Pluk de dag (deel 3)

09-02-2019 11:18 3906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor degenen die mij nog niet kennen: ik ben AnnA, 38 en moeder van 2 kinderen van 8 en 9.
3 jaar geleden waren ik en mijn kinderen 3 jaar jonger :), was ik druk bezig met het opbouwen van een carrière en hadden man en ik net ons eerste huis gekocht. En toen... was ik die vrouw die naar de dokter ging. Meteen 'voor de zekerheid' doorgestuurd naar het ziekenhuis, waar het gezicht van de echomeneer genoeg verried om mijn man te bellen (die voor werk in het buitenland zat) om terug naar Nederland te komen. En inderdaad. Binnen een week sloot de diagnose zich: ik had uitgezaaide darmkanker, het grootste probleem was een uitzaaiing van 30 cm op mijn lever en als ik niets zou doen zou ik binnen 6 maanden letterlijk dood neervallen. Oef. Als ik wel iets zou doen zou ik misschien nog 2 jaar leven. nogmaals oef.
Inmiddels zijn we een aantal chemo's, ruim 2 jaar ( :yes: ) en 2 topics verder. En ik ben er nog!
Afgelopen week is duidelijk geworden dat 'dit het is'. Ik moet niet wachten tot ik me weer beter voel, ik moet niet wachten tot de chemokuur is afgelopen en dan wat leuks gaan doen. Ik moet het nu doen.
Aangezien de titel van het vorige topic (op naar 2019) inmiddels achterhaald en gehaald is, leek dit me een mooi moment voor een nieuw topic. Een topic waarin ik iedereen die het wil lezen ga vervelen over kwaaltjes en huilbuien, maar ook 1 die een stok achter de deur is om elke dag op te schrijven wat ik die dag voor leuks heb gedaan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk aan jullie allemaal. Ik hoop dat het afscheid vandaag net zo mooi wordt als jullie hopen. Heel veel sterkte :hug:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag, ik denk dat er in gedachten heel veel mensen bij jullie zijn :hug:
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het een mooi afscheid mag worden
Ik ben in gedachten bij jullie vandaag. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
De dag die je wist dat zou komen...
Nu hij er dan toch is, hoop ik dat hij jullie op alle fronten geeft wat jullie verdienen.
Sterkte lieve mensen :redrose:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag. Maak er een mooi afscheid van! Ik denk aan jullie.
:rose: wens jullie een mooi afscheid vandaag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag gewenst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve Frans en Familie,

Bedankt voor je update. Ik wens jullie ook veel sterkte vandaag en een afscheid op zijn Anna’s.

Ik denk aan jullie :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Anna’s topics heb ik vanaf het begin gelezen, nu paar dagen geleden account aangemaakt.

Lieve mensen, heel veel sterkte vandaag, wat een liefde spreekt er uit jouw berichten frans. Ik wens jullie een prachtig afscheid.

Ook ik neem Anna’s ‘pluk de dag’ mee. Een bijzondere vrouw, zus, moeder, dochter, vriendin waar jullie afscheid van nemen. Er wordt aan jullie gedacht. :redrose:
Sterkte vandaag :redrose: :rose: :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik brand ook een kaarsje.

Heel veel sterkte vandaag :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve Frans en familie,

Heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan jullie :rose:
In this mad house we must all survive
Ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst. 🌹 :hug:
anoniem_386944 wijzigde dit bericht op 14-08-2019 08:57
5.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
En dan is het woensdag... dé dag.. succes Frans met de dienst. Zo te horen heb je alles super goed voorbereid. Wat goed dat jullie gewisseld zijn van begeleiding omdat het stroef liep. Beter zo.

Ik denk aan jullie.

En voor later zorg.... maar mochten jullie nog zoeken naar de perfecte urn, ik ken een hele lieve vrouw die in haar atelier aan huis samen een urn ontwerpt en maakt. Ze is ook erg goed met kinderen, mss kunnen de jongens zelf iets bedenken en maken.. over een tijdje natuurlijk... Ze woont niet ver bij Anna vandaan.

Nogmaals sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben in gedachte bij jullie :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag. Mijn kaarsje brand voor jullie. :hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterkte vandaag. Zal aan jullie denken lieve familie van Anna.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterkte vandaag, ook ik ben in gedachten bij jullie
:rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
:rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag. :rose:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel sterkte vandaag. Jullie zijn ook in mijn gedachten :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte vandaag :redrose: :hug:
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Heel veel sterkte voor jullie vandaag :redrose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dat jullie een zo mooi mogelijke dag hebben en dat jullie troost vinden bij elkaar :rose:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven