Nare droom
woensdag 21 maart 2012 om 15:24
Oeff.. wat een nacht..
Heb een ontzettende nare droom gehad, die ik maar niet van me af kan zetten.. Het gaat heel warrig klinken allemaal sorry daarvoor.. maar zo is het ook in m'n droom gegaan..
Ik was plotseling aan het bevallen (thuis, maar het zag er niet uit als bij mij thuis.. ) van een tweeling.
Mijn broertje hielp de baby's ter wereld.. (heel raar overigens)
Mijn vriend zat in het buitenland en moest nog gebeld worden..
De baby's waren een jongen en meisje.. het meisje werd als eerste geboren.. (hoezo details kunnen onthouden?..) Ik lag daarna op de bank te wachten op de verloskundige (die was er nog niet.. en het was daaronder nog een slagveld zeg maar..)
Op een gegeven moment lagen ze op een kast (vraag me niet waarom en hoe) en viel het pasgeboren jongetje er vanaf, op z'n hoofdje.
Hij werd helemaal blauw en paars, maar daarna trok het weer weg.. Ambulance kwam er aan, wij erin, toen werd het meisje (wat in een maxicosi zat ) ook paars.. eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen werden we door de ambulancebroeder naar een afdeling gestuurd.. en toen..
...toen werd ik wakker, met tranen in m'n ogen.. waar ik het allemaal vandaan haal, ik weet het niet.. weet alleen dat ik al de hele dag een kl*te gevoel heb en van slag ben hierdoor..
Misschien dat ik het, door hier te posten, los kan laten..
En mijn excuses als mijn post erg gevoelig ligt voor sommige mensen..
Heb een ontzettende nare droom gehad, die ik maar niet van me af kan zetten.. Het gaat heel warrig klinken allemaal sorry daarvoor.. maar zo is het ook in m'n droom gegaan..
Ik was plotseling aan het bevallen (thuis, maar het zag er niet uit als bij mij thuis.. ) van een tweeling.
Mijn broertje hielp de baby's ter wereld.. (heel raar overigens)
Mijn vriend zat in het buitenland en moest nog gebeld worden..
De baby's waren een jongen en meisje.. het meisje werd als eerste geboren.. (hoezo details kunnen onthouden?..) Ik lag daarna op de bank te wachten op de verloskundige (die was er nog niet.. en het was daaronder nog een slagveld zeg maar..)
Op een gegeven moment lagen ze op een kast (vraag me niet waarom en hoe) en viel het pasgeboren jongetje er vanaf, op z'n hoofdje.
Hij werd helemaal blauw en paars, maar daarna trok het weer weg.. Ambulance kwam er aan, wij erin, toen werd het meisje (wat in een maxicosi zat ) ook paars.. eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen werden we door de ambulancebroeder naar een afdeling gestuurd.. en toen..
...toen werd ik wakker, met tranen in m'n ogen.. waar ik het allemaal vandaan haal, ik weet het niet.. weet alleen dat ik al de hele dag een kl*te gevoel heb en van slag ben hierdoor..
Misschien dat ik het, door hier te posten, los kan laten..
En mijn excuses als mijn post erg gevoelig ligt voor sommige mensen..
woensdag 21 maart 2012 om 15:58
Ben je misschien bewust of on bewust bezig met kinderen of zwanger worden? Zo ja dan neem je die gedachten mee naar bed en komt het gewoon daar door dat je er over droomt. Is dat niet het geval dan kan het zo zijn dat je vlak voor je naar bed gaat een programma hebt gezien met daarin een van de details die je hier omschrijft. Je gedachten geven er dan zelf ene draai aan en dat kan vaak tot de gekste dingen leiden. Maar wat ook zo kan zijn is dat je je laatste herinnering van die dag mee neemt en dat s nachts in je slaap verwerkt. Zo gaat dat bij mij in ieder geval vaak wel namelijk. Kijk ik vlak voor dat ik naar bed ga nog naar de tv en gaat dat programma over vakanties dan droom ik dat ik op vakantie ben. Maar zit ik horror te kijken of programma s over geesten en dat soort dingen dan droom ik dat! En daarom zet ik ongeveer een half uur voor ik naar bed ga de tv uit en ga nog eerst even een beetje in de woon kamer aan het klooien want over mijn huishouding heb ik gelukkig nog noot een nachtmerrie gehad.
woensdag 21 maart 2012 om 16:13
En daarom zet ik ongeveer een half uur voor ik naar bed ga de tv uit en ga nog eerst even een beetje in de woon kamer aan het klooien want over mijn huishouding heb ik gelukkig nog noot een nachtmerrie gehad
Haha , overigens wel een goede tip. Dank je wel!
Zeker wel situaties aanwezig die mee spelen hierin :
- we hebben al een dochtertje van nu 1 jaar, zij is vlak na de geboorte opgenomen in het ziekenhuis omdat ze blauw/paars aanliep..
- en vriendlief en ik hebben het weleens over een 2e kindje.
- onlangs met een kennis gesproken die pas is bevallen van een tweeling, en idd een jongen en meisje..
"Put one and one together.." zeg maar
Dus de droom is voor een groot gedeelte te verklaren..
Haha , overigens wel een goede tip. Dank je wel!
Zeker wel situaties aanwezig die mee spelen hierin :
- we hebben al een dochtertje van nu 1 jaar, zij is vlak na de geboorte opgenomen in het ziekenhuis omdat ze blauw/paars aanliep..
- en vriendlief en ik hebben het weleens over een 2e kindje.
- onlangs met een kennis gesproken die pas is bevallen van een tweeling, en idd een jongen en meisje..
"Put one and one together.." zeg maar
Dus de droom is voor een groot gedeelte te verklaren..