Ik ben zo lui dat....

04-07-2020 16:32 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat ik de bloemen met water en al nog in de groenbak gooi omdat ik geen zin hebt om eerst de vaas leeg te gieten...

Ik ben zo lui dat ik de prullenbak pas leeg als er écht niks meer bij past.

Ik ben zo lui dat ik kleding niet opvouw maar net zolang van de waslijn pluk tot ie leeg is.

Afijn... hoe lui ben jij? :-D
duinpieper wijzigde dit bericht op 04-07-2020 16:33
Reden: Typo
0.15% gewijzigd
Doubletree20 schreef:
04-07-2020 19:01
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Op de bank zitten en dan rondom je heen. Daarna ga je op een andere plek zitten. Niet op de grond dus ;)
doornroosje9 schreef:
04-07-2020 19:03
Stoel met wieltjes? Dat is een fantastisch idee trouwens...
Dan zou je een trippelstoel kunnen nemen! En alle drempels uit huis.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
04-07-2020 19:06
Dan zou je een trippelstoel kunnen nemen! En alle drempels uit huis.
Ik heb geen drempels! :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo lui dat de blaadjes van een struik die ik vorig najaar gekocht heb nog in de kofferbak van de auto liggen.
Been there, done that, got the T-shirt.
doornroosje9 schreef:
04-07-2020 19:14
Ik heb geen drempels! :cheer2:
Trippelstoelen worden door VAPH terugbetaald met een maximum van 954,02 euro. De basiskost is 151,18 euro.
Moet je hem wel nodig hebben i.v.m. iets.
https://www.thuiszorgwebshop.be/nl/mobi ... elstoelen/
Oriander schreef:
04-07-2020 18:58
Als het dan weer kerst is, heb je de kerstspullen wel lekker bij de hand.
Win-win :proud:! Maar door het jaar heen komen er weer vakantiespullen, bewaardingen en weet ik wat voor zooi nog meer bij dus dan kan ik mijn bed niet meer bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
04-07-2020 19:18
Ik ben zo lui dat de blaadjes van een struik die ik vorig najaar gekocht heb nog in de kofferbak van de auto liggen.
Bij mij zand van een trip naar het strand vorig jaar en kerstboomnaalden.
Alle reacties Link kopieren
ik ben zo lui dat ik mijn eten gelijk in de wc gooi, scheelt tijd met eten en poepen
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Calypso- schreef:
04-07-2020 17:01
Jij leeft mijn droom !!!
Hahaha ik heb t verdiend vind ik zelf. Kleine kanttekening ik heb een hernia waaraan ik over een maandje geopereerd word en van de pillen die ik tegen de pijn slik word ik mega suf. Ondanks dat heb ik constant de zorg voor mijn kind gehad de afgelopen maanden en dat ze nu dus een weekje weg is geeft mij even de gelegenheid om de batterij eventjes heel goed op te laden.
Lopervanhiernaardaar schreef:
04-07-2020 19:23
ik ben zo lui dat ik mijn eten gelijk in de wc gooi, scheelt tijd met eten en poepen
Hahahahahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
oh een topic naar mijn hart!
gelukkig heb ik een werkster want ik maak weinig schoon, er staat altijd vaat klaar op het aanrecht en in de vaatwasser staat schone vaat
ik heb nergens doppen op wat niet nodig is. , parfum deo etc
ik hang de was op en daar blijft hij tot wordt aangetrokken of tot er ruimte nodig is op het droogrek en dan hooi ik het in manden
ik heb wel lades voor onderbroeken en sokken maar die gebruiken we niet meer sinds de kinderen tieners zijn
en als er niet gewassen is dan gebruiken we elkaars onderbroeken, en anders bikinibroekje en ik zelf kan zonder onderbroek
we koken van hello fresh anders moet ik alles zelf verzinnen
we bestellen bij picknick want ik heb een hekel aan boodschappen doen

dweilen doe ik alleen als er visite komt

bij opruimen denk ik vaak, ach meteen weggooien is handiger

ik gooi alles in de vuilniszak , sorry planeet....

aan het einde van het seizoen was ik de kleren van de kinderen niet meer maar gooi ik het weg omdat volgend jaar niet meer past

ik ontloop verjaardagen zoveel mogelijk, te lui om sociaal te doen en moet ik ook nog een kado gaan kopen voor iemand die alles al heeft.


ik knip mijn eigen haar omdat ik geen geduld heb om een afspraak te maken

Soms als ik moe ben, meld ik me met een smoes af op mijn werk en blijf de hele dag in bed, ik ga ook vaak voor het eten of na het eten liggen en of slapen.
Ik ben zo lui dat ik mijn fles drinken altijd naast me op de vensterbank heb staan zodat ik niet constant naar de koelkast op en neer hoef te lopen.
Alle reacties Link kopieren
feniks02 schreef:
04-07-2020 19:31
oh een topic naar mijn hart!
gelukkig heb ik een werkster want ik maak weinig schoon, er staat altijd vaat klaar op het aanrecht en in de vaatwasser staat schone vaat
ik heb nergens doppen op wat niet nodig is. , parfum deo etc
ik hang de was op en daar blijft hij tot wordt aangetrokken of tot er ruimte nodig is op het droogrek en dan hooi ik het in manden
ik heb wel lades voor onderbroeken en sokken maar die gebruiken we niet meer sinds de kinderen tieners zijn
en als er niet gewassen is dan gebruiken we elkaars onderbroeken, en anders bikinibroekje en ik zelf kan zonder onderbroek
we koken van hello fresh anders moet ik alles zelf verzinnen
we bestellen bij picknick want ik heb een hekel aan boodschappen doen

dweilen doe ik alleen als er visite komt

bij opruimen denk ik vaak, ach meteen weggooien is handiger

ik gooi alles in de vuilniszak , sorry planeet....

aan het einde van het seizoen was ik de kleren van de kinderen niet meer maar gooi ik het weg omdat volgend jaar niet meer past

ik ontloop verjaardagen zoveel mogelijk, te lui om sociaal te doen en moet ik ook nog een kado gaan kopen voor iemand die alles al heeft.


ik knip mijn eigen haar omdat ik geen geduld heb om een afspraak te maken

Soms als ik moe ben, meld ik me met een smoes af op mijn werk en blijf de hele dag in bed, ik ga ook vaak voor het eten of na het eten liggen en of slapen.
lekker milieu bewust ook en wat ben je toch een geweldige werknemer.
feniks02 schreef:
04-07-2020 19:31
aan het einde van het seizoen was ik de kleren van de kinderen niet meer maar gooi ik het weg omdat volgend jaar niet meer past

Jeetje, wat een verspilling. Waarom niet nog een keer wassen en in de kledingbak? Dan hebben minderbedeelde mensen er nog wat aan.
feniks02 schreef:
04-07-2020 19:31
oh een topic naar mijn hart!
gelukkig heb ik een werkster want ik maak weinig schoon, er staat altijd vaat klaar op het aanrecht en in de vaatwasser staat schone vaat
ik heb nergens doppen op wat niet nodig is. , parfum deo etc
ik hang de was op en daar blijft hij tot wordt aangetrokken of tot er ruimte nodig is op het droogrek en dan hooi ik het in manden
ik heb wel lades voor onderbroeken en sokken maar die gebruiken we niet meer sinds de kinderen tieners zijn
en als er niet gewassen is dan gebruiken we elkaars onderbroeken, en anders bikinibroekje en ik zelf kan zonder onderbroek
we koken van hello fresh anders moet ik alles zelf verzinnen
we bestellen bij picknick want ik heb een hekel aan boodschappen doen

dweilen doe ik alleen als er visite komt

bij opruimen denk ik vaak, ach meteen weggooien is handiger

ik gooi alles in de vuilniszak , sorry planeet....

aan het einde van het seizoen was ik de kleren van de kinderen niet meer maar gooi ik het weg omdat volgend jaar niet meer past

ik ontloop verjaardagen zoveel mogelijk, te lui om sociaal te doen en moet ik ook nog een kado gaan kopen voor iemand die alles al heeft.


ik knip mijn eigen haar omdat ik geen geduld heb om een afspraak te maken

Soms als ik moe ben, meld ik me met een smoes af op mijn werk en blijf de hele dag in bed, ik ga ook vaak voor het eten of na het eten liggen en of slapen.
Sommige dingen hebben niks meer met lui te maken wat ik hier lees.
Afmelden op je werk omdat je moe bent is gewoon asociaal en alles in de vuilnisbak gooien ook.
Mag hopen dat je de kleding van je kinderen in de kledingbak gooi en niet in de vuilnisbak maar daar zul je dan ook wel te lui voor zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik kam mijn haar zittend in de keuken en ruim de kam ook niet op.
Ik stofzuig en dweil maar een paar keer per jaar (ik gebruik wel dagelijks de kruimeldief).
Ik doe gemiddeld denk ik 3 wassen per maand en ik gooi mijn (licht)gedragen kleding (afgezien van ondergoed) op een grote bult en zoek het pas uit als ik ga wassen.
Ik strijk nooit.
Ik doe alleen afwas wanneer het echt nodig is en ik gebruik dingen (na even afspoelen) ook vaak gewoon opnieuw.
Glas belandt regelmatig toch in de prullenbak. Papier vaak ook.
Ik verf mijn haar pas opnieuw als het er al heel lang niet meer uitziet.
Ik ben te lui om dagelijks te douchen en scheer mij pas als ik heb afgesproken met mijn vriend.
Ik bestel mijn boodschappen.
O ja niet strijken check

*heel soms zondig ik en strijk ik de zichtbare delen van mijn uniform maar dat was het dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een grappig topic.. ik ben niet lui en zou soms wat luier willen zijn! Ik kom hier om te leren van jullie. Iets makkelijker door het leven gaan lijkt mij heerlijk.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel lui..... maar kom er vandaag achter dat er nog een overtreffende trap bestaat :rofl:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
04-07-2020 19:20
Trippelstoelen worden door VAPH terugbetaald met een maximum van 954,02 euro. De basiskost is 151,18 euro.
Moet je hem wel nodig hebben i.v.m. iets.
https://www.thuiszorgwebshop.be/nl/mobi ... elstoelen/
Ik heb reuma! :jump:

Wat een feest.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Keesjeaap5 schreef:
04-07-2020 17:30
Ik ben zo lui dat ik mijn kleren laat liggen waar ik ze uit heb getrokken (naast het bed, in de badkamer).

Om vervolgens in het weekend zo lui te zijn om uit te zoeken wat vuil is en nog schoon/bijna ongedragen, dat alles de was weer in gaat.
Ben jij mijn puberstiefzoon? :hihi:
Ik ben zo lui dat ik mijn man vraag van de bank af te komen om een waterijsje uit de vriezer te pakken. Zelf zit ik ook op de bank. En hij doet het nog ook :lol:

Ik ben ook zo lui dat er nu al een week een lading gevouwen was op de eettafel ligt. Nou laten we dat meestal op zolder tot ik het weg leg. Maar nu kijk ik er vooral naar.

En ik ben ook zo lui dat ik geen zin meer heb om nog meer te typen.
MrsLady schreef:
04-07-2020 19:39
Ik ben zo lui dat ik mijn fles drinken altijd naast me op de vensterbank heb staan zodat ik niet constant naar de koelkast op en neer hoef te lopen.
Ik op de grond naast de bank. Heeft mijn man zo'n schijthekel aan.

Vorige week lag ik even in het ziekenhuis en toen gingen mn kids steeds een fles sinas uit de kast halen om naast de bank neer te zetten. Voor het geval mama weer naar huis kwam :$
blablamana schreef:
04-07-2020 20:28
Ik op de grond naast de bank. Heeft mijn man zo'n schijthekel aan.

Vorige week lag ik even in het ziekenhuis en toen gingen mn kids steeds een fles sinas uit de kast halen om naast de bank neer te zetten. Voor het geval mama weer naar huis kwam :$
:love:


Wij hebben een hoekbank die je kunt uitklappen tot slaapbank. Die wordt enkel ingeklapt als er visite komt. Wij liggen graag met z’n allen languit op de bank met allemaal dekentjes en kussentjes.

Ik kam m’n (lange) haar meestal niet na het wassen. Beetje met m’n vingers er door en t is wel prima.

Dat met spullen pas naar de bergsporten brengen als ze echt in de weg staan heb ik ook. Klote vlizotrap.

Verder ben ik niet lui als ik hierboven die dingen lees, juist erg netjes en ijverig vrees ik ;-D hier kaarsrecht gevouwen stapeltjes onderbroeken, topjes, handdoeken en poetsdoekjes in de kasten en lades. En de vaatwasser wordt netjes uitgeladen. Aanrecht, tafels en vensterbanken leeg en schoon. Het is hier als het moet in 10 minuten showroom schoon, meee met dank aan man :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat ik lui was maar ben hier tot ontdekking gekomen dat dat best meeval.
Ben te lui om te strijken. Koop eigenlijk altijd kreukvrije kleding.
Ben te lui om steeds maar onkruid te verwijderen. (Lijkt wel steeds sneller terug te komen) gelukkig heb ik een lieve buurman die dat graag doet.
Pluk de dag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven