Paniek, en even afleiding nodig

20-07-2011 23:40 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op gezondheid heb ik een topic staan over mijn ouders. (onder mijn andere nick Herfstrood)

Nu krijg ik net een telefoontje van mijn moeder, dat ze naar het ziekenhuis moet komen omdat het niet goed gaat met mijn vader, en hij naar intensive care wordt gebracht.

mijn man gaat met haar mee.

Ik zit me nu helemaal op te vreten, is er iemand wakker, of hebben jullie nog tips om de tijd door te komen totdat mijn man me belt?
Kun je niet zelf ook mee gaan?
Zou zelf ook gewoon naar het ziekenhuir gaan. Thuis zit je toch niet rustig, wat we ook zeggen.

Wordt lastig, ik heb 3 kinderen thuis, en mijn man is veel rustiger dan ik, ik vind het juist wel fijn dat hij mee is.
Ik heb je andere topic niet gelezen.

Wat een naar bericht. Lag je al in bed? ben je nu alleen thuis?

Is je man al weg? En hebben jullie iets afgesproken, wanneer hij belt enzo?

Wat een vragen.... Heb je iets te drinken?
Waarom ga je zelf niet, het zijn jouw ouders!

Sterkte meid.
En ik ben zelf aan het oppassen met de babyfoon voor de buren.

Als ze er weer zijn, kan ik hen ook vragen.
Kan de buurvrouw niet op je kinderen passen?
Ah okee.
Heb je misschien een vriendin/zus van je man die je kunt bellen om even bij je op te passen?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Veel sterkte trouwens.
Kun je de buren niet bellen,om zo snel mogelijk naar huis te komen?
O, wat moeilijk dit voor je, probeer rustig te blijven .

Er wordt op dit moment in elk geval goed voor je vader gezorgd...
Je kan natuurlijk ook je buurvrouw bellen en uitleggen wat er aan de hand is. Misschien kunnen zij naar huis komen zodat jij weg kan?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 juli 2011 @ 23:47:

Je kan natuurlijk ook je buurvrouw bellen en uitleggen wat er aan de hand is. Misschien kunnen zij naar huis komen zodat jij weg kan?Ja is een beter idee.
Georgette, TO's man is wat rustiger, vandaar dat ze het fijn vindt dat hij mee is. Ik denk dat ze zelf even wat tot zichzelf wil komen.
Dat snap ik. Maar wat ik niet snap is dat je er zelf niet het liefste ook bij zou willen zijn indien mogelijk. En volgens mij zijn er daarvoor nig wel wat opties te bedenken.
Mensen, laten we nu niet in discussie gaan waarom TO niet zelf gaat. Lijkt me niet echt van toepassing nu....

TO, ik blijf hier wel even voor je hangen meid!
Ik snap het ook niet George. Tenzij je in een hysterische kenau verandert zie ik echt niet in waarom je niet mee zou gaan. Zelfs dan zou ik eigenlijk nog gaan....
Oh wat rot voor je!

Ik heb je andere topic over je ouders niet kunnen vinden, maar ik neem aan dat je nu erg ongerust bent.

Wat ik denk ik in zo'n situatie zou doen is als een idioot het huis schoonmaken. Klinkt misschien suf maar op die manier ben ik bezig en verbruik ik de adrenaline.

Maar misschien vind je het gewoon prettig om hier te kletsen totdat je meer weet.

Heel veel sterkte
Ik heb niet de intentie om in discussie te gaan hoor, bedoel het juist goed.
Ik zou accuut zelf gaan! No way dat ik thuis zou blijven zitten, ik zou me op zitten vreten. Huur 'n oppas in en zorg dat je zsm in dat ziekenhuis komt.
Om de tijd door te komen helpt bij mij op dat soort momenten opruimen. Je kunt je nu toch nergens op concentreren, maar als je fysiek opruimt gaat je hoofd automatisch ook in de 'opruim stand'. Maar misschien heb je er al genoeg aan om de reacties hier te lezen. Sterkte!
Sporten, of in ieder geval lichaamsbeweging, helpt ook om je paniek onder controle te houden. Ren een paar keer de trap op en af of ga touwtje springen in de huiskamer.
De beslissing dat TO's man mee gegaan is zal best een goed overwogen beslissing geweest zijn. De één is beter in staat om zich staande te houden tijdens emotionele toestanden. Ga nou niet inwrijven dat TO 'lekker' thuisgebleven is.

Sterkte sistermoon. Hoop dat je gauw iets hoort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven