lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Hoi Lynne

Het is een terugkerend iets. Dan denk ik: wat doe ik hier? Hoor nergens bij, heb niets te schrijven, want wat ik echt wil schrijven vind ik op het moment te... hoe moet ik het noemen, kwetsbaar.

Beetje ongedurig, denk ik. Nu ik in therapie met zulke wezenlijke diepe dingen bezig ben, is er vanalles aan het veranderen en ben ik echt aan het onderzoeken wat wel nog bij me past en wat niet. Zoiets.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoi, ik kom even zwaaien hier.

Ik was eens een klein onderkruipseltje dat hier geregeld rondkroop.

Nadat ik afgelopen jaar op mn grootst (lees dikst) was, vond ik het tijd om ook op het forum 'groot' te worden, dus een nieuwe nick en ava.

En een voorlopig afscheid van dit topic.

Jullie gaan me aan het hart, en dit topic ook!

Het was fijn om hier altijd dingen te kunnen delen, en een hoop onzekerheden te kunnen checken bij de andere moeders hier.

Maar voor nu wil ik me richten op alle mooie dingen , en op de horrorpijlerT opscheppen over mn Veulentje.

Ook wil met mijn nieuwe nick wat minder open gaan zijn over dingen die-ik-liever-niet-terughoor-in-real-life. Wat niet betekent dat ik nu perfect ben, maar ik wil gewoon lekker onbezorgd kunnen forummen zonder dat iedereen dat aan alle diepigheid kan linken.

Anywayz, ik hoop nog regelmatig even binnen te hoppen hieren deze en gene een bloemetje te versturen, en jullie elders op t forum tegen te komen.

Wilde dit even komen melden voor er een prijsvraagmysterie ontstaat over wie Zaza is, enz enz.
Ha Zaza.... zo kan het natuurlijk ook! Wat goed van je om je nieuwe fase op deze manier vorm te geven. Ik had je al een hele tijd gemist, hier en elders.

Misschien ook wel een idee voor mij om het zo te doen. Nieuw begin enzo. Ik ga erover nadenken. Klinkt wel aanlokkelijk om helemaal onherkenbaar te worden. (Hoewel ik weleens op het biechttopic schreef toen dat er nog was, en sommigen mij wel herkenden aan mijn schrijfstijl..)
Zaza, welkom hier

En ik hoop dat het goed met jou en Veulen gaat.

Goed om zo met een schone lei te beginnen!
Stelletje lieverds zijn jullie ook!

Het gaat heeeel goed met mij, en t veulen groeit als kool en ontdekt de wei!

Ev, als je er behoefte aan hebt is het makkelijk te doen.

Het 'jammere' is voor jou misschien ook dat de vele mensen waar je een band mee opgebouwd hebt je niet meer herkennen.

Maar misschien is dat juist waar je behoefte aan hebt?
Het lijkt mij vaak zo lekker om gewoon vrijuit te kunnen schrijven, zonder dat dat hele verhaal eraan vastzit. Echt, ik denk er serieus over. Hoe pak je dat eigenlijk aan, moet je dan vragen om je oude account op te heffen?

Geweldig dat het zo goed gaat met jou en veulen! Maakt me blij. Ik zie in gedachten iets dartelen in een weiland, heerlijk beeld.
Haha, veulen dartelt ook echt ja, het is een beweeglijk typ! heeerlijk gul lachend en altijd bezig.

Je account afsluiten: mailen naar forum@viva.nl en vragen of ze m sluiten. En evt. ook of ze je oude naam anonimiseren of je persoonsgegevens verwijderen, net wat je wilt.

nieuwe account, net als je aan deze gekomen bent: zorgen voor een voor viva onbekend email-adres, en je inschrijven met nieuwe nick en bijbehorend emailadres. Et voila!

Overigens mag je volgens mij met 2 nicks forummen, eentje 'gewoon' en eentje voor de anonieme dingen die je niet aan je gewone nick gelinkt wil. Maar dat kan je ook even via mail vragen aan Naomi/angel
Dank je Zaza, voor deze info.

Ik denk er nog even over na.

Misschien doe ik wel zo'n alterego-nick voor als ik echt anoniem wil zijn. Ik merk dat ik toch wel gehecht ben aan mijn identiteit als EV.

Hier schijnt de zon.

En ik heb mijn glas in lood zon voor het raam gezet, het licht schijnt er nu zo mooi doorheen!
Hoi Zaza, veel plezier met je nieuwe forumleven en je veulen!

Met mij gaat het goed, al heb ik een forse blessure opgelopen met het sporten. Ik loop met kruk en hoop eind van de week weer te kunnen werken....
Zaza ik ga je voorbeeld volgen. Heb alleen nog geen nieuwe naam maar dat komt later wel. Zodra ik die heb zal ik het jullie laten weten!

Fijn dat het zo goed gaat met veulen

Dikke zoen voor jullie allemaal
Sporten is gevaarlijk

(mooi excuus om niet naar zo'n vreselijke sportschool te hoeven).

Leuk om jullie hier ook weer te zien.

Wanneer komen Saar en Iry weer terug eigenlijk? Volgens mij bleven ze twee weken weg, toch?

Vanmiddag kwam ik een vrouw tegen in het dorp, die ik nog ken uit de tijd met de kinderen (van school). Praatje gemaakt, ook over werk. Ze werkt als woonassistente op een woonboerderij. Assisteren van bewoners/clienten bij knutselen, dieren voeren etc. Laat ik nu altijd gedacht hebben dat dit alleen door vrijwilligers gedaan werd! Gisteravond zag ik nog verst. gehandicapten aan het werk in een mooi atelier (op tv) en ik dacht: zal ik vrijwilligerswerk hier gaan doen, bij zoiets? Maar nu hoor ik dus van deze vrouw dat ze daar nog een hoop mensen zoeken en niet kunnen vinden. Qua vooropleiding zou het kunnen. Misschien ga ik wel een open sollicitatie doen, ik ga zo eens op internet kijken op de site. Woensdag zie ik mijn reïntegratiecoach weer, en het onderwerp 'werk' bezorgt mij een hoop gepieker. Wat, hoe, waar, gaat het nog ooit lukken?
Hoi lieverds

We zijn er weer!

Ik zal later nog wel verslag doen op de hyves, nu eerst maar eens mijn koffer uitpakken en wat wasjes draaien.
Ha Saar!

Welkom terug, ook Iry natuurlijk.
Mijn vraag is trouwens snel beantwoord.
Welkom terug Saar en Iry!
Welkom thuis saar en ier!
EV< ik heb mijn oude nick ook laten anonimiseren.

Is zo gebeurd!
En zaza, hoop je zo her en der eens tegen te komen!
Ev, wat een geweldig idee, dat werken bij zo'n atelier! Creatief, maar met mensen, klinkt als helemaal iets voor jou!

Appel, ikke ook!!! zwaaai!

iry&saar: hoi&doei! hoop dat het leuk geweest is!!!
Zwaai naar jullie. Vandaag gesprek met coach gehad, was goed. Ook al maakte hij me aan het huilen.. maar dat was eigenlijk positief want echt contact. Eng en fijn.

En wat werk betreft: ik moet niets zei hij, wat een geruststelling. Ik mag gaan onderzoeken wat echt bij mij past, mag dingen uitproberen, en weer stoppen, etc. Vrijwilligerswerk of stage, om te beginnen. Pas daarna volgende stappen. Rustig aan en goed voelen, daar komt het op neer.

De glas in lood ruitjes voor de voordeur die ik gemaakt had voor iemand, staan erin en het ziet er gaaf uit! Trots dus! En de mensen blij. Ook gaaf!
Het blijft een fijne vent, die coach van je.

Wow, een echte opdracht als glas in lood kunstenaar. Gefeliciteerd.

Ik loop met stok op een zeer pootje en mag nog niet werken van de fysio. Merk dat ik thuiszitten echt niet leuk meer vind, maar dit is pure overmacht.

Saar en Ier, was het fijn in Afrika?
welkom thuis Saar en Iry!

Welkom nieuw nickje, kan inderdaad heel fijn zijn om 'anoniem' terug te keren.

Hanke: sterkte met je pootje en je stokje

Sponge: wat een verwarrende tijd moet dit zijn maar zoals EV al zegt: jouw tempo, jouw gevoel.

EV: ooit hoop ik ook een glas in lood werk bij je te kunnen bestellen, ik vind het prachtig wat ik heb gezien.

Ik heb een stukje op hyves geschreven,

voor iedereen!!
Ik ga gauw op hyves kijken.

Pootje en stokje, ja sterkte! Thuiszitten is ook niet leuk, ik voel met je mee.

Vandaag begonnen aan glas in lood raam voor boven (overloop). Deels nieuw glas, deels oud glas. Eigen ontwerp.

Maar als ik aan werk denk, zou ik toch ook wel erg graag collega's willen, wat voor werk het ook (ooit) gaat worden. Alleen maar in mijn eentje werken vind ik niets. Ja leuk thuis, nu, maar dat zie ik mezelf niet fulltime als eigen bedrijf doen.

Ik heb me vandaag eens verdiept in wat zo'n woonassistent (waar ik eerder over schreef) eigenlijk doet. Maar ik begrijp dat daar ook wassen e.d. bij komt kijken en dat zie ik niet zitten. Dan zie ik toch meer in iets begeleidends.
Ook ik heb dus een nieuwe nick! Tot ziens hier of elders! Op hyves staat wie ik ben.
Hallo meiden met en zonder nieuwe nick! en welkom Saar en Iry!!

Ben zaterdag uit geweest met 2 vriendinnen van vroeger en nog een vriendin(4-en)Het was een geslaagde-dans- avond;heerlijk gedanst!

Ik speel veel het spelletje Farmville op facebook;werkt erg verslavend-maar wel leuk en niet schadelijk lichamelijk gelukkig-Het is gratis en je hebt veel buren nodig om cadaeu's tekrijgen maar je moet ook veel rekenen en het is tenminste geen spel met geweld want daar houd ik niet van(..)

Groetjes ik ga verder slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven