Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
oh oooh Zoebie, je bent wel in de bonen haha!

Bo wat leuk! eet smakelijk!

Ja Luonto die app heb ik ook! ik hoef hem alleen nooit te gebruiken want ik hoor mijn telefoon toch al helemaal nooit als hij gaat, vraag maar aan Phoehee en Ing

Stom zeg dat die uitzending daar nu net over ging, ik hoorde van iemand dat ze het trouwens niet zo goed vond als de vorige serie, zo gemaakt zei ze. Zelf niet gezien nog.

Aderyn ik zag je mail ook pas net, ik kijk niet zo vaak op gmail

Hoe is het gegaan Phoehee?

Its
Bo wat leuk, yoga lerares! Ook een leuke manier om met dorpelingen aan de praat te raken.

Ik moet wel lachen om al die appel gerechten. Het zijn ook veul appels!

Gelukkeling lekker geshopt dus! Laatst stond al in een tijdschrift dat de kringlopen (kringloops ) zo goed waren.

Zoebie 14 kilo, wow! :petjeafsmiley:

Hier gaat het weer goed al heeft Okkie opeens 39.6 koorts. En tanden door zijn lip; bloeden!
Is Okkie gevallen Phoehee? Maar daar kan hij geen koorts van krijgen natuurlijk.

Achteraf was mijn eten toch nog redelijk gelukt hoor.
Ach gos, arme Okkie.... is hij gevallen?

Jullie hebben een nare week zeg, op medisch gebied!

Een knuffel voor het hele gezin!

Zoeb, Handig, van die schnitzels en het ei!

Soms heb je zulke dagen....Is Jan al thuis om te eten?

Ik mag gewoon naar elke apotheek die ik wil, als ik mijn ziektekostenverzekeringskaart maar bij me heb.

Je hebt hier geen vaste apotheek, gelukkig.

En eh, 14 kilo?!?!? Wat véél! Wow, je ziet er vast heel anders uit :-)

Gelukkeling, wat LEUK, al die kleren voor zo weinig geld!

Haha, ik krijg plaatsvervangend een goed gevoel, niks zo leuk als koopjes scoren :-)

Sjur, dank je voor de lijst appelgerechten

Appelcrumble is wel heel lekker ja, en makkelijk! Wie weet maak ik morgen wat; als het droog is kan ik ook weer appels rapen/plukken.

Jij bent echt goed bezig nog steeds met sporten!

Alvast heel veel plezier morgen bij je verse nichtje; wat een mooi moment zal dat zijn!

Luonto, ik heb ook zo'n app: de "geen mobiel" app

Ik ga proberen de honden schoon te boenen, met die constante regen zijn ze echt te vies om aan te pakken.

Ro helpt me, want anders krijg ik Joe niet te pakken. Zodra hij een handdoek ziet.... en de tuin is te groot om achter hem aan te blijven rennen.
Bo wat een leuk aanbod van de yoga.

Zoebie 14 kilo eraf ik ben al blij met mijn 5. Ja hoor het is Jan zijn schuld dat het eten is aangebrand.

Ik ga vroeg mijn mandje in ben moe, net nog wezen zwemmen dus hoop nu eens snel in slaap te vallen.

Slaap lekker allemaal.
Ik ga ook slapen en ook al heb ik niet gezwommen , ik hoop ook snel in te slapen.

Morgen vroeg op, de wijkzuster staat om 7.45 voor de deur.

Slaap lekker allemaal!
Fijne dag allemaal!

Bo succes met de prikken.
Zo, prikken weer gehad en bloed is ook geprikt.

Even uitpuffen met een kop thee (en een extra kussen onder de billen, het deed weer goed pijn vandaag).

Goedemorgen trouwens :-)
Wat vroeg Bo. Je kunt die rot prikken maar gehad hebben.

Kun je buiten zitten? Het ziet er hier nu redelijk uit. Het is koud in de schaduw, maar in de zon is het lekker.

Ik ga verder met de stoelen. Heb er al één klaar. Maar ik ben gisteravond nog weg geweest. En de poes is buiten dus ik kan nu beter werken zonder dat nieuwsgierige aagje.
Het is hier k-k-k-koud! Zonnig, maar 11 graden, brrrrr.

Ik blijf nog even binnen, ben mijn truitje in elkaar aan het zetten.

Veel plezier met het opknappen van de stoelen! Wat zijn we eigenlijk creatief op dit topic hè
goedemorgen! dat was een vroegertje zeg! zorg je dan ook dat je al aangekleed bent Bo, of ben je zo op je gemak met haar dat je je daar niet druk over maakt?

Rotprikken weer, ik had nog zo gehoopt dat je daar dan eens vanaf zou zijn, maar nee (je had het al eens uitgelegd), alleen die andere enkele hoeven nu niet meer, toch?

Wat achterlijk koud zeg 11 graden brrrrr, dat is het hier ook wel eens met kerstmis.

Even mijn huis doorsjezen en dan naar het werk, ik denk dat het rustig is vanwege de vakantietijd, dus ik kom vanmiddag even langs.

Sterkte met zitten vandaag en de allercrea liefste dat ben jij!
Trouwens die mevrouw hiernaast, zouden jullie die kleurencombi aandoen? ik vind het jasje leuk en dat eronder ook wel, maar niet bij elkaar.

Lief, Gelukkeling!

Ik kleed me aan hoor, voor de wijkzuster. Zelfs in het ziekenhuis na een operatie wil ik graag gewone kleren aan; ik hou er niet van als mensen me "ziek" zien.

Ik moet inderdaad alleen deze dubbele prik nog, de enkele is afgelopen. Dat scheelt toch weer één prik per maand! Fijn, ik ben er blij mee.

De combi hiernaast vind ik lelijk; die rare huidkleurige short ziet er zo ongeveer uit alsof ze niets aanheeft, dat shirtje is leuk maar niet onder een jasje, en dat jasje is leuk als je Cliniclown bent.
Ik zie op mijn laptop altijd maar een halve mevrouw. En ik vind die vrouwen die hiernaast staan vaak niet mooi gekleed. Ach wat is mooi. Smaken verschillen. Ik ben me weer te buiten gegaan aan een duur jurkje van Nu by Staff. Maar ze zitten zo mooi en het is precies mijn smaak. Ik kan nooit een leuk jurkje vinden en in die winkel slaag ik altijd wel.
Even googlen en dan vind ik hem bij Wehkamp. Nooit geweten dat ze daar ook merkkleding verkopen.

Jurkje
Bo heb je nog wol over? Want als ik zo die temperatuur lees bij jou mag je wel een das, muts en handschoenen gaan breien.

Hier schijnt het zonnetje volop. Ik stuur ook wat stralen jouw kant op. Je hebt je rot prik weer gehad, als ik dat zo lees denk ik iedere keer kan dat nu niet anders. Dunnere naald of dunnere vloeistof. Ik ga er vanuit dat ze het wel rustig inspuiten.

Geluk werk ze.

Zoebie hoeveel stoelen nog of zijn ze al klaar?
Ik heb twee stoelen klaar op het vastnieten aan de onderkant na. Maar dat mag ik niet van manlief omdat het een elektronisch nietpistool is. Dat mag hij vanmiddag doen. Ik moet er nog vier. Maar het stof is al geknipt. Dat is het rotste werk met mijn hand. En hoe erg is het als je net 10 cm te weinig stof hebt en moet passen en meten. Maar het is gelukt. Het in elkaar zetten gaat best snel.

Gelukkeling jij had het over een naaimachine van het Kruidvat. Doe het niet. Heb ik ook gedaan en ik heb twee jaar ergernis gehad. Ook omdat mijn machine al ouder was dan 25 jaar en kapot was. En te oud (dacht ik) om te laten maken. Nu was hij voor ¤ 24.- gemaakt en mijn oudje (is een Anker) naait weer als de beste. Laat hem nakijken en vraag of ze hem maken als het b.v. niet duurder is als ¤ 50.- of wat jij ervoor over hebt.

Had ik hem maar meteen na laten kijken.
Het is prachtig zonnig hier Meepie, maar nog steeds koud. Hoewel ik nog even kan wachten met mutsen en sjaals

Die prikken zijn zo rot omdat het heel dik, stroperig spul is. Het moet in de spier geïnjecteerd worden en dat gaat dus heel langzaam. Na een paar minuten wordt dat heel ongemakkelijk, en als er dan eindelijk één klaar is moet er nog één, dat is het rotte.

Maar het bloedprikken ging goed.

Zoeb, ik vind dat een heel leuk jurkje! Mooi, met dat geborduurde stuk. Zal je vast prachtig staan!

Leuk dat je stoelen zo opschieten; bewondering hoor, voor hoe je dat toch allemaal doet met je pijnlijke pols.

Heb je al nieuws van de fysio in Maastricht trouwens?

Ik heb net de hele benedenverdieping gedweild; nu het eindelijk gestopt is met regenen was het tijd om de modderpootjes van Joe en Sam even weg te poetsen :-)

Nu even uitrusten met een boek en bedenken wat we vanavond gaan eten.
Nee geen nieuws nog. Vrijdag heb ik weer een telefonische afspraak met mijn arts in het AZM. Dat zal wel de laatste keer zijn, dan moet ik weer op het spreekuur komen. Heb het tot nu toe nog zo kunnen regelen via de telefoon.

Bespaart me een hele lange reis.

Ik ga de Stafford van jongste uitlaten en even laten rennen.

Die vooroordelen over die honden. 't Is een schat van een beest, maar loops dus ik neem haar maar niet mee naar huis. Saar is best wel jaloers.
Kliniclownjasje !

Ik zit hier in een gekkenhuis/circus dat wil je niet weten....pffff heel gezellig hoor, de Everly brothers staan hard aan, het is hollandse middag op het werk en vandaag worden er pannekoeken en advocaat met slagroom uitgedeeld, aan de bewoners, niet aan het personeel helaas

Helloooooooo Maryloooooooooooooouuuuuuuuuuuuuu, goodby heart!
Geluk dat klinkt heel gezellig jammer dat het personeel geen pannenkoeken krijgt. Anders kom je hier maar een keer pannenkoeken eten.

Bo als dat spul van de prikken net stroop is kan ik me voorstellen dat dat gemeen zeer doet. Snap niet dat ze het wat dunner kunnen maken maar daar zal wel een rede voor zijn.

Zoebie ik vind ze wel leuk / lief hoor die Staffords.

Meiden ik wil even iets delen, mijn as ex, ja scheiding ligt nog steeds op zijn gat, vertelde mij vanmiddag dat zijn relatie over is.

Goh laat de hele wereld dit van te voren al voorzien hebben. Ik zie dat natuurlijk verkeerd volgens hem want zoals hij haar kent ken ik haar niet. Dat klopt natuurlijk wel en liefde maakt blind denk ik dan maar. Ik dacht oke laat maar waaien, dat is jouw gedachte. Ik had ondanks alles toch wel met hem te doen ik had tranen in mijn ogen omdat ze hem pijn heeft gedaan.

Mijn zoon en zijn vriendin zijn net wezen eten dus dat was wel weer gezellig, ik had een witlofschotel gemaakt.
Zoebie ik had er langs gelezen, maar jeutje 14 kilo! Super hoor. Tof jurkje trouwens.

Ik kan de meisjes naast de site nooit zien, omdat ik een 13-inch schermpje heb.

Bo kom je hier ook even dweilen. Als je dan nog energie over hebt ;)

Ik ben ook aan de naaimasjien. Heb er twee weken terug eentje voor m'n verjaardag gekregen. Ik kan er nog niet zoveel mee, maar het hoort toch een beetje bij een huishouden.

Pff ik ben vandaag helemaal stuk gegaan op het werk. Kon m'n hoofd er maar niet bijhouden. Gelukkig morgen een vrije dag.
Hmm, 14 kilo... ik heb er dan toch nog minstens 9 te gaan. Goed van je Zoebie! Ben je inmiddels op gewicht, of wil je er nog wat af (of misschien weer bij)? Leuke jurk trouwens!

Dubbel is dat denk ik, Meepie, dat je aan de ene kant met je a.s. ex meevoelt, en aan de andere kant een "told you so"-gevoel hebt (vul ik nu teveel in?). Nu geloof ik wel dat jullie contact nog op wederzijds respect gebaseerd is, toch?

De prikken zitten er weer in... weer een blauwe bil! Doet je site het eigenlijk nog Bo? Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, maar het laatste dat ik weet is dat het kiele-kiele was of je 'm nog kon houden.

Klinkt gezellig, Gelukkeling!

Jee, zit nog helemaal in de "hoe verwoord ik dit het beste" modus, heb net namelijk een sollicitatiebrief geschreven. Spannend hoor, maar het wordt tijd om een deurtje verder te gaan kijken. Waar ik nu zit is er geen doorgroei meer mogelijk... Straks samen met sjurman eens kijken of ik nog zaken moet veranderen of toe moet voegen of juist weg moet laten.

We moeten trouwens nog een dagje langer wachten met nichtje-bewonderen, haar papa en mama hebben even behoefte aan rust. Kan ik me voorstellen, het is niet nix, zo'n kleine erbij. Maar jammer vind ik het wel, zou ze graag even zien...
Haha ik ben nu wel heel benieuwd naar dat meisje van hiernaast, met de ifoon zie ik helemaal niets. Cliniclown?

Wij waren naar AH vandaag en ze nemen onze klacht zeer serieus. Er waren er meer die de eieren terug hadden gebracht maar wij waren de enige die ze gegeten hadden. De bedrijfsleider, met vakantie nu, belt maandag terug. Voor nu; bloemen en geld terug.

Sjur wat jammer, hoe moe ook, broers en zussen kunnen toch wel komen?

Gelukkeling leuke werkdag
Dat vind ik wel echt AH. Dat ze je klacht serieus nemen. Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht Phoehee. Ze hebben toch een naam hoog te houden. Wel fijn. Nou ja, ondanks alles.

Sjur ik wil er nog 8 kilo af hebben hoor. Dan sta ik op 66. Maar als het teveel wordt ga ik er wel iets van zeggen en stop ik er ook mee. Al denk ik dat de arts het zelf ook wel ziet. Het fijne is dat het allemaal van mijn buik afgaat. Heerlijk is dat zeg.

Mijn stoeltjes zijn klaar en goed gelukt.Ik ben er eigenlijk best trots op dat ik ze, ondanks de pijn toch af heb gekregen.

De zijkant nog even dichtmaken en dan kunnen ze er weer jaren tegen.

Van zes van deze.

Oude

Naar zes van deze.

Nieuwe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven