Op zoek naar bijgeloof

08-03-2011 10:10 10 berichten
Heee!

Ik zit met een probleempje, en hoop dat jullie misschien tips hebben waar ik kan gaan zoeken. Ik ben op zoek naar iemand die veel met bijgeloof heeft. Heb veel op internet gezocht, maar kan niet echt iemand vinden. Weten jullie misschien waar ik kan zoeken?

Liefs, ikke!
misschien in je huis-aan-huiskrantje kijken wanneer er weer een paranormaal beurs in het wijkcentrum is?
http://www.bruna.nl/boeke ... n-de-wereld-9789056371883

Lees dit boekje eens.
@ Starshine.. Ja die is dus net geweest op 5 maart. Heel jammer dat ik die net gemist heb!

@Cateautje, ik ga het even lezen! Dankje!
quote:Starshine schreef op 08 maart 2011 @ 10:12:

misschien in je huis-aan-huiskrantje kijken wanneer er weer een paranormaal beurs in het wijkcentrum is?Ah dat vind ik echt flauw. Paranormaal heeft niks met bijgeloof te maken... komop!
ach het is maar net wat je gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Dagje met de glazenwasser meelopen (bij voorkeur op vrijdag de 13e natuurlijk) en kijken wie er angstvallig om de ladder heen lopen? Zwarte kat mee en geheid dat je dan wel een paar bijgelovigen vindt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk zelf persoonlijk dat je op zo'n beurs best wel kans hebt om iemand te vinden.

Naja het moet eigenlijk op heel korte termijn! En voor het eenmaal vrijdag de 13e is ;)
waarom eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 08 maart 2011 @ 10:36:

Dagje met de glazenwasser meelopen (bij voorkeur op vrijdag de 13e natuurlijk) en kijken wie er angstvallig om de ladder heen lopen? Zwarte kat mee en geheid dat je dan wel een paar bijgelovigen vindt.Eentje die je spiegel zeemt en deze vervolgens in duizend stukjes laat vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven