Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
Ja, wifi olé olé! We zijn naar het zuiden van Tsjechië gereden, hier was het toen we aankwamen koud en nu nog veel en veel kouder (echt, vorst aan de grond denk ik) maar de vooruitzichten zijn hier echt heerlijk! We hebben trouwens wel gewandeld gisteren hoor, maar we hadden onze regenponcho (zo'n sexy ding voor over je rugzak) wel nodig!

Daarnet ook boodschappen gedaan bij de Tesco its, viel me hier tegen hoe groot ie was. We hebben in Polen boodschappen gedaan bij de Carrefour, de auchan en de decathlon. Eigenlijk waren daar ook best veel Fransen op de camping.

Jemig phoehee, da's niet niks zeg, flauwvallen en overgeven is zo'n slechte combinatie! Wat onwijs vervelend dat er met zoveel eieren wat was misgegaan, dat is gewoon een verkeerde vracht geweest, of niet? Hopelijk knapt okkie ook goed op, zielig als zo'n kleintje zo valt... Loopt hij al?

Gelukkeling, heerlijk die koopjesjacht! Als ik zover ben kom ik bij jou een rondje babyspullen doen hoor!

Its, leuk ook op vakantie. Voel je je helemaal goed? Of ben je nog wat moe? Gaan jullie vanuit het huisje lekker naar het festival? Ideaal hoor!

Zoebie, wat fijn dat je er toch ook nog een heel klein voordeeltje aan hebt, aan die rotpols en die rotmedicijnen. Ik kan de jurk niet zien helaas, en ook de foto's van je kleinzoon openen hier niet. Maar ik ben wel al benieuwd naar de verhalen van de eerste oppasavond!

Luonto, is er al iets bekend over Superman? Ik ben benieuwd. En een naaimachine iets onmisbaars in een huishouden? Ik kom mijn verstelwerk wel naar jouw toebrengen dan geloof dat een knoop aanzetten wel de max is bij mij mijn breiwerk zag er vroeger al net zo uit als dat van Sjur

Sjur, lastig hè, sollicitatiebrieven schrijven. Ik die zelden lang over een stukje typwerk, maar dat ene A4'tje (waarvan de helft al formaliteiten zijn) duurt altijd zo lang! Hopelijk kan je straks bij een nieuwe baan beginnen, dan is deze moeite niet voor niks geweest.

En Bo, lieve Bo, op een bil aan het appels schillen en op je knietjes de gang dweilen (zo stel ik me dat voor hè), chapeau! En wat zullen er inderdaad een hoop appels van die boom komen zeg. Appelstroop lijkt me ook wel leuk om te maken. Ik hoop dat bij thuiskomst de appels aan ons schamele boompje niet allemaal ten onder zijn gegaan aan slakken, teveel regen en te lang laten hangen...

Ik hoop dat je niet een te grote nasleep van de prikken krijgt en dat je truitje mooi is geworden. Misschien kun je die wel aan naar je eerste yogajuf-middag! Wat leuk zeg!

Hoe zit het met je naturalisatie? Wanneer gaat dat plaatsvinden?

Ik ga nu, ondanks het tijdstip, naar bed. Of in bed liggen, lekker dicht tegen vriend aan. Misschien worden we dan morgen met een lekker zonnetje wakker! Er lopen hier kinderen over de camping die schijnbaar geen last hebben van de kou, dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor we daadwerkelijk slapen
Ohja, we zijn door de regen de afgelopen drie dagen uit eten geweest. We waren te lui om te koken, hoewel daar in polen en Tsjechië hele goede plekken voor worden gemaakt. In dit geval binnen met een compleet keukentje!

Maar ik dacht: laat ik maar even weten wat ik voor gerechten heb gegeten: de eerse dag knoedels (volgens mij schrijf je iets van knideln in het Tsjechisch) met gestoofd vlees en een saus, de tweede dag niets bijzonders (pizza) en de derde dag een gegrilde forel. Dát was lekker!
Jongens wat een hoop te lezen! Leuk :-)

Ing, wat lekker dat er goed weer aankomt! Zo'n sexy rugzakponcho is best handig, maar om 'm nu iedere dag te moeten gebruiken...

Je vakantie klinkt leuk trouwens; je hebt veel gezien en gedaan in relatief korte tijd. En gegrilde forel gegeten, dat vind ik ook zooooo lekker!

Ik hoop dat je lekker warm slaapt in de tent; morgen zon!

Zoeb, super die stoeltjes! Ziet er heel anders uit met die kleurtjes, petje af hoor (ik weet wat een werk dat is, ik sta echt versteld hoeveel je gedaan krijgt met je pols).

Als je nog 8 kilo wil afvallen denk ik dat je daarna echt een hele nieuwe garderobe kunt aanschaffen :-)

Zegt de arts er niks van trouwens, dat je zo snel gewicht verliest?

Gelukkeling, wat klonk dat supergezellig op je werk Dat zijn de leuke dagen denk ik, als je dat meemaakt.

Wel knieperig trouwens dat jij geen pannenkoekje kreeg hoor!

Meepie, wat een raar bericht zal dat voor jou zijn!

Ik vind het echt bijzonder om te lezen dat je zelfs een beetje verdrietig voor hem kan zijn, omdat hij gekwetst is. Wat een groot hart heb je toch

Luonto, ik heb helemaal je verjaardag gemist!!!

't Is echt te laat, maar: gefeliciteerd :-)

Leuk dat je een naaimachine hebt, lekker een beetje fröbelen met stofjes en patronen is erg leuk.

Rust lekker uit, na zo'n dag op je werk is dat wel nodig.

Sjur, wat spannend, solliciteren!!!

Blijf je in je vakgebied, of ga je echt iets heel anders doen?

Jammer dat je je nichtje nog niet gezien hebt; maar ja, als bezoek heb je niks te willen bij zo'n babietje, mama's wil is wet :-)

Mijn site doet het wel, maar de aderen eromheen zijn helemaal van slag. Ontstoken, verhard, pijnlijk. Ook de ader waar de catheter in loopt, dus het is echt afwachten hoe zich dat ontwikkelt.

Phoehee, fijn dat AH het serieus neemt; ik ben benieuwd waar ze maandag dan mee komen.

Hoe is het met het lipje van Okkie? En zijn koorts?

Ik hoop trouwens dat je nieuwe werk nog steeds bevalt!

Ik ga lekker slapen nu; morgen weer chemo dus ik hoop op een goede nacht.

Slaap lekker :-)
Het was wel leuk op mijn werk, maar ik ben echt gebroken, mijn hoofd liep op een gegeven moment wel om, het komt door het slechte weer, die pannenkoekenkraam was eigenlijk buiten gepland.

Ing wat een leuk verhaal, je hebt echt alles gelezen dat merk je hoe krijg je het voor elkaar om zo volledig op iedereen te antwoorden, ik vind het knap! Kruip maar lekker warm tegen vriend aan hoor! knus in de tent, ik hoop ook op een zonnetje morgen.

Zoebie je bent het 8e wereldwonder echt waar, komt die energie van de pillen? het lijkt wel of je op (of hoe zeg je dat?) onder de speed zit, daar val je ook van af en krijg je een enorme energie van. Nou ik zou er maar gebruik van maken, lekker alles weer netjes in huis en een slank figuurtje als bonus. Dank voor je raad over de machine, ik zal er eens over denken, wie weet moet hij gewoon goed afgesteld, buiten dat hij is vreselijk stoffig vanbinnen.

Phoehee wel netjes hoor, de AH. Ze moeten wel wat bieden maandag, voor minder dan een weekendje zwaluwhoeve zou ik het niet doen, je had wel ik weet niet wat kunnen krijgen. Alleen al dat flauwvallen je zal maar net op de trap staan.

Sjur moeilijk om jezelf te promoten hè? ik vind het ook echt te moeilijk, gelukkig hoef ik niets meer in die richting, dit werk duurt mijn tijd nog wel uit.

Luonto een naaimachine is leuk, ik ben er ook van jongs af aan op gaan naaien, net als jij gewoon begonnen en ik heb er echt van alles mee gemaakt, hoe was die superman, wat een coole actie!

Meepie geef je nog wel om hem? ik vind je empatisch vermogen geweldig!
Ing wat een verhalen. Heb je dat allemaal op je iPhone getypt? Dan ook een Chapeau voor jou hoor.

Wat lekker om gerookte forel te eten. Heerlijk. Je brengt me op een idee. Jammer dat de visboer nog een week met vakantie is.

Geen idee trouwens of hij gerookte forel verkoopt, maar het is het waard om na te vragen. Anders bestel ik het.

NEEE, Luont, ben jij jarig geweest? Wat erg dat ik dat heb gemist. Schande. Waarom wisten wij dat niet trouwens? Nou ja, om het af te zoenen. Oh ik ben ergens een smooch kwijtgeraakt. Oud Hollands gebruik zijn er drie. Dus hier nog eentje.

Bo morgen alweer de chemo. De weken vliegen om. Alweer twee weken geleden dat je bent geopereerd. Hoe gaat het daar eigenlijk mee? We horen er niets over. Is het meegevallen of heb je best wel last gehad van de wond en de nasleep van de narcose. Moet je trouwens nog op nacontrole?

Meep wat ben jij een schat. Om zo mee te leven met je ex. Maar toch zal het wel raar zijn. Mocht je dat zeggen, dat je het al wel had gedacht? Mijn man kan daar best boos over worden.

Sjur, wat jammer dat je je nichtje nog niet hebt mogen zien. Ik vind eigenlijk ook wel dat broers en zussen een uitzondering mogen zijn. En je bent aan het solliciteren. Wat leuk lijkt me dat. Die moed heb ik maar opgegeven. Ik krijg op mijn leeftijd toch niets meer. De laatste sollicitatie van mij is denk ik alweer tien jaar geleden en toen kreeg ik al te horen dat ik te oud was.

Dure hobby trouwens, die beestenboel. Even ¤ 86.- kwijt aan alleen vlooien/tekendruppels. Maar Saar en Sedi schelen 8 kilo, dus Saar moest een andere dosis en Siep is nog maar een kitten. Schoonzus zei wel zo mooi, dat Siep een druppeltje van het spul van Saar mocht en Saar een gedeelte van de dosis van Sedi, maar dat heb ik toch niet durven doen. Siep is trouwens los tegenwoordig en ze is echt aan het ontdekken. Als ik aan Saar vraag: " Waar is Siep"? Dan brengt ze me er rechtstreeks heen. Goeie neus heeft Saar.

Maar het is wel heel handig.

Gelukkeling, als ik veel heb genaaid, zoals vandaag, laat ik Jan de naaimachines even schoon blazen met de compressor. Hoewel jij die natuurlijk niet op voorhand hebt.

Maar zonder lock waren de stoeltjes niks geworden. Zo fijn om er weer eentje te hebben die goed werkt.

Ja het lijkt wel of ik speed slik. Ik sta zelf te kijken hoeveel energie ik heb. Het afvallen zal daar ook wel mee te maken hebben. De energie, de pillen en de pijn. Drie factoren die wel meehelpen denk ik zo. Van pijn kun je anders ook gewicht verliezen. Dat heb ik wel aan Jan gezien toen hij ziek was.

Bo de arts heeft mij niet meer gezien. Vrijdag al het derde telefonische consult. Ik heb er ook niets van gezegd. Shame on me, maar ik vind het zo fijn om af te vallen zonder al te veel moeite. Nou ja, eigenlijk helemaal zonder moeite. Ik heb gewoon helemaal geen honger. Ik kan rustig de hele dag door met een paar appels, tot aan het avondeten. En dan nog heb ik weinig trek. Vanavond hadden we patat en ik zit al vol na een half bord. Terwijl ik er anders rustig twee at en meer.

Ik let wel op hoor. Ik drink genoeg en voel me helemaal prima.

Heb buiten mijn rechter onderarm nergens last van.

Ahh en ik heb bij het nalezen de smooch van Luont gevonden.

Ik hoor de klok van de buurman slaan en zie dat het al erg laat is. Ik ga naar bed. Morgen vroeg op. Moet om 8 uur beginnen. Maar ik ben eigenlijk helemaal nog niet moe. Doet de speed denk ik.

Lieve Bootje succes met de chemo morgen. (Waarom vind ik succes altijd zo raar als je chemo moet?) Maar geen idee wat ik je anders moet wensen. Sterks dan maar.

Slaap lekker allemaal.
Goedemorgen!

Ik kan slecht wakker worden vandaag, ik blijf suf en met een hoofd vol watten een beetje slaperig voor me uit turen :-)

Dat wordt nog wat vandaag!

Lekker slapen in de VSL, dan maar.

Ja, operatie alweer twee weken geleden.

De sneetjes zijn mooi geheeld, ik voel de plekken nog wel als ik me uitstrek of een gekke beweging maak, maar ik heb bijvoorbeeld mijn yoga alweer een week geleden voorzichtig opgepakt.

Het gaat dus goed.

Nu even douchen en bedenken wat ik aan zal trekken; het moet altijd iets zijn dat makkelijk zit, met een diepe hals omdat ze bij de site moeten kunnen en niet te warm.

Kortom, goed voor uren voor de kledingkast
goh Robo: ik ken(de) je verhaal natuurlijk niet, maar veel sterkte vandaag met de chemo. Niet echt de leukste dingen he?

Meep: lijkt me ook lastig, als je ex (to be) bij je komt met liefdesverhalen en - verdriet? Ook jullie verhaal ken ik nog niet zo goed, maar het lijkt me wel even een struggle?

Het is wat lastig inkomen merk ik: ken jullie verhalen nog niet zo goed. Maar goed, ook dit vergt geduld (laat ik dat nu weinig hebben).

Ik heb overigens geen naaimachine

MIjn ergste dipdagen zijn vooralsnog even voorbij, gelukkig. Heb wat minder gewerkt, wat meer uitgeslapen en met de huisdieren (weet niet wie het vroeg, maar die heb ik dus inderdaad) geknuffeld. Zij moeten net zo wennen als ik, dus echt relaxed is het nog niet, maar we komen er wel. Mijn ex is nu op vakantie, dat voelt ook dubbel. Zo maar werken, en rond lunch komen mijn ouders even langs; die zijn net terug van vakantie. Wel fijn om ze weer te kunnen zien
Succes met het uitzoeken van de juiste kleding. ik denk zomaar dat je daar geen tijd voor hebt. En dan zul je zien dat je dan juist de goede kleren pakt.

Tot vanmiddag lieverd. Ik hoop dat je snel weer terug bent. Altijd zo raar om te weten dat je er niet bent.
Dat ze maar snel en vakkundig prikken vandaag zodat je er zo min mogelijk last van hebt. Tot vanmiddag! sterkte
Goedemorgen bkstr. Wat fijn dat het iets beter gaat. Bijna iedereen op dit topic heeft wel een verhaal. Maar het zijn stuk voor stuk lieverds.

En nu is het druk op het werk.
Nou, de sollicitatie is de deur uit, of beter gezegd, m'n laptop uit... Handig hoor, solliciteren per mail. Stiekem vind ik het heel eng, ben toch al niet heel dol op veranderingen van zulke essentiële dingen als wonen, werken, relaties... Maar goed, het werd tijd om naar iets anders te zoeken. Waar ik nu zit is de rek eruit. De functie waar ik voor ga is wel in dezelfde doelgroep, maar dan wonen ipv dagbesteding en hoog niveau ipv meervoudig beperkt.

Maar Bo, zit de chemo er bij jou weer in, of ben je nog een beetje aan het dutten in de VSL? Het blijft dus spannend met de site. Ik duim dattie mag blijven zitten zonder dat je er (nog meer) last van krijgt. Volgens mij zeg ik het niet vaak genoeg: ik vind je een bikkel, een kanjer, hoe positief en levenslustig je bent. Zó.

Op het risico af dat ik als een bezorgde moeder klink: wel goed eten hoor Zoeb! Ookal heb je geen trek, je moet wel je pitamientjes binnenkrijgen. Anders ben je straks helemaal slank maar ondervoed, isnie goe nie. *bezorgde modus uit*

Ik merk dat mijn lijf anders reageert nu ik ben gestopt met de pil en een mirena heb. Ookal is het pas twee weken (lijkt al veel langer terug...), ik heb meer trek in zoet, lijk meer vocht vast te houden (vocht ja, ben niet heul erg aan het snaaien ofzo, maar dat kost erg veel moeite!) en ben wat wiebeliger. En dat zijn nog maar de hormonen in het klein, heb respect voor de dames met "hormonen in het groot".

Vandaag sjurdag, met een beetje opruimen. Ik zie dat sjurman een beetje aan z'n tax zit. Waar hij altijd de relaxedheid zelve is, was hij gister en vanmorgen ineens teruggetrokken en wat aan het grommen. Ik zal maar eens goed voor hem zorgen...

Liefs!
Bkstr goed te lezen dat het wat beter met je gaat.

Luont nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad en ben je goed verwent?

Sjur succes met de sollicitatie, ik ga duimen dat jij het gaat worden.

Ik vind het zelf ook best vreemd dat ik even aangedaan was omdat de relatie van as ex over is. Zal ook nog wel de naweeën van de chemo zijn, ben daardoor veel gevoeliger geworden, ook weer iets uit het gratis pakket hihi.

Ik heb net mijn HB weer laten prikken en ja hoor deze was weer gezakt, dus ga maar weer aan de roosvise ferro. Ga dit wel aankaarten bij mijn oncoloog volgende maand net als de botontkalking. Het zijn bijwerkingen dus ik had daar controle van verwacht. Mij helpt het niet meer maar een ander misschien wel.

Bo liep alles een beetje gladjes vandaag met de chemo en taxi?
meepie: ook jij aan de chemo dus, of in ieder geval geweest? MIjn moeder is as we speak in het ziekenhuis omdat ze wat vragen heeft na het afsluiten van de chemo (een jaar geleden alweer, wat vliegt de tijd). Geen idee gehad dat je er ook emotioneel door 'veranderen' kunt, maar bij jou is dat dus zo gegaan?

Robo: hoe is het gegaan? Heb jij ook een port-a-cath of een shunt, omdat je spreekt over een diepe hals qua kleding? Wat is het precies waar je de chemo voor krijgt?

Luont: inderdaad nog gefeliciteerd!

Sjur: we zitten in dezelfde werkwereld denk ik: gehandicaptenzorg? Succes met je sollicitatie! Nu dagbesteding, dan nu voor wonen; ben je klaar voor avond- en vroege diensten?

Ik heb vandaag inderdaad een betere dag, gelukkig. Mijn ouders zijn net weg, en ik ben wat rustiger nu ik ze weer 'in mijn nabijheid' gezien heb. Merk ook dat ik onrustiger word als ik een smsje van ex heb gehad, of als ik kijk of hij online is. Niet meer doen dus (makkelijk getypt, moeilijker gedaan)... Zo nog even werken, en dan komt vriendinnetje eten. Fijn!
bkstr fijn dat je het weer wat zonniger ziet allemaal, nu houden zo!

Het is niet niks om zo'n stap te zetten het getuigt van een hoop moed en inzicht, je hebt er goed aan gedaan, het is logisch dat je eerst je draai nog moet vinden en er af en toe flink doorheen zit. Gewoon komen schrijven hier hoor!

We hebben al een hele hoop meegemaakt vandaag, ik was net klaar met sporten en ging er gelijk achteraan mijn boodschappen voor het wekend halen. Ik stap in mijn auto om terug te rijden met de tassen naar huis, start mijn autootje niet ! Gelukkig ben ik lid van de ANWB en die kon me weer aan de praat helpen, al moest ik wel een uurtje geduld hebben.

Nu staat hij in de garage voor een nieuwe accu pfffffffffff

Sjur nu kun je alleen nog maar afwachten, ik duim met je mee!
hoi lieverds! En welkom aan bkstr!

Ik heb een week achter de rug, dat willen jullie niet weten.... Of misschien wel!

Ik kan me geen kiezenverhaal van Gelukkeliing herinneren (sorry) maar ik denk dat ik er ook wel 1 heb. Het is dus allemaal nog niet achter de rug.... Ben dinsdagmiddag bij eigen tandarts geweest, weer fijne zenuwbehandeling. Daarna weer zo verschrikkelijk veel last gehad, hele nacht opgelopen.... Woensdagochtend mocht ik dus meteen komen. Ontsteking! Dus weer verdoofd en opnieuw gevuld. Penicilline gehaald bij de apotheek en weer wat Ibuprofen bruis. Die hielpen nl met z'n 2-en tegelijk al niet meer voor de pijn.... Dwars door de verdoving heen helse pijnen gehad.

Uiteindelijk uit wanhoop een morfine pil (die had ik nog van Henk) gepakt en toen zakte de pijn iets weg. Voor welgeteld 1 uur... Kwam dwars door de morfinepil de pijn weer, terwijl je 12 uur pijnvrij zou moeten zijn! Huisarts gebeld en op de hoogte gebracht van de morfine. Was hij niet blij mee, maar begreep het wel en gaf de tip om er ook nog paracetamol bij te nemen, dat was het beste. Hij vond het wel vreemd dat de tandarts alles weer had dichtgemaakt.

Uiteiendelijk de tandarts weer gebeld, kon ik pas na een uur of wat terecht! Dat hield ik niet meer.... Heb uiteindelijk zelf de noodvulling eruit gepulkt (wel gespoeld met waterstofperoxide) en daarna werd het ff nog erger. Toen weer Ibuprofen bruis en morfine ingenomen. Toen zakte de pijn wat weg en heb ik een paar uur geslapen. Ben er even uitgeweest om te eten en de hondjes uit te laten en lag er om 9 uur weer in (wiebelig van de morfine) en heb 10 uur geslapen! Pfff.... ben er nu ff doorheen! Alleen eten doet flink zeer, maar verder is het goed uit te houden.

Volgende week vrijdag weer naar de tandarts.... Maar ben er nu wel van overtuigd dat ik overstap naar een ander!

Hoe is het met jou, Bo? Ik hoop dat je je niet al te slecht voelt na de chemo...

Zoeb: je kleinzoon is een prachtig kereltje! en geweldig wat je allemaal met die pols nog voor elkaar krijgt! Mijn handen kunnen ook alles maken wat mijn ogen zien (qua naaimachine dan, hé?).

Meepie: ik vind je lief!

Ik ga gauw weer, zit nu op het werk maar het was even lekker rustig.....
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Geluk heeft de wegenwacht je niet aangeboden een nieuwe accu te plaatsen? En de garage kon die hem niet gelijk plaatsen? Het is maar een paar tellen werk.

Gezellig bkstr dat je vriendin komt eten weet je al wat er op tafel gaat komen? Vast iets lekkers. En ja ik vind dat ik emotioneler ben geworden na de chomo`s, nu bijna 3 jaar geleden. Maar daar kan ik prima mee leven.
Ben er weer, het ging redelijk rap vandaag.

bkstr, ik heb inderdaad een soort port-a-cath. De chemo krijg ik vanwege uitgezaaide borstkanker, nu voor de vierde keer teruggekomen.

Al met al sinds mijn 28e al zeven jaar zoet met de ziekte.

Geniet van je avond met je vriendin; en als je merkt dat je onrustig wordt van bezig zijn met je ex weet je wat de oplossing is hè... hem helemaal uit je leven bannen, als is het maar voor een tijdje.

Geef jezelf de tijd om sterk en rustig te worden.

Geluk, wat een pech!!! Wanneer mag je je auto weer ophalen, met nieuwe accu en al?

Meepie, goed dat je er zelf bovenop zit, maar ergens inderdaad toch vreemd dat je niet standaard gecheckt wordt!

Van ijzertekort kun je zo moe zijn; ik hoop echt dat de ijzerpreparaten snel helpen.

Sjur, ik duim met je mee voor je sollicitatie!! Het blijft spannend, zoeken naar een nieuwe baan.

Geniet van je Sjur-dagje :-) en dank voor je lieve woorden!

Zoeb, ik heb binnen vijf minuten mijn kleding uitgezocht vandaag

Het is hier plotseling superzonnig en warm, dus ik ga lekker op het terras zitten zo. Ro moet vanavond naar zijn nieuwe fysio; de oude houdt ermee op en hij houdt NIET van veranderingen, dus hij vindt de nieuwe bij voorbaat al stom.

Terwijl hij over drie maanden gewend zal zijn en dan helemaal happy is met de nieuwe, dat weet ik nu al, maar voorlopig is hij moeilijk aan het doen :-)

Hoe ging je werk vandaag trouwens? Heb je weer vier uur volgemaakt?

Toch een verandering denk ik, alleen al omdat je dagen er nu anders uitzien.

Nou, ik ga het terras op en een enorm glas cola pakken :-)
Jeetje Netje wat een verhaal hoopt toch echt dat je snel van die rotpijn afbent. Ik weet helaas ook wat het is, en het is goed gekomen. Jij bent ook lief hoor, net als alle anderen hier.
Bo hoe gaat het met je site? Had je nog geslapen in de VSL? Heb je nu weer een dubbele portie gehad?

Blij te horen dat de zon schijnt!

Ik was naar de dokter met Okkie, bronchitis aan 1 long, goed te horen. Hij heeft een kuur nu en vindt dat naar zoete sinaasappel smakende spul héérlijk.

Sjur ik ben wel nieuwsgierig naar je baan, denk je dat je een goede kans maakt?

Ingmagh hoop dat je nog wat zon mee gaat pakken al is uit eten ook erg lekker

Luonto nog gefeliciteerd!

Gelukkeling inderdaad, die accu zit er toch zo in?

Zoebie aan de speed
Ja zo krijg je de roddels wel. Straks zegt iedereen dat ik verslaafd ben. Ik doe er zelf aan mee natuurlik. Maar goed dat er niemand uit ons durpke mee leest. Tenminste. Zover ik weet niet. En dat terwijl ik in de Flowerpower tijd niet eens aan de hasj durfde.

Bo fijn dat je er weer bent. Ik werd om kwart over zeven wakker en moest om half acht weg. Ik heb mijn Klerenkast niet eens open gehad. Spijkerbroek uit de droger, ondergoed, sokken en shirtje uit de wasmand. Wassen tandenpoetsen en een halve kop koffie verder, zat ik om precies half 8 in de auto. Oh ja en niet te vergeten mijn halve wenkbrauw bij te tekenen. Haha. Maar die begint alweer te groeien.

En nu lig ik lui op de boot met een boek terwijl Jan edn of ander iets aan het installeren is. Het waait hard en het geklapper van de touwen tegen de masten en het schommelen van de boot is slaapverwekkend. Heel erg zelfs. Mijn ogen vallen dicht.

Straks verder.
Klinkt lekker Zoeb! ik hoor de touwen klapperen.

Mijn auto is weer klaar, die accu hadden ze niet op voorraad dus vandaar, het is een hele oude starlet, jaja die!

Fijn dat het vlot ging Bo ik hoop dat je nu lekker in het zonnetje zit. wij gaan naar je oude hometown uit eten met zoon, schoondochter is een weekje weg met vriendinnen.

Ach Netje wat een drama! het is echt een ramp, zulke taferelen heb ik ook meegemaakt en mijn zussen ook hoor, daar weten ze hier helemaal niks vanaf, want dat is al langer gelden. De laatste ellende was om een paar implantaten, wat nu overigens prima zit!

Phoehee, je bent er mooi klaar mee een ziek klein jongetje, een kuur en al.......gelukkig vindt hij het lekker!
Meiden, ff een egoposting met een verzoek: willen jullie ajb maandag 15.30 aan mij denken? Dan heb ik namelijk het sollicitatiegesprek!!! Sjees zeg, het lijkt overtoom wel, zo snel als dit gaat... heb kriebels in mijn buik en ben ietwat hyper, zó spannend!

Enneh bkstr, klopt, zelfde werkveld

Als ik meer weet, vertel ik meer. Wil nu nog niet teveel op het net zetten, stel je voor dat er een huidige collega meeleest...

*danst en huppelt verder door de kamer*
Sjur, gefeliciteerd! Ik zal proberen aan je te denken maandag, maar je weet hoe dat gaat op vakantie, misschien weet ik wel niet welke dag het dan is

Ik las je wiebelige van de pil naar de mirena. Ben je meteen over gegaan, of heb je eerst ontpild? Ik heb tijdens de overstap van pil naar nuvaring ook zo'n periode gehad. Daarna aan de mirena en had nergens last van. Hoewel ik daar vlak na wel ben aangekomen...

Bo, fijn dat het zo lekker ging. Hier is het ook zulk lekker weer. Vannacht was het 2graden, dus we hebben het ook wel verdiend vind ik hoop dat je lekker zit op je terras!

Phoehee, vriend is alle slechte dragers aan het aanwijzen en elke keer dat we goeie zien, zegt hij het ook. Gaat de goeie kant op, vind je niet?

Hopelijk knapt okkie snel op van dat sinaasappel spul. Is dat geen koorts verlager? Mijn zusje heeft eens een dubbele oorontsteking gehad in zuid-Frankrijk. Kreeg ze ook allemaal medicijnen voor uiteindelijk (super lieve campingbaas heeft toen een afspraak gemaakt en zinnetjes op papier gezet oor de huisarts. En een Frans-Engels woordenboek meegegeven en mijn ouders net een Nederlands - Frans woordenboek. Was het tweede jaar in frankrijk en ze spraken nauwelijks Frans )

Zoebie, ik heb totaal geen moeite met typen op de iPhone hoor, ik typ ook hele mails (naar mijn moeder onder andere. Zij hebben de laptop mee op vakantie en in Zwitserland was ook overal wifi)

Ik ga denk ik eens aardappels schillen. Vanavond broccoli met biefstuk. Denk ik, zo ziet het er in ieder geval uit eet smakelijk allemaal!
Ingmagh het is gewoon antibiotica maar dan met sinaasappelsmaak.

Eet smakelijk!

Sjur spannend hoor! Je zult wel heel geschikt zijn als het zo snel gaat.
Voel me niet lekker, reageer morgen weer.

Ik ga proberen te slapen, hopen dat het lukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven