Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ik kijk het nog tot morgen aan hoor. Er is behoorlijk aan getrokken en zo dus het lijkt me niet gek dat het flink pijn doet.

Wel duidelijk die site Gelukkeling. Thanks.

Ik wil toch iedereen van het mooiste, warmste en fijnste topic alle goeds wensen. En dan natuurlijk vooral onze kanjer. Bo jij ja.En Ro niet te vergeten. Ik hoop hier nog heel lang mee te mogen schrijven.

Nog 9 minuten.
Lieve forumvriendinnen, ik wens jullie samen met jullie partners en kinderen een heerlijk 2011 toe, met nog veel leuke, lieve, grappige, ontroerende, blije, maar bovenal mooie momenten, beleef elke dag alsof het de laatste is en ieder uur alsof er nog vele zullen volgen!
Gelukkig nieuwjaar!!
Happy new year!

Iedereen al het goede voor 2011.
quote:Chatterly schreef op 31 december 2010 @ 21:28:

Alle lieve meisjes van het mooiste topic wens ik alle goeds voor het Nieuwe Jaar!

*sluit ik me bij aan*

Dank jullie wel!

Gelukkeling, wat een mooie, lieve wens

Voor allemaal: zonder jullie was ik 2010 niet doorgekomen.

Eerlijk waar, ik had het niet getrokken allemaal.

Jullie zijn een steun geweest, een luisterend oor, een plek met humor en vooral een groep vrienden.

Want ik volg jullie levens net zo goed en daar ben ik dankbaar voor, dat ik daar een plek in mag hebben.

Dus, lieve topicvrouwen:

een heel, heel gelukkig, gezond en mooi 2011 gewenst!!

Lieve allemaal, ik heb net getoast op een prachtig 2011, met veel liefde, vriendschap, veel moed, gezondheid, heel veel samenzijn en vooral ook heel veel nieuwe topics en topicmeets.

Volgens mij wordt het een vruchtbaar jaar, behalve voor de uitzaaiingen en de markers natuurlijk

Voor iedereen die meeleest en meeschrijft, heel erg veel liefs!
En bo, ik ben helemaal een beetje ontroerd. Voor jou en Ro nog een paar extra knuffels!
Gelukkig Nieuwjaar!!!

# # # # #

\ / \ / \

\ / \ / \
Gelukkig nieuwjaar lieverds

Ik ben blij dat ik me bij jullie heb mogen aansluiten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Van een meelezer: iedereen hier een heel goed, zo-gezond-mogelijk en vooral heel fijn 2011! Met veel warmte en liefde en knuffels van elkaar en voor elkaar.

Bo, je bent een bijzonder mens.

Zoeb: sterkte!! Ik mocht na een kleine ingreep laatst elke 6 uur 2 ibuprofen van 400mg nemen, om een soort constante spiegel van pijnstilling te hebben. Dus je krijgt niet snel te veel binnen hoor.
wens iedereen gelukkig gezond en liefdevol warm Nieuwjaar toe. |Mijn gaat niet zo goed. Wil er niet zoveel over praten. Mijn hart zit op slot gewoon ervan/ Liefs anita iedereen
Aan iedereen van het mooiste topic hier: allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Ik vind het fijn hier en hoop ontzettend lang nog mee te mogen schrijven en met jullie mee te mogen leven.

Anita: voor jou een extra Ik hoop dat je er snel over kunt praten, dat helpt zoveel....

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Zo, ik ben alweer gedouched en wel beneden. We waren weer een deken vergeten om óp te slapen. Hebben we ook een keer gehad toen we met vorst aan de grond aan het kamperen waren op de Veluwe, maar ik had niet verwacht dat ik het nu, op de kamer van mijn zusje, waar het niet kouder wordt dan een graad of 15, ook nodig zou hebben. En aangezien het luchtbed vanmorgen ook niet zo hard meer was, ben ik er maar uit gegaan. Het is niet anders. We halen de slaap de rest van 2011 wel in.

Want 2011 mensen! Het is toch helemaal geweldig, er is weer een jaar voorbij en een nieuwe begonnen! Vannacht zaten we te bedenken wat we sinds vorig gedaan hebben. We zaten namelijk met dezelfde samenstelling aan mensen, alleen allemaal een jaartje ouder. Maar we wisten niet eens meer wat de goede voornemens van vorig jaar waren dit jaar ga ik er dus niet eens aan beginnen :-D

Ik hoop voor jullie allemaal op een mooie eerste januari en daarna nog 364 dagen die allemaal zo slecht nog niet zijn...

Bo, voor jou een jaar waarin de markers zich koest houden, een jaar met heel veel aanwaaiend volk vanaf het forum en een minimum aan bezoeken aan het ziekenhuis.

Zoebie, voor jou de eerste zes weken rustig aan, maar daarna weer heel actief. Ik hoop dat de hoeveelheid slecht nieuws zijn max heeft bereikt en het een jaar wordt waarin het omaschap zich volledig kan gaan ontwikkelen.

Phoehee, voor jou kon 2010 met het maken van zo'n mooi jochie natuurlijk eigenlijk niet meer stuk. Maar komend jaar wordt het alleen maar leuke met eerste stapjes, eerste woordjes... En dan natuurlijk die wereldbaan!

Gelukkeling, voor jou ook een jaar die je naam eer aan doet. Met veel goed nieuws van je (stief)kind en aanhang en weer hele mooie reizen!

Its, op een vruchtbaar jaar met een hoop leuke werkgebeurtenissen en veel mooie festivals en vakanties!

Leo, voor jou een jaar waarin je weer jezelf kunt zijn en op het forum langs kunt komen.

Netje, voor jou een jaar waarin je moet gaan wennen aan het idee, maar vooral een jaar waarin je alle mooie herinneringen kunt rangschikken.

Spuka, voor jou een jaar met zo min mogelijk ziekenhuizen van de binnenkant en heel veel dagen waarop je je goed genoeg voelt om te werken en te forummen.

Norre, jou wens ik een jaar waarin je niet de hele tijd de ziekenboeg thuis hebt zitten, maar eentje waarin je je goed voelt en fit bent!

Alle anderen, meelezers en mensen die ik sowieso ben vergeten, heel veel succes, liefde, samenzijn en vooral forumtijd
Goedemorgen!

Ingmagh wat een mooie wensen! Ik wens jou.... ik denk dat je het wel weet!

Slapen jullie allemaal nog?

Gelukkeling is al aan het werk.. Niet teveel wijntjes gedronken?

Zoebie gaat het met de pijn?

Bo waren de Bo's Tapas lekker?

Ik wens je alle gezondheid toe die ik maar kan bedenken. Veel liefde en een mooie lente en zomer. En ik wens je ook weer een onverwachts huisdier waar je voor kan zorgen. Ze komen toch altijd jouw kant op!

Sterenelfje

ik was gewoon een beetje emotioneel om 12 uur, had zo kunnen huilen. Okkie's jaar voorbij.... (huilie!)

Het was erg gezellig en Okkie heeft geen traan gelaten, zeer makkelijk. Rondkijken, vrolijk, voeden, slapen, voeden, slapen, overleggen in auto en overleggen in bedje. En pas weer om 8 uur voeden!

Ben wel moe na 5,5 uur slaap maar goed. Het was een erg gezellig feestje in een soort blokhut op een sportterrein.
Wat een lief bericht, Ingmagh!

Zoebie, hoe gaat het vandaag? Is de pijn een beetje je behappen nu?

Je zult wel moeten wennen aan het feit dat je rechts helemaal onthand bent.

Wat een naar einde van 2010 zeg... ik hoop echt dat 2011 je alleen maar mooie dingen gaat brengen!

Anita lieverd, ik miste je al even en ik hoorde ook maar niks op mijn mailtje. Ben erg blij dat je even hallo hebt gezegd, al is je bericht niet vrolijk.

Als ik kan helpen, als ik kan luisteren, dan doe ik dat graag!

Je kunt hier alles eruit gooien, wanneer je wil en als je er zelf aan toe bent.

Ik hoop dat die gedachte je een beetje vrolijker maakt.

Ik wens je toch een prachtig 2011 lieve Anita!

Netje, jij ook een goed 2011 gewenst. Makkelijk zal het misschien niet worden, maar wat Ingmagh al zo goed omschreef: ik hoop dat het een jaar wordt waarin je je herinneringen kunt rangschikken en langzaam weer ruimte voor jezelf en de vrolijke kant van het leven kan vinden.

Verder natuurlijk Meepie, Splinter, Its en Phoehee: bedankt voor de gelukswensen en ik hoop dat ze in 100voud bij jullie terugkomen :-)

Ik ben een beetje moe, niet meer gewend op te blijven tot 2 uur.

Toch was het een heerlijke avond; Ro en ik hebben er samen wat leuks van gemaakt.

En ik was blij verrast door de hoeveelheid vuurwerk die in dit durp nog te zien was :-)

Vandaag lekker opruimen en uitrusten en genieten van het feit dat er een heel fris en nieuw jaar voor ons ligt!!
Bo het vuurwerk in jouw dorp is vast ook mooi vanaf waar wij toen stonden!
Phoehee, kan me indenken dat het een emotionele avond was.

Je bent moeder geworden in 2010, en dan ook nog van zo'n prachtig mannetje... dan is 2010 een moeilijk jaar om afscheid van te nemen.

Ik wens jou in 2010 rust en gezelligheid, een mooie baan en veel plezier met je zoon.

Je verdient het!

En ja, die uitzichtplek zou fantastisch zijn om het vuurwerk te zien!

Had ik nog helemaal niet aan gedacht :-)
Al lijkt het me wel lastig om daar te komen in het donker, boven op die berg!

Haha, een huilie, een emo-mama!
Wat een mooie nieuwjaarswensen! Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten...

Toen ik wakker werd, had ik helemaal een rauwe keel van alle kruitdampen. Enorm zeg, wat hier de lucht ingeschoten is. Een buurman van om de hoek is volgens mij de hele dag bezig geweest met knalmatten aan elkaar knopen. Het bleef knetteren en knallen, en de lucht was zo vol rook, daar kon je tegenaan leunen. Maar mooi en indrukwekkend was het!

N fijne dag allemaal!
Lieve vrouwen van dit hartverwarmende topic,

ik wens jullie allemaal een gelukkig,warm en liefdevol 2011!

Dat(voorzover mogelijk) al jullie dromen mogen uitkomen!
Wat een mooie wensen zijn er voorbij gekomen. Geweldig zeg.

Ik sluit me er helemaal bij aan. En omdat typen nog steeds lastig is, doe ik het maar op deze manier. Lieve allemaal. Ik ben erg blij dat ik hier meeschrijf, al is het op het ogenblik wat minder. Ik ga weer liggen. De enige manier om de pijn een beetje onder controle te houden. Plus om de vier uur de pijnstilling. Wat een beetje verlichting geeft.
Zoebie toch, erm meske.

Links typen met de iPhone gaat goed hoor, ik ben vanwege de borstvoeding ook heel getraind. In een dag of 4 moet het te doen zijn.
Zoebie, wat lees ik nu! Je moet jr oude servies breken op oudjaarsavond - althans in sommige landen - niet je pols! Hoop dat de pijn snel afneemt.

Wat een spanning bij je vriendin. Het circus barst daar los :(

Ondanks al dit wens ik je een goed 2011 toe.

Bo, jou en Ro wens ik ook een goed 2011. Een jaar waarin je, hoop ik, tijd van leven krijgt. Wat is de artswissel toch een goede keuze geweest!

Phoehee, jouw eerste oud en nieuw als mama. Ik hoop dat er nog veel volgen en dat Okkie het zo goed blijft doen.

Luonto, ik hoop dat je een prachtig oud en nieuw gehad hebt, in Parijs

Gelukkeling, its-me, sjur, norre, leo, ingmah, Anita en alle anderen, dat 2011 jullie mag brengen waar jullie op hopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven