Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

zondag 30 augustus 2009 om 22:16
Wat een mooi onderwerp voor " moeilijke " mensen zoals wij het ons af en toe maken (beetje krom verwoord want we doen het ook niet echt zelf maar oke)
Wat maakt het leven zo simpel!
Mooi voorbeeld:
Normaal als vrienden komen gourmetten loop ik te stressen met boodschappenlijstjes,voorbereidingen,piekeren of het genoeg,lekker etc is...
Vandaag: spontane gourmet!!
En dat zonder een draad boodschappen te hebben gedaan na terugkomst van de vakantie.
Dus: pluk al je vlees uit de vriezer.
Snijdt dat in kleine stukjes (ja echt ,slavinken..hak hak hak!! snitzel..hak hak hak!!! kipfilet..hak hak hak, minigehaktballen....spletsj!!! en voila,minihamburgers!!)
Stokbrood bij de benzinepomp,bakje kruidenboter en sausjes uit de koelkast die je nog hebt.
Vriendin had nog sla enzo,dus hup op een schaal.
En een tafel vol!!! en gezellig en geen stress!!
Simpul!!!!!!
Wat maakt het leven zo simpel!
Mooi voorbeeld:
Normaal als vrienden komen gourmetten loop ik te stressen met boodschappenlijstjes,voorbereidingen,piekeren of het genoeg,lekker etc is...
Vandaag: spontane gourmet!!
En dat zonder een draad boodschappen te hebben gedaan na terugkomst van de vakantie.
Dus: pluk al je vlees uit de vriezer.
Snijdt dat in kleine stukjes (ja echt ,slavinken..hak hak hak!! snitzel..hak hak hak!!! kipfilet..hak hak hak, minigehaktballen....spletsj!!! en voila,minihamburgers!!)
Stokbrood bij de benzinepomp,bakje kruidenboter en sausjes uit de koelkast die je nog hebt.
Vriendin had nog sla enzo,dus hup op een schaal.
En een tafel vol!!! en gezellig en geen stress!!
Simpul!!!!!!
zondag 30 augustus 2009 om 22:47
He lieverds, wat een leven ineens weer hier op het topic. Leuk!
Wilde eigenlijk vroeg naar bed gaan vanavond. Maar na een lange douche, poosje bankhangen en een enorme jankbui kom ik weer een beetje tot leven.
Dus een biertje gepakt en besloten om in elk geval tot 12 uur op te blijven. Dan ben ik jarig. Dus ik giet er maar wat bier in om mijn eigen feestje te vieren
Jonna, wat mij betreft ben je ook welkom op onze hyves hoor!
Wilde eigenlijk vroeg naar bed gaan vanavond. Maar na een lange douche, poosje bankhangen en een enorme jankbui kom ik weer een beetje tot leven.
Dus een biertje gepakt en besloten om in elk geval tot 12 uur op te blijven. Dan ben ik jarig. Dus ik giet er maar wat bier in om mijn eigen feestje te vieren
Jonna, wat mij betreft ben je ook welkom op onze hyves hoor!

zondag 30 augustus 2009 om 23:06
Och Saar, heeft het opgelucht? Jarig morgen dus! Vier je het ook met anderen?
* gaat vast slingers hier ophangen*
Appel, knuffel voor jou!
JonnaX welkom op de hyves hoor.
Iry heerlijk zo simpel, klinkt ook heel gezellig.
Ik heb een heel goed weekend achter de rug, heb iets op hyves gezet. Nu bijkomen en beetje zomergasten kijken.
* gaat vast slingers hier ophangen*
Appel, knuffel voor jou!
JonnaX welkom op de hyves hoor.
Iry heerlijk zo simpel, klinkt ook heel gezellig.
Ik heb een heel goed weekend achter de rug, heb iets op hyves gezet. Nu bijkomen en beetje zomergasten kijken.
zondag 30 augustus 2009 om 23:11
zondag 30 augustus 2009 om 23:16
Trusten Jonna!
Las het net op hyves Lynne. Heerlijk!
En volgens mij ben jij echt een onwijs lieve moeder. Je klinkt altijd zo liefdevol over je kinderen.
Heeft niet echt opgelucht en drupt nog een beetje na zeg maar.
Bah, voel me echt even heel eenzaam.
Zal de vermoeidheid ook wel zijn.
Ik vier het niet morgen. Zaterdag bbq gehad met familie en komend weekend stappen met vriendinnen.
Zaterdag was niet zo'n succes. Mede oorzaak denk ik van mijn rotgevoel nu. Of misschien ook wel een succes, want wel wat dingen duidelijk geworden.
Las het net op hyves Lynne. Heerlijk!
En volgens mij ben jij echt een onwijs lieve moeder. Je klinkt altijd zo liefdevol over je kinderen.
Heeft niet echt opgelucht en drupt nog een beetje na zeg maar.
Bah, voel me echt even heel eenzaam.
Zal de vermoeidheid ook wel zijn.
Ik vier het niet morgen. Zaterdag bbq gehad met familie en komend weekend stappen met vriendinnen.
Zaterdag was niet zo'n succes. Mede oorzaak denk ik van mijn rotgevoel nu. Of misschien ook wel een succes, want wel wat dingen duidelijk geworden.

zondag 30 augustus 2009 om 23:34