Ik voel me niet meer aantrekkelijk

02-08-2025 23:57 130 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Ik ben begin 50 en begin me oud en onaantrekkelijk te voelen.. mannen glimlachen nog wel eens naar me op straat ofzo maar dit lijkt meer een soort vriendelijke glimlach. Ik voel me niet meer begeerd. Ik ben nu op vakantie en om me heen zie ik dan de blikken die jonge vrouwen krijgen. Ik voel me er dan zo niet (meer) toe doen.. Ik baal van mezelf dat ik dit ervaar maar ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon pijnlijk.. Als ik mezelf in de spiegel zie vind ik mezelf soms ook zo oud en lelijk…. Ik word er gewoon somber van af en toe. Ik zou graag ook nog eens een relatie willen maar dat ik me zo onaantrekkelijk voel helpt daar niet bij natuurlijk….
Ik weet niet zo goed wat ik wil met dit topic.. even van me afschrijven helpt iig een klein beetje…
Quetal schreef:
05-08-2025 13:32
Heb jij een tip voor apps waar leuke 50+ mannen te vinden zijn? Ik zit nu op Tinder maar daar ben ik niet laaiend enthousiast over tot nu toe
Bumble.
Tinder is een ramp momenteel...
Zelf zou ik nog even wachten met daten TO. Als je niet positief in je vel zit zal je niet snel succes hebben vrees ik. Je loopt dan juist het risico nog meer aan jezelf te gaan twijfelen.
Quetal schreef:
05-08-2025 13:32
Heb jij een tip voor apps waar leuke 50+ mannen te vinden zijn? Ik zit nu op Tinder maar daar ben ik niet laaiend enthousiast over tot nu toe
Datingapps heb ik nooit wat gevonden. Geven een vertekend beeld van iemand, bedoeld of onbedoeld. Hoewel het vaak in niets resulteert, is een leuk geïmproviseerde flirt veel spannender. Ik mag graag iemand aanspreken in de winkel. Supermarkt, bouwmarkt, maakt niet uit. Mensen zijn er op hun gemak (tenzij ze gehaast zijn). Er wordt niets van hun verwacht, dus als ze aangesproken worden in een winkel is dat altijd een leuke verrassing. In een bar kan de verwachting te hoog gespannen zijn. En omdat het zo’n terloops gesprekje is, maakt een blauwtje lopen niets uit. Mensen zijn niet opgedoft in een winkel en zichzelf, dus what you see is what you get. Ik laat het meestal bij een niet te lange flirt. Ik sluit het leuk af, hoop dat mijn flirt nog wat na suddert en wacht mijn kans af bij een volgende ontmoeting. Dat werkt wel in een supermarkt, niet in een bouwmarkt. Onlangs smaakte een flirt met een leuke vrouw in de rij bij de broodjeszaak in de bouwmarkt toch naar meer, maar ik heb haar niet weer gezien. Jammer genoeg.
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
Lieneke schreef:
05-08-2025 17:54
Zelf zou ik nog even wachten met daten TO. Als je niet positief in je vel zit zal je niet snel succes hebben vrees ik. Je loopt dan juist het risico nog meer aan jezelf te gaan twijfelen.
Of je blijkt vele alen beter in de markt te liggen dan je dacht. Word je vanzelf positief van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
KwistigVerlangen schreef:
05-08-2025 19:30
Datingapps heb ik nooit wat gevonden. Geven een vertekend beeld van iemand, bedoeld of onbedoeld. Hoewel het vaak in niets resulteert, is een leuk geïmproviseerde flirt veel spannender. Ik mag graag iemand aanspreken in de winkel. Supermarkt, bouwmarkt, maakt niet uit. Mensen zijn er op hun gemak (tenzij ze gehaast zijn). Er wordt niets van hun verwacht, dus als ze aangesproken worden in een winkel is dat altijd een leuke verrassing. In een bar kan de verwachting te hoog gespannen zijn. En omdat het zo’n terloops gesprekje is, maakt een blauwtje lopen niets uit. Mensen zijn niet opgedoft in een winkel en zichzelf, dus what you see is what you get. Ik laat het meestal bij een niet te lange flirt. Ik sluit het leuk af, hoop dat mijn flirt nog wat na suddert en wacht mijn kans af bij een volgende ontmoeting. Dat werkt wel in een supermarkt, niet in een bouwmarkt. Onlangs smaakte een flirt met een leuke vrouw in de rij bij de broodjeszaak in de bouwmarkt toch naar meer, maar ik heb haar niet weer gezien. Jammer genoeg.
Voortaan kaartje met je nummer in je zak paraat hebben. Belt ze niet, ook geen man overboord.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven