Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Goeie morgen!

Vanaf hier een voor iedereen die het nodig heeft. Ik zit midden in de overdrachtsgesprekken met leidinggevende, dus veel typ- en uitzoekwerk en niet zoveel tijd voor internet.

Heel veel succes Bo, met prikken!

Liefs!
Bolief, ik denk aan je!

En wat zijn de honden groot geworden..ik zag hun foto's vannacht, ongelooflijk, precies zoals je zei aan de foon, 'echt al grote honden'.

Hier lijkt het ineens wel lente. Er komen allemaal vogels terug, de lucht is blauw en de buurman is al druk met zijn bladblazer. Dan moet de lente wel in de lucht zitten!

Sterkte vandaag Bo.

Ben er weer!

Prikken ging goed en daarna leuk gewinkeld. Ze hebben in St Dié zelfs meerdere grote overdekte winkelcentra, Gelukkeling :-)

Maar ik vind het centrum het leukst.

Ik heb een vest en een broek gekocht, maar het allerleukste: ik ben voor het eerst in héél lang naar de kapper geweest

Ik heb mijn korte haar nu donkeraubergine laten verven en ben er erg happy mee.
Bo fijn dat het prikken goed ging en je daarna lekker bent wezen shoppen. En dan ook nog je haar een kleurtje gaaf hoor.

Ik zit te wachten, vanaf 12 uur, dat mijn arts de uitslag doorbelt. Nu heb ik inmiddels zelf al gebeld en hij staat op de OK en heeft de spullen mee, rustig afwachten maar weer.
Leuk een kleurtje. Aubergine, best heftig lijkt me. Maar wel gaaf.

En ook nog geslaagd. was het uitverkoop Bo?

Ik kwam hetzelfde velourspak tegen die ik jou had gegeven. In de uitverkoop. Dus meteen meegenomen. Zitten zo lekker.

En een rok in een dure winkel met 50% korting en bij Zeeman een truitje erop. Ik ga geen ¤ 40.- voor een truitje geven als die bij Zeeman maar 8.95 zijn. Krent die ik ben. .

Wel leuk die uitverkoop, maar verder kon ik toch niets vinden.
Meepie wat blijft het dan nog even spannend. Maar als de chirurg eerst gaat opereren lijkt het mij dat alles oké is.
Zoebie laten we dat laatste maar hopen. Hoe gaat het op je werk?

Lukt het een beetje met 1 hand?
Nee ik heb er behoorlijk last van en ga straks het werk bellen dat het niet gaat. Moet een breuk zo lang pijn doen? Ben aan het denken om de chirurg eens te bellen of dat na vier weken normaal is.
Meepie, wat word je in spanning gehouden zeg!!

Ik duim voor je

Zoeb, het is donkerder en het heeft een paarsige gloed en raar maar waar staat het prima!

Ben er blij mee, ik had er gewoon zin in. Ook al valt het binnenkort misschien weer uit van de Taxol, dan heb ik tenminste weer een keer meegemaakt hoe het is om bij de kapper te zitten :-)

Wat naar trouwens dat je pols nog steeds zo'n pijn doet, dat lijkt me inderdaad niet normaal! Heb je de arts al gebeld? Ik denk dat het een goed idee is om even na te vragen.

En die velours kleding zit zo vreselijk fijn, je kunt mij uittekenen in die pakken!

Lekker thuis in mijn paarse of mijn khaki huiskleren :-)

Ik heb in de uitverkoop een broek gekocht en een vest, niks bijzonders maar gewoon fijne basiskleding.
Verdorie zoebie, ik kan me niet voorstellen dat het zo lang moet duren. Alhoewel, de moeder van mijn baas heeft nu nog steeds pijn aan d'r pols en dat is alweer een half jaar terug. Overigens is zij 80 en kan het ook daarmee te maken hebben...

Had jij trouwens nog wat met ons WhatsApp gesprek van laatst gedaan? Mailtje naar Norre etc? Wat doen we verder?

Ik zit me hier stierlijk te vervelen. Ben bezig met een handleiding van onze softwaresystemen, maar man... Hier ben ik toch niet voor opgeleid? Ik zit echt af te tellen tot ik naar huis mag en cakejes mag bakken...
Oh en blijkbaar gaat het bij de collega's niet veel beter: ze zijn net aan hun vijfde resp zesde cup-a-soup begonnen...
Ingmagh, als ik je zo lees is het een opgave om de dag door te komen op je werk!

Helemaal niet leuk, als je niet eens werk kunt doen waar je goed in bent en voor opgeleid bent.

Wat ga je vanavond maken, als cakejes?
Ik maak een chocoladecakeje met kokoscreme als topping en een frambozen cupcake met vanille topping. Mmm... Ik zal kijken of ik plaatjes kan plaatsen.

Nu bijna thuis. Saai is het wel, de dag duurt erg lang. Hopelijk duurt het niet lang meer, hoewel er wel twee projecten zijn afgeketst van de week...
Ik heb het water in de mond lopen Ing

Die frambozencake, oooohh, ik krijg echt acuut zin in ook zoiets!
Ik zwaai alleen even, vanuit werk eerst bijgekolfd en nu naar vrienden.

Wat leuk naar de kapper, een heel moment ja! Lijkt me genieten, even gepruts aan je haar, misschien kan het straks niet meer.

Okkie 'eet' (er gaat nog niet veel in) om 12 uur fruit en 's avonds groente met ons mee.

Ingmagh goed bezig!

Moet echt gaan, sorry.
Veel plezier bij je vrienden, Phoehee :-)
Lieve allemaal,

Vanmiddag de uitslag gehad. Er zit inderdaad iets wat er niet hoort. Wat het precies is weten ze nog steeds niet. Moet over 3 maanden weer foto`s laten maken.

Het geeft best wel een opluchting maar de onzekerheid blijft toch ook wel een beetje. Dank jullie allemaal voor het medeleven dat doet me echt goed.

Bo want vind Ro van je nieuwe coupe? En herkende de honden je nog?
Zo heerlijk weer thuis, ik had net een lange post getypt op mijn werk maar mijn leidingevende kwam er aan stampen, dus heb ik hem net op tijd weggeklikt.

Wat een goed idee! lekker naar de kapper Bo, het is cliché maar als je haar leuk zit, voel je je echt beter. Geen grijze haren meer!

Ik ben erg tevreden met dat re-nature spul, dat werkt precies goed voor mijn paar grijze haren. Zo hoef ik niet alles te kleuren.

Ben nog naar het Kruitvat geweest, maar er was niet veel meer te koop, tenminste.... niks van mijn gading.

Zoebie het is vreemd dat het nog zeer doet, toch maar navragen lijkt mij ook het verstandigst, je moet er toch niet aan denken dat die pols niet meer helemaal bruikbaar wordt :(
Meepie dus er zit wel iets, maar het heeft geen gillende spoed? dat is dan toch wel geruststellend? ze houden je goed onder controle, dat is fijn. Nu snel iets eten en naar Masterchef kijken, vind dat zo leuk
Gelukkeling ik heb net samen met mijn zoon, die op woensdag altijd komt eten, Masterchef gekeken. Nu naar een condoleance en morgen de crematie van een vriendin.
Sterkte Meepie
Sterkte morgen, Meepie!

Ik vraag me trouwens af: hebben ze niks meer gezegd dan alleen dat er "iets" niet goed was? Konden ze zeggen waar ze aan dachten? Ontsteking, cyste, bloeduitstorting?

Want nu klinkt het wel raar vind ik: ze vinden "iets" maar je hoeft pas over drie maanden weer terug.

Vind het trouwens erg rot voor je dat je niet gewoon goed nieuws gehad hebt!

Gelukkeling, als je zegt dat je leidinggevende aan kwam stampen, dan zie ik meteen Nikki de Neushoorn voor me!

Ro vindt het geen onverdeeld succes, mijn haar. De kleur is te heftig, geloof ik. Nou, hij went er maar aan want ik vind het zelf erg gaaf.

Morgen weer vroeg op voor een dagje Straatsburg; eerst afspraak met de oncoloog en daarna chemo, als het bloed goed was.

Maar dat denk ik wel, want ik voel me helemaal niet slecht!

Lekker vroeg naar bed weer dus, met Zuiderkruis, mooi boek vind ik dat.

Nu wil ik het ook uitlezen ook :-)
Bijna goed Bo, het is geen neushoorn maar een nijlpaard

Zou je nieuwe bloed nu toch schelen? ik hoop dat het zo blijft!

Bo ze konden niet zeggen wat het was alleen dat het iets was wat er van origine niet hoort. Ik heb misschien ook niet vergenoeg doorgevraagd. Het was geen cysthe, dat heb ik gevraagd, want daar heb ik er nl nogal wat van. Hij dacht vorige week aan een verstopte lymfklier. Ach ik denk maar het is niet anders als ze maar enigsinds hadden getwijfeld hadden ze wel andere acties ondernomen. En die 3 maanden nemen ze om te kijken of het groeit. Dat was in 1 maand niet gebeurd, dat heb ik gevraagd.

Je haarkleur zal wel wat teruglopen en jij vind het mooi en dat telt.

Sterkte voor morgen.
Sterkte morgen bij de oncoloog, Bo, hopelijk is je bloed goed!

*zwaait naar iedereen*
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven