Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
bkstr daar zeg je nog geeneens iets geks, in januari staan de verwarmingen weer te loeien en dan heb je het daar zo heet dat je best in bikini zou kunnen zitten. Het heeft met de windrichting te maken, vaak is het juist in de zomer dat het zo koud is doordat het erg tocht.

Wat een moeilijk gevoel moet dat zijn, dat je nu juist bij je ex terug zou willen kruipen. Bedenk eens goed hoe het precies was en waarom je een eind aan de relatie hebt gemaakt, is het niet zo dat je de nare dingen, als die er waren, een beetje vergeten bent en het veilige gevoel dat je ook bij hem had nu verheerlijkt? Ik wil je helpen hoor, begrijp me goed. ik snap echt wel dat je het moeilijk hebt,
je hebt gelijk hoor gelukkeling, dat is precies zoals het is. Ik voel me nu 'onveilig' en verlang naar de oude vertrouwde veiligheid van het bekende. En dat is hij. Maar vriend(inn)en helpen me gelukkig wel door me weer even door de oude pijnen heen te helpen. Ik wéét t allemaal wel, maar t doen en voelen is wat anders...

Zoeb; brabo dan toevallig? En als ik t goed begrijp heb jij een dierbare verloren, 6 jaar geleden? Een kindje? Moeilijk zeg... Koffie drinken met mensen die hebben meegemaakt wat jij hebt meegemaakt kan zo fijn zijn; herkenning is dan erg prettig.

Ing: onweer ja? Gets! Maar goed, ook nog verloren, balen

meep; thnx
Goedemorgen.

Bo vreemd hoor dat we je moeten missen. Ook al weten we dat het is omdat je internet het niet doet. Dan moet je bijna afkicken.

Ik hoop dat bij jou de zon schijnt, zoals hier. Zodat je lekker op je terrasje kan zitten met een mok thee en een goed boek. Denk je dat er nog iets te redden is van je pc?

Dat heeft Gelukkeling mooi gezegd. De fijne herinneringen bewaar je en de slechte ga je vergeten. En dat maakt het soms wel eens extra moeilijk. Ik weet het van Nienke. Ik was afgelopen zaterdag bij mijn vriendin en die zei het nog. Dat Nienke af en toe behoorlijk chagrijnig kon zijn. We hebben er nog om gelachen. Het is ook zo, maar dat vergeet je voor het gemak maar even. En ik kan dat ook niet van iedereen hebben, als dat wordt gezegd. De dochter van mijn vriendin was Nienkes hartvriendinnetje. En Nien kon daar altijd lekker haarzelf zijn. Van die vriendin kan ik het wel hebben en zij herkende het ook, omdat zij nu zelf chemo heeft gehad. a.s. Woensdag krijgt mijn vriendin haar laatste (23e) bestraling. Morgen ga ik nog een keer mee. Nien is mijn dochtertje bkstr. Zij is overleden aan leukemie toen ze elf was.

En ik woon in Limburg.

Siep heeft al twee cadeautjes voor me bij de achterdeur neergelegd. Het is een 1eklas muizenvanger. Zaterdag had ze er ook al een gevangen en daar heeft ze heel lang mee gespeeld buiten. Ik heb toen maar vlug de deur dichtgedaan. Gemene Jan heeft het toen afgepakt. Maar dat was voor Siep geen probleem. Ze ving gewoon een andere.

Ahhh het was zo'n mooi muisje. Met grote oren en een lief snuitje. Ik vond het nog zielig ook. Gemene kitten.
Even vlug vanaf de EEEpc: ik heb een externe harde schijf, maar daar staan niet mijn favourites van internet op, bijvoorbeeld, en sommige andere dingen ook niet.

Ben er echt goed naar van; we hebben zo barbecue met vrienden maar het regent, dus het zit niet mee allemaal.

Morgen zijn de winkels weer open, hopelijk vind ik dan een relatief goedkope nieuwe PC.

Ik reageer later op allemaal, nu even schoonmaken en eten voorbereiden;

liefs!
Goedemorgen!

Jaja chemosjacho....

mijn moeder heeft echt de volle laag gehad hoor. Believe me. Ik heb sowieso al een kort lontje, maar met de chemo's was het in no time gebeurd. Vooral mijn moeder kon een hoop fout doen. Maar ze voelde dat het van de chemo kwam, en natuurlijk gewoon machteloosheid, ze heeft het als een echte tijgerin gedragen.

Ik heb nu ook wel eens moeite het te onderdrukken hoor door al die hormonen..

Bo balen van je pc, misschien is een externe schijf geen overbodige luxe. Al hoewel mijn externe schijf pas stuk is gegaan en ik nu dus ook een hoop kwijt ben. edit: oh dis mosterd dus...

Ik ben ziek :( Heb wat verkeerds gegeten ofzo, maar ben ook over vermoeid omdat ik een aantal hele slechte nachten heb gehad en geen tijd om uit te rusten ivm vroege diensten en een weekend dienst.

Blijf vandaag dus thuis...
Bo rot is dat. Misschien is er nog wel iets te redden joh. Is het niet je videokaart die stuk is? Dan kun je alles nog redden.

Hé bah, regen op een BBQ. Hoe rot is dat. Hebben jullie het een beetje kunnen overdekken?

Goed zo Luont. Denk aan jezelf. Ziek lekker uit. Je kunt je behoorlijk rot voelen van iets verkeerd eten.

Lekker ding ben jij trouwens. Denk ik dat alles veilig is op een externe harde schijf en dan kom jij met zoiets.

En ja, moeders zijn meestal de klos bij de chemochagrijnheid.

Maar die weten als geen ander dat het daardoor komt. Nien was niet zo, dus dan weet je het gewoon. Al was Nien het pas heel erg als zij de dexa kreeg. Dat werd steeds erger. En in het EKZ geloofde ze me nooit, omdat Nien altijd zo vrolijk was en in voor een geintje. Tot zij daar de verpleegster eens uit ging kafferen. Daar vreet geen hond brood van. Die hebben met open mond staan kijken. En ik schaamde me helemaal niet, maar was blij dat ze het daar ook eens had. Ze kreeg toen een ander soort dexa voorgeschreven en toen was het meteen een stuk minder. Achteraf heeft de verpleging ermee moeten lachen hoor. Maar ze kon behoorlijk chago zijn.
Goedemorgen!

Bo ik hoop dat het nog droog wordt, maar vooral dat je een gezellige dag hebt ondanks de pech met je pc en het weer.

Kan die vriend (die computernerd van calibre) niet iets terug halen?

Luonto hou je even rustig meid, het is lastig om te doen, maar je moet ''niet verder rekken, dan dat er rek in je stiek zit'' zeg ik altijd.

Moeders kunnen veel van hun kinderen hebben gelukkig, maar dat is dan ook gelijk de makkelijkste weg he Zoeb, in het zh liet ze het lang niet zo merken.

Ik ga lekker sporten nu, heb er zin in na dat weekendje zitten, tot later!
Bo geshopt voor een nieuwe pc? Echt shit, geld aan kwijt en veel week. Bbq-en in de regen is ook niks.

Luonto je hebt toch geen eieren van de appie gegeten hè?

Bkstr heej een Brabo?

Ik heb een slapende Okkie op schoot, hij is altijd bek-af na een dag opvang. Maar mij ook teveel gemist om in bed te gaan slapen. Schattekind.
Bo hoop dat het weer toch een beetje gaat mee voor de bbc. Veel plezier.

Sjur hoe is het gegaan?

Phoehee heerlijk he zo`n klein mannetje slapend op je schoot.
Oh phoehee, dat is wel erg schattig!

Luonto, hopelijk ben je snel uitgeziekt, dat vermoeide is ook niks! Krijg je wel er gelegenheid om de onregelmatige diensten te compenseren? Ik bedoel, al die vroege of late diensten is leuk hoor, maar zitten er wel nog normale tussen?

Zoeb, 23 bestralingen alweer, gaat rap hè. Hoe gaat het verder met je vriendin? En met jou? Ben je nog steeds een beetje dizzy en misselijk?

Bo, hopen dat het weer droog is geworden. Hier nu wel weer, het heeft vanmiddag een paar uur geregend. Ben benieuwd of het droog blijft, want dan is er vanavond een wandeling vanaf de camping. Lijkt me wel leuk, in het donker. Is weer eens wat anders!

Bkstr, ik ben inderdaad geen fan van onweer, maar het dreef gelukkig langs. Ik ben trouwens en heel sportieve verliezer, dus dat viel weer mee. Fijn dat je wat minder dipdagen hebt. Toen ik net op mezelf ging (zonder dat mijn relatie uit was hoor) heb ik de eerste nacht alleen vrij lang uitgesteld. En nog belde ik vaak naar huis. Ik heb er nooit goed tegen gekund om alleen te zijn, maar toen was het helemaal erg! Het doorbijten is zo moeilijk!

Geluk, heb je lekker gesport? Lees ik nou dat het bij jullie mooi weer is? Houden zo, tegen de tijd dat wij thuis zijn begint de zomer weer in Nederland

Er zijn op deze voornamelijk Nederlandse familiecamping vijf Oostenrijkse jongens gekomen die nu aan het zwemmen zijn. Vanmorgen waren ze al foto's aan het maken van elkaar met hun broeken heel hoog opgetrokken en hun t-shirts erin. Beetje vreemd. Je ziet al die nuchtere Hollanders ook een pietsie verbaasd kijken telkens.

Wij eten vanavond pastasalade met tonijn uit een blikje, het gas is bijna op en we kunnen de fles nergens omruilen. Op de volgende camping is weer een kookruimte, dus dan redden we het wel.

Wij gaan morgen weer een stukje noordelijker rijden. Op de site van de waarschijnlijke camping stond geen internet aangegeven, dus dat is weer even afwachten. Dan ben ik er vrijdagavond of zaterdag weer. En misschien vanavond of morgen ochtend nog even.
Ohms, Sjur d'r sollicitatie! Zie je dat ik het zou vergeten! Hoop dat het Goed is gegaan! *duimt nu nog even, voor de goede afloop*
Ahhh Phoehee, dat is zo heerlijk zo'n warm slapend lijfje tegen je aan.

Ja Sjur hoe is je sollicitatie gegaan? Ben erg benieuwd.

Bo hoe is je BBQ gegaan? Of zijn jullie nog volop aan het borrelen?

Ing rare jongens, maar ach ze hebben vakantie dus willen ze een beetje gek doen. Waarschijnlijk zeggen ze over 10 jaar ook dat het raar was.
Ha meiden, dank voor het duimen! Het vuur is me behoorlijk na aan de schenen gelegd, maar ik heb een goed gevoel over het gesprek. Er werden een aantal casussen gegeven die pittig waren, en soms had ik even nodig om tot een antwoord te komen, en gelukkig kwam er elke keer een antwoord. Morgen hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen, dat is dan as donderdag. Duimen jullie nog even mee?

Bo, ik hoop dat je gewoon lekker zit te bbq-en, desnoods onder een parasol. Ben je geslaagd voor een andere pc (of heb je een tablet gekocht )? R*k hoor, dat je pc gecrasht is...

Ing, als t gas op is, ga je toch zelf een vuurtje bouwen? Da's leuk hoor

Zoeb, al wat gehoord van de fysio?

Luonto, hoop dat je je weer wat beter voelt.

En voor wie ik vergeten ben een !
Vandaag is een feestdag in FR dus geen winkel open voor een computer.

Mijn computer is echt totaal kapot, het is niet de videokaart, het is de harde schijf zelf die een klap gehad heeft.

barbecue was gezellig, maar nu ben ik echt kapot. het regende de hele dag; nu iedereen weg is zien we blauwe lucht :-)

Ik ga even uitpuffen, het was een lange dag.

Tot later of anders morgen; ik reageer echt weer op iedereen hoor, het gaat alleen even allemaal mis de laatste dagen!
Bootje doe rustig aan hoor. Dit was voor jou zeker een lange dag. Was het wel leuk ondanks die vervelende regen?

Anders reageer je morgen lekker op je gemakkie.

Nee Sjur nog steeds niets gehoord van de fysio en bellen heeft ook geen zin want ik sta als 1e op de lijst krijg ik dan te horen. Damn zeg. Ik wil zo onderhand wel eens beginnen.

Wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij het sollicitatiegesprek. Dus we moeten nog even doorduimen.

Ik hoop heel hard op een vervolg.

Ben aan het werk en ga nu pauze houden.

Leuk hoor forummen in de baas zijn tijd.
Bo, voel je niet verplicht om te reageren. Eerst jij dan komt de rest later, ok? Je leeft altijd zo met iedereen mee, als het even niet gaat is dat maar even zo. Wat ik dus eigenlijk bedoel te zeggen is dat jíj nu even voor gaat. Dikke knuf!
Zo Sjur, fijn je nog even te lezen, ik was al benieuwd hoe het je vergaan is. We waren laat thuis maar ik moest nog even spieken.

tot morgen welterusten!
Goeiemorgen.

Ik ben alweer op mijn werk.

Nog drie minuten en dan barst het los.
Goedemorgen!

Zoebie ik hoop niet dat het al te druk wordt hoor, neem je pauzes.

Vandaag heb ik een hele vrije dag voor me, omdat ik gisteren al bij mijn moeder ben geweest, gesport hen en boodschappen gehaald, ik moet zeggen dat het heerlijk voelt

De zon schijnt nog niet, maar ik dacht dat hij bvanmiddag wel komen zou, dus ik ga eerst een rondje langs mijn kringlopen en dan met een luisterboek in het zonnetje zitten.

Een schitterend gebrek van Arthur Japin, heel pakkend tot nu toe. Het verbaast me echt, hoe leuk dat is, net een hoorspel, maar je moet er niets anders bij doen dat gaat niet, behalve afstoffen ofzo, maar dat ben ik niet van plan haha.

Bo ik hoop dat je vandaag wat kunt regelen voor je kapotte spullen, het is jammer van je gegevens en van het geld, ben je daar niet voor verzekerd?

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames

Ik ben er nog hoor, alleen heel erg druk met vakantie vieren. Het is hier heerlijk weer. We zijn een dagje naar sgizet geweest (en dat was ook wel genoeg aangezien ik bij de prodigy weg moest omdat iedereen tegen me aanviel ). Maat volgende keer als het kind oud genoeg is gaat hij/zij gewoon mee.

Voor de rest wandelen we wat rond door de dorpjes en Budapest. Bezoeken we wijnwinkels voor itsman en zoek ik nog een nieuwe tas. Gewoon een heerlijke vakantie dus. Als ik terug ben ga ik weer op iedereen reageren. Als het goed is zijn we zaterdag weer in Nederland
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
*meelezer breekt in*

Bo wat rot van je pc, daar gaat weer veel werk in zitten dus, succes ermee. Hopenlijk heb je je missers nu voorlopig gehad en gaat alles weer Goed!

Ingmagh, voor jou breek in eigenlijk in, ik las dat je het spel Carcassonne aan het spelen was én dat je een kasteel had bezocht. Ben je wel eens in Carcassonne zelf geweest?? Dat is een enorm gaaf kasteel!! Ben er deze zomer geweest en het is echt een aanrader! Wel een dag voor uittrekken, of pas rond een uur of 3 gaan en blijven tot het donker wordt, dan wordt ie mooi verlicht.

Bo, wat woon jij in een prachtig land! Ben er dit jaar op vakantie geweest, de oma van mijn man woont er ook, in de buurt van Narbonne, misschien zegt je dat wat. We zijn via Luxemburg gereden dwars door Frankrijk, die zonnebloemenvelden , die kasteeltjes overal . Prachtig!

*breekt weer uit*
Zo, ik ben wakker, Ro is weer naar zijn werk, en ik heb het huis weer voor mezelf :-)

We gaan vanavond een nieuwe computer kopen, YES.

Vanochtend bloed laten prikken, nu even relaxen en bijlezen.

Ik heb gewoon twee dagen lang bijna niks meegekregen van hier, daar gaan we vandaag verandering in brengen!
Ha Bo, was je om half twee pas wakker of had je moeite met wakker worden? Wat fijn dat jullie vanavond al een nieuwe pc gaan halen. Het zijn toch onmisbare dingen. Hoe hebben wij het (nog niet eens 15 jaar geleden) zonder die dingen kunnen doen?

Wat een verslaving is het eigenlijk.

Ik ben eerder naar huis gegaan van mijn werk. De medicijnen hakker er behoorlijk in en er was toch niets te doen.

Vanmorgen heb ik Maastricht maar weer eens gebeld. Het gaat me nu toch echt veel te lang duren. Ik heb eens gekeken wanneer ik daar ben geweest en dat was op 30 mei. Dus al 11 weken geleden. Belachelijk gewoonweg dat ze me zo lang laten wachten en dat heb ik vanmorgen ook wel een beetje laten blijken. Als het goed is bellen ze vandaag nog terug. Ik ben benieuwd.
Zoeb, hebben ze al teruggebeld?

11 weken, ongelofelijk. Goed dat je op je strepen bent gaan staan!

Hoe is het nu; voel je de medicijnen nog?

Ik was vroeg op hoor, maar moest bloed laten prikken en was dus de hele ochtend bezig. Ook met opruimen en schoonmaken: de barbecue van gisteren zorgde voor een boel troep.

Ik ben weer bijgelezen, dus ik voel me niet meer zo schuldig nu.

Jullie zijn lief trouwens!
Pigbull, Narbonne is aan de andere kant van het land :-)

Maar het is inderdaad mooi daar; én lekker weer vergeleken met hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven