lang geleden... deel 5
zaterdag 3 april 2010 om 18:52
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
dinsdag 14 september 2010 om 13:29
donderdag 16 september 2010 om 10:51
zaterdag 18 september 2010 om 20:50
Timon staat nu op een andrere stal als waar hij straks komt testaan,ze heeft me vandaag wat dingetjes uitgelegd en ik heb op timon gereden waar zij het eerste gedeelte bij was.Ze heeft een heel kort filmpje gemaakt van mij op Timon;een foto maken is niet gelukt jammer genoeg.Moet zeggen dat ik het toestel ook niet precies snap hoor.Wil dus nog steeds foto's van Timon maken;heb nu zelfs een electronisch fototoestel dan moet ik die toch nemen-zeg ik nu tegen mezelf-
zondag 19 september 2010 om 18:56
Gister dus gereden;voor het eerst in de bak daar.Begin dit jaar heb ik 1x daar op Timon gereden voor de eerste keer op hem toen.Goh het lijkt veel langer geleden!(rij opzich sinds april)
Heb via hyves contact gekregen met twee meiden van mijn lagere school;erg leuk!Beiden hebben ze twee kinderen en zijn getrouwd.
Heb via hyves contact gekregen met twee meiden van mijn lagere school;erg leuk!Beiden hebben ze twee kinderen en zijn getrouwd.
zondag 19 september 2010 om 19:37
Trouwens Sponge, vanmiddag heb ik nog aan je gedacht. Bij een heel grote ruiterzaak hier in de buurt (nou ja, net over de grens) was open dag vandaag en ik ben gaan kijken. Misschien was er ook wel gave hondenwandel-kleding (lekker warm) te vinden. Nou, dat was er genoeg, maar niet naar mijn smaak. Te opzichtige merkdingen erop.
Verder heel veel echte paardenspullen en -kledij en laarzen, heel veel paardenmeisjes en -jongetjes, -dames en -heren. Wel leuk om dat zo allemaal eens te bekijken en zelf niks te kopen, haha. En daarna gewoon weer op het fietsje naar huis toe en glasplaatjes breken.
Dat was mijn zondagmiddag.........................
Verder heel veel echte paardenspullen en -kledij en laarzen, heel veel paardenmeisjes en -jongetjes, -dames en -heren. Wel leuk om dat zo allemaal eens te bekijken en zelf niks te kopen, haha. En daarna gewoon weer op het fietsje naar huis toe en glasplaatjes breken.
Dat was mijn zondagmiddag.........................
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 21 september 2010 om 17:00
Een frisse coupe;leuk Saar!
EV leuk dat je daar geweest bent,ben zelf laatst ook geweest ivm. thermolaarzen die ik aan wil gaan schaffen.Hier hebben ze dat niet een open dag bij een winkel volgens mij.Maar ik moet nog even wachten voor ik het aanschaffen kan jammer genoeg-zo koud is hetnou ook nog weer niet nu-
Cognitieve training gehad van morgen;had het gevoel het niet tesnappen maar dat schijnt gelukkig meetevallen-had dit al getoetst bij mijn behandelaarster daar-
hoe is het verder?
EV leuk dat je daar geweest bent,ben zelf laatst ook geweest ivm. thermolaarzen die ik aan wil gaan schaffen.Hier hebben ze dat niet een open dag bij een winkel volgens mij.Maar ik moet nog even wachten voor ik het aanschaffen kan jammer genoeg-zo koud is hetnou ook nog weer niet nu-
Cognitieve training gehad van morgen;had het gevoel het niet tesnappen maar dat schijnt gelukkig meetevallen-had dit al getoetst bij mijn behandelaarster daar-
hoe is het verder?