Niet lekker in vel en daten?!

09-05-2011 21:48 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat twijfel of dit bij Psyche of Relatie hoorde, maar toch maar zo.

Er zijn verschillende topics over een relatie hebben met een persoon die depressief is, maar mijn vraag is meer andersom.

Ik zit op dit moment niet lekker in mijn vel; of het echt depressief is, weet ik niet, maat laten we het erop houden dat het met momenten echt niet goed gaat. Dit gevoel heb ik al jaren en in soort golfbeweging speelt het een meer of minder prominente rol.

Ik heb nooit een serieuze, lange relatie gehad, wel wat gedate. Op dit moment sta ik ingeschreven op een datingsite en krijg ik regelmatig reacties. Af en toe ook van (in elk geval op het oog) leuke mannen, met wie ik best uit zou willen.

Maar de vraag is: is het wel of niet slim om dat te doen op dit moment? Enerzijds snap ik dat het beter zou zijn om goed in mijn vel te zitten; dan straal je dat uit en ben je ook gewoon leuker in de omgang, maar anderzijds, waarom zou ik nu niet de 'kans grijpen' als ik iemand leuks tegenkom?

Ik heb het wel met een vriendin besproken zij heeft zoiets van 'doe het niet; ga eerst aan jezelf werken en happy worden met jezelf. een relatie is hard werken en dat in combi met werken aan jezelf is teveel'. Ben echter ook benieuwd wat anderen ervan denken (of die misschien in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten). Alvast bedankt!
Ja, wat je zegt: hij was dus bang dat hij te snel zou gaan ofzo. Toen heb ik aangegeven dat hij het wel te horen zou krijgen als het te snel gaat, en dat dat andersom hopelijk ook zo is.

Normaal ben ik niet zo van het initiatief, maar ben ook gewend dat de man dat neemt, dus tja.... Maar nu moest ik zelf dus wat uhhh actiever zijn zeg maar.

We hebben weer snel afgesproken; morgen alweer! Dan komt hij bij mij thuis wat eten.

@Moonlight: Leuk is dat wel he, voor je ego, zo'n datingsite. Hoewel het 9 van de 10 keer niks is, is het wel fijn te merken dat er interesse voor je is. Tof ook dat je iemand had gevonden om mee te kletsen, maar ik begrijp dat afspreken met hem er niet inzit? Of moet je dat nog even bekijken?

Heb je antwoord gekregen op je mail van het vrijwilligerswerk? Reageerde die man zoals je verwacht had?
Om met je laatste vraag te beginnen: nee niks gehoord. En het zit me niet lekker.

Had t fijn gevonden als ie gemaild had: okay ik hoor wel wanneer je tijd hebt. Of iets meer inhoudelijks. Maar in ieder geval iets.

Nu weet ik niet hoe het zit. Of hij afwacht tot ik laat horen dat ik tijd heb. Of dat ie ook boos is.

Hij wilde dus op bezoek komen, ook omdat hij mijn nieuwe huis nog niet gezien heeft. En zo'n bezoek op zich maak ik me al een beetje druk om. Alles opruimen en schoonmaken.

Daarnaast weet ik dat ie soms best moeilijke vragen kan stellen, bijna een diepte-interview. Op dit moment ga ik door sommige vragen gewoon ter plekke huilen denk ik, alles is even te complex nu. Tel daarbij op dat dat van die mail nog uitgepraat moet worden. Ik sta nog niet te springen om t gesprek.

Maar zoals nu, dat er niks uitgepraat is, vind ik ook niet fijn.

Spannend dat jullie morgen weer gaan daten!

Op zich wel goed teken dat ie niet van alles ging proberen zonder te weten of jij het leuk zou vinden. Nu weten jullie dat je voorzichtig steeds iets verder kunt gaan.

Ja best leuk voor mijn ego

Maar ik denk nu: waar moet ik op selecteren?? Leuk praatje gehad met iemand uit Brabant maar dat is voor mij best ver weg. Andere leuke uit midden-Nederland, maar moet ik dan puur vanwege de plaats de één wel ontmoeten en de ander niet?

Het geeft wel weer een boel dilemma's

Iig veel plezier morgen
@Moonlight: hmm, nog steeds niks gehoord? Kan me voorstellen dat je daar erg onzeker van wordt. Misschien dan toch de eerste stap zetten en hem benaderen? Wellicht ziet hij het heel anders dan jij, is hij niet boos of teleurgesteld, maar heeft hij om een andere reden niets laten horen. Dan heb je voor niks zo in de spanning gezeten! En stel dat hij toch wel boos is, dan is het misschien maar beter om het gelijk uit te praten.

Dat daten brengt nog heel wat met zich mee ja. Ikzelf selecteerde steeds best wel op plaats. Niet alle mensen doen dat, maar volgens mij toch veel wel. Kijk, als een kerel uit Groningen me een bericht zou sturen en ik denk 'wauw', misschien dat ik het dan nog zou overwegen, al is dat echt héél ver weg voor mij. Nu heb ik niet snel 'wauw', dus dat scheelt al iets, dus ik selecteer wel op woonplaats. Dezelfde 'leukheidsfactor', waarbij de ene op 15km en de andere op 150km woont; tja, dan ga ik nummer 1 waarschijnlijk wel zien, maar nummer 2 niet... Of dat erg is, tja...... Wat ik zeg, nu kan ik selecteren en zolang er niet een geweldige match is, doe ik het niet; dat is toch anders wanneer je iemand spontaan tegenkomt die ver weg woont. Ik creëer zelf gewoon een situatie waarin ik met name mannen 'uit de buurt' zie.

Ik had afgelopen maandag inderdaad date 4 gehad; hij was bij mij komen eten. Daarna nog een filmpje gekeken. Was wederom gezellig, maar ik heb vrijwel alle initiatief moeten nemen. Dat vond ik wel een beetje jammer; hoopte dat hij dat meer zou doen, nu het die vrijdag zo gezellig was. Het maakt mij ook onzeker merk ik, dus ga het toch maar ter sprake brengen. Ik weet dat hij wel onzeker is, dat heeft hij gezegd, maar wil toch een stukje 'zekerheid' ofzo, dat hij mij wel leuk vindt en niet dat hij het anders ziet (al wil hij wel gewoon steeds afspreken; dat doet hij wel; misschien vindt hij het lastiger als het om emoties gaat of letterlijk dichterbij komt????)

Nah, vrijdag ga ik weer naar hem toe; ik ben (wederom haha) benieuwd!
Nee nog steeds niks gehoord.

Tja hij wil wel praten maar dan meteen een 'huisbezoek'. En waarschijnlijk zal het ook gaan over mijn toekomst bij het vrijwilligerswerk, ik moet me nog even voorbereiden op het gesprek. Vrees dat het me veel energie zal gaan kosten en zowel vorige week als deze week kwam dat niet gelegen.

Dat huisbezoek kan ik niet precies uitleggen, maar het komt erop neer dat hij mijn huis nog niet gezien heeft en dat hij hier sowieso een keer op visite 'moet', zo gaat dat bij de commissie. Ik wil ook niet ongastvrij zijn dus wil hem wel ontvangen, maar dan wordt het allemaal nog complexer want moet dan ook even opruimen, iets te drinken in huis halen.... dingen die je doet als je visite krijgt.

Tja ik kan er onverschillig over doen maar het is op de achtergrond continu aanwezig. Gisteren ook, heel leuke dag gehad (vriendin gaf feest) maar toch in mijn achterhoofd zit wel het idee dat ik nog iets 'moet' met die ruzie.

Even enter dan reageer ik verder.
Jammer dat je date zo weinig initiatief toont. Tja zelf vind ik een man wel aantrekkelijk als hij een bepaald zelfvertrouwen heeft, een soort stevigheid waar ik dan tegenaan kan leunen, figuurlijk

Ik zou wel moeite hebben met zoveel onzekerheid denk ik. Maar het maakt wel verschil of hij onzeker is met alles in het leven, of alleen met het feit dat hij jou leuk vindt. Heeft hij wel ervaring met vrouwen?

Mijn mail-meneren lijken zich goed te selecteren :-) Of hoe zeg je dat.... Degene die zo ver weg woont is toch een beetje raar. Hij schrijft raar en hij mailde bijv een foto en dan 5 min later (omdat ik nog niet in 5 min gemaild had) of ik geschrokken was van zijn foto. Beetje vreemde kerel. Heb nu gezegd dat ik een paar dagen weinig tot geen tijd heb om te mailen. Kan ik er ff over nadenken of ik nog zin heb in contact.

Andere jongen mailt wel leuk. Gewoon zinnen met een hoofdletter en een punt, haha, dat alleen al kan ik waarderen.

Die eerste komt af en toe ook wat 'down' over, daar heeft die tweede gelukkig geen last van.
Daarom inderdaad; juist omdat het zo op de achtergrond aanwezig is, zou ik probeer dat gesprek snel aan te gaan. Ik kan me je zorgen wel voorstellen, maar dit voelt volgens mij ook niet goed. Dus, diep ademhalen, kijk voor een goed moment voor jou en vraag of hij wil komen.

Grappig hoe de dates zich verder selecteren. Er zitten echt vreemde kerels tussen hoor. Ik heb het zelf gelukkig nog niet heel vaak meegemaakt, maar wel een aantal keer dat er toch wat vreemde trekjes waren. Ook van vriendinnen hoor ik soms de gekste verhalen!

Ik vind goed Nederlands schrijven ook erg belangrijk; als er al spellingsfouten in de eerste mail staan, of hij een doorlopende zin maakt zonder punten en hoofdletters, dan haak ik echt af. Laatst kreeg ik nog een berichtje van een man; hij zou academisch geschoold zijn, maar zijn spelling én de manier van schrijven was om te huilen. Nou was het verder ook niet mijn type, maar dat was nog een extra afknapper.

Maarre, zit daten met die ene man (nummer 2) er nog in of niet? En heb je nog contact met de msn-man?

Ik houd zelf ook wel van een beetje (figuurlijk) stevige man. Iemand die het initiatief neemt. Maar goed, misschien heb ik een iets te romantisch beeld van hoe ik het allemaal voor me zie en moet ik dat wat meer loslaten. Misschien komt hij gaandeweg wel meer los, al hoop ik dat dat nu toch wel een beetje gaat komen. Hij is volgens mij niet echt onzeker in algemene zin, maar wel met vrouwen. Hij heeft al heel lang geen relatie gehad, wat het voor hem ook wel lastiger maakte, gaf hij aan. Nu ben ik zelf ook geen relatie-expert, en ben ik zeker dus onzeker (de hele reden van het openen van dit topic), maar toch, heb ik misschien makkelijker iets van 'ach, we zien wel'. Vrijdag ga ik naar hem toe; dat is op zijn 'eigen terrein'; hopelijk scheelt dat wat!
Tja ik weet niet wat dat gesprek met me gaat doen.

Ik weet wat ik nu heb. Maar ik weet niet of ik na het gesprek opluchting zal voelen of dat ik alleen maar meer aan het denken gezet word.

Hij is iemand die heel ver kan doorvragen. Je voelt je echt in je blootje staan na zo'n gesprek. En dat is op zich iets positiefs, hij kan bij mij veel verder 'tot de kern' komen dan andere mensen.

Maar daarom is het niet ondenkbaar dat ik na 'het gesprek' even van slag zal zijn. (Vermoed dat ie ook gewoon gaat vragen hoe het gaat en wat me bezighoudt en hoe het met mijn familie gaat, dat soort dingen)
Ik sprak de MSN man gisteren even op MSN. Maar weer zo laat... ik snap niet waarom ie niet eerder achter de PC gaat zitten als ie me graag wil spreken. t Was half 1. Zoiets is het meestal voordat hij gaat MSNen, of reageert op iets.

Hij heeft van die rare dingen. Eerst dacht ik dat het grapjes waren van hem, nu denk ik dat het gewoon serieus is.

gisteren had ie een foto van iets waaraan hij had meegedaan. Hij stond er heel groot op. Gaat ie vertellen: Ik sta links.

Dan denk ik: ja dat zie ik toch, ik heb je toch ontmoet, ik weet toch dat jij dat bent. Eerst dacht ik dat die dingen grapjes waren maar bij de ontmoeting had hij zulke dingen ook en t was gewoon serieus.

Haha, klinkt niet meer echt positief he....

Ja die nr 2 die komt leuk over. Hij zou dit hele weekend bezig zijn en/of weg. Maar dat vind ik wel een goed teken, iemand met sociaal leven

Wel positief dat jouw date wel relatie-ervaring heeft. Misschien is het voor hem even wennen met een 'nieuw' iemand. En goed dat ie niet altijd over alles onzeker is, alleen nu in deze situatie.

En soms als je iemand heel leuk vindt, word je ook een beetje onzeker. Ik herken dat wel. Als ik iemand echt heel leuk vind kan ik ook wel verlegen en onhandig worden.

Dus misschien is dat het. Misschien komt het goed
Die nr 2 is wel een leuke gast. Vraagt geïnteresseerd door als ik iets vertel en doet leuke dingen in zijn vrije tijd.

Die ander leek wat desperate af en toe, met verhalen over vrienden die geen vrienden meer zijn blabla.

Ik had het over een promotiefeest waar ik heen ging (promotie aan de universiteit van iemand) en hij had ook een verhaal over een promotie, blabla.

Het hoeft niet erg te zijn als iemand daar totaal niks van af weet en geen kennissen heeft die studeren... maar het is op zich wel fijn als ie er wel iets vanaf weet
Jammer dat de msn-man zo vaag is. Pas om half 1 achter de pc kruipen, dat is wel laat ja. Gaat hij dan ook zo laat naar bed? Ik houd dat niet vol hoor met een fulltime baan, maar goed... Dan zou de zin mij sowieso een beetje vergaan; hebben jullie ook weleens een concrete afspraak gemaakt om te chatten? Dat zou misschien ook voor jou kunnen schelen; dat je niet de hele avond zit te wachten (als je dat doet tenminste), want daar raak je alleen maar geïrriteerd door. Hmm, maar hij klinkt een beetje vaag ja. Net of jij hem niet zou herkennen.... Is hij niet heel sarcastisch aangelegd en vertelt hij de grootste onzin met een zeer serieuze blik; dat kan misschien ook nog (blijft natuurlijk de vraag of jij dat dan ziet zitten).

Die nr 2, dat kan dus nog wel een vervolg krijgen. Leuk! Hoor het graag! Ik vind het ook wel belangrijk dat je toch een beetje dezelfde dingen kent en weet. Ik ben best wel van de taal, gebruik van spreekwoorden ed, en geïnteresseerd in politiek, wereldnieuws enzo. Als iemand daar helemaal niet over mee kan praten, maar alleen maar over ohoh cherso, dan zou ik afknappen (ik praat gewoon over allebei mee, haha, houd namelijk ook wel van pulp )

Was gisteren dus weer bij hem geweest; en vandaag pas weer terug . Hij nam gisteren wel meer initiatief; ik had hem daar wat complimentjes over gegeven en blijkbaar heeft dat geholpen. Hij blijft nog wat stilletjes met hoe hij dingen vindt ed, maar goed, dat ziet hij zelf ook wel en wil er op zich wel over praten als ik begin. Toch nog best goed afgelopen gisteren, al zeg ik het zelf....
Oh, haha, dat klinkt goed dat je nachtje bij hem geweest bent. Gaat de goede kant op

MSN-man heeft een beetje bijzondere kijk op de wereld. Bijzonder wel in positieve zin want hij heeft een heel eigen kijk op dingen. Is heel intelligent ook. Dat hij dan bij de foto even zegt welke van de drie hij is, is denk ik een stukje informatie. Niet sarcastisch bedoeld. En dat ik - natuurlijk - ook wel zie dat hij links staat.... hij twijfelt misschien of ik dat zie. (Hij had wel raar pak aan... maar was duidelijk herkenbaar)

Ik ging in het begin er op in alsof het grapjes waren maar nu twijfel ik of dat het wel is. Toen ik m ontmoette had ie een heel verhaal over rolschaatsen. En ik denk dat ie skates bedoelde (voor mij zijn dat verschillende dingen). En hij ging maar door over rolschaatsen.... en dan denk ik:. jongen, die dingen heten skates, al 20 jaar, houd toch op met je rolschaatsen.

Maar in zijn beleving zijn die schoenen op wieltjes rolschaatsen. Denk ik.

(We liepen langs een plaats waar ze die dingen verhuren. Ik neem aan dat ze het over skates ging.... )

Nouja het gaat niet om de rolschaatsen, maar dat ie kennelijk ongevoelig is voor t feit dat heel Nederland het over skates heeft.

Maar hij kan wel dingen analyseren op een manier dat ik denk: daar heb ik wat aan. Zo had ik het nog niet bedacht. Dat vond ik fijn in onze gesprekken.

Nee eigenlijk nooit concreet afgesproken te gaan MSNen. Hij heeft het altijd druk met werk (op zich al een afknapper. Ik snap dat je t tijdelijk druk kan hebben maar dit is structureel). Soms komt ie wel om een uur of 9 online en spreek ik hem aan, maar dan antwoordt ie pas uren later....

Is ie wat anders aan het doen.

Nou misschien kunnen we nog een soort vrienden worden, maar verder zit het er niet in geloof ik
Met nr2 gisteren voor het eerst geMSNd. Daarvoor alleen gemaild.

Maar hij lijkt echt leuk te zijn! Hij vond mijn foto leuk en hij MSNt ook leuk. Is actief bezig in het weekend (beter dan iemand die sip thuis zit) en heeft wel humor etc.

We hebben een tijd zitten MSNen maar moesten er allebei vroeg uit... dus ik heb m uitgezet op een gegeven moment (best laat al).

Maar hij wil me graag ontmoeten, liet hij weten. Dus ben benieuwd.
Oh, wat leuk dat het zo goed klikt en dat hij je wil ontmoeten! Sta jij daar ook voor open?

Msn-man, klinkt inderdaad een beetje vreemd. Ik zou daar ook niet zo goed tegenkunnen hoor, tegen dat 'wereldvreemde'. Slim is en ding, maar niet meer van deze wereld, is weer het andere uiterste. Ik ken wel een man die precies zo is; intelligente kerel hoor, maar als je zegt 'Michael Jackson'' kijkt hij je aan alsof hij water ziet branden. Tja, vind ik dan toch wel een afknapper. Je klinkt zelf ook niet heel enthousiast over hem (althans qua liefdesrelatie), dus misschien maar beter ook zo. Ga je daar dan echt concreet iets van zeggen of laat je het gewoon zoals het nu is?

Ja, het was gezellig vrijdag; én zaterdag haha. We hebben meteen weer opnieuw afgesproken; hij komt morgen weer naar mij en blijft sowieso slapen. Heb sinds dit weekend een nieuw bed (zelf in elkaar gezet!), dus dat komt hij even testen
dat Michael Jackson

Ja we hadden het een keer over Anouk in het begin en toen zei hij: oja die ken ik wel.

Eh.. hallo? Maar ik dacht dus dat dat zijn humor was (die humor die ik hem toegedicht heb die toch geen humor is). Zoals ik zou kunnen zeggen: Elvis... ja daar heb ik wel eens iets over gehoord. (wat dan dus voor de grap is)

Nu denk ik dat ie echt ergens vaag herinnerde dat ie wel eens een nummer van Anouk had gehoord. Hij houdt meer van klassiek namelijk.

Tja ik zou hem liever als gewone vriend willen. Dat zou ik echt wel fijn vinden. Ik had de dag voor de date dat conflict gehad en daar kon hij echt goed naar luisteren en analyseren en advies geven (en dan ook wel goed advies, niet iets totaal krankzinnigs ) Niet dat ik van plan was dat te bespreken tijdens de date, maar het liep zo.

Ik kom straks nog terug maar heb ineens heel erg trek in eten...
Zo he, Moonlight, jij had wel heel erge honger

Ja, echt hoor; die kerel die ik ken, zou zo 'jouw' msn-man kunnen zijn (maar geloof niet dat dat zo is hoor)! Moeilijk is dat dan he, dat iemand wel heel slim is en op zich prettig om mee te praten, maar totaal niet 'streetwise'. Ik zou dat niet fijn vinden; een beetje onzinnig geleuter is ook niet verkeerd, haha.

Gisteren was hij dus hier; eerst gegeten, daarna film gekeken en het bed getest . Was goedgekeurd hoor haha. Het is echt een hele lieve jongen/man. Hij mag nog wel wat meer loskomen, maar ik heb het idee dat dat dan wel komt. Het is ook gewoon relaxed om met hem te praten, ook best intieme dingen al en dat doe ik echt niet bij iedereen (zeker niet bij dates). Vanochtend was het wel moordend vroeg, dat is dan minder, maar goed. We hebben afgesproken dit weekend een keer een hele dag weg te gaan; hoop dat dat ook goed gaat!
Ik was inderdaad even wat gaan eten. En daarna vond ik dat gedoe met die mannen ineens zo ingewikkeld dat ik geen zin meer had om erover te schrijven....

Leuk dat jullie je bed getest hebben

Ik wil ook een nieuw bed. Slaap nu met mijn lattenbodem op de grond, zou zo eigenlijk geen 'bezoek' durven ontvangen.

Maar klinkt leuk tussen jullie. Is het nu echt 'aan' of hebben jullie dat nog niet benoemd?

MSN-man nr2 begint nu vragen te stellen over mijn werk. En nu komen we weer terug bij het onderwerp van dit topic. Want ik heb geen werk. En heb zo weinig zin om dat nu (op dit moment) uit te leggen.

De luchtige mailtjes waren leuk maar nu wordt het even moeilijk, vind ik.

Heb ook een slechte dag, moe, niet lekker, op een ander moment kan ik hier beter mee om gaan.
Hmm, vervelend is dat ja. Op een bepaald moment komt er dan en punt waarop je 'zwakheid' geraakt wordt. Vanuit hem natuurlijk heel onschuldig bedoeld, maar voor jou een gevoelig punt.

Ik herken het in die zin wel; gisteren was hij dus hier en vroeg hij op een gegeven moment of ik mezelf eigenlijk wel mooi vond. Nou ja, dat is mijn pijnpuntje (of althans een ervan)... Het is echt wel veel en veel slechter geweest, maar blijft toch lastig. Hij was wel heel lief erover. Dus dat kan ook he, Moonlight, dat iemand heel positief reageert (niet dat jij per se denkt dat dat niet gebeurt, maar soms zijn dingen in je hoofd erger dan in het echt). Al kan ik me indenken dat dat bij MSN-man 2 (hmm, nog even een andere naam voor bedenken ) nog wat vroeg is, omdat je hem nog niet gezien hebt. Je zou het ook algemeen kunnen houden? Dat je nu geen baan hebt en er verder niet teveel woorden aan vuil maken (het is tenslotte crisis; dat dat dan in jouw geval niet de reden is, is nu denk ik nog niet zo van belang; dat komt evt vanzelf nog weleens ter sprake); weet niet of je wel graag over je vorige baan praat, over je studie of wat je graag zou willen doen. Als je daar snel het gesprek op brengt geeft dat misschien iets meer ruimte.

Alleen een lattenbodem en matras op de vloer; dat is niet echt romantisch nee, haha. Ik had gelukkig hiervoor ook wel een gewoon bed, maar het matras was al heel erg oud en het was nog en twijfelaar. Het was wel echt een mooi bed hoor, maar wilde wel iets nieuws. Ben er blij mee!

Het gaat inderdaad leuk tussen ons. Ik ben nog niet verliefd (al is het alweer tijden geleden dat ik dat echt was, dus misschien zie ik het ook niet allemaal meer zo helder hahaha), maar kriebels zijn er wel. We kunnen leuk praten; hij is eigenlijk niet zo'n prater, maar komt wel meer los en als ik dingen vraag is hij ook wel open en eerlijk. En ik denk dat hij veel dingen wel aanvoelt (die onzekerheid; ik heb er niks over gezegd hiervoor, maar hij zei dat hij het ergens wel gemerkt/aangevoeld had) en dingen wil en voelt, maar gewoon nog moeite heeft ze te uiten (man-eigen?!). Maar de dates blijven gepland worden, dus we kijken het gewoon aan. Zolang het leuk is, is het leuk.

Wel grappig trouwens; een maand geleden opende ik dit topic met de vraag of ik me uberhaupt aan een date moest wagen en nu gaat het eigenlijk beter dan het in lange tijd met iemand gegaan is. Ik ben trouwens de eerste met wie hij via internet afspreekt; toch grappig. Had hij éindelijk de stap gezet om op internet te gaan, kreeg hij een berichtje van mij :-)
Ik kom een ander moment weer uitgebreid schrijven hier. Voel me niet zo lekker en word een beetje moe van mezelf + de mannen.

Veel plezier met je 'meneer' en ik hoop dat je vlinders gaat voelen
Moonlight, wat vervelend dat je je niet goed voelt. Hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat
Het is al iets minder erg dan vanmiddag. Voelde me zoooo moe. Ik kwam bij mijn hulpverlener vandaan en ben dan vaker zo heel erg moe.

Vanmiddag baalde ik ook van die kerels waar ik mee aan het mailen ben. Ik dacht, wat moet ik ermee, ik mail dat ik ermee stop.

Voelde me ff ellendig en kon me niet voorstellen dat één van deze mannen het juiste gezelschap zou zijn, in levende lijve. Maarja dat weet ik ook nog niet.

Had nog één oppervlakkig mailtje naar mailman nr2 gestuurd, antwoord op iets wat hij vanochtend stuurde.

En nu mailt ie niet terug en dat is eigenlijk ook weer niet goed

Dat is wel lastig, de ene keer wil ik van alles: snel daten, veel mailen, MSNen.... een paar dagen later wil ik gewoon alleen zijn. Misschien binnenkort maar even uitleggen dat ik daar soms last van heb, dan hoef ik me ook niet te verontschuldigen als ik een paar dagen niks laat horen.
Bij mij werkte het niet! Heb het geprobeerd, van tevoren dacht ik al; is dit wel zo'n goed idee...?! Ik voelde ergens aan dat het niet ging lopen. Dat liep het dus ook niet. Moet er wel bij zeggen dat het bij mij nog gewoon te snel na mijn vorige relatie was, ik heb nog heel erg liefdesverdriet eigenlijk. Als het andere oorzaken heeft, die langduriger aanwezig zijn, dan ligt het misschien anders..?
Muisje, dat is ook rot, als je eigenlijk nog verdrietig bent.

Tja bij mij zijn de stemmingswisselingen chronisch. Ik ben nu zo ver dat ik denk: iemand moet me ook in mindere periodes leuk vinden, dus ik hoef niet te wachten met daten tot ik in topvorm ben.

Ik zit een beetje in mijn hoofd met iemand die ik ooit ontmoet heb. Vraag me af of ik die nog een bericht zal sturen.

Ik kreeg bij de ontmoeting meteen zijn tel nr (na 5 min praten) maar ik had een vriend en die kwam na 5 min ook van het toilet terug

Ik had toen wel het gevoel dat ik echt baalde dat ik toen bezet was. Want die jongen maakte meteen erg veel indruk op me.

Later toen het uit was heb ik dat tel nr geprobeerd maar het werkte niet. Misschien had hij in de haast een cijfer verkeerd getypt.

Hij woont alleen in t buitenland dus echt makkelijk is t niet. (had m gevonden op facebook). Zei toen wel dat ie een deel van zijn studie in Amsterdam wilde doen, maar of dat echt zo gegaan is...?

Af en toe gaat hij nog wel door mijn hoofd.
Oh nr2 is er weer.
Hey TO; grappig dat heb ik me ook wel eens afgevraagd! Ik zou je zelf hebben geadviseerd om het gewoon te doen maar zie dat het goed gekomen is; leuk!

Net als wat Moonlight in een van haar laatste postings zegt; je hoeft niet in topvorm te zijn om te daten.

Ik ben zelf een aantal kilo's te zwaar en zit daarom met zo'n zelfde dilemma. Maar als ik nu 10 kilo afval komen ze er ooit vast wel weer bij dus moet ik me er maar niets van aantrekken..(in theorie ;) blijft lastig acceptatie :S
Ergens kun je dat wel vergelijken denk ik: Als je continu denkt: ik ga pas daten als ik 10 kilo lichter ben - en het lukt twee jaar lang niet om af te vallen, dan is dat toch eigenlijk zonde. Dan ben je twee jaar verder en heb je jezelf geen liefde gegund.

Als je telkens denkt: ik ga pas daten als ik helemaal goed in mijn vel zit, en dat duurt gewoon een hele tijd - moet je dan al die tijd wachten met daten?

Wat ik wel heb met daten tijdens mindere periode dat ik moeite heb met sommige vragen die gesteld worden. Dan wil ik niet meteen van alles uitleggen maar je moet toch antwoord geven.

Eigenlijk heb ik daarom heel lang geen dates gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven