Lotgenotengroep depressie

28-09-2025 16:03 351 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou graag van dit topic een lotgenotengroep depressie willen maken.

Dat we elkaar ondersteunen om de dag door te komen en elkaar er door heen te slepen.

Zelf terugval in depressie. Geprobeerd om antidepressiva te verhogen, maar is niet gelukt. Te veel bijwerkingen. Binnenkort overleg met psychiater hoe nu verder. Merk ook dat ik weer moeite heb om iedere dag naar buiten te gaan en sowieso te bewegen. Zou het liefst vaak op bed liggen. Alles lijkt ook uitzichtloos en hopeloos.
Verschrikkelijk, ik gun het mijn ergste vijand niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Starshine, je hebt juist geluisterd naar je lichaam, door te slapen, niet schuldig voelen daarover. En de dingen die je benoemt wat je toch allemaal met je kinderen doet, dat vind ik zo goed van jou. We houden hoop dat het allemaal weer goed komt, en soms is die hoop er niet maar dat mag, want het is gewoon zwaar . Is deze avond al iets rustiger voor jou?

Pumpkin, ik begrijp het wel dat de ziekte van je man zo een impact heeft op het leven en bestaan, dat je angst overheerst, het is dan zo een vicieuze cirkel. Probeer ook te genieten van mooie momenten samen als is het maar samen eten of iets drinken. Waarom werkt de internist niet mee, kan je misschien een second opinion aanvragen? Wanneer moet je naar België?

We zijn een gouwe ouwe aan het kijken De Lift, maar ondanks dat ik die film al tig keren heb gezien, schrik ik van sommige scènes zo erg. En het gekke is ik lees wel veel thrillers waar veel ergere dingen worden beschreven en daar kan ik wel tegen!

Goede nachtrust :hug:

Toevoeging, ik vind het zo fijn dat we elkaar hebben. Zo open, eerlijk en geïnteresseerd in elkaar, dank jullie wel :heart:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven