Incel subcultuur.

26-04-2018 18:09 1547 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al wat langer aanwezig; maar heeft nu een naam. Incel-subcultuur.

Ontevreden (blanke) seksueel gefrustreerde mannen die wraak willen nemen op vrouwen omdat vrouwen hen geen gratis seks geven. Ook mannen die wél seks krijgen zijn het doelwit (Chads). Het gehalte white-supramacy is ook hoog. Een paar jaar geleden waren deze mannen fan van PUA (pick up artists) en nu zijn ze anti want PUA krijgen seks dus zijn slecht.
Vrouwen zijn naar omdat ze hen geen seks geven; en mannen die wél seks krijgen zijn ook naar. Lekkere vrouwen (Stacy's) uit wraak vermoorden is een doel. Elliot Rodger is een God.
Vrouwen-emancipatie is de vijand.
Ik vind het persoonlijk een desillusie waar onzekere mannen in zijn geraakt die overgegaan is naar haat. In combinatie met een self-entitlement. (ik heb een baan, ik ben blank, DUS ik heb recht op een topmodel neuken).
Vrouwen die niet 'aantrekkelijk zijn', zijn het laagste wat er bestaat. Deze vrouwen bodyshamen is voor hen een leuke hobby. Een 'hoer' die een 'landwalvis' is moet gestraft worden als ze denkt te kunnen daten met iemand die knapper dan haar is.
Vrouwen zijn sowieso eigenlijk geen mensen maar totaal andere lagere wezens.

Ik vind het persoonlijk bijzonder dat ze verlangen naar een tijd dat 'vrouwen nog gewoon vrouwen waren'; terwijl dat betekend dat ze maar 1 vrouw mochten neuken ooit; en deze waarschijnlijk óók geen topmodel was.

Enfin.
Ik vind deze trend zorgwekkend. Ik wil het er graag over hebben omdat ik het belangrijk vind om deze mannen te herkennen en helpen vóór ze in een stadium geraken dat ze vrouwen in dermate gaan haten dat ze ze dood willen schieten.
Ik ben van mening dat het begint bij onzekerheid bij mannen, een opvoeding met weinig contact met vrouwen, het makkelijker vinden anderen de schuld te geven dan aan jezelf werken etc. Al jaren zijn vrouwen aan het vechten tegen body-shaming en mogen zijn wie je bent, bij mannen gebeurd dit minder. Dit lijkt een verstrooide onzekere mannen-groep te creëren.
Wat hier aan te doen als maatschappij?

Voor meer info;
sluthate.com is een forum voor incel mannen. WAARSCHUWING; hier staan zaken op die een bedreiging zijn en haatzaaiend zijn!
Ook op reddit en 4chan zijn actieve fora voor incel mannen. Redpill is een zoekwoord waar je veel op deze plekken terecht komt.
Ik raad ten sterkste af om dit te bekijken als je hier (terecht) onpasselijk van wordt.

Ik heb hier graag een informatief debat over deze verontrustende subcultuur. Mocht je zaken willen quoten m.b.t. zaken die gebeuren in deze subcultuur gelieve het in je eigen woorden te omschrijven om het minder aanstootgevend te maken dan een directe quote.

De focus is; wat kunnen wij als maatschappij betekenen voor deze mannen die zo afglijden en wat is jullie visie hoe een dergelijke ontwikkeling (haat) ontstaat en hoe te voorkomen en herkennen.

(rommelige OP uit haast, pas hem mogelijk later aan).
Bros before hoes
Maar het komt er dus op neer, dat het de schuld van alle vrouwen is, dat geen van hen met bepaalde mannen een relatie aan wil gaan. En dat het dus niet aan de man in kwestie ligt, maar aan alle vrouwen die het potentieel van die beste man niet inzien?

En ondertussen lijkt het Inkijk ook een prima idee om naar bed te gaan met iemand die zijn dochter had kunnen zijn. Maakt niet uit wat zij daarvan vind, als zijn behoefte maar bevredigend wordt. :bonk:
inkijk74 schreef:
06-05-2018 22:58
Ik kan gelukkig worden van de lach van een vrouw. En je zou eens met mijn ex moeten praten.
het is niet voor niets je ex
SallySpectra schreef:
06-05-2018 23:15
Ook graag wat chads erbij
Afbeelding
Ja, die komen als vanzelf als wij onze haren losschudden natuurlijk.
Lucky_Birdie schreef:
Maar het komt er dus op neer, dat het de schuld van alle vrouwen is, dat geen van hen met bepaalde mannen een relatie aan wil gaan. En dat het dus niet aan de man in kwestie ligt, maar aan alle vrouwen die het potentieel van die beste man niet inzien?

En ondertussen lijkt het Inkijk ook een prima idee om naar bed te gaan met iemand die zijn dochter had kunnen zijn. Maakt niet uit wat zij daarvan vind, als zijn behoefte maar bevredigend wordt. :bonk:
Ja, maakt ook niet uit hoe oud. Kinderen: prima! :thumbsup:
Daar heeft hij recht op omdat hij hem er 25 jaar nergens in heeft kunnen hangen.
S-Meds schreef:
het is niet voor niets je ex
Ja, maar we doen nog wel dingen samen. Laatst een dagje uit geweest. En we hebben het via de telefoon ook nog even gehad over deze discussie. "ja dat gaat wel ver ja" zei ze. "maar ik begrijp het wel"
Lucky_Birdie schreef:
De schuldvraag vind ik niet interessant. Het levert nul-komma-nul op om de vrouwen de schuld te geven. Ik ben ervoor om zelf verantwoordelijkheid te nemen.
Maakt niet uit wat zij daarvan vind
Is gewoon niet waar.
inkijk74 schreef:
06-05-2018 23:22
Ja, maar we doen nog wel dingen samen. Laatst een dagje uit geweest. En we hebben het via de telefoon ook nog even gehad over deze discussie. "ja dat gaat wel ver ja" zei ze. "maar ik begrijp het wel"
Waarom zijn jullie dan geen koppel meer?
Listen very carefully, I shall say this only once.
inkijk74 schreef:
06-05-2018 23:24
De schuldvraag vind ik niet interessant. Het levert nul-komma-nul op om de vrouwen de schuld te geven. Ik ben ervoor om zelf verantwoordelijkheid te nemen.
Door anderen hun vrije wil te ontnemen?
QueenArachnia schreef:
06-05-2018 23:19
Ja, maakt ook niet uit hoe oud. Kinderen: prima! :thumbsup:
Daar heeft hij recht op omdat hij hem er 25 jaar nergens in heeft kunnen hangen.
AH OK. Dan snap ik het (of eigenlijk echt niet) :nut:
Iedere man heeft recht op een aantrekkelijke vrouw met hoog libido. En de vrouw heeft geen inspraak of mening. Dus zoiets; https://karenz.nl/rare-regels-voor-huisvrouwen/
inkijk74 schreef:
06-05-2018 23:22
wat een nietszeggend gesprek zeg
Tiana_76 schreef:
06-05-2018 23:08
Niemand is boos hier hoor.
:biggrin:
Listen very carefully, I shall say this only once.
inkijk74 schreef:
06-05-2018 23:24
Maar als geen enkele vrouw jou (meer) leuk en aantrekkelijk genoeg vindt als relatie / neuk materiaal.. Dan is het nooit jouw schuld zeg je, aan wie ligt het dan?
En zelf verantwoordelijk nemen is dus dat jij gewoon vind dat je recht hebt op een (minderjarig) wijf, die je als slaaf kunt gebruiken
Lucky_Birdie schreef:
06-05-2018 23:30
Maar als geen enkele vrouw jou (meer) leuk en aantrekkelijk genoeg vindt als relatie / neuk materiaal.. Dan is het nooit jouw schuld zeg je, aan wie ligt het dan?
En zelf verantwoordelijk nemen is dus dat jij gewoon vind dat je recht hebt op een (minderjarig) wijf, die je als slaaf kunt gebruiken
Ik heb verlangens die zich manifesteren en ik heb een maatschappij waarin ik opereer.

Een verlangen wil niet automatisch zeggen dat ik er recht op heb (bijvoorbeeld €1.000.000) . Ik heb liefst een 18+ vrouw hoor.
Inkijk, ik vraag me het volgende af:

Waar zit het verschil in tussen iemand die bij je is omdat zij daar een beloning voor krijgt (betaalde seks of companionship) en iemand die bij je is omdat ze anders een negatieve consequentie over zich afroept (gedwongen seks of companionship)

Want je lijkt daar een onderscheid in te maken, betalen voel je je niet prettig bij, gedwongen huwelijk is een minder groot probleem.
inkijk74 schreef:
06-05-2018 22:58
Ik kan gelukkig worden van de lach van een vrouw. En je zou eens met mijn ex moeten praten.
En wéér gaat het over jou en jouw geluk :nope:
doornroosje75 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 07:54
0.23% gewijzigd
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Tiana_76 schreef:
06-05-2018 23:00
Ik heb zelf de ervaring dat denkbeeldige vriendjes en vriendinnetjes van anderen zelden tot nooit met mij kunnen communiceren. Helaas.
Misschien dat de serie Happy! op Netflix je helpt. ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Toch heb je best een tijd serieus meegeschreven op het 'nog nooit een relatie gehad' topic.
Ik denk dat je het prachtig vindt om hier de boel wat op te stoken. En alle vrouwen reageren massaal, boos, ontzet, sarcastisch.
Wat een aandacht. Ik zou het nog verder uitmelken.
...
Jammer dat dit potentieel interessante topic is veranderd in het grote inkijktopic. Iedereen reageert op hem waardoor hij steeds raardere dingen gaat zeggen. Negatieve aandacht is ook aandacht hè.

Waaom hem niet links laten liggen en gewoon over het onderwerp zelf discussiëren? Het moge duidelijk zijn dat je toch geen stap verder komt met deze knul, toch gaat het al pagina`s lang alleen over hem.
YouWish schreef:
07-05-2018 09:54
Jammer dat dit potentieel interessante topic is veranderd in het grote inkijktopic. Iedereen reageert op hem waardoor hij steeds raardere dingen gaat zeggen. Negatieve aandacht is ook aandacht hè.

Waaom hem niet links laten liggen en gewoon over het onderwerp zelf discussiëren? Het moge duidelijk zijn dat je toch geen stap verder komt met deze knul, toch gaat het al pagina`s lang alleen over hem.
Nouja, ergens ook wel logisch omdat hij de enige incel is die hier meeschrijft (al blijf ik er bij dat échte incels hem niet zo serieus zullen nemen omdat hij wel een relatie en seks heeft gehad, ben je dan niet gewoon een Chad?? )
Als het topic over bekende Nederlanders zou gaan en er zou 1 bn'er meeschrijven, dan zouden we die ook vragen stellen enzo.
Maar ik ben het wel met je eens dat we niet zo ver komen met hem, hij blijft maar in dat rare, absurde cirkeltje ronddraaien. Heel vermoeiend. Het begint mij ook te vervelen.
YouWish schreef:
07-05-2018 09:54

Geheel mee eens.
nounou
Misschien kunnen we terugkeren naar de oorspronkelijke aanleiding, de aanslag in Toronto ?

Ik vond dit artikel, een open brief aan Alek Minassian van ene Daemon Fairless, een schrijver en journalist uit Toronto , in een Canadese krant.
Misschien kunnen we vandaar uit verder discussiëren ?

http://nationalpost.com/news/toronto/de ... e-isnt-one
nounou
zazamaenade schreef:
07-05-2018 10:25
Misschien kunnen we terugkeren naar de oorspronkelijke aanleiding, de aanslag in Toronto ?

Ik vond dit artikel, een open brief aan Alek Minassian van ene Daemon Fairless, een schrijver en journalist uit Toronto , in een Canadese krant.
Misschien kunnen we vandaar uit verder discussiëren ?

http://nationalpost.com/news/toronto/de ... e-isnt-one
Na het lezen hiervan , vind ik de uitspraken over revolutie en al die onzin die inkijk uitkraamt alleen maar walgelijker. Ik ga hem geen podium meer geven hier door aldaniet serieus vragen of opmerkingen te geven.
Écht, gatverdamme.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 11:09
0.21% gewijzigd
Anárion schreef:
07-05-2018 09:21
Toch heb je best een tijd serieus meegeschreven op het 'nog nooit een relatie gehad' topic.
Ik hoopte dat ie terug zou keren naar dat normale en serieuze meeschrijven. Maar hij blijft steken in boosheid, bitterheid en belachelijke plannen.

@Inkijk:
Ik snap best dat je boos en teleurgesteld bent, volgens mij snapt iedereen hier dat wel. Maar die idiote plannen, hou daar nou eens mee op!
Erg goed artikel over vrouwelijke Incels en de historie van de term;

https://splinternews.com/unfuckable-wom ... 1825746733
ooitverlegen schreef:
07-05-2018 11:45
Erg goed artikel over vrouwelijke Incels en de historie van de term;

https://splinternews.com/unfuckable-wom ... 1825746733
Volgens mij gingen zulke vrouwen vroeger het klooster in, of ze woonden op een begijnenhofje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven