Ik ben zo bang.... deel 9

31-07-2011 15:44 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer....

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste ervaringen.

Alle lieve vrouwen die hier meeschrijven, met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar, maken dit topic tot wat het is: het mooiste topic van het forum.

Ik hoop dat ik hier nog heel lang mag blijven schrijven.

Deel 8 staat hier.
Gelukkeling wat fijn voor de dochter van je man. (Hoe noem je die eigenlijk, want het is niet een schoondochter).

Onvoorstelbaar dat ze zo lang moet wachten. En erg vervelend voor haar en voor jullie.

De keukenkastjes zijn nu lichtgrijs. Ik ben nooit zo voor die kleuren geweest dus ik vind het wel vreemd dat ik er nu voor ga.

Zou het dan echt met je gevoel te maken hebben. Dat je sombere kleuren (nou ja) kiest als je niet "in the mood" bent?

Dan kan ik het over een paar maanden weer een andere kleur gaan verven. En het is echt mooi geworden.

Ik ben blij dat manlief weer gaat werken volgende week.

Mennnn wat is die chagrijnig, dat ik alles wil opknappen en hij moet helpen. We hebben er al een paar keer ruzie over gehad.

Hij vind alles onzin en ik kan zo mijn creativiteit niet kwijt.

Grumph. En ik wil nog zo veel dingen die ik niet kan.
Geluk aangeprikt gebruik ik wel vaker ipv aansteken, maar dat had je vast al wel begrepen.

Fijn dat je mans dochter eerder terecht kan al is de 26ste nog best wel ver. Is er nog een kans dat ze eerder kan als er nog eens gebeld wordt? Hier wil dat nog wel eens lukken heb zelf wel eens het advies van de baliemedewerkster gehad iedere week te bellen.

Bo hier staat een rustig weekend gepland.

Met mij gaat het best goed. Van de week een nieuwe (zwarte) armkous gekregen. Ze hadden er 2 besteld wat niet de bedoeling was. Ze hebben er een stukje stof ingestikt zodat het bij de elleboog minder plooien geeft dus minder irritatie, nou dat stukje zat niet goed vast dus vandaag even omgeruild. Was dus mooi dat er 2 besteld waren.

Verder doet het litteken vervelend door verkleving dus volgende week willen ze er weer eens tape opdoen om te kijken of dat helpt.

Ben wel alergisch voor pleisters maar tegen deze tape kan ik redelijk. Ach er zijn ergere dingen.

Zoebie het krijgt dus nog een vervolg met dat lichtpunt van een TL.

Balen dat je pols nog steeds veel pijn doet en dan ook nog een man om je heen die niet te genieten is. En dan ruzie is ook niet fijn.

Hoop dat hij snel weer bijdraait en het weer gezellig wordt ik huize Zoebie.
Ik doe even een korte groet hier vanaf de camping. Het was weer een prachtige dag naar het koelt elke keer erg snel af. Vandaag lekker niks gedaan en gisteren de oude stad door gelopen. Vanmorgen helemaal stijve bovenbenen geen idee wat we na morgen gaan doen. Het weer wordt dan overal niet echt beter...

Bo, fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt. Hopen dat dat weer gaat gebeuren. Het was in ieder geval geen dag om buiten te zitten en lang na te tafelen onder de parasol zeker?

Ik ga snel weer verder in de biografie over Annie m.g. Schmidt. Goed boek!
Ja Meepie, tuurlijk snapte ik het, ik vond het erg grappig lol .

Zoebie niet leuk een chagrijnige man in huis, maar ik kan me er ergens ook wel iets bij voorstellen, zo te horen heb je de laatste tijd buitengewoon veel energie, die hij w.s. niet kan opbrengen?

Wij noemen elkaar gewoon bij de voornaam, mans dochter en ik. Ze moest nog 20 worden toen man en ik elkaar leerden kennen en ze heeft lang afstand gehouden, waar ik wel begrip voor had/heb, nu gaat het eindelijk leuk, maar ze is nu ook al 32

Het zou eerst pas half oktober gaan gebeuren dus over drie weken is al een hele vooruitgang, eerder kan echt niet want de chirurg is nog twee weken met vakantie en een ander is geen optie, want dit is dé grote man!

Het gaat nog steeds maar matig met manlief, sinds het avondeten rommelt het weer, hij is net het weermannetje hokje in en hokje uit...........

Ing gezelli dat je even langs komt zwaaien, ik hoop dat het weer mee gaat vallen, lekker dat lezen hè?

Man heeft trouwens nu ook een e-reader, hij die er nooit aan wilde haha, ik zag hem steeds in mijn bestanden kijken en ja hoor hij is om!
Vergeet ik bijna ons liefste paard van stal, hoe ging het met de honden bij de dierenarts, waren ze zoet? Goh ik hoop wel op een zonnetje voor jullie dit weekend, je kunt er zo van opknappen, lekker warm en koesterend.

Welterusten voor later, ik hoop dat je een heerlijke nacht slaap krijgt, net als ik ook van plan ben!
Bo hebben Sam en Joe weer geen kick gegeven? Het zijn toch kanjers als het zo is. (En ik denk het wel). Saar en Sedi moeten ook weer bijna. We hebben met Sedi maar iets langer gewacht zodat ze samen kunnen gaan. Eerder met Saar vond ik geen optie. Geen idee eigenlijk of dat kwaad kan.

Ing leuk dat je even langs komt. En de biografie van Annie is erg interessant. Ik heb hem ook gelezen.

Zondag komt er een bende visite uit Zuid Holland over. Nu zijn het er al acht en ik denk zomaar dat het er dan wel meer worden. Het gaat altijd als een lopend vuurtje rond dat ze deze kant uit komen en dan wil opeens iedereen. Gezellig. Mijn moeder komt ook mee. Die is hier al jaren niet meer geweest.

Ik heb er ontzettend veel zin in.
Nou, de honden zijn doodop, en wij ook

Ze waren braaf bij de dierenarts, we moesten bijna een uur (!!) wachten in de wachtkamer, met honden en katten om ons heen, en ze luisterden supergoed.

Daarna wegen, prikjes, onderzoeken, alles ging perfect.

Totdat we moesten betalen en het papierwerk moesten regelen: eerst plaste Joe tegen het bureau van de dierenarts en daarna plaste Sam tegen de deurpost

Té erg, ik schaamde me dood!!

Maar goed, ze zijn netjes gevaccineerd en in perfecte gezondheid. Joe weegt 3 kilo minder dan Sam, maar ze zijn allebei in perfecte conditie, met een compliment voor hun gebit, dat blijkbaar echt heel mooi is.

Dus we zijn blij! Nu liggen ze bij te komen, die prikken hebben toch altijd wel effect, gedurende een dag of twee.

Ing, wat fijn je te lezen! Hoe was de oude stad, gisteren?

Als je er nu nog spierpijn van hebt was het sowieso heuvelachtig denk ik

Hoe is het eten in Polen trouwens? Hebben jullie wat lokale gerechten gegeten?

Zoeb, lichtgrijs lijkt me mooi; een rustige neutrale kleur.

Dan kun je met de accessoires een boel doen, dat is juist gaaf.

Hoe gaat het nu met de pols?

Zo jammer dat je man en jij niet op één lijn zitten soms; juist als je je niet fijn voelt lichamelijk is het zo belangrijk... hier is het ook niet altijd pais en vree, ik snap daarom juist zo goed hoe naar het is als het een keer niét goed gaat.

Volgende week weer wat "rust" als hij gaat werken en zondag een supergezellige dag, zo te lezen!

Gelukkeling, officieel is ze je stiefdochter, maar ja, aan dat woord kleven nogal wat vooroordelen (ik vind het ook niet fijn klinken hoor). Ik schrijf wel eens "stiefdochter", maar dan haal ik het meestal weer weg, gek is dat!

Superfijn dat ze nu sneller terecht kan, die ellenlange wachttijden zijn moordend voor de zenuwen.

Hier wordt het een heel weekend met regen helaas; maar we gaan er toch van profiteren en een beetje opruimen en klussen in huis.

Meepie, van welk litteken heb je last, onder de oksel of op de borst?

Ik ben ook allergisch voor de meeste pleisters; gek hè, dat ben ik geworden want vijf jaar terug was ik dat nog niet.

Soms wordt je lijf langzaam steeds minder tolerant.

Ik hoop dat de tape helpt, die verklevingen doen goed zeer ook.

Ik ga slapen nu; morgen boodschappen en boven verder met opruimen, als ik dat trek.

Fijne nacht allemaal!
Wat moest ik lachen om Sam en Joe. Schande, om een pootje op te tillen bij de dierenarts. Zal het een reactie zijn op de prikken. Zo van: " Jij hebt ons geprikt, dus dan laten we ook even iets achter". En dan zie ik Sam naar Joe kijken. Hoe die een plasje tegen het bureau doet. En als ze dan naar buiten lopen, doet Sam het nog even snel tegen de deurpost. Net of ie dacht dat hij het ook nog even wilde doen.

Lijkt mij wel dat het vervelend is op dat moment, maar lachen als je eraan terug denkt. Wat een heerlijke honden zijn het toch. Geweldig.
Lach maar, Zoeb Ik schaamde me rot, echt waar! Vlak daarvoor had ik nog verteld hoe lief en welopgevoed deze honden zijn, en toen deden ze dàt!

Haha, we hebben er toch ook om gelachen hoor :-)

Nu even boodschappen doen; het regent niet dus daar moeten we van profiteren, ze hebben namelijk alleen maar regen voorspeld voor het weekend....
Ahhh daar komt het door. Je hebt opgeschept over Sam en Joe. Ja dat doe ik ook altijd over Saar en Sedi en dan zul je net zien dat ze iets doen wat niet mag.

Kon de dierenarts er ook om lachen Bo? Och die maken dat wel vaker mee lijkt me. Maar om het dan net tegen zijn bureau te doen.

Ik moet er echt heel hard om lachen. Sorry.

Je hebt mijn dag in ieder geval goed gemaakt. Die begon slecht.

Ik heb Jan zijn werkblouse verpest met het strijkijzer. Er zit een gat in van jewelste.
Oei Zoeb, wat een pech, ik hoop dat hij niet nog chagrijniger wordt... het is al zo balen dat de sfeer niet leuk is.

Wat een giller die twee boeven van honden, ik snap dat je je schaamde op dat moment, maar het zal best vaker voorgekomen zijn Bo, het is een dierenarts tenslotte! Sam en Jo vonden het vast niet oké dat je betalen moest voor die nare prikken

Fijn dat het nog even droog is, hier schijnt nu ook de zon nog, maar dat gaat ook niet duren.

Mijn stiefdochter inderdaad, zo noem je dat officieel, maar dat zeg ik nooit. Tegen vreemden zeg ik gewoon*onze* dochter of mijn aangetrouwde dochter en tegen bekenden noem ik haar voornaam. Tegen mij zegt ze wel eens voor de grap surrogaatmoeder. Ze heeft haar eigen moeder natuurlijk gewoon. Het lijkt me best ingewikkeld voor kinderen van gescheiden ouders af en toe, al heb ik hier in Nederland nooit zulke ingewikkelde familieconstructies gezien als 20 jaar geleden in Frankrijk, tjonge daar stond ik af en toe paf...........

Fijne dag vandaag voor allemaal, we gaan er weer wat van maken! man gaat een stuk beter vanmorgen gelukkig. (nou ik niet ziek worden hè?)
Oh wat erg van Joe en Sam, en ook nog beide! Ik zou me ook kapotschamen maar ze zullen niet de eerste zijn geweest. En zo lang wachten èn prikken.

Gelukkeling je liefdochter (beter woord) is even oud als ik dan.

Ik ben aan het hardlopen geslagen en heb het bedacht dat ik over 9 weken de halve marathon ga lopen. Ik heb zo een doel nodig, want soms gewoon een rondje wielrennen heeft het niet voor mij. Dan zit ik vogeltjes te kijken, maar ik mis gewoon de uitdaging. En op dat vlak ben ik al genoeg uitgedaagd.
Zoebie hoe gaat het met Sam? Groeit hard zeker!
Wat een lieve deugnieten de honden Bo. Zal wel een reactie zijn omdat ze zolang moesten wachten. Bo het is 1 litteken van borst tot in de oksel en dat trekt zo af en toe. Maar de meeste last zit bij de overgang borst naar oksel.

Zoebie is er al weer een beetje vrede in jullie huis? En hoe is het met Siep is ze lekker de wereld aan het ontdekken?

Ing hoe is het met de spierpijn? Leuk je zo af en toe te lezen, internet doet wonderen en laat ons zo een beetje meegenieten van je vakantie.

Nou Phoehee je bent nogal wat van plan een halve marathon lopen ik doe het je niet na, wel knap van je ik weet dat het je gaat lukken. Heb je een schema?

Ik ga even boodschappen doen en daarna wat te lunchen brengen naar mijn dochter, vandaag wordt de vloer gelegd, dus dan mag er wel iets lekkers komen. Ik denk dat ik wat heerlijke kipstukjes ga halen en een stokbrood.

Gezellige dag allemaal.
De dierenarts vond het niet erg hoor, het zijn twee jonge meiden die samen een praktijk zijn begonnen en ze zijn echt aardig allebei.

Maar toch had ik wel even een "oh nee, wat doen jullie NOU" momentje met de honden, vooral toen Sam ook zijn poot optilde

Meepie, spannend, als de vloer er eenmaal ligt ziet het er vast heel anders uit bij je dochter!

Veel plezier vandaag.

Phoehee, jij hebt gewoon een uitdaging nodig, dus waarom niet? Is negen weken genoeg om je lichaam klaar te krijgen voor de halve marathon?

Ik denk het wel in jouw geval, je bent natuurlijk sowieso erg sportief, je basis is goed.

Gelukkeling, fijn dat het beter gaat met je man!

Je kunt je zo ziek voelen van de buikgriep, ik hoop dan ook echt dat het jou bespaard blijft :-)

Météo France is in de war hoor, want op de website staat dat het nu 17° is met regen, terwijl we toch echt 24° en een waterig zonnetje hebben!

Ik ga mijn eigen meteorologische website opzetten, slechter dan MF zal ik het niet doen

Zoeb, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Was je vergeten dat je de strijkbout aan had staan?

Gebeurde mij vroeger regelmatig, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer.

Het laatste kledingstuk dat ik verpest heb was een nieuwe broek van modal; dat mag je niet te warm strijken maar ik had niet op het etiket gekeken en hup, verkleurd... zonde!
Och ja natuurlijk die twee meiden die dierenartsen zijn. Lijkt me hartstikke leuk.

Ik was aan het strijken en kreeg opeens kramp in mijn vingers. Dat krijg ik op de gekste tijden. En ik liet een paar seconden (nou ja zo ongeveer) de bout op de blouse staan om mijn vingers te strekken en toen was het al te laat. Ik was natuurlijk te heet aan het strijken. Ik heb nu een paar softballen gekocht om mijn vingers/hand te oefenen. Het wordt steeds erger. Het is dus nu niet meer alleen de pols. Maar de hele onderarm en hand.

Meep fijn, want als de vloer eenmaal ligt kan ze in gaan richten. En dat is het leukste van alles. Heeft ze al meubels of moet ze nog op zoek naar van alles?

Phoehee, ik vind het een hele prestatie een halve marathon.

Succes met trainen dan. Want je hebt niet zo heel lang meer. Maar het gaat je vast en zeker lukken. Jou kennende.

Sam groeit als kool. Vanmiddag ga ik weer even kijken hoe het met hem gaat. Zoon heeft vakantie en ze zijn al veel weg. Ze hebben groot gelijk. Maar dan kom ik wel aan een gesloten deur.

Gelukkeling fijn dat het beter gaat. Er heerst van alles. Nu in ons ziekenhuis de MRSA bacterie. Er is al iemand in ons dorp aan overleden. Moet je toch niet aan denken. Dan gaat opeens de IC dicht.

Mijn boodschappen zijn binnen en opgeruimd en mijn koelkasten puilen uit. Het ging net. Nu maar duimen op een mooie dag morgen.
Get wat naar Zoeb, dat het alleen maar erger wordt.

Ik ben benieuwd of je baat hebt bij die balletjes; mijn broer heeft er de kracht in zijn onderarmen en handen mee opgebouwd na zijn ongeluk.

Ik hoop ook voor je dat het morgen lekker weer wordt! Extra leuk als je met de hele bubs buiten kunt zitten.

Ro heeft een of ander randjes-snoei-apparaat gekocht dat echt een hels kabaal maakt; ik ga denk ik even stofzuigen of zo, dan hoor ik dat ding tenminste niet meer!
Wij hebben de hele vakantie op la chaine meteo vertrouwd, en met name de mobiele versie zat meestal wel goed. Wat ik heel raar vind is dat er wel een enorm verschil kan zitten tussen de meteo op de laptop en mobiel, soms echt het verschil tussen storm met regen of stralend mooi... Toen we eenmaal door hadden dat de versie voor de telefoon het meest betrouwbaar was hebben we die maar aangehouden.

Wat een boeven die twee honden! Even benadrukken dat ze het er niet mee eens waren

Onze kat heeft gister hard miauwend op de tuintafel gezeten. Twee net-niet-meer-kittens van een paar huizen verderop waren in onze tuin aan het spelen. In plaats van even laten zien dat onze kat heus de baas is, gaat hij opera zitten zingen. Mietje... En die twee net-niet-meer-kittens zijn leuheuk! Een zwart wijfje en een rood kereltje. Waarschijnlijk reageerde onze kat op die rooie, omdat dat nog een echte vent is, met alles erop en eraan. Ik ben benieuwd of onze jeweetwelkater nog duidelijk gaat maken dat het zijn tuin is. Al is het maar om de vissen te beschermen, wany de zwarte zat gister al met haar pootjes te hengelen!

Straks gaan sjurman en ik even de stad in voor boodschappen van de markt. We zullen wel een plu mee moeten nemen, het regent zo nu en dan. Koud is het gelukkig niet, iets van 22 graden.
Dus je gaat Ro overstemmen met de stofzuiger.

Haha Sjur wat een mietje is die jeweetwelkater van jou.

Onze Siep is anders een boef hoor. (Wel vrouwelijk). Ze klimt echt overal op en in als ze los is. En dan roebelt ze over de vogelkooi van de buren, gaat liggen en kijkt over de rand naar binnen. Buurman moet maar weer eens een emmer water over haar heen gooien. Dan is het zo afgelopen. Gisteren hing ze steeds in mijn nieuwe vliegengordijn aan de keukendeur. Ik had haar er al tien keer uitgehaald dus ik geef haar een mep(je) valt ze eruit en stoot haar kop aan de deur. Tjonk. Ze heeft er niet meer ingezeten. Maar ik vond het wel zielig op dat moment. Ze speelde gelukkig meteen verder met iets anders.

Saar heeft aan een pad gezeten. Ze is al heel lang niet lekker. Volgens de dierenarts kan het geen kwaad, maar ze kan er wel lang last van hebben. Je kunt ze er niet van weghouden, maar zo leert ze het misschien. En eindelijk gaat Jan die vieze dingen vangen en uitzetten bij het ven hier in het dorp. Ze zijn beschermd dus je mag er eigenlijk niets mee doen. Maar ik vind ze echt niet leuk in de tuin. Vooral als het donker is komen ze voor de dag en dan ben ik altijd griezelig bang dat ik erop ga staan. Ieuw.
Ow zo'n kantenmaaier met zo'n ronddraaiend draadje, vreselijke herrie. Mijn ouders hadden die vroeger ook.

Zoebie het is echt bagger dat die pijn steeds erger wordt, niet leuk!

Meepie ik heb een schema maar ik moet lessen overslaan om het te halen. Maar ik heb er 2 gelopen en vond het echt makkelijk.
Hallo meiden!

Ik kom ook maar weer eens langsgewaaid.... Heb weer een vrijdag from hell beleefd, dus ben blij dat ik het leven heb.

Heb vrijdagochtend weer fijn een zenuwbehandeling gehad in mijn kies (2 weken geleden ook al) omdat er toch nog teveel 'vitaliteit' in die kies zat. Toen de verdoving was uitgewerkt rond een uur of 12 gistermiddag ben ik bijna flauwgevallen van de pijn.... Ze wilden me al naar huis sturen op het werk, maar ik dorst niet te rijden, was raar en duizelig. De pijn in mijn kies was niet te harden! Heb dus gewoon gewerkt, zo goed en kwaad als het ging. Eenmaal thuis werd de pijn steeds erger, kon niet meer eten, drinken (warm en koud echt een crime) en wist van gekkigheid niet meer waar ik het zoeken moest. Om 9 uur kon ik terecht bij de dienstdoende tandarts die er een gat in heeft geboord. Gelukkig kon het wel verdoofd worden dus geen ontsteking, was vocht opgehoopt wat dus niet weg kon.

Heb meteen een broodje gegeten (want had sinds een uur of 8 's morgens niet meer gegeten) en toen de verdoving was uitgewerkt kwam de pijn helaas toch weer terug. Maar wel stukken minder en met Ibuprofen bruis is het nu goed uit te houden....

Pffff..... geloof dat ik toch maar op zoek ga naar een andere tandarts! Dit is nu al de zoveelste keer dat ik problemen heb na een zenuwbehandeling. Heeft me 120 euro gekost en ik kan maandag weer gaan bellen om een afspraak met mijn eigen tandarts....

Sorry van deze ego-post, maar het zit me ff hoog

Is het bij jullie ook zo benauwd? Hier wel.... bah, niets aan! Dan heb ik nog liever regen, hahaha!

dikke voor iedereen!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Jemig Netje, wat vreselijk van je kiespijn!

Klinkt echt heel rot, zo veel pijn dat je er duizelig van wordt en niet meer kunt eten.

Het kan geen kwaad om eens een second opinion te vragen lijkt me, zeker als dit niet de eerste keer is.

Heel veel sterkte; kiespijn is één van de naarste dingen die er zijn.

Phoehee, inderdaad! Maar deze kan ook gebruikt worden als heggenschaar (ander opzetstuk), struikmaaier (ander opzetstuk) en nog voor vele andere doeleinden (allemaal met een ander opzetstuk) en die moesten natuurlijk allemaal worden uitgeprobeerd. Zucht.

Ik heb gewoon pijn in mijn oren :-)

Cool dat het hardloopschema je zo makkelijk valt; dat geeft hoop voor de marathon!

Zoeb, arme Siep, met haar hoofd gestoten aan de deurklink!

Ze zal er zeker van leren; Sam heeft één keer per ongeluk de klep van de vuilnisbak op zijn neus gehad en nu, maanden later, rent hij nog steeds weg als ik de vuilnisbak open wil doen.

Ik snap dat je blij bent dat de padden weg worden gehaald nu, maar zelf ben ik er dol op :-) Ik vind het zulke leuke beesten!

Sjur, wat een mietje inderdaad, die kater van jullie Hard miauwend hopen dat de indringer zich terugtrekt, ik vind het erg grappig.

Hij zal wel nooit een echte held worden hè?

We lachen ons trouwens suf over de météo momenteel: volgens internet hebben we nu stromende regen, maar het is kurkdroog

Veel plezier op de markt!

Ik ga eens even koken; we eten pastaschotel met veel groentes en kruiden. Alles vers ingeslagen vanochtend!
Zoebie, misschien wordt het tijd voor een nieuw "help er zit een pad in de keuken"-topic

Benieuwd naar de gesprekken komende maandag. Hoop dat het licht wel naar je wil luisteren!

Bo, lekkere honden heb jij ze moesten ook zo lang wachten! Als je anderhalf uur en een prik rijker bent is het wel eens klaar, toch? Gelukkig zijn ze helemaal gezond. En is het huis nu mooi gestofzuigd? Ik had gewoon de radio wat harder gezet

Gelukkeling, wat fijn dat er een datum bekend is, dat wacht toch lekkerder.

Netje, hopen dat de pijn snel zakt!

Ik heb afgelopen woensdag in de stad bigos gegeten, een zuurkoolschotel met allemaal soorten vlees. En pierogi, dat zijn een soort ravioli's maar dan op zijn Pools. Vanavond gaan we de variant van de supermarkt eten, van de week had vriend ze als voorgerecht. Er zit vlees in, of groente (kool, spinazie, champignons) of fruit. Een meisje naast ons at ze met bosbessen en was helemaal paars verder hebben ze hier verschrikkelijk veel verschillende paddenstoelen die je kunt eten, dus mijn voorgerecht was de soep daarvan.

Vandaag naar de zoutmijnen van Wielinczka geweest, erg indrukwekkend en groot. Je bent daar gewoon drie uur binnen en hebt maar 1% van de gehele grot gezien! De oude stad was erg mooi. Ik durf niet te zeggen dat het mooier is dan Praag, maar wel oud en goed onderhouden. Heel compact en dus goed beloopbaar, veel trapjes en je bent natuurlijk aan het slenteren... Vandaar de spierpijn denk ik.

Morgen rijden we, ondanks de weersvoorspellingen, naar Tsjechië door. Geen idee of daar internet is, dus zal jullie pas later lezen denk ik. Geniet er de komende twee weken van, hoop voor jullie en voor ons mooi weer, weinig ziekte, veel genieten (voor mij natuurlijk ook met knoedels en gulash en misschien zelfs dat herten- of varkenspootje?). Wij gaan veel wandelen daar. Tot snel!
En een halve marathon phoehee? Wow! In negen weken. Dan moet je wel een ijzersterke conditie hebben. Pfff... Ooit hè, ooit...
Zo wij waren in Volendam vandaag, ik voelde me net een toerist, heel leuk, ik was er al ruim 10 jaar niet geweest. Het zonnetje heeft tot we op de terugweg in de auto zaten heerlijk geschenen dus dat trof, nu is het vreselijk, de regen valt met bakken neer.

Bo een kantjesmaaier die brult je hele oren aan flarden, maar als je ermee bezig bent is het wel leuk om te doen.

Zoebie wat erg toch dat je zo'n last hebt, kan je man een nieuw overhemd krijgen van het werk?

Phoehee chapeau zeg, ik dacht dat ik vandaag al flink gelopen had en zei nog tegen mijn man dat ik de vierdaagse nog niet half zou halen. Ik loop altijd op de loopband bij sporten, maar op klinkertjes in Volendam op hoge hakken is andere koek.

Sjur wat een lekkere kat hebben jullie, haha de schijtert, doe hem maar een aai van mij.

Netje dat is zeker een ramp, het kan ook goed gaan, maar bij sommige mensen is het gewoon genetisch een ramp, dan hebben de wortels een kromme punt en kunnen ze niet alle zenuwweefsel met de vijltjes weghalen, dan blijft het altijd spannend met het dichtmaken van een zenuwbehandelde kies. Ik weet er alles van want ik heb het ook zo vaak gehad, mijn zussen ook, het is een niet te verdragen pijn. En altijd 's nachts of in het weekend.

De tandarts kan daar niet eens zoveel aan doen ben ik bang, het is elke keer weer afwachten of het lukt. Hopelijk zakt het nu snel af bij jou en kan hij wel met succes afgesloten worden, eerst steeds een noodvulling tot het echt geen pijn meer doet is dan maar het beste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven