Ik drink teveel

27-08-2011 21:01 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren... Maar waarom zou ik het niet doen.

- Ik ben eeuwig vrijgezel. Zal ook nooit wat worden.

- Ik heb geen toekomstperspectief. Flut baantje etc.

Jack daniels is mijn grote vriend als ik weer een nieuw dieptepunt heb gehad. Zie geen rede waarom ik zou stoppen met drinken.
quote:new_in_town schreef op 27 augustus 2011 @ 23:38:

[...]

Okay, ik kom over een paar weken terug.

Take care!Prima.
new-in-town en diaantje, als ik kijk naar de reacties (deze pijler) van het topic 'ik kan niet met alcohol omgaan' en de reacties hier, te bizar voor woorden.

Veel sterkte faalhaas!
faalhaas, mocht je eens willen praten

Voeg me gerust toe, ik kan goed luisteren.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Als ik mijn eerste posts in dit topic teruglees, kan ik me voorstellen dat die misschien ook wat rot overkomen. Is niet zo bedoeld, eigenlijk juist om de angel er uit te halen en om Faalhaas een beetje te beschermen tegen de reacties die ik verwachtte naar aanleiding van de openingspost.
Lief dat je dat aanbiedt diaantje.
Eens met Thee.

Faalhaas, morgen kan een belangrijke dag in je leven worden,: Als je besluit voor jezelf te gaan zorgen. Negeer alle rotopmerkingen hier en pak de positieve boodschappen eruit
quote:diaantje1971 schreef op 27 augustus 2011 @ 23:40:

[...]

Zoals altijd, hoetrapjeiemandzosnelmogelijkdegrondin.

Lijkt wel een sport.Helemaal met je eens .Dames er bestaat ook nog zoiets als opbouwende kritiek ! Erg laag en beneden de grond . .Zinloos voor TO,kom op ,dat kan toch niet
Hoi faalhaas! Hopelijk voel je je niet al te belabberd

Ga je vandaag wat leuks doen?
Hey Faalhaas, ik kom even langs om je een goede dag te wensen.
quote:thee schreef op 27 augustus 2011 @ 23:45:

new-in-town en diaantje, als ik kijk naar de reacties (deze pijler) van het topic 'ik kan niet met alcohol omgaan' en de reacties hier, te bizar voor woorden.

Veel sterkte faalhaas!Ik denk dat het aan het gezwelg in zelfmedelijden ligt. Zo iemand moet je niet nog meer medelijden geven, dat heeft ie al genoeg met zichzelf. Pamperen en over het hoofd aaien bevestigt voor zo iemand alleen maar dat ie heus heul errug sielug is. En echt, daar bereik je niks mee. Worden ze alleen maar erger van, dat soort mensen. Ben opgegroeid met een alcoholist in huis...vertel mij wat...
Minny dat ben ik ook wel met je eens ,maar het gaat mij om de toonzetting .Zeker niet pamperen ,maar goede opbouwende kritiek
quote:avedon schreef op 28 augustus 2011 @ 09:52:

Hoi faalhaas! Hopelijk voel je je niet al te belabberd

Ga je vandaag wat leuks doen?Ik kom net pas uit bed rollen... Nee ga de hele dag een beetje achter m'n laptop hangen.
quote:new_in_town schreef op 28 augustus 2011 @ 11:33:

Hey Faalhaas, ik kom even langs om je een goede dag te wensen.
Morgen ben ik de klos... Ben vrijdag in bed bliijven liggen met een kater. Moest eigenlijk gewoon werken.
He faalhaas,

Wat is dit nou?

Als het echt niet goed gaat met je, moet je dat wel aangeven aan mensen!

Als je niet kan werken, moet je je werkgever op de hoogte brengen. Als je denkt dat de therapie niet aanslaat, moet je dat aan je hulpverlener melden. Als je (andere) hulp wilt, moet je aan de bel trekken bij de huisarts.

Een mens is het sterkst (en dus het mooist) als diegene om hulp vraagt als dat nodig is.

Hoe ga je het aanpakken morgen?
quote:chocolover schreef op 28 augustus 2011 @ 15:49:

He faalhaas,

Wat is dit nou?

Als het echt niet goed gaat met je, moet je dat wel aangeven aan mensen!

Als je niet kan werken, moet je je werkgever op de hoogte brengen. Als je denkt dat de therapie niet aanslaat, moet je dat aan je hulpverlener melden. Als je (andere) hulp wilt, moet je aan de bel trekken bij de huisarts.

Een mens is het sterkst (en dus het mooist) als diegene om hulp vraagt als dat nodig is.

Hoe ga je het aanpakken morgen?Hee geliefde Sjah praten als brugman.,..
Zo, wat reageer jij...apart...op mensen die komen vragen hoe het met je gaat. Nog steeds dronken?
quote:faalhaas schreef op 28 augustus 2011 @ 15:25:

[...]

Ik kom net pas uit bed rollen... Nee ga de hele dag een beetje achter m'n laptop hangen.

Hoe ga je je daar beter van voelen?

Ga lekker uitwaaien, je hoofd leeg maken. Shake up your liver.
Ik ben een beetje geschrokken van de reacties. Blijkbaar wil Faalhaas hier uit, want waarom anders rehab, hulp en een topic plaatsen? Ben je man of vrouw, TO?

Ik vind de opmerking van Mali werkelijk stuitend! Gewoon je ogen niet meer open doen. Nou ja zeg! Wat bezield jou?

Danivo, ook die van jou vind ik niet echt getuigen van veel EQ.

Minny, uiteraard zijn zijn/haar reacties apart met een fles JD op. Waarschijnlijk heeft ze/hij daarvan al een paar slokken op.

TO, goed dat je hulp zoekt. En nu doorpakken! Sterkte!
Nou gisteren was ie dronken, maar hij is nu net weer begonnen. Dan snap ik dat rare tong uitsteken naar mensen die oprecht willen weten hoe het gaat eigenlijk niet. Vind het zelfs nogal onaardig eigenlijk.
quote:thee schreef op 27 augustus 2011 @ 23:38:

Ik ben pas op pagina 2 maar god allejezus wat een kutreacties.Idd
@faalhaas

Zoek hulp en begin met sporten (hardlopen of een teamsport)!

Veel sterkte.
quote:_minny schreef op 28 augustus 2011 @ 17:12:

Nou gisteren was ie dronken, maar hij is nu net weer begonnen. Dan snap ik dat rare tong uitsteken naar mensen die oprecht willen weten hoe het gaat eigenlijk niet. Vind het zelfs nogal onaardig eigenlijk.Faalhaas en ik kennen elkaar uit een ander topic. Tong uitsteken (iig naar mij) heb ik opgevat als een 'hee, leuk je weer te zien'. Komt op mij dus niet onaardig over, maar kan me wel voorstellen dat het op anderen raar overkomt.
Ik wil best serieus hier met je over zijn faalhaas want je hebt niet voor niks dit topic geopend.

Laat maar weten als je er klaar voor bent =nuchter!)

back at you!
Mag ik zeggen dat ik het wel knap vind dat je een baan hebt naast je alcoholprobleem?

Ik hoop dat je die weet te behouden. Doe je best!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven