Mijn vader was een pedofiel.....

29-11-2011 03:08 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu midden in de nacht...ik kan niet slapen....mijn hoofd zit vol....

Beginnen bij het begin.... Mijn pa was een pedofiel.

Hij is vorig jaar overleden.

Mijn nichtje is door hem betast (zo niet erger) en nu....sinds een paar dagen....weet ik dat mijn dochter ook betast is door hem!

Ik weet nu even niet hoe ik het heb.....

We gaan zowiezo hulp (psycholoog/psychiater) inroepen (morgen naar de huisarts) en ook voor mezelf.....

Dochter is nu 13....

Ik wil nog meer vertellen, maar mijn hoofd tolt..... Sorry
TO sterkte, ook met jouw dochter.

Hoe is hij vroeger bij jou geweest, was hij ook handtastelijk?

Was het een lieve vader of juist een niet aanwezige vader?

Ik vraag me altijd af wat zo iemand hiertoe beweegt.

Ik hoop dat het voor jouw dochter alleen bij handtastelijkheden is gebleven en dat dit niet haar verdere leven zal beinvloeden.

Steeds als ik dit soort zaken lees/hoor krijg ik neigingen naar de daders die ik hier niet zal neerzetten......
een keer is genoeg
anoniem_638470b707817 wijzigde dit bericht op 29-11-2011 08:39
Reden: te boos
% gewijzigd
quote:monalisalove schreef op 29 november 2011 @ 08:37:

TO sterkte, ook met jouw dochter.

Hoe is hij vroeger bij jou geweest, was hij ook handtastelijk?

Was het een lieve vader of juist een niet aanwezige vader?

Ik vraag me altijd af wat zo iemand hiertoe beweegt.

Ik hoop dat het voor jouw dochter alleen bij handtastelijkheden is gebleven en dat dit niet haar verdere leven zal beinvloeden.

Steeds als ik dit soort zaken lees/hoor krijg ik neigingen naar de daders die ik hier niet zal neerzetten......

Doet dit er nu toe?

TO heeft dit topic niet geopend om andermans nieuwsgierigheid te bevredigen

To, heel veel sterkte
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat heftig!!!! Ik kan me goed voorstellen dat je heel de nacht wakker hebt gelegen!

Zorg ervoor dat je voldoende hulp krijgt. Voor je dochter, maar ook voor jezelf. Het is vreselijk om te horen dat het is gebeurd en dan ook nog door iemand waar jij (daar ga ik vanuit...) veel van houdt. Dat zet je wereld even helemaal op zijn kop.

Helaas ben ik als kind misbruikt door mijn opa. Eenmalig, maar dat maakt het niet minder erg. Ook mijn opa was al dood toen ik ermee naar buiten kwam en helaas zijn we erachter gekomen dat hij het bij meer kinderen (nu allemaal volwassen) heeft gedaan. Het is allemaal vreselijk heftig en ingewikkeld. Vooral omdat het iemand is die je vertrouwde en je niks meer kunt zeggen/ vragen omdat diegene er niet meer is.

Heel veel sterkte!!!!!!
Wij (ons gezin) zijn er jaren later ook achtergekomen dat de tweede partner van mijn oma zijn dochter heeft misbruikt.

Zij zat bij een tv-programma (EO) er over te vertellen, heel bizar om daar dan naar te kijken.

Mijn oma was toen al overleden en hij uit beeld
De beweegreden is Op zich eenvoudig uit te leggen. Een dader van kindermisbruik heeft een stoornis die er voor zorgt dat hij zich seksueel aangetrokken voelt tot kinderen. Er níet naar handelen omdat dat niet mag is voor veel van die mensen te veel gevraagd. Het is hun geaardheid tenslotte. Je vraagt van een hetero, die op volwassenen valt ook niet of hij zich niet aangetrokken wil gaan voelen tot andere heteromensen. Zo werkt dat niet.

Seksueel misbruik komt het allermeest voor binnen families/gezinnen, omdat daders makkelijk toegang hebben tot de in het gezin/familie aanwezige kinderen.

Wat hem bewoog waren dus zijn seksuele verlangens. Simpel.

Het is walgelijk maar waar.

Mama29, veel sterkte bij de huisarts en bij het verwerken van deze vreselijke gebeurtenissen.

Wat vreselijk TO, heel veel sterkte voor jullie beide!
Heel veel sterkte..

Grootste nachtmerrie voor een moeder lijkt me..

En heel dapper van je dochter dat ze het je durfde te vertellen.
Dank jullie voor alle lieve woorden....

Ik ben net terug van de huisarts en hij gaat met spoed hulp aanvragen voor mijn dochter en voor mij......

Ps: mijn vader heeft nooit zijn eigen kinderen misbruikt. We hebben nog steeds goed contact.

Wel heeft hij vermoedelijk andere kinderen misbruikt (buiten de familie).

Maar dat is niet zeker, maar dat kan zo maar wel zo zijn.....

Dank, dank, dank.......voor jullie lieve woorden. Xxxxx

Ik ga nu toch proberen te slapen.

Kinderen zijn op school tot een uur of 5 en mijn man is 6 uur thuis en kan dan de regie over nemen......

Trusten lieve meiden.....
quote:mama29 schreef op 29 november 2011 @ 04:04:

Ik heb gebeld en hij heeft mij veel info gegeven en gerustgesteld..... Was een lieve man die mij niet veroordeelde.... Heel fijn gevoel nu.....

Waarom zou hij jou ook veroordelen?

Heel veel succes straks bij de huisarts, en schrijf 't hier van je af als je daar baat bij hebt.
Eleonora, de rede weet dat het zo is. Echter de emotie kan bij mij niet geloven dat deze perversie een stoornis is.

Voor mij zijn deze mensen echt door en door slecht. Ze weten dondersgoed wat mag en wat niet mag en met een beetje intellect moeten ze toch beseffen welke schade ze aanrichten?

Ik zou ook echt niet met zulke mensen kunnen werken, want ik zou spontaan een stoornis ontwikkelen welke niet mag en kan en zeker niet bevorderlijk is voor het welzijn van deze doelgroep.

TO ik zal dit topic niet verder vervuilen met mijn frustraties.

Ik hoop dat je een goed en verhelderend gesprek heb gehad bij de huisarts en dat je dochter verder kan.

En jij natuurlijk ook.
Jullie hebben nog steeds goed contact? Huh? Je vader was toch vorig jaar overleden?
ze bedoelt vast de kinderen onderling, mademoiselle lexie, ze is ook overstuur, dan formuleer je soms niet zo handig.

@ TO en dochter: ( hoewel dat nu wel een heel nietig gebaar lijkt, het is wel recht vanuit het hart )
je vader is vorig jaar toch overleden?? hoe kan je nu goed contact hebben? Of mis ik iets?
Oja, dat kan ook.
Heel veel sterkte, TO.

Leo, het heeft ook te maken met macht.
quote:mimootje schreef op 29 november 2011 @ 09:34:

je vader is vorig jaar toch overleden?? hoe kan je nu goed contact hebben? Of mis ik iets?Ik denk dat zij de kinderen onderling bedoelt
quote:mama29 schreef op 29 november 2011 @ 09:16:

Dank jullie voor alle lieve woorden....

Ik ben net terug van de huisarts en hij gaat met spoed hulp aanvragen voor mijn dochter en voor mij......

Ps: mijn vader heeft nooit zijn eigen kinderen misbruikt. We hebben nog steeds goed contact.

Wel heeft hij vermoedelijk andere kinderen misbruikt (buiten de familie).

Maar dat is niet zeker, maar dat kan zo maar wel zo zijn.....

Dank, dank, dank.......voor jullie lieve woorden. Xxxxx

Ik ga nu toch proberen te slapen.

Kinderen zijn op school tot een uur of 5 en mijn man is 6 uur thuis en kan dan de regie over nemen......

Trusten lieve meiden.....Zou wel heel erg fucked up zijn mocht je dit hele verhaal uit je duim hebben gezogen puur om te trollen.
Ik weet wat het is. bij mij is het niet door familie gebeurt maar wel door een vriend.

Ik heb heel veel gehad aan slachtofferhulp. het kan ook zijn dat je hierdoor in aanraking komt met bjz. ik had een hele vriendelijke vrouw die mij overal mee hielp dus wel een positiefe ervaring ermee gehad. ik ben hem nog wel een paar x tegengekomen en op dat moment sta ik gewoon te chacken op mijn benen. ik wens jouw en je dochter heel veel sterkte het is niet niks xx
quote:Bammetjebam schreef op 29 november 2011 @ 09:37:

[...]

Zou wel heel erg fucked up zijn mocht je dit hele verhaal uit je duim hebben gezogen puur om te trollen.idd !
TO heel veel sterkte voor jou, je dochter en de rest van het gezin. Dit moet zo enorm moeilijk zijn als je hier als moeder achterkomt. Ik hoop dat jullie voldoende hulp krijgen aangeboden.

Een dikke knuffel voor jullie.
Ik ging ook ff twijfelen hoor, maar laten we eerst de reactie van TO afwachten. Wie weet is het inderdaad gewoon een foutje en dan is het wel erg sip als we met tig man over haar heen vallen.
quote:Bammetjebam schreef op 29 november 2011 @ 09:37:

[...]

Zou wel heel erg fucked up zijn mocht je dit hele verhaal uit je duim hebben gezogen puur om te trollen.Pardon??? Ze bedoelt gewoon de kinderen onderling, zelfs een nitwit snapt dat. Doe ff normaal zeg.
Mama29, fijn dat je meteen hulp krijgt via de huisarts. Hoe is je dochter eronder?

Hopelijk kun je een beetje bijslapen.
Ga in therapie!
quote:mama29 schreef op 29 november 2011 @ 09:16:

Volgens mij bedoelt TO dat zij nog steeds een goed contact heeft met haar broers en zussen, dus de eigen kinderen van haar vader.

TO, ik hoop dat je even bij kunt slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven