Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
donderdag 6 januari 2011 om 19:28
Het is haske kut gewoon! Stom! Ontzettend ruk. Helemaal niks. Haske klote. Gedverredemme...
Pfffff, wat doen we hier nou weer aan? Ik ben net wel weer even eruit geweest om wat boodschappen te doen. Heb gelardeerde lever meegenomen (juk) voor Norman op brood. Za'k het opsturen?
Ik maak wel geintjes, maar ik word hier echt niet blij van.
Wel van een hele mooie foto die ik net kreeg. Van een kanjer, een superwijf!
Pfffff, wat doen we hier nou weer aan? Ik ben net wel weer even eruit geweest om wat boodschappen te doen. Heb gelardeerde lever meegenomen (juk) voor Norman op brood. Za'k het opsturen?
Ik maak wel geintjes, maar ik word hier echt niet blij van.
Wel van een hele mooie foto die ik net kreeg. Van een kanjer, een superwijf!
donderdag 6 januari 2011 om 19:53
Kut is het Bo en het klinkt erg zorgelijk. Wat het dan ook is natuurlijk. Je lever, ook dat nog. Alsof je al niet genoeg had. Een bloedtransfusie helpt dan wel even, maar ze moeten toch de oorzaak opsporen. Gekke doos ben je. Wat ik laatst al zei. Waarom willen wij onze mannen slecht nieuws besparen. Omdat we van ze houwen natuurlijk. >Ik hoop wel dat je straks je verhaal bij Ro kwijt kan.
donderdag 6 januari 2011 om 20:17
Jah... nou we hebben lekker gegeten in ieder geval 
3 februari moet ik voor de controle-MRI van de operatie, dan doen ze ook de lever erbij.
En volgende week begin ik al met de chemo, dat zou toch ook aan moeten slaan.
Ro en ik hebben het er wel over gehad hoor, maar wat zeg je nog op een gegeven moment.
Weinig nieuws, weinig verrassends.
Sorry, maar vanavond ben ik even niet de gezelligste denk ik.
Ik ga zo lekker weer voor de TV (ik heb echt de TV ontdekt als afleiding want ik kan slecht lezen met die moeheid) en dan is er morgen weer een dag.
Nor, voor jou
Zoeb, hoe heelt jouw pols?
Alle lieve anderen die ik gewoon even vergeet geloof ik: jullie berichtjes zijn wel heel fijn voor me, ondanks dat ik soms niet de concentratie kan opbrengen om te reageren.
3 februari moet ik voor de controle-MRI van de operatie, dan doen ze ook de lever erbij.
En volgende week begin ik al met de chemo, dat zou toch ook aan moeten slaan.
Ro en ik hebben het er wel over gehad hoor, maar wat zeg je nog op een gegeven moment.
Weinig nieuws, weinig verrassends.
Sorry, maar vanavond ben ik even niet de gezelligste denk ik.
Ik ga zo lekker weer voor de TV (ik heb echt de TV ontdekt als afleiding want ik kan slecht lezen met die moeheid) en dan is er morgen weer een dag.
Nor, voor jou
Zoeb, hoe heelt jouw pols?
Alle lieve anderen die ik gewoon even vergeet geloof ik: jullie berichtjes zijn wel heel fijn voor me, ondanks dat ik soms niet de concentratie kan opbrengen om te reageren.
donderdag 6 januari 2011 om 20:26
Jeetje Bo, ik heb er de hele tijd aan zitten denken bij pilates... Het is niet niks wat je net is verteld! En die bloedtransfusie, jeetje! Die heb je hiervoor nog niet gehad, toch? Op wat voor termijn moet je die transfusie laten doen?
Ik hoop dat het ergens toch fijn voelt dat je nu weet waar het door komt. Alleen was het wel prettig geweest als het "gewoon" de operatie was geweest. Kortom, ik weet gewoon niet zo goed wat ik je moet zeggen...
Ik hoop dat je het snel met Bo kunt bespreken, het is niet niks als je het aan hem niet kwijt kunt.
Ik hoop dat het ergens toch fijn voelt dat je nu weet waar het door komt. Alleen was het wel prettig geweest als het "gewoon" de operatie was geweest. Kortom, ik weet gewoon niet zo goed wat ik je moet zeggen...
Ik hoop dat je het snel met Bo kunt bespreken, het is niet niks als je het aan hem niet kwijt kunt.
donderdag 6 januari 2011 om 20:27
Ja maar lieve Bo, ga je nou niet zitten verontschuldigen! Doe wat jij denkt wat goed is of waar je behoefte aan hebt. En als dat tv kijken is, dan kijk je tv, als het even leunen op alle alle schouders hier is, dan vangen we je met liefde op. Ja toch, meiden?! , ik wou dat ij wat meer voor je kon doen!
donderdag 6 januari 2011 om 20:41
donderdag 6 januari 2011 om 20:51
Lieve Bo,
Natuurlijk moet jij nu gewoon voor de tv hangen en dit gewoon niet meer lezen.
En die bloedtransfusie, net wat Zoebie zegt. Daar knap je (normaal gezien) heel erg van op. Heb er ooit ook eentje gehad en ik was meteen weer het vrouwtje. Niet te vergelijken met jouw situatie, maar ik had het van tevoren niet gedacht. Wou'k maar even zeggen.
Natuurlijk moet jij nu gewoon voor de tv hangen en dit gewoon niet meer lezen.
En die bloedtransfusie, net wat Zoebie zegt. Daar knap je (normaal gezien) heel erg van op. Heb er ooit ook eentje gehad en ik was meteen weer het vrouwtje. Niet te vergelijken met jouw situatie, maar ik had het van tevoren niet gedacht. Wou'k maar even zeggen.
donderdag 6 januari 2011 om 20:55
Goh Bo...
het lijkt allemaal zo hard te gaan de laatste tijd....
Ik hoop dat je de komende dagen een plekje kunt vinden, maar aan de andere kant, hoe kun je zoiets een plek geven.
Eerst maar eens die bloed transfusie, je voelt je dan vast beter!
Jammer dat je niet meer zo lekker kunt lezen....maar daar weet ik wel wat op
Ik hou het kort. Morgen heb ik een mammo en de 12e horen we hoe het ervoor staat met m'n zus. Ik maak me nu wel zorgen.
het lijkt allemaal zo hard te gaan de laatste tijd....
Ik hoop dat je de komende dagen een plekje kunt vinden, maar aan de andere kant, hoe kun je zoiets een plek geven.
Eerst maar eens die bloed transfusie, je voelt je dan vast beter!
Jammer dat je niet meer zo lekker kunt lezen....maar daar weet ik wel wat op
Ik hou het kort. Morgen heb ik een mammo en de 12e horen we hoe het ervoor staat met m'n zus. Ik maak me nu wel zorgen.
donderdag 6 januari 2011 om 23:44
vrijdag 7 januari 2011 om 07:33
Jeetje luonto, bij jou ook weer een spannende paar dagen. Ik hoop dat je zusje nog een beetje met de spanning kan omgaan, het lijkt me niet niks als je zo lang moet wachten op een uitslag die bij je grote zus zoveel impact heeft gehad! En dan vandaag ook nog een mammografie... Ik had verwacht dat dat niet meer nodig was als je verder zo streng onder controle stond, ik dacht, heel dom misschien, dat een mammo vooral was als eerst detectie! Beetje dom...
Veel succes in ieder geval.
En Bo, ik hoop inderdaad dat je door de bloedtransfusie de energie krijgt om weer door die chemo's heen te komen. De naam avatin heb ik niet eerder gelezen, is die voor jou ook nieuw? Ik hoop echt van harte dat je niet kotsmisselijk wordt en op die manier weer veel energie verliest. Ik wil Ro ook heel wel sterkte wensen, nu het weer slecht op zijn werk gaat. Het is bij jullie ook alleen maar hollen hè, er is geen eens stilstaan bij!
Zoebie, ga je van het weekend nog maar je zus?
Veel succes in ieder geval.
En Bo, ik hoop inderdaad dat je door de bloedtransfusie de energie krijgt om weer door die chemo's heen te komen. De naam avatin heb ik niet eerder gelezen, is die voor jou ook nieuw? Ik hoop echt van harte dat je niet kotsmisselijk wordt en op die manier weer veel energie verliest. Ik wil Ro ook heel wel sterkte wensen, nu het weer slecht op zijn werk gaat. Het is bij jullie ook alleen maar hollen hè, er is geen eens stilstaan bij!
Zoebie, ga je van het weekend nog maar je zus?
vrijdag 7 januari 2011 om 08:23
vrijdag 7 januari 2011 om 10:44
Goedemorgen,
slecht geslapen en nu wacht ik op het telefoontje van het ziekenhuis.
Dit is mijn eerste bloedtransfusie (Phoehee, ik ben er nog steeds echt GEEN voorstander van maar wat moet dat moet) en ik word dus gebeld over wanneer ik kan komen.
Dan moet je ook meteen gaan, want ze zorgen dan dat het bloed er op tijd is en dan kun je het blijkbaar niet nog even drie dagen uitstellen.
Vanavond heeft Ro lekker weekend, ik hoop ik ook (geen zin om op zaterdag te gaan).
Luonto, heel veel sterkte met de mammografie vandaag. Ik hoop zo dat alles schoon en gezond is!!!!
slecht geslapen en nu wacht ik op het telefoontje van het ziekenhuis.
Dit is mijn eerste bloedtransfusie (Phoehee, ik ben er nog steeds echt GEEN voorstander van maar wat moet dat moet) en ik word dus gebeld over wanneer ik kan komen.
Dan moet je ook meteen gaan, want ze zorgen dan dat het bloed er op tijd is en dan kun je het blijkbaar niet nog even drie dagen uitstellen.
Vanavond heeft Ro lekker weekend, ik hoop ik ook (geen zin om op zaterdag te gaan).
Luonto, heel veel sterkte met de mammografie vandaag. Ik hoop zo dat alles schoon en gezond is!!!!