LED-stomkaarsen in badkamer??
maandag 6 augustus 2012 om 22:29
Ik heb een paar LED-stompkaarsen gekocht bij de blokker en wil deze graag in de badkamer zetten. Die dingen branden op een batterij. Is het geen probleem deze dingen in de badkamer te zetten i.v.m. vocht?? Ik vind een lichtje nl. wel gezellig, maar kaarsjes zonder toezicht zou ik nooit laten branden.
maandag 6 augustus 2012 om 22:32
Ik denk dat er weinig mis kan gaan met een batterij, hij kan hoogstens gaan oxideren/of gaan lekken en dan doet je stompkaars het niet meer. Maar dan loopt het er nog niet uit.
Wil je die dingen laten branden als er niemand is? Waarom moeten ze dan aan?
Wil je die dingen laten branden als er niemand is? Waarom moeten ze dan aan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 6 augustus 2012 om 22:40
quote:kerstklok schreef op 06 augustus 2012 @ 22:34:
Misschien beginnen ze in bad en eindigen ze in de slaapkamer en hebben ze geen zin in kaarsjes-uitdoen-onderbreking?
Briljant daar was ik zelf nog niet opgekomen.
Ik gebruik het toilet op de badkamer eigenlijk altijd en vind het wel leuk als het er een beetje gezellig is
Misschien beginnen ze in bad en eindigen ze in de slaapkamer en hebben ze geen zin in kaarsjes-uitdoen-onderbreking?
Briljant daar was ik zelf nog niet opgekomen.
Ik gebruik het toilet op de badkamer eigenlijk altijd en vind het wel leuk als het er een beetje gezellig is
maandag 6 augustus 2012 om 22:40
quote:pioenroosje2 schreef op 06 augustus 2012 @ 22:34:
Ik brand ook al weinig kaarsjes omdat ik Astma heb en er bij het uitblazen/walmen benauwd van word.Ik brand waxinelichtjes altijd in een houdertje (gewoon zo'n glazen simpele, van ikea). Ik blaas ze niet uit, maar leg er iets op (in mijn geval een onderzetter). Dan hoef je niet te blazen, en dooft de kaars mooi vanzelf (onderzetter gewoon erop laten liggen).
Ik brand ook al weinig kaarsjes omdat ik Astma heb en er bij het uitblazen/walmen benauwd van word.Ik brand waxinelichtjes altijd in een houdertje (gewoon zo'n glazen simpele, van ikea). Ik blaas ze niet uit, maar leg er iets op (in mijn geval een onderzetter). Dan hoef je niet te blazen, en dooft de kaars mooi vanzelf (onderzetter gewoon erop laten liggen).
maandag 6 augustus 2012 om 22:52