Ik ben zo bang.... deel 9
zondag 31 juli 2011 om 15:44
Deel 9 alweer....
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.
Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.
Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.
Deel 8 staat hier.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.
Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.
Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.
Deel 8 staat hier.
dinsdag 16 augustus 2011 om 17:46
Het duimen is nog niet klaar hoor, want... ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek!! Donderdag mag ik weer. Vind het spannend!
Ha bo, fijn dat je weer up to date bent. Lees je ons al via je nieuwe computer? Hoop dat je goed slaagt. En wat eerder al is gevraagd, is het verzekeringswerk of jammerdebammer? Het zou mooi zijn als je nog iets terugkrijgt, het is allemaal duur zat.
Weet je al iets meer Zoeb? Goed dat je je assertieve kant even hebt laten zien. Elf weken, belachelijk!
Ha bo, fijn dat je weer up to date bent. Lees je ons al via je nieuwe computer? Hoop dat je goed slaagt. En wat eerder al is gevraagd, is het verzekeringswerk of jammerdebammer? Het zou mooi zijn als je nog iets terugkrijgt, het is allemaal duur zat.
Weet je al iets meer Zoeb? Goed dat je je assertieve kant even hebt laten zien. Elf weken, belachelijk!
dinsdag 16 augustus 2011 om 19:44
We krijgen niks terug van de verzekering volgens ro, dus helaas pindakaas.
Nog geen nieuwe computer; we hebben er een paar gezien maar we willen nog even vergelijken op internet qua prijs/kwaliteit.
Dus morgen of uiterlijk overmorgen een nieuwe computer
Meepie, zwem ze!
Ik denk dat je in een binnenbad zwemt hè?
Hier is het ondanks de zon te koud om in het buitenbad te liggen.
Sjur, spannend allemaal! Uitgenodigd voor het tweede gesprek, dat is echt gaaf
Het betekent dat ze érg geïnteresseerd zijn in je.
Zoeb, heb je al nieuws?
Nog geen nieuwe computer; we hebben er een paar gezien maar we willen nog even vergelijken op internet qua prijs/kwaliteit.
Dus morgen of uiterlijk overmorgen een nieuwe computer
Meepie, zwem ze!
Ik denk dat je in een binnenbad zwemt hè?
Hier is het ondanks de zon te koud om in het buitenbad te liggen.
Sjur, spannend allemaal! Uitgenodigd voor het tweede gesprek, dat is echt gaaf
Het betekent dat ze érg geïnteresseerd zijn in je.
Zoeb, heb je al nieuws?
dinsdag 16 augustus 2011 om 21:03
Fijn je weer te lezen Bo, wat jammer dat de verzekering niet betaalt, ik weet niet of de onze dat zou doen overigens, maar ik ken wel iemand die het ook had door de bliksem en die heeft wel een vergoeding gekregen. Het is wel helemaal buiten jullie schuld om gebeurd, te jammer...........
Vergelijk maar goed de prijzen, het kan nogal schelen bij de verschillende zaken. Ik heb ook pas een nieuwe, via internet besteld een HP met windows 7 , scheelde best veel bij de een of bij de ander. Nu 399 euro voor betaald en het is een prima ding.
Zwem ze Meepie, wat een moed om te gaan zeg, ik heb het een seizoen gedaan, maar het is niks voor mij al dat natte gebeuren RIL
Sjur dat is goed nieuws, je hebt dus een goede indruk gemaakt! ik zal zeker weer duimen hoor!
Its en Ing nog lekker de paar laatste dagen, geniet ervan hoor, Wat bedoel je Its liepen ze je omver?
Zoebie heb je iets gehoord, ik vind het ook zo raar dat ze je zo lang laten wachten, steeds bellen helpt echt wel dan worden ze je zo zat dat ze je maar een afspraak geven.
Vergelijk maar goed de prijzen, het kan nogal schelen bij de verschillende zaken. Ik heb ook pas een nieuwe, via internet besteld een HP met windows 7 , scheelde best veel bij de een of bij de ander. Nu 399 euro voor betaald en het is een prima ding.
Zwem ze Meepie, wat een moed om te gaan zeg, ik heb het een seizoen gedaan, maar het is niks voor mij al dat natte gebeuren RIL
Sjur dat is goed nieuws, je hebt dus een goede indruk gemaakt! ik zal zeker weer duimen hoor!
Its en Ing nog lekker de paar laatste dagen, geniet ervan hoor, Wat bedoel je Its liepen ze je omver?
Zoebie heb je iets gehoord, ik vind het ook zo raar dat ze je zo lang laten wachten, steeds bellen helpt echt wel dan worden ze je zo zat dat ze je maar een afspraak geven.
dinsdag 16 augustus 2011 om 21:21
Dat hoop ik ook, Gelukkeling!
De Avastin heeft niet dezelfde bijwerkingen zoals chemo, maar weer andere dingen.
Ik moet elke keer mijn urine laten testen en mijn bloeddruk wordt tijdens het infuus bijgehouden; het heeft invloed op de nierwerking etc.
Ik zag inderdaad dat er heel veel prijsverschil is met computers; vandaar dat we eerst goed zoeken.
En ik hoop echt dat de nieuwe een paar jaar mee zal gaan zonder problemen
De Avastin heeft niet dezelfde bijwerkingen zoals chemo, maar weer andere dingen.
Ik moet elke keer mijn urine laten testen en mijn bloeddruk wordt tijdens het infuus bijgehouden; het heeft invloed op de nierwerking etc.
Ik zag inderdaad dat er heel veel prijsverschil is met computers; vandaar dat we eerst goed zoeken.
En ik hoop echt dat de nieuwe een paar jaar mee zal gaan zonder problemen
dinsdag 16 augustus 2011 om 23:04
Maastricht heeft vanmiddag net na vijven teruggebeld. Toen was ik al bij mijn vriendin. Donderdag bellen ze voor de definitieve afspraak. Ben benieuwd.
Sorry ben pas net weer thuis. Was met vriendin naar de bestraling en daarna hebben we heerlijk bij haar thuis Indisch gegeten en lekker buiten nog na zitten buurten. we konden eindelijk weer eens buiten zitten. Hoewel vriendin het heel snel heel koud heeft , dus dik aan is en dan opeens weer een opvlieger krijgt en dan alles van zich af gooit.
Bo hoe lang ga je de Avastin krijgen? Het lijkt me vrij heftig naast de Taxol. Ook zonder Taxol trouwens. Succes met het uitzoeken van een nieuwe pc. Dat is altijd een hele uitzoekerij. Wel fijn als je er weer eentje hebt.
Sorry ben pas net weer thuis. Was met vriendin naar de bestraling en daarna hebben we heerlijk bij haar thuis Indisch gegeten en lekker buiten nog na zitten buurten. we konden eindelijk weer eens buiten zitten. Hoewel vriendin het heel snel heel koud heeft , dus dik aan is en dan opeens weer een opvlieger krijgt en dan alles van zich af gooit.
Bo hoe lang ga je de Avastin krijgen? Het lijkt me vrij heftig naast de Taxol. Ook zonder Taxol trouwens. Succes met het uitzoeken van een nieuwe pc. Dat is altijd een hele uitzoekerij. Wel fijn als je er weer eentje hebt.
dinsdag 16 augustus 2011 om 23:10
Lekker hè, dat we weer buiten kunnen zitten!
Hoe is het met je vriendin nu? Moet ze nog veel bestralingen?
Ik herken het van die opvliegers en de kou Hoe vaak ik niet dik ingepakt ergens liep, dan ineens in hoog tempo alle lagen fleece uittrok, om vijf minuten later weer alles aan te trekken!
Ik ga maar eens naar bed; slaap lekker en tot morgen!
Hoe is het met je vriendin nu? Moet ze nog veel bestralingen?
Ik herken het van die opvliegers en de kou Hoe vaak ik niet dik ingepakt ergens liep, dan ineens in hoog tempo alle lagen fleece uittrok, om vijf minuten later weer alles aan te trekken!
Ik ga maar eens naar bed; slaap lekker en tot morgen!
dinsdag 16 augustus 2011 om 23:45
Lieverds, welterusten allemaal!
Ik ben net bijgelezen, maar ben ff te duizelig en te moe om te reageren, heb vannacht niet al te best geslapen. Heb nog steeds een ontsteking, penicilline heeft niet echt z'n best gedaan. Zit ook te twijfelen om vrijdag naar mijn oude tandarts te gaan, ben zo bang dat hij hem weer dicht gaat metselen. Maar nieuwe tandarts heeft wachttijden, maar heb wel om een spoedafspraak gevraagd.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer! Maar ik kom morgenavond echt terug. Op het werk weer goed druk, dus geen tijd om ook maar te lezen op internet...
Hoop dat die duizeligheid snel over is, kan ik er ff niet bijhebben nu!
dikke voor iedereen!!!
Ik ben net bijgelezen, maar ben ff te duizelig en te moe om te reageren, heb vannacht niet al te best geslapen. Heb nog steeds een ontsteking, penicilline heeft niet echt z'n best gedaan. Zit ook te twijfelen om vrijdag naar mijn oude tandarts te gaan, ben zo bang dat hij hem weer dicht gaat metselen. Maar nieuwe tandarts heeft wachttijden, maar heb wel om een spoedafspraak gevraagd.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer! Maar ik kom morgenavond echt terug. Op het werk weer goed druk, dus geen tijd om ook maar te lezen op internet...
Hoop dat die duizeligheid snel over is, kan ik er ff niet bijhebben nu!
dikke voor iedereen!!!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 17 augustus 2011 om 00:28
Bo morgen krijgt ze de laatste bestraling. Begin september gaan ze twee weken naar Frankrijk op vakantie. Fijn dat ze er dan even tussenuit kunnen. Dat zal ze allebei goed doen.
Wat je zegt van de kou en de warmte en alle fleece is heel bekend. We vragen iedere keer als ze alles uit begint te gooien of ze aub niet te ver gaat.
Gelukkig kan ze er om lachen. Maar het lijkt me erg lastig.
Wat je zegt van de kou en de warmte en alle fleece is heel bekend. We vragen iedere keer als ze alles uit begint te gooien of ze aub niet te ver gaat.
Gelukkig kan ze er om lachen. Maar het lijkt me erg lastig.
woensdag 17 augustus 2011 om 08:47
Meepie, vandaag ben je jarig als ik het me goed herinner, dus:
Gefeliciteerd!!
En een nieuw levensjaar vol gezondheid en geluk gewenst.
ik wilde hier een plaatje plakken, maar dat kan blijkbaar nog steeds niet? Nou ja, denk je een leuke verjaardagskaart in
Netje, wat een lijdensweg, je tanden!
Misschien kun je vrijdag wel naar je tandarts gaan maar met hem bespreken dat je het dichtmetselen van je kies echt niet ziet zitten?
En dan maar hopen dat je heel snel bij de andere tandarts terecht kan.
Zoeb, vandaag dus de laatste keer voor je vriendin!
Wat goed zeg, dan is dat eindelijk achter de rug. Zo vermoeiend, elke dag onder dat apparaat.
Moet jij vandaag werken of kun je van de zon genieten?
Ik ga zo even naar St Dié, eens kijken wat er nog meer te vinden valt aan computers.
En op een terrasje een glas koude orangina drinken, dat ook
Gefeliciteerd!!
En een nieuw levensjaar vol gezondheid en geluk gewenst.
ik wilde hier een plaatje plakken, maar dat kan blijkbaar nog steeds niet? Nou ja, denk je een leuke verjaardagskaart in
Netje, wat een lijdensweg, je tanden!
Misschien kun je vrijdag wel naar je tandarts gaan maar met hem bespreken dat je het dichtmetselen van je kies echt niet ziet zitten?
En dan maar hopen dat je heel snel bij de andere tandarts terecht kan.
Zoeb, vandaag dus de laatste keer voor je vriendin!
Wat goed zeg, dan is dat eindelijk achter de rug. Zo vermoeiend, elke dag onder dat apparaat.
Moet jij vandaag werken of kun je van de zon genieten?
Ik ga zo even naar St Dié, eens kijken wat er nog meer te vinden valt aan computers.
En op een terrasje een glas koude orangina drinken, dat ook
woensdag 17 augustus 2011 om 09:18
Goedemorgen.
Meepie gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van.
Nog steeds geen plaatjes. Jammer.
Vandaag zijn wij ook 37 jaar getrouwd.
Bo lekker op een pc uit. Schijnt de zon bij jullie ook al zo lekker? Het lijkt een mooie dag te worden. Volgens de weermannen krijgen we een mooie nazomer. Dat moet ook haast wel.
Ik kan genieten want ik heb vrij vandaag.
Ik kreeg een mail van iemand die rupsen van de koninginnenpage had gevonden. Dat geeft moed, want we hebben heel weinig vlinders gezien dit jaar.
Meepie gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van.
Nog steeds geen plaatjes. Jammer.
Vandaag zijn wij ook 37 jaar getrouwd.
Bo lekker op een pc uit. Schijnt de zon bij jullie ook al zo lekker? Het lijkt een mooie dag te worden. Volgens de weermannen krijgen we een mooie nazomer. Dat moet ook haast wel.
Ik kan genieten want ik heb vrij vandaag.
Ik kreeg een mail van iemand die rupsen van de koninginnenpage had gevonden. Dat geeft moed, want we hebben heel weinig vlinders gezien dit jaar.
woensdag 17 augustus 2011 om 09:39
Meepie van harte gefeliciteerd met je verjaardag! heb je vandaag ook bezoek, of vier je je feestje later?
Netje wat een ramp die kies, ik denk dat jij het mag zeggen vrijdag, als hij niet dicht kan dan gaat hij niet dicht. Hoe lang slik je die AB nu? het kan wel een week duren, dan ineens zakt de pijn en komt niet meer terug, ik hoop het heel erg, want dit is geen leven zo. Ik kan je verhalen vertellen van mijn eigen meegemaakte ellende maar daar schiet jij niks mee op, het komt goed, daar kun je vanuit gaan, echt!
Bo ik hoop dat je lekker in de stad kunt rondslenteren en op een terrasje zitten, geniet van het warme zonnetje en de levendigheid in de straten Weer andere bijwerkingen dus van de Avastin, nu eerst maar afwachten of het iets voor je is dan....... Hier schijnt de zon niet, maar dat komt vast vanmiddag weer, ik ga lekker werken, het zal niet zo koud zijn nu................
Netje wat een ramp die kies, ik denk dat jij het mag zeggen vrijdag, als hij niet dicht kan dan gaat hij niet dicht. Hoe lang slik je die AB nu? het kan wel een week duren, dan ineens zakt de pijn en komt niet meer terug, ik hoop het heel erg, want dit is geen leven zo. Ik kan je verhalen vertellen van mijn eigen meegemaakte ellende maar daar schiet jij niks mee op, het komt goed, daar kun je vanuit gaan, echt!
Bo ik hoop dat je lekker in de stad kunt rondslenteren en op een terrasje zitten, geniet van het warme zonnetje en de levendigheid in de straten Weer andere bijwerkingen dus van de Avastin, nu eerst maar afwachten of het iets voor je is dan....... Hier schijnt de zon niet, maar dat komt vast vanmiddag weer, ik ga lekker werken, het zal niet zo koud zijn nu................
woensdag 17 augustus 2011 om 09:57
Twee violen en een trommel en een fluit voor Meepie! Van harte gefeliciteerd *smak (x3)* !
Veel plezier op het terras Bo, geniet van de oranginaaaaa (lekker!). Hopelijk slaag je vandaag voor een andere computer. Schijnt het zonnetje alweer bij jou? Hier piepen er wat straaltjes tussen de wolken door, heb vertrouwen dat het vandaag nog wat wordt.
Netje, wat een gedoe met je kies. Au, au en nog eens au. Laat je de tandarts ook nog even heel goed naar je tandbot kijken, als dat teveel is aangedaan door de ontsteking kan het zijn dat de kies verloren gaat. En dat is vast niet wat je wil... (spreek hier hit ervaring: na ontsteking, wortelkanaalbehandeling en kroon weer een ontsteking waardoor de wortel omhoog geduwd werd en de boel getrokken moest worden. Dit alles met dank aan een slager van een tandarts). Sterks!
Straks komt mijn moeder even op de koffie. Zij zal me denk ik het hemd van het lijf vragen (rare uitdrukking eigenlijk!) over m'n sollicitatie. Het komende gesprek wil maar niet uit mijn hoofd, ben inwendig steeds antwoorden op allerlei casussen aan het bedenken... was het maar vast morgenmiddag!
Ha, poes komt even aandacht vragen, nee opeisen. Een kopje van hem voor jullie!
En van mij een knuf!
Veel plezier op het terras Bo, geniet van de oranginaaaaa (lekker!). Hopelijk slaag je vandaag voor een andere computer. Schijnt het zonnetje alweer bij jou? Hier piepen er wat straaltjes tussen de wolken door, heb vertrouwen dat het vandaag nog wat wordt.
Netje, wat een gedoe met je kies. Au, au en nog eens au. Laat je de tandarts ook nog even heel goed naar je tandbot kijken, als dat teveel is aangedaan door de ontsteking kan het zijn dat de kies verloren gaat. En dat is vast niet wat je wil... (spreek hier hit ervaring: na ontsteking, wortelkanaalbehandeling en kroon weer een ontsteking waardoor de wortel omhoog geduwd werd en de boel getrokken moest worden. Dit alles met dank aan een slager van een tandarts). Sterks!
Straks komt mijn moeder even op de koffie. Zij zal me denk ik het hemd van het lijf vragen (rare uitdrukking eigenlijk!) over m'n sollicitatie. Het komende gesprek wil maar niet uit mijn hoofd, ben inwendig steeds antwoorden op allerlei casussen aan het bedenken... was het maar vast morgenmiddag!
Ha, poes komt even aandacht vragen, nee opeisen. Een kopje van hem voor jullie!
woensdag 17 augustus 2011 om 10:23
*meeleester breekt in*
Robo, klopt ja, Narbonne ligt natuurlijk bijna onderin Frankrijk. Idd prachtig weer daar, heel droog ook. Zonnebloemen zagen we daar niet. Wel Koninginnepages, Zoebie! Heb ze in het wild gezien ! Moest toen aan jou denken en de rupsen die je gered hebt .
Meepie, gefeliciteerd!
Sjur, deze meeleester duimt ook voor je sollicitatie, succes morgen!
Fijne dag allemaal!
*meeleester breekt weer uit*
Robo, klopt ja, Narbonne ligt natuurlijk bijna onderin Frankrijk. Idd prachtig weer daar, heel droog ook. Zonnebloemen zagen we daar niet. Wel Koninginnepages, Zoebie! Heb ze in het wild gezien ! Moest toen aan jou denken en de rupsen die je gered hebt .
Meepie, gefeliciteerd!
Sjur, deze meeleester duimt ook voor je sollicitatie, succes morgen!
Fijne dag allemaal!
*meeleester breekt weer uit*
woensdag 17 augustus 2011 om 12:02
Ben er weer, computers gekeken en een ijsje gegeten.
Nu toch moe, dus lekker op het terras zo, met een boek en een pot thee.
Zoeb, heerlijk, een vrije dag! En ook nog je trouwdag, gefeliciteerd hoor, 37 jaar is niet niks.
Gaan jullie het vieren?
Gelukkeling, het is hier eindelijk echt zomer, zonnetje, warm, echt tuin- en terrasweer.
Werk ze, ik hoop dat je minder koude voeten hebt vandaag!
Sjur, geef de poes maar een knuffel terug
Kan me voorstellen dat je zou willen dat het morgen was!
Is dit de eerste baan waar je op hebt gesolliciteerd, trouwens?
Pigbull, fijne dag teruggewenst
Zo, ik ga een broodje smeren en lekker van de zon genieten!
Nu toch moe, dus lekker op het terras zo, met een boek en een pot thee.
Zoeb, heerlijk, een vrije dag! En ook nog je trouwdag, gefeliciteerd hoor, 37 jaar is niet niks.
Gaan jullie het vieren?
Gelukkeling, het is hier eindelijk echt zomer, zonnetje, warm, echt tuin- en terrasweer.
Werk ze, ik hoop dat je minder koude voeten hebt vandaag!
Sjur, geef de poes maar een knuffel terug
Kan me voorstellen dat je zou willen dat het morgen was!
Is dit de eerste baan waar je op hebt gesolliciteerd, trouwens?
Pigbull, fijne dag teruggewenst
Zo, ik ga een broodje smeren en lekker van de zon genieten!
woensdag 17 augustus 2011 om 12:13
Zoeb, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Ben je gewoon bijna net zo lang getrouwd als dat ik besta scheelt net een jaartje!
Bo, dit is idd de eerste baan waar ik op solliciteer. Waar ik nu werk zit ik zo'n 2 jaar, en dit is poging 1 tot iets nieuws...
Ik ben net hier op het industrieterrein door een supersjieke wasstraat gegaan. Leek net een kermisattractie: je rijdt op een soort band, zet je auto in z'n vrij en je gaat een heel parcours af van wassen, soppen, waxen, drogen... en als dat klaar is kun je met een enorme stofzuigerslang de binnenkant ook nog schoonmaken. Oftewel, het is lang geleden dat ik zo'n blinkend karretje had!
Bo, dit is idd de eerste baan waar ik op solliciteer. Waar ik nu werk zit ik zo'n 2 jaar, en dit is poging 1 tot iets nieuws...
Ik ben net hier op het industrieterrein door een supersjieke wasstraat gegaan. Leek net een kermisattractie: je rijdt op een soort band, zet je auto in z'n vrij en je gaat een heel parcours af van wassen, soppen, waxen, drogen... en als dat klaar is kun je met een enorme stofzuigerslang de binnenkant ook nog schoonmaken. Oftewel, het is lang geleden dat ik zo'n blinkend karretje had!
woensdag 17 augustus 2011 om 14:46
Sjur, lekker, een blinkend schone auto!
Gaaf trouwens dat je eerste sollicitatie meteen zo goed verloopt. Zelfs al wordt dit niks (en we kloppen allemaal op hout natuurlijk), dan geeft dit hele traject toch hoop voor de toekomst!
Ik zit weg te smelten onder de parasol; heerlijk om eindelijk weer zon te zien.
Gaaf trouwens dat je eerste sollicitatie meteen zo goed verloopt. Zelfs al wordt dit niks (en we kloppen allemaal op hout natuurlijk), dan geeft dit hele traject toch hoop voor de toekomst!
Ik zit weg te smelten onder de parasol; heerlijk om eindelijk weer zon te zien.
woensdag 17 augustus 2011 om 14:50
Oh oei ja, ik moet de auto ook weer eens een goeie schoonmaakbeurt geven. Ik ben ook superlui wat dat betreft.
Lekker hé Bo, wegsmelten. Heerlijk. Ik zit ook in de zon met een boek te genieten.
We vieren het niet hoor Bo. Straks bij ons 40e jaar, dan wel.
Dat halen we nog wel.
Zo nu weer de zon in met twee hondjes aan mijn voeten en een kat die vogeltjes achterna zit.
Lekker hé Bo, wegsmelten. Heerlijk. Ik zit ook in de zon met een boek te genieten.
We vieren het niet hoor Bo. Straks bij ons 40e jaar, dan wel.
Dat halen we nog wel.
Zo nu weer de zon in met twee hondjes aan mijn voeten en een kat die vogeltjes achterna zit.
woensdag 17 augustus 2011 om 15:20
O-oh die stoute poes........vogeltjes zijn ook lief en muisjes ook, dat vind ik dan altijd weer zo zielig he dat ze dat doen.
Het is lekker warm op mijn werk, vandaag kwam de ijskar langs met een lekker ijsje voor mij, heel lastig telefoon aannemen met zo'n hoorntje ik heb allebei mijn handen nodig.
Lekker zitten smoren in de zon Bo, niet klagen dat het warm is hoor haha
Gefeliciteerd Zoeb, dat haal ik niet, we zijn nu pas in ons 8ste jaar.
Het is lekker warm op mijn werk, vandaag kwam de ijskar langs met een lekker ijsje voor mij, heel lastig telefoon aannemen met zo'n hoorntje ik heb allebei mijn handen nodig.
Lekker zitten smoren in de zon Bo, niet klagen dat het warm is hoor haha
Gefeliciteerd Zoeb, dat haal ik niet, we zijn nu pas in ons 8ste jaar.
woensdag 17 augustus 2011 om 15:25
Even een cola-break: ipv te gaan zitten in de tuin heb ik de mouwen figuurlijk, want t-shirt, opgestroopt en heb een volle tuinafvalzak vol onkruid verwijderd. Vooral veel gras tussen de steentjes vandaan gepeuterd. Lekker in de zon, beetje bezig en hoofd redelijk leeg. De druif had ook nogal wat wildgroei en de oostindische kers was gewoonweg ge-explodeerd. Die hebben nu ook weer een nieuwe coiffure
Fijn dat het in het franse land ook weer zonnig genoeg is zodat je in de tuin kan zitten. Vrienden van ons komen vandaag terug van hun franse vakantie. Zondag komen ze bbq-en, dan gaan we hun verhalen horen. Misschien is de streek waar zij waren wel iets voor ons, volgend jaar... regio Bordeaux zaten zij. Heb nu alweer zin in een trip naar frankrijk!
Fijn dat het in het franse land ook weer zonnig genoeg is zodat je in de tuin kan zitten. Vrienden van ons komen vandaag terug van hun franse vakantie. Zondag komen ze bbq-en, dan gaan we hun verhalen horen. Misschien is de streek waar zij waren wel iets voor ons, volgend jaar... regio Bordeaux zaten zij. Heb nu alweer zin in een trip naar frankrijk!
woensdag 17 augustus 2011 om 17:57
We hebben horzels in de tuin!
*ril*
Ik zag net een horzel een wesp aanvallen, dat is géén smakelijk gezicht.
Ik ben maar binnen gaan zitten, voordat horzel én wespen mijn Orangina-luchtje té lekker gaan vinden
Goed bezig Sjur, lekker is dat als je tuin langzaam opknapt onder je handen.
En Bordeaux en omgeving is prachtig; ik hou erg van de Atlantische kust.
*ril*
Ik zag net een horzel een wesp aanvallen, dat is géén smakelijk gezicht.
Ik ben maar binnen gaan zitten, voordat horzel én wespen mijn Orangina-luchtje té lekker gaan vinden
Goed bezig Sjur, lekker is dat als je tuin langzaam opknapt onder je handen.
En Bordeaux en omgeving is prachtig; ik hou erg van de Atlantische kust.