je minder pijn hebt.

Wordt er goed voor je gezorgd?
Luont, zit je al ergens onder de Eiffeltoren of heb je je laten schilderen op de Champ's Elysée? Ik hoop dat je goed bent aangekomen. Gezellig allemaal samen oud en nieuw vieren. Wij zitten samen en ik niet met een mooie jurk maar in een joggingbroek en vest. Jan zegt steeds dat het erger had gekund en dat is natuurlijk ook zo.
De pijn is minder jawel. Het lastige is een goede houding te vinden voor de arm met die klomp gips. Het weegt lood.

Jan doet wel alles voor me hoor.

Ik kan niks, wat ik nog het ergste vind.
En Saar wijkt niet van mijn zij. De schat.
Zoebie het blijft vervelend en helemaal niet leuk je kunt nu ook natuurlijk niet meer auto rijden en moeilijk boodschappen doen, dat zal je nog best tegenvallen, druk baasje als jij bent.

Maar Jan heeft gelijk, het had zeker erger gekund, dit gaat tenminste vanzelf over, alleen een paar weken geduld opbrengen.

Ik heb al een oliebol en een appelflap en drie roombonbons op na het eten, als ik eenmaal begin krijg ik bodemdrift haha!
Wat gaan jullie kijken op tv? Is die film Sideways de moeite waard om op te nemen?
Wij zijn net klaar met goer-metten, zoals dat hier genoemd wordt..
Zoeb, van Ro en mij, én van Joe & Sam een dikke knuffel!

Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd :-)

Gelukkeling, ik zit zo vreselijk vol, ik moet niet aan nog meer eten denken (en we hebben de helft nog niet eens op ik heb teveel gemaakt!).

Maar die roombonbons klinken dan wel weer heerlijk
Alle lieve meisjes van het mooiste topic wens ik alle goeds voor het Nieuwe Jaar!
Ik word gewoon helemaal een beetje emotioneel van dat jaarwisseling gedoe... Wat zal het nieuwe jaar ons brengen? Wat zullen we allemaal gaan doen?

En als we dan toch bezig zijn: welk nummer moet op nummer 1 komen te staan in de top 2000?
Wat lief alle knuffels.

Het is niet goed met mijn vriendin. Iets met de poortwachtersklier. Ze was heel erg van de kaart.

Ik hoorde vanmiddag op de SEH al dat de chirurg eerst een slechtnieuwsgesprek had. En omdat ik wist dat vriendin daar was, had ik al een bang vermoeden.

Jan heeft toastjes gemaakt. Meer is er niet in huis. Wij zitten naar de top 100 van 192 tv te kijken. Oude muziek met clips. Geweldig om te zien. Maar straks naar :Ik hou van Holland kijken. Oh ik heb ook nog bonbons in de koelkast. Lekker.

Bo Saar is helemaal niet bang meer voor die knallen. Ze gaat steeds uit het raam zitten kijken.

Ik heb alweer 2 paracetamollen op. Weet niet of dat normaal is. Maar ik heb geen zin om op oudejaarsavond op de SEH te gaan zitten, dus ik kijk het maar even af.
Zoeb, shit van dat nieuws over je vriendin en hoe bizar dat je dat vanmiddag al voorvoelde. Enne, paracetamol kan niet zo snel kwaad, zwager heeft er in de "hoogtij"dagen van zijn rugklachten wel 10 - 15 per dag geslikt. Leuk is anders maar geen pijn is wel zo prettig.

Geniet van de toastjes en de bonbons en de muziek .
Hoi Zoeb ik denk dat pijn niet abnormaal is, hier is een linkje van een ander ziekenhuis waar het goed staat beschreven, je moet ook vit C slikken staat er. http://www.sfg.nl/Docs/Ch ... ls%20volwassene%2C241.pdf

Wat erg je vriendin, wat gaat er nu gebeuren?
Zo ik ben terug van een paar gezellige uurtjes bij een vriendin en haar man. Nu lekker samen met de kat thuis. Ik hou van Holland staat aan. Straks na twaalf uur misschien nog even mijn neus buiten de deur steken om de buren een goed 2011 te wensen.

Zoebie wat erg van je vriendin, woorden schieten gewoon te kort.

En wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. Ik neem aan dat je je pols al hoog houdt.

Bo het gaat best wel goed met me hoor, al heb ik natuurlijk wel momenten dat ik denk nee niet weer.
Wat een naar bericht voor je vriendin Zoebie...

Ik hoop dat 2011 voor haar genezing zal brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven