LED-stomkaarsen in badkamer??

06-08-2012 22:29 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar LED-stompkaarsen gekocht bij de blokker en wil deze graag in de badkamer zetten. Die dingen branden op een batterij. Is het geen probleem deze dingen in de badkamer te zetten i.v.m. vocht?? Ik vind een lichtje nl. wel gezellig, maar kaarsjes zonder toezicht zou ik nooit laten branden.
Waarom zou je kaarsjes branden als je er niet bij bent?
Zeg maar Spijker.
(en waarom staat dit op psyche )
Zeg maar Spijker.
Nee, je zal niet ge-electrocuteerd worden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat er weinig mis kan gaan met een batterij, hij kan hoogstens gaan oxideren/of gaan lekken en dan doet je stompkaars het niet meer. Maar dan loopt het er nog niet uit.

Wil je die dingen laten branden als er niemand is? Waarom moeten ze dan aan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
o jee staat ie op psyche....hoe verander ik dit...
Het is eigenlijk meer dat ik niet zo van kaarsjes in de badkamer houd....
Ik brand ook al weinig kaarsjes omdat ik Astma heb en er bij het uitblazen/walmen benauwd van word.
Misschien beginnen ze in bad en eindigen ze in de slaapkamer en hebben ze geen zin in kaarsjes-uitdoen-onderbreking?
Badkamergeesten oproepen?
quote:Fame schreef op 06 augustus 2012 @ 22:32:

Nee, je zal niet ge-electrocuteerd worden.Gelukkig maar :-) Misschien was het idd wel een domme vraag (al bestaan die niet heb ik gehoord...)
quote:kerstklok schreef op 06 augustus 2012 @ 22:34:

Misschien beginnen ze in bad en eindigen ze in de slaapkamer en hebben ze geen zin in kaarsjes-uitdoen-onderbreking?

Briljant daar was ik zelf nog niet opgekomen.

Ik gebruik het toilet op de badkamer eigenlijk altijd en vind het wel leuk als het er een beetje gezellig is :-)
quote:pioenroosje2 schreef op 06 augustus 2012 @ 22:34:

Ik brand ook al weinig kaarsjes omdat ik Astma heb en er bij het uitblazen/walmen benauwd van word.Ik brand waxinelichtjes altijd in een houdertje (gewoon zo'n glazen simpele, van ikea). Ik blaas ze niet uit, maar leg er iets op (in mijn geval een onderzetter). Dan hoef je niet te blazen, en dooft de kaars mooi vanzelf (onderzetter gewoon erop laten liggen).

Bij de Action, drijvende badlichtjes, kost weinig,
@fame... die zijn leuk. die ga ik halen. alleen heb ik binnenkort geen bad meer. ze zullen het ook vast goed doen in een bakkie water
Ja, of de vijver. Maar bijvoorbeeld wel leuk voor diegene met een dubbele wasbak in de badkamer, 1 wasbak vullen met water en die lampjes er in plonzen. Drijfkaarsjes, maar dan zonder vuur en een aan en uit knopje.
Die zijn leuk!!!!! Ik ga morgen gelijk kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven