Ik ben zo lui dat....

04-07-2020 16:32 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik de bloemen met water en al nog in de groenbak gooi omdat ik geen zin hebt om eerst de vaas leeg te gieten...

Ik ben zo lui dat ik de prullenbak pas leeg als er écht niks meer bij past.

Ik ben zo lui dat ik kleding niet opvouw maar net zolang van de waslijn pluk tot ie leeg is.

Afijn... hoe lui ben jij? :-D
duinpieper wijzigde dit bericht op 04-07-2020 16:33
Reden: Typo
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik mijn kleren laat liggen waar ik ze uit heb getrokken (naast het bed, in de badkamer).

Om vervolgens in het weekend zo lui te zijn om uit te zoeken wat vuil is en nog schoon/bijna ongedragen, dat alles de was weer in gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een emmer water staan voor de hond en de katten zodat ik niet elke dag water moet bijvullen. Maar als ik lui ben met die emmer dan gooien ze het laatste water over de vloer omdat ie te licht wordt...
Alle reacties Link kopieren
- Ik pak voor bijna alles de auto. Mijn moeder zegt soms dat ik nog net niet met de auto naar de wc ga. ;-D
- Ik verwaarloos mijn tuin. Mijn bejaarde buurvrouw onderhield haar tuin beter dan ik. Ze kon gerust een paar uur in de tuin werken, terwijl ik er na hooguit een uur de brui aan geef. Nu kan ze het niet meer vanwege haar gezondheid.
- Fruitresten gooi ik soms in de pedaalemmer als ik geen zin heb om naar de container te lopen. Zeker in de winter. Net als lege potten pindakaas als ik weer eens vergeten ben naar de de glasbak te lopen.
- Op Woendag (vrije dag) en in het weekend zit ik gerust tot 12:00 in mijn pyjama. Lig dan ook tot minstens 10:00 in bed.
- Als iets veel moeite kost hoeft het van mij niet meer.
Ik heb zo'n wcrol houder, omdat je hem dan snel kunt ophangen.
Maar alsnog ligt hij gewoon op een kastje.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
04-07-2020 17:38
Ik heb zo'n wcrol houder, omdat je hem dan snel kunt ophangen.
Maar alsnog ligt hij gewoon op een kastje.

Afbeelding
Haha :thumbsup: :proud:

Ik heb altijd een stuk of 3 lege rolletjes verzameld voordat ik de moeite neem om ze echt weg te gooien
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
04-07-2020 16:50
Mijn kleuter is sinds gister een weekje naar pa ivm zomer vakantie en nu ben ik zo lui dat

- ik heb uitgeslapen tot 1300
- ik geen brood wilde smeren dus aan een bak Ben en Jerrys ben begonnen
- ik nog steeds in mijn pyjama rondloop
- ik alle klusjes die ik zou gaan doen als kind weg was naar morgen heb verschoven
- de xbox wel aan heb staan maar te lui ben om te spelen dus dat wordt zometeen denk ik maar netflix
-ik eten in de koelkast heb liggen maar nu al heb besloten om een pizza te bestellen. De pizzeria zit op 450 meter bij mijn huis vandaan maar ben te lui om daar heen te lopen om af te halen mede omdat ik dan moet wachten en daar heb ik geen zin in
-de katten nu de borden staan schoon te likken scheelt mij weer voorspoelen
-ik een plasemmer op mijn slaapkamer heb staan (camping ding) omdat ik alleen een plee beneden heb en er als ik eenmaal in mijn warme bedje lig 0 zin in heb snachts om die krakende trap af te moeten.
zo jij spant de kroon
Alle reacties Link kopieren
.... ik al sinds ik hier woon geen fatsoenlijke wc-rolhouder heb
.... ik al heel lang een knoop aan mijn jas moet naaien. Of eerst kopen, dan naaien. Gebeurt steeds niet terwijl de knopenboer direct naast t werk zit
.... ik ergens nog wat zomerschoenen moet hebben liggen... maar er nog niet aan toe gekomen ben ze te zoeken.
Je kunt méér.
Ik kreeg gister een bosje bloemen en ik was te lui om ze te snijden en m’n vaas van zolder te halen dus ze staan nu nog in de emmer in de tuin.
Moet er wel bij zeggen: a) ik hou niet van bloemen. b) het was echt een lelijke bos c) heb ze niet van iemand persoonlijk gekregen (anders zou ik dat nooit doen want dan zou ik me schuldig voelen)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik mijn hond een trucje heb aangeleerd (datduurde wel echt heel lang trouwens) dat hij de afstandsbediening kan pakken en aangeven als ik op de bank lig.
Zebra123 schreef:
04-07-2020 18:03
Haha :thumbsup: :proud:

Ik heb altijd een stuk of 3 lege rolletjes verzameld voordat ik de moeite neem om ze echt weg te gooien
Je kan ze plat duwen en in een ander rolletje duwen. Die duw je dan ook weer plat en doe je een rolletje omheen. En met een beetje geluk heb je er zo dan 10 in 1 leeg rolletje geduwd :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik m'n man aan het onkruid trekken heb gezet, terwijl ik op de bank lig te forummen.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
04-07-2020 18:08
Je kan ze plat duwen en in een ander rolletje duwen. Die duw je dan ook weer plat en doe je een rolletje omheen. En met een beetje geluk heb je er zo dan 10 in 1 leeg rolletje geduwd :yes:
Zo frummel ik er altijd drie in elkaar. Maar het kan dus met 10?!
*frummelt verder*
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
04-07-2020 18:05
Ik ben zo lui dat ik mijn hond een trucje heb aangeleerd (datduurde wel echt heel lang trouwens) dat hij de afstandsbediening kan pakken en aangeven als ik op de bank lig.
:rofl:
Wissewis schreef:
04-07-2020 16:37
Ik ben zo lui dat de katten intussen bij de buren miauwen om eten omdat ik te lui ben om ze eten te geven.
Dat is verwaarlozing..
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
04-07-2020 16:46
Ik ben zo lui dat ik een emmer naast de droger heb staan, zodat ik niet iedere keer naar de badkamer hoef te lopen Om de bak leeg te gooien. Dat is denk ik 8 meter lopen.. Vaak drinkt m’n hond d’r van als hij mee naar boven loopt, dus ik hoef het bijna nooit leeg te gooien.
Dat heb ik hier ook maar hier staat de droger op zolder dus is meer dat ik het niet zoek met die bak 1 trap naar beneden te sjouwen :P

Verder ben ik niet zo heel lui als ik dingen hier zo lees o_o
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
  • Ik laat mijn boodschappen bezorgen, terwijl de winkel op 1.5 km afstand zit.
  • Ik laat een keer per week friet bezorgen, terwijl de frietzaak op 400 m afstand zit.
  • Ik heb geeneens een waslijn. Daar heb ik een droger voor.
  • De was gaat van de wasmachine naar de droger en dan naar een wasmand. Daar wordt uitgehaald wat je nodig hebt
Alle reacties Link kopieren
Alleen je zichtbare teennagels lakken.. Hahahaha dat meen je niet :hyper:
Ik hang de was die niet in droger kan wel op, maar zonder wasknijpers.

Ik heb een robotstofzuiger want ik krijg het altijd echt onaangenaam heet van stofzuigen.

Mijn kinderen mogen geen huisdieren omdat ik geen zin heb in extra troep en werk.

Ik doe nooit wat in de tuin, dat laat ik aan mijn man over.

Ik moet hoognodig mijn auto stofzuigen maar geen zin in. Idem vriezer ontdooien.

Spullen die naar de vliering moeten, bijvoorbeeld kerstspullen, stapel ik wekenlang op in mijn slaapkamer omdat ik te lui ben om de vlizotrap uit te klappen en al die zooi op te bergen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een heerlijk topic, zoveel herkenbare dingen.

Ik ben zo lui dat ik boodschappen die niet in de koelkast/diepvries moeten meestal in de boodschappentas laat zitten. Als die aardig leeg raakt weet ik dat het tijd is voor nieuwe boodschappen :-D
Marelyse schreef:
04-07-2020 18:49
Spullen die naar de vliering moeten, bijvoorbeeld kerstspullen, stapel ik wekenlang op in mijn slaapkamer omdat ik te lui ben om de vlizotrap uit te klappen en al die zooi op te bergen.
Als het dan weer kerst is, heb je de kerstspullen wel lekker bij de hand.
Ik stofzuig zittend.
Niq schreef:
04-07-2020 19:00
Ik stofzuig zittend.
Hoe moet ik me dat voorstellen?
.
anoniem_397948 wijzigde dit bericht op 17-08-2020 22:38
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Saphesh schreef:
04-07-2020 18:57
Ik ben zo lui dat ik boodschappen die niet in de koelkast/diepvries moeten meestal in de boodschappentas laat zitten. Als die aardig leeg raakt weet ik dat het tijd is voor nieuwe boodschappen :-D
Haha herkenbaar idd :biggrin:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
04-07-2020 19:00
Ik stofzuig zittend.
Stoel met wieltjes? Dat is een fantastisch idee trouwens...
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven